۱۳۴۱۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محسن عاشوری:

با کی‌روش یا بدون او به جام‌جهانی می‌رویم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید فوتبال ایران با پتانسیلی که دارد با کی‌روش و یا بدون او به جام جهانی صعود می‌کند و هدف اصلی تیم ملی باید ارائه بازی قابل قبول و با کیفیت در روسیه باشد.

خبرگزاری ایسنا: محسن عاشوری در مورد هدفگذاری تیم ملی در دور جدید، اظهار کرد: به نظرم صعود به جام جهانی امری دور از دسترس نیست و نباید تنها هدف را صعود به جام جهانی در نظر بگیریم.

او اضافه کرد: در حال حاضر تیم‌هایی همچون ژاپن و کره به شدت بر روی جوانگرایی تاکید دارند و از حالا برای صعود به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی جدی را آغاز کردند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با تاکید بر این که باید یک بازی قابل قبول را در جام جهانی در دستور کار قرار دهیم، خاطر نشان کرد: این که فقط بر روی مسائلی همچون دوندگی تاکید داشته باشیم به تنهایی کافی نیست. باید تلاش کنیم تا بازی‌های قابل قبول و جذابی را ارائه کنیم.

عاشوری تصریح کرد: فوتبال ایران چه با کی‌روش و چه بدون او قابلیت صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ را دارد. در شرایطی که برای اولین بار می‌خواهیم به یک مربی چهار سال فرصت بدهیم باید انتظارهای خود را نیز از تیم ملی بالا ببریم.

او اضافه کرد: جام جهانی ویترین فوتبال دنیاست و فرصتی است که تمام بازیکنان می‌توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. می‌توانیم از همین حالا با ورود بازیکنان جوان و پرورش آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق ظاهر شویم.

عاشوری به بازی‌های جام ملت‌های آسیا نیز اشاره کرد و به ایسنا گفت: حتی در این بازی‌ها نیز می‌توانیم با استفاده از بازیکنان با تجربه و جوان موفق عمل کنیم. رسیدن به قهرمانی آسیا اصلا دور از دسترس نیست.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال از عدم توجه به بازیکنان پایه در تیم‌های لیگ برتری نیز اشاره کرد و افزود: بحث عدم توجه به بازیکنان جوان، بحث جدیدی نیست، بخش عمده‌ای از این عدم توجه به مدیران عامل باشگاه‌ها بازمی‌گردد. به جز معدود باشگاه‌هایی همچون سپاهان و فولاد، سایر باشگاه‌ها چندان به جوانگرایی توجه ندارند.

او اضافه کرد: البته فشار بر روی مربیان برای نتیجه‌گیری نیز سبب می‌شود آنها چندان جرات استفاده از بازیکنان جوان را نداشته باشند.

عاشوری تصریح کرد: حتی تیمی همچون بایرن‌ مونیخ نیز گاهی کمتر به بازیکنان جوان فرصت بازی می‌دهد و این امر به دلیل فشاری است که از سوی تماشاگران به کادر فنی وارد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج