جاباما
۱۳۳۷۷۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

لوکس ترین هتل های جهان

شاید برایتان جالب باشد بدانید گران ترین و تشریفاتی ترین هتل ها کدامند و چه امکاناتی دارند و یا حتی قصد سفر دارید و ترجیح می دهید اوقاتتان را در یکی از بهترین هتل های دنیا سپری کنید. ما در اینجا پنج هتل از برترین های دنیا را انتخاب کردیم و به شما معرفی می کنیم.

لوکس ترین هتل های جهان

برترین ها: شاید برایتان جالب باشد بدانید گران ترین و تشریفاتی ترین هتل ها کدامند و چه امکاناتی دارند و یا حتی قصد سفر دارید و ترجیح می دهید اوقاتتان را در یکی از بهترین هتل های دنیا سپری کنید. ما در اینجا پنج هتل از برترین های دنیا را انتخاب کردیم و به شما معرفی می کنیم.


۱-برج العرب؛ دبی (Burj Al Arab, Dubi)

این هتل با ارتفاع ۳۲۱ متر به عنوان سمبل و نماد جهان عرب شناخته شده، و از معروفترین سوژه های عکاسی معماری در جهان است. هفت طبقه از این هتل بصورت آکواریوم هایی بسیار زیبا و دیدنی در زیر دریا قرار دارد. کوچکترین سوییت برج العرب ۱۶۹ متر و بزرگترین آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد.

لوکس ترین هتل های جهان

این هتل در جزیره ای مصنوعی قرار دارد. از امکانات آن دسترسی نامحدود به پارک آبی «وایلد وادی» و استفاده از باشگاه ورزشی است. در این هتل با پرداخت هزینه ای بیشتر می توان رولز رویس و راننده کرایه کرد!

برج العرب شش رستوران دارد که در این میان «المهارا» به عنوان رستوران برتر شناخته شده است. در این رستوران بهترین غذاهای دریایی سرو می شود و با زیباترین آکواریوم دبی تزیین شده است.

۲- هتل پرزیدنت ویلسون؛ ژنو (Hotel President Wilson, Geneva)

پرزیدنت ویلسون از مشهورترین هتل های معاصر است که در کنار یکی از زیباترین پارک های ژنو، و در ساحل دریاچه ژنو ساخته شده است.

لوکس ترین هتل های جهان

در هر سوییت پیشرفته ترین امکانات تکنولوژی، پیانو و میز بیلیارد وجود دارد. و در تمامی اتاق ها و حمام ها بهترین و گران ترین عطر و ادکلن برای استفاده مهمانان قرار داده شده است. مهمانان می توانند هر زمانی که مایلند از استخر، سالن ورزشی، و انواع خدمات ماساژ استفاده کنند. در جلوی تمام اتاق ها نگهبان و محافظ امنیتی وجود دارد.

بدون شک این هتل از گران ترین هتل سوئیت های جهان است، و مشاهیری همچون مایکل جکسون، بیل گیتس، ریحانا و ... از مهمانان آن بوده اند.

۳- مردان پالاس؛ ترکیه (Mardan Palace, Turkey)

این هتل با سرمایه گذاری یک میلیاردر روسی در سال ۲۰۰۹ ساخته شد. از دلایل شهرت مردان پالاس، وجود بزرگترین استخرخاورمیانه در آن است که حدود ۱۰۰۰ نفر ظرفیت دارد. این هتل مزین به آبشار و ساحل ماسه ای است. برای ساخت این ساحل اختصاصی بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر وارد و استفاده شده است. وجود آکواریوم های زیبا و عجیب که نمایشگر دریاهای جهان اند، به میهمانان امکان تجربه بی نظیر تماشای جانوران و گیاهان آبزی را می دهد. اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به کوهستان تائوروس، دریای مدیترانه یا استخر عظیم هتل می باشند. استخر فضای باز آن دارای یک آکواریوم و فواره در مرکز می باشند. یک محوطه نیز مخصوص شناگرانی است که به شیرجه و غواصی علاقه دارند و می توانند در محیطی کنترل شده همراه با ماهیان زیبا شنا کنند.

لوکس ترین هتل های جهان

۴- قصر الامارات؛ ابو ظبی (Emerates Palace, Abu Dhabi)

این هتل سلطنتی، از مرمر وارداتی از ۱۳ کشور ساخته شده است. هر اتاق مجهز به تراس است و امکان تماشای منظره زیبای خلیج برای همه مهیا است. پارکینگ زیرزمینی آن ظرفیت ۲۵۰۰ خودرو دارد. ۲ استخر شنا، لنگرگاه یا حوضچه مخصوص توقف قایق های تفریحی و باند فرودگاه اختصاصی دارد. طبقه بالای هتل ۶ اتاق ویژه برای پادشاه و خانواده سلطنتی امارات عربی اختصاص داده شده است. برخی از بخش های هتل نیز با طلا و سنگ مرمر پوشیده شده و دارای تجهیزات مدرن است.

لوکس ترین هتل های جهان

۵- دی وستین اکسلسیر؛ رم (The Westin Excelsior, Rome)

این هتل زیبا در اصل سال ۱۹۰۶ ساخته شده، اما بتازگی با صرف ۷ میلیون پوند بازسازی شده است. میهمانان این هتل نیز می توانند بدون محدودیت از باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی استفاده کنند. دی وستین اکسلسیر از محبوب ترین هتل های جهان برای اسکان مشاهیر است.

لوکس ترین هتل های جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج