۱۳۴۰۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دومين پيروزي واليبال ايران مقابل استراليا

تيم ملي واليبال در دومين بازي تدارکاتي مقابل استراليا سه بر يک به پيروزي رسيد.

ایسنا: تيم ملي واليبال در دومين بازي تدارکاتي مقابل استراليا سه بر يک به پيروزي رسيد.

در دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با دو تغییر در ترکیب مسابقه را آغاز کرد و سعید معروف، سیدمحمدموسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجان پور، فرهاد ظریف، عادل غلامی و امیر غفور را به زمین فرستاد.

استرالیا هم با همان ترکیب بازی اول؛ آدام وایت، زینگل، ادگار،لوک پری، لوک اسمیت، سوکوکف وموت بازی را شروع کرد.

این بازی برای هر دو تیم خیلی جدی تر از بازی اول بود. چرا که آخرین فرصت برای محک قبل از آغاز رقابت های جهانی بود. به همین خاطر هر امتیازی که دو تیم می گرفتند ، شادی زیادی به راه می انداختند. در سه ست اول ملی پوشان بازی خوبی به نمایش گذاشتند. آنها هماهنگ تر از دیدار قبل بودند و حتی نداشتن دفاع روی تور بازی چهارشنبه را با دفاع های بدون نقص امشب جبران کردند.

توپگیری، حمله های بی نقص و سرویس های زهردار نیز در زمین ایران به چشم می خورد. شاگردان کواچ در ست های اول،سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۵-۲۳ ،۲۵-۲۲ و ۲۵ - ۲۰ برنده شدند.

تنها ست دوم را با امتیاز ۲۷-۲۵ واگذار کردند.کواچ اما بعداز سه ست، بازیکنان اصلی اش را بیرون کشید تا پوریا فیاضی، آرمین تشکری، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور و سامان فائزی در ست بعدی کار را تمام کنند.

البته سرمربی استرالیا هم به جز لیبروی تیمش بقیه بازیکنان را عوض کرد. بازیکنان ذخیره هم سنگ تمام گذاشتند. سرمربیان دو تیم قبل از بازی توافق کردند تا بازیکنان ست پنجم را هم بازی کنند و در این ست هم ایران با نتیجه ۲۵- ۲۱ پیروز شد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال یکساعت قبل از شروع بازی در جلسه فنی آخرین نکات را به شاگردانش گوشزد کرد. وقتی بازیکنان تیم ملی والیبال برای عصرانه به رستوران امدند، کواچ از فرصت استفاده کرد و نکات فنی را به انها برای بازی دوم یادآوری کرد. این جلسه در بازی خوب بچه ها بی تاثیر هم نبود و نتیجه اش درعملکرد ملی پوشان مقابل استرالیا به چشم آمد.

بازیکنان ذخیره تیم ملی والیبال با شروع ست اول بازی با استرالیا وزنه زدند. شهرام محمودی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مهدی مهدوی و عبدالرضا علیزاده به دستور کواچ به سالن وزنه باشگاه skra رفتند و نیم ساعت وزنه زدند. بازیکنان ذخیره اواسط ست دوم با برگشت به سالن ، بازی هم تیمی‌های خود را تماشا کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج