جاباما
۱۳۴۰۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آپارتمان‌های اجاره‌اي مخصوص زوج‌های جوان

مدتی است که تعداد انگشت شماری از موجران و همچنین مشاوران املاک به عنوان راهنمایی به متقاضیان در بازار مسکن، در برخی از آگهی‌های واحدهای اجاره‌ای اعلام می‌کنند: واحد مذکور مناسب زوج‌ها یا افراد مجرد است و نکته جالب ‌این نوع آگهی‌ها میزان متراژ است؛ زیرا ‌این پیشنهاد ممکن است مربوط به یک واحد ۴۵ متری یا ۱۲۰ متر مربعی باشد.

در بازار اجاره واحدهای مسکونی برخی از مالکان به‌این موضوع که چه مستاجری (مجرد، زوج یا خانواده) واحدشان را اجاره کند، اهمیت نمی‌دهند و فقط تصمیم دارند واحد خود را تحت هر شرایط اجاره دهند، اما در مقابل، برخی از موجران ترجیح می‌دهند مستاجرشان را هم خودشان تعیین کنند و معمولا‌این دسته از مالکان به طور صریح در آگهی خود اعلام می‌کنند که با افراد مجرد یا زوج برای عقد قرارداد توافق می‌کنند.

اکنون، مدتی است که تعداد انگشت شماری از موجران و همچنین مشاوران املاک به عنوان راهنمایی به متقاضیان در بازار مسکن، در برخی از آگهی‌های واحدهای اجاره‌ای اعلام می‌کنند: واحد مذکور مناسب زوج‌ها یا افراد مجرد است و نکته جالب ‌این نوع آگهی‌ها میزان متراژ است؛ زیرا ‌این پیشنهاد ممکن است مربوط به یک واحد ۴۵ متری یا ۱۲۰ متر مربعی باشد.

برای مثال: یک واحد ۱۲۰ متری در یکی از فرعی‌های منطقه الهیه با شرایط ۲۰ میلیون تومان ودیعه و ۲ میلیون تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره عرضه و اعلام شده است:‌ این واحد مسکونی مناسب برای یک زوج است.

همچنین در غرب تهران یعنی در محله سعادت آباد، واحدی ۱۱۰ متری واقع در خیابان صراف‌ها با امکانات استخر، سونا، سالن بدنسازی برای اجاره به یک زوج پیشنهاد شده است و اجاره واحد مذکور به صورت ۹۳ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است.

«قابل توجه زوج‌های جوان خوشبخت» عنوان یکی دیگر از آگهی‌های واحدهای اجاره‌ای در محدوده خیابان شریعتی است. ‌این واحد مسکونی با متراژ ۹۰ متر مربع، نوساز و فوق‌العاده لوکس معرفی شده است. ۲۰ میلیون تومان ودیعه علاوه بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه، مبلغ اجاره ‌این واحد است.

در بین واحدهای متراژ بزرگ و متوسط، موجرانی که مالک واحدهای متراژ کوچک هستند، متراژهای نقلی را هم مستعد اجاره برای زوج‌ها می‌دانند به همین خاطر واحدهایی با متراژ ۴۵ متر مربع را مناسب سکونت زوج‌ها ارزیابی می‌کنند. یک واحد ۴۵ متری در منطقه پاسداران با اجاره ۲۰ میلیون تومان ودیعه و ۳۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به نقل از مالک، ارزنده برای اجاره به زوج معرفی شده است.


آپارتمان‌های اجاره‌اي مخصوص زوج‌های جوان
منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آپارتمان‌های اجاره‌اي مخصوص زوج‌های جوان



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج