جاباما
۱۳۴۱۸۹
۲۲۲ نظر
۳۷۷۱۰
۲۲۲ نظر
۳۷۷۱۰
پ

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

عوامل مختلفی برای تعیین میزان خطرناک بودن سگ ها (از نظر قابلیت آسیب رسانی به افراد) وجود دارد. بر این اساس به معرفی ۲۵ نوع سگ که خطرناک ترین سگ ها شناخته شده اند می پردازیم.

برترین ها - ترجمه از ساره محمدی: عوامل مختلفی برای تعیین میزان خطرناک بودن سگ ها وجود دارد، و البته این مسئله از نظر بسیاری از محققان مردود است. پس شاید درست نباشد که بی رحمانه به یک سگ برچسب «خطرناک» بزنیم. با اینحال می دانیم برخی از سگ ها، در صورت حمله به افراد و حیوانات، پتانسیل بیشتری برای آسیب رساندن به آن ها دارند و بر این اساس ۲۵ نوع از خطرناک ترین سگ ها را انتخاب و معرفی می کنیم و معیار انتخاب، پتانسیل آن ها برای آسیب جدی رساندن و یا کشتن افراد و حیوانات است.

بخاطر داشته باشید اکثر سگ ها با تمایل به کسب رضایت صاحبانشان پرورش و رشد می یابند. بنابراین اکثر حوادثی که سگ ها می آفرینند، ریشه در تربیت نادرست و سختگیری صاحبانشان دارد.

25- Tosa Inu

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

توسا اینو یک سگ بزرگ است با ۶۰ تا ۹۰ کیلوگرم وزن و ۶۰ تا ۸۰ سانتی متر قد. اصولا آن را به عنوان سگ جنگجو پرورش می دهند. این سگ خطرناک محسوب می شود و نگهداری آن (از نظر قانونی) در برخی کشورها ممنوع است.
24- American Bandogge

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

سگی بسیار قوی که نژاد آن ترکیبی از پیت بول تریر (Pit Bull Terrier) امریکایی و بولدوگ (Mastiff) ناپلی است. اصولا این سگ ها برخلاف ظاهر عضلانی شان، برای جنگیدن تربیت نمی شوند. با این وجود برخی از آن ها را به عنوان سگ جنگی تربیت می کنند و به کار می گیرند.
23- Cane Corso

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

کین کورسو نیز سگی عضلانی است که وزن آن حدود ۴۵ تا ۶۸ کیلوگرم است. این نژاد مشهور است به آخرین گونه از سگ شکاری «Mastiff» و از نسل «Canis Pugnax» که توسط رومی ها در جنگ ها استفاده می شد.
22- Bull Terrier

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ با کله بزرگ و تخم مرغی شکلش شناسایی می شود. بول تریر، سگ هایی بشدت قوی هستند. آن ها لزوما وحشی نیستند اما نسبت به تحریک بسیار حساس اند و این خصیصه موجب می شود که (در برابر حیوانات کوچکتر) در رده سگ های خطرناک قرار گیرند.
21- Rhodesian Ridgeback

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ اصالتا از جنوب آفریقا ست. و از مشخصه هایش توانایی محافظت از شکاری که صاحبش گرفته، در برابر شیرها است. این سگ شکاری نیمه اهلی، وفادار و باهوش است اما از غریبه ها خوشش نمی آید. لازم است با آنها به خوبی مدارا شود و خوب تربیت شوند. از آموزش های سختگیرانه خودداری شود و در عوض مهارتهای اجتماعی آن ها تقویت شود، زیرا می توانند بسیار حساس و متهاجم شده و اصطلاحا روی سگ شان بالا بیاید.
20- Dogo Argentino

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

دوگو آرژانتینو، سگی بزرگ، سفید، ماهیچه ای است و در آرژانتین پرورش یافته است. این سگ اصولا به منظور شکارهای بزرگ، از جمله یوزپلنگ و گراز وحشی تربیت می شود. آرژانتینو با وجود آنکه بسیار قوی و عضلانی است، برای انسان ها کاملا بی خطر است. با این وجود، نگهداری آن ها در انگلستان غیر قانونی است.
19- Boer Boel

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

بور بول یک سگ بولدوگ بزرگ و از نژاد آفریقای جنوبی است. این سگ برای حفاظت از خانه یا مزرعه تربیت می شود. بور بول ها در برابر حیوانات درنده، معمولا در خط اول دفاع قرار می گیرند و در رد یابی بسیار مهارت دارند. آن ها وفادرند و از خانواده شان با تمام وجود محافظت می کنند.
18- Gull Dong

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

گل دونگ (که به بولداگ پاکستانی نیز مشهور است) نژادی مابین «Gull Dong» و «Bully Kutta» دارد. بسیار قوی و قدرتمند است. این سگ معمولا به طور خاص به عنوان سگ جنگی تربیت می شود، و به متهاجم بودن و غیر قابل کنترل بودن مشهور هستند.
17- Basenji

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

بسنجی از نژاد سگ های شکاری است که از آفریقای مرکزی آمده، و در رده سگ های تیزبین قرار می گیرد. آنها بسیار تیز، کنجکاو و مهربان هستند. بسنجی ها زیاد با غریبه ها جور نمی شوند، و از لحاظ قابل تربیت بودن (در میان دیگر سگ ها)، در پایینترین رده ها قرار می گیرند.
16- Saint Bernard

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

سنت برنارد سگی است بسیار بزرگ، که نخستین بار در کوه های آلپ ایتالیا و سوییس دیده شده است. این سگ اصولا به عنوان سگ امداد نجات تربیت می شود. این سگ ها معمولا عظیم الجثه هستند و در امداد نجات آلپ به کار گرفته می شوند. سنت برنارد (مثل بقیه سگ های بزرگ) آموزش می بیند که با غریبه ها و سگ های بزرگ دیگر ارتباط اجتماعی بهتری برقرار کند و لازم است تربیت آن ها از دوره نوزادی صورت گیرد تا از رفتار متهاجمانه آن ها جلوگیری شود.
15-American Bulldog

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

بولداگ آمریکایی سگ سنگین وزن و عضلانی است. در حالت کلی رفتار دوستانه و مطلوبی دارند، اما گاهی با بالا رفتن اعتماد به نفس شان کله شقی هایی از خود نشان می دهند. اصوصا این نوع سگ، به عنوان سگ مزرعه پرورش می یابد که می تواند از دام نگهداری کند، با گراز بجنگد، حشرات را بکشد و از اموال صاحب خود نگهداری کند.
14-Great Dane

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ، به «German Mastiff» و یا «DanU_ ;۲۱> eund» نیز معروف است، و معمولا سایز بسیاز بزرگی دارد. این سگ رکوردار بلندقد ترین سگ، (۱۱۲ سانتی متر) است. و برای شکار گراز وحشی و گوزن در آلمان تربیت می شود.
13- Fila Brasileiro

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ، با نام «بولدوگ برزیلی» نیز شناخته می شود. قدرت ردیابی بسیار بالایی دارد. می تواند بسیار متهاجم و خشن شود. نگهداری این سگ نیز بخاطر سایز بزرگ و سرشت و پتانسیل تهاجمی او در بسیاری کشور ها ممنوع است.
12-Perro de Presa Canario

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ بزرگ اصولا برای نگهداری دام پرورش می یابد. اسم این سگ اسپانیولی است و به «سگ قناری گیر» معروف است. لازم است در نوزادی مهارتهای اجتماعی و آموزش حرف شنوی بگیرد. این سگ، در برخی موقعیت ها می تواند نسبت به دیگر سگ ها، و یا با مضنون شدن به غریبه ها، بسیار متهاجم شود.
11-Akita Inu

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ در مناطق کوهستانی ژاپن دیده می شود. و دو گونه آمریکایی و ژاپنی دارد. خصیصه اش: قوی، مستقل، نافذ، و مهربان با اعضای خانواده، و اما دشمنی با غریبه ها.
10-Boxer

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

با اینکه ذاتا متهاجم نیست، بخاطر ۴۸ حادثه ناخوشایند که این سگ ها از سال ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ آفریدند، در دسته ۲۵ سگ خطرناک قرار می گیرد. نژادش آلمانی است و از ۲۳ تا ۳۲ کیلو وزن دارد. بسیار با انرژی، سرزنده، و باهوش و کله شق است.
9-Wolf Hybrid

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

همانطور که از نام آن مشخص است این سگ به سگ گرگی نیز معروف است (معمولا گرگ خاکستری). در نتیجه این سگ دو رگه، صفات ژنتیکی دارد که (نسبت به سگ ها و یا گرگ ها) چندان قابل پیش بینی نیست.
8-Chow Chow

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ ها اگر چه بنظر می رسد مستقل و غیر صمیمی باشند، به صاحبانشان بسیار وفادارند. (مگر آن که متهاجم تربیت شوند). اصالتا چینی هستند، وزنی حدود ۲۳ تا ۳۲ کیلو دارند. می توانند بخوبی از صاحبان خود (در برابر غریبه ها) محافظت کنند. در رده سگ های ریسک پذیر قرار می گیرند. و بخاطر ۲۳۸ مورد تلفاتی که از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۸ به بار آورده اند نگهداری آن ها بدون مجوز امکانپذیر نیست. با وجود آنکه می توان آن ها را در خانه و آپارتمان نگهداری کرد، لازم است فعالیت های فیزیکی داشته و ورزش کنند تا حیوانات خانگی خطرناک تبدیل نشوند.
7-Doberman Pinschers

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

مشخصه شان تیزی، وفاداری و هوشمندی است. این سگ ها بهترین سگ های نگهبان هستند. تنها زمانی حمله می کنند که خانواده یا اموالشان در معرض خطر باشد. نژادشان آلمانی است و وزنی حدود ۳۰ تا ۴۰ کیلو دارند. با اینکه به عنوان سگ نگهبان یا سگ پلیس نگهداری می شوند، در برابر غریبه ها و دیگر سگ ها، رفتاری پرخاشگرانه نیز از خود نشان می دهند. بخاطر وزن و قدرت قابل توجه، خصلت تهاجمی شان می تواند دردسر آفرین شود.
6-Huskies

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

در مناطق شمالی برای کشیدن سورتمه مورد استفاده قرار می گیرند. و همچنین به عنوان سگ مسابقه و ماجراجو نیز قابلیت های بالایی دارند. بخاطر غریزه قوی شکار می توانند برای حیوانات کوچکتر خطرناک باشند. این سگ اگر کسل شود می تواند خانمان برانداز شده و مصیبت به بار بیاورد.
5- Alaskan Malamutes

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

نژاد این سگ به سیبری بازمی گردد. به ورزش و تحرک روزانه احتیاج دارد تا بتواند شاد بماند. در غیرانصورت، کسل شده و نافرمان و یاغی می شود. این سگ بزرگ می تواند از ۳۲ کیلو تا ۴۵ کیلو وزن داشته باشد. می تواند برای حمل و نقل، همراه خوبی باشد و در برف و سورتمه کشی به کار گرفته شود. آن ها بسیار مستقل هستند، از زیر باران ماندن خوششان نمی آید، با حیوانات کوچکتر زیاد کنار نمی آیند، و به عنوان سگ نگهبان قابل اعتماد نیستند.
4- Rottweiler

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

سگ هایی بسیار قوی که غریزه نگهبانی و اتحاد دارند (یعنی می توانند به صورت گله سگ همکاری کنند). ذاتا پتانسیل رفتارهای خطرناک دارند که ریشه در رفتار غیر مسولانه، غفلت،تربیت ظالمانه و غیر اجتماعی بار آمدن از سوی صاحبانشان است. در غیر اینصورت، قدرت این سگ چیزی فرای حد تصور و غیر قابل اغماض است.
3- German Shepherd

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این دسته سگ ها از نژاد آلمانی هستند و وزنی حدود ۳۲ تا ۴۵ کیلو دارند. به باهوشی، تیزی، اعتماد بنفس بالا، هوشیاری، و شجاعت معروف هستند، و معمولا به کار پلیس می آیند. اما باید به آن ها احتیاط کردن را آموزش داد، زیرا می توانند بیش از حد از خانواده و ملک خود دفاع کنند و اگر به درستی اجتماعی نشوند دردسرها می آفرینند.
2- Pitbull

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

اصطلاح پیت بول، نژاد هایی از سگ از جمله «American Pit Bull Terrier»، «Staffordshire Bull Terrier» و «American Bulldog» را در بر می گیرد.

این دسته سگ ها برای حمله به گاو نر و گراز تربیت می شوند و نیز اکثریت آن ها برای جنگیدن با سگ، در بسیاری نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. این سگ در امریکا به عنوان خطرناکترین سگ شناخته شده است.
1- Caucasian Ovcharka

خطرناک‌ترین نژادهای سگ در دنیا +عکس

این سگ که به «Caucasian Shepherd» یا سگ قفقاز نیز معروف است. معمولا برای حفاظت از دام تربیت و به کار گرفته می شود. اعتماد به نفس بالایی دارد، پرخاشجو، مقتدر و شجاع است و قدرت دفاع بسیار بالایی دارد. اما اگر بدرستی تربیت و اجتماعی نشود کاملا غیر قابل کنترل و خطر آفرین می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطالب آموزنده ای بود، از شما که به قشر محترم سگ بازها هم نیم نگاهی دارید، متشکریم. لطفاً در قسمت آینده در خصوص انواع سوت و آواهای ارتباطی با سگها نیز در دستور کار قرار دهید.

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        آاصلا خوب و

    • امیر

      ممنون خیلی خوب بود بازم بزارید

      پاسخ ها

      • هانیه

        خیلی باحال هستند باز هم بزارید

    • امیرعلی نظری

      عالی بودند. من یکیشونو میخام. این سگها چند هستند

    • شاهرخ تایگر

      دوست گرامی چرا توی این طبقه بندی،اسمی از کانگال،آلابای،سراب،قوچی،ناکاچی،آکیتا،شایلو، نپرلین ماستیف،ماستیف بول،برده نشد؟؟؟برا منی که عمرمو توی پرورش سگ پوچ کردم،اینگونه طبقه بندی کردن عقلایی نیست،البته قصد جسارت ندارم قربان،از نظر فنی میگم سرور بزرگوار

      پاسخ ها

      • ابوالفضل

        دوبر من واقعا عالی بود

    • سام

      در منطقه که من هستم گراز و گاها خرس هم وجود دارد.
      چند سگ محلی و سرابی دارم ولی به محض دیدن گراز فرار میکنند !

      من چند توله سک دوبرمن 7 ماهه دارم.
      آیا دوبرمن توانایی مقابله با گراز و حراست از انسان در مقابل گراز را دارند؟
      و اگر این دوبرمن ها بالغ شوند از جان صاحبانشان در مقابل حیوانات قویتر از خود دفاع میکنند ؟

      یا فقط برای نگهبانی از مالکشان در مقابل انسان مناسب هستند ؟

      پاسخ ها

      • شاهرخ تایگر

        سلام دوست عزیز
        من صرفا تجربه شخصی خودمو میگم
        سگ های سراب فوق العاده قوی و جسور هستند اما بسته به تربیتی که انجام داده اید الگوی عمله خودشونو دارن،من ایمان دارم که خوب تربیتشون نکردی در خصوص دوبرمن هم که باهوش ترین سگ جهان نام داره باید بگم که از پسه گراز به راحتی بر میان اما خرس مطلقا
        باید در ادامه عرض کنم که خرس خودش یک نوع سگ هست به عبارته دیگه خرس از خانواده سگ سانان هست و در واقع قویترین سگ سان روی زمین هم محسوب میشه(گریزلی)
        بزرگترین گربه سان(ببر)هم جلوش کم میاره چه برسه به یه سگه فسقلی
        به نظر من شما بهترین انتخابو کردید،درسته که 7تا دوبرمن توانه جنگ با خرسو ندارن اما به همان نسبت قدرت بازدارندگی هم دارن،یعنی تا زمانی که خرس نیاز شدید غذایی نداشته باشه خطر جنگ با7تا سگ دوبرمن رو انتخاب نمیکنه

      • نازی

        به نظر من هم دوبرمن یه سگ فوق العاده قویه چون ما خودمون هم از این نژاد داریم. البته که این سگ یه عیب داره اونم اینه که بعد از یه مدتی مغزش بزرگتر از جمجمه میشه و سگ از حالت طبیعی خارج میشه و امکان حمله به صاحب هم هست. البته این موضوع خیلی مهم نیس. ولی از نظر قدرت بدنی فوق العاده اس.

      • بدون نام

        من یه سگ سراب یه ژرمن شپرد و دو تا دوبرمن دارم شاید تربیت کردنم صحیح نبوده ولی در شجاعت و قدرت و ترسناکی هیچکدوم به سراب نمیرسن هم قیافه اش ترسناکه هم جنگیدنش وحشتناکه واقعا وحشتناک

      • بدون نام

        به نظر من سگ ماستیف تبتی از پس گراز برمی آید چون فکر کنم که بزرگترین سگ اعلام شده
        سگ دوبرمن هم از پس گراز برمی آید ولی اگر می خواهید از خطر خرس در امان باشید سگ ماستیف تبتی نژاد بهتری داره

      • عرفان

        دوست من سرابی که شما نگه میداری همون سگ محلی هستش.بیا دو تا توله سرابی یا عراقی بهت بدم تا وقتی که خودشون کشته نشن ول نمیکنند دیگر موجودات رو

    • سبحان نجفی

      عشق است ژرمن شپرد.من ژرمن رو خیلی دوس دارم.

    • مصطفي

      سلام .واقعا عالي بود " خيييييييييلي خيلي ممنون .واقعا استفاده كرديم .

    • طناز

      فقط ژرمن ...اگه خدا بخواد یدونه میخوام بگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ گیرت نمیاد
        ولی من دارم 900هزار میدمش نر هیکلی هست
        کلی با جفتش میدم1700هزار

      • بدون نام

        یک نر شو دارم واسه جفت گیری عالیه اگه خاصتی ......

    • محمد جمشیدی

      آقا بهتر سگ دوبرمن هم بگزارید

    • زیباجونتون

      خیلی دوستنداشتم

    • یگانه

      سلام
      لطفا بفرمائید چه جوری میشه که یک سگ بالغ رو خرید واونووادار به تمکین کرد وا اون نترسید

    • شاهین

      خیلی عالی بود خوشم اومد

    • امین

      آقا ادرس شما کجاست

    • یلدا

      هنوز بزارین لطفا...
      خیلی خوب بود...
      ممنونم.

    • سعید

      سلام. در پاسخ به شاهرخ تایگر باید بگم که دوست گرامی اشتباه نکنید، ببر(بنگال و سیبری) براحتی از پس خرس برمی آیند، به گفته ی نشنال جیوگرافیک و همچنین طبق آمار ببر سیبری براحتی میتواند خرس قهوه ای روسی را شکست دهد و حتی چند درصد از غذای ببر سیبری را خرس های قهوه ای روسی تشکیل میدهند.و اما در مورد ببر بنگال باید بگم که تو زیستگاهش براحتی از پس خرس های سیاه آسیایی برمیاد و حتی در یک اتفاق در سیرک که حدودا 90 سال پیش رخ داده و خبرش ثبت شده یک ببر بنگال توانسته یک خرس قطبی که بزرگترین خرس محسوب میشود را بکشد. ممنون از این مطلب جالب و سایت خوبتون.عشق است راتوایلر

    • عماد

      مطالب اموزنده ای بود ممنون من خودم سگPitbull رو بیشتر دوس دارم

    • بدون نام

      دوس داشتم وحشی ترین سگ دنیا در اختیارم بود! رویای مسخره ای نه!

      پاسخ ها

      • سیاوش

        چون خودت وحشی هستی

    • امیر حسین

      اقا من یکی سگ میارم با همشون دعوا میندازم لوبط لوبطی اخرشم سگ من میبره شرطم میبندم

    • Ramin

      هميشه تو نبرد پيت بول حرف اولو ميزنه بعد از اونم روتوايلر تو نبرد عاليه.
      ژرمن هم خيلي باهوشه.ولي من خودم پيت بول تيپ آمريكن بولي رو بيشتر دوس دارم.خيلي قويه آخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم تا حالا مبارزه ی گرگ را با پیتبول ندیدی که گرگ می بره

    • هستی

      من از سگ واقعا میترسم دست خودم نیس سگ میبینم راهمو عوض میکنم

      پاسخ ها

      • پویا قلعه ویسی

        میخای سگ شم واست شبا خودت رو خیس کنی؟خخخخ

    • بدون نام

      نخریده

    • هادی

      سگ عراقی برا جنگ عالیه
      در مورد سگ سراب کسی اطلاع دقیق داره اگه بخوام سگ سراب داشته باشم که نسبت به غریبه حساس یعنی منظورم بگیر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      و احتمال داره صاحبشم رو زخمی کنه ؟ در چه موارد ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر از تو له گی بزرگ کنی هیچ مشکلی پیش نمیاد یک هم باید تعلیمش بدی

      • مهدیی

        ما فایلمون تو روستا تو سراب سگ سراب داش حمله کرد فایلمن تیکه پاره کرد حمله میکنه به ادم باز باشه غریبه حس کنه حتی اگه خیلی رفت امد کرده باشه قبلا بازم حمله میکنه

    • بدون نام

      سلام عکس ها خیلی باحال بود من عاشق سگ هستم من سگ دوبرمن رو خیلی دوست دارم من دوتا سگ دوبرمن نر وماده دارم تازه سه روز پیش سگم پچه آورد

    • علی

      خوب خوب خوب

    • یوسف

      تشکر

    • امیرعلی

      بابادمشون گرم بااین سگاتون .....ـکاشمنم یدونه ازاین سکاروداشتم

    • behnam

      درست سگ بايد اصالت داشته باشه ولى صاحب سگ به نظرم بايد درک کنه چه جورى با سگ زندگى کنه.من حتى گريه سگم ديدم سگ زياد داشتم الانم يه سگ کينگ ژرمن شيپر دارم که 40 روز اش شده واکسن شناسنامه داره و هنوز به سه ماه نرسيده بهش آموزش ميدم و خوب ميفهمه.

    • بدون نام

      عالى بود

    • منا

      همه ی سگا دوست داشتنینن.ما کلی دا ریم...سرابی..ژرمن...افغان...همشونم خوبن....حدودن 11 تا داریم....

      پاسخ ها

      • فرهاد

        خوش به حالتون خخخخخخ خدا بیشترشون کنه بپا گازت نگیرن خخخ

    • بدون نام

      سگ قهدریجان

    • امیر

      من خودم هاسکی دارم خیلی ازش راضیم

    • مهتی

      ولف هایبراید شاخ همشونو میشکونه ‌. همشون به درد نخورن به جز ولف هایبراید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولف هایبرایدتو بیار سگ قدریجان اصفهان دهنشو سرویس
        میکنه سگ ماستیف تبتی که پوزشو به زمین میزنه

    • دخی

      حالم بهم خورد سگ برای نگهبانی وروستا خوبه نه بیاری خونه هر چیزی جای خودشو داره البته نظر منه حمله نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خیر م سگ خوبیش اینه که تو خونه باشه

    • سام

      فقط سراب ژرمن

      پاسخ ها

      • ایدین

        سگ س راب از نژاد ماستیفه بهترین وو ااصصیل ترین نژاد ای ران محسوب میشه خیلی قوی ونترسه یکی بود تو تبریز اسمش قلیج بود هیچ سگیجرات روبرو شدن باهاشو نداشت در ضمن صاحب سگ هر چی شجاعتر باشه سگم شچاعتر بار میاد

    • عرفان

      مطالب اموزنده ای بود خیلی ممنون بابت عکس ها

    • علی حسینظ

      چنبریدفقط

    • بهزاد

      من خودم هاسکی و دوبرمن داشتم باهم نمیساختن.آخرش صبح بیدارشدم رفتم مزرعه دیدم دوبرمن مرده.گلوش پاره شده بود.هاسکی روهنوزدارم.گرازهارولت وپارمیکنه.دوبرمن خوب نیس.هرچندوقت میبرمش جنگ تاحالاشکست نخورده.محشره

      پاسخ ها

      • علی

        هاسکی نیست . احتمالا پلنگه

    • علي

      من خودم سگ هاسكي دارم و اصلا سگ وحشي و غير قابل كنترلي نيست

    • علی

      خوب بود

    • بدون نام

      سگای توروستای ما هیکل داره اندازه مرد همه اینارو حریفه

    • جواد

      ایا سگ یک ساله رو هم میشه تربیت کرد؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله میشه

    • hasan

      جای دوبرمن خالی بود

    • مسعود ترکمندی از اق قلا

      هیچ سگی به سگ های ترکمن صحرا نمیرسه. اینو همه ی دنیا میدونن بقیه رو ولش کن بزار باد بخورن

    • سیداحمد

      سلام. اگه میشه سگهای ایرانی و ژاپنی را درموردشان توضیح دهید.

    • اصغر اقا

      سگ تو جنگ رودست سراب ندیدم واسه گله ام هم سراب خوبه وای قهدیرجانی اصفهان خوراکه ادم گیریو گرگه

    • محمد

      عالی بود ممنون / سگها همشون دوستداشتنی هستن

    • عادل

      من یک سگ را نگهداری میکنم نژاد ان رو چگونه تشخیص بدم

    • بدون نام

      خیلی خوب بود

    • نیایش

      عالی بود خودم یه سگ دارم نژادش هست دوبرمن لطفا شما درباره ی سگ های عروسکی بیشتر بگین

    • بدون نام

      جا داره ی یادی هم از سگ های قدرجونی بکنیم ک لنگش نیست تو دنیاا

    • عارف

      با سلام در رابطه با سگ سرابی که یکی از قوی ترین سگ های دنیاست اما از نظر تمیزی خیلی کثیفه ولی من خیلی دوسش دارم این سگ تقریبا با کنگال زیاد فرق نمی کنه قدرت فکش یک دوم فک شیره.
      اما خودمم خیلی دوست داشتم یه سگ شیانلو یا ژرمن شپرد داشتم چون واقعا سگ محشریه همه کارست

    • محمد

      هدف شما از اشاعه این خبر چیست ؟ آیا می خواهید فرهنگ غرب را بر امت ما غالب کنید؟ ... چرا از سگ حرف می زنید ..سگ ها موجودات نجس هستند درست است که آفریده خدا هستند اما صحبت به این شکل درست نیست . ضمنا چرا سگ های خطرناک . ترویج خشونت ؟ عامل خیلی از بیماری ها ...احتمال می دهم پیامم رو نمی گذارید .

      پاسخ ها

      • شروین

        ........... سگ ها خیلی هم از انسان ها بهترن خیلی خیلی خیلی هم بهترن

      • بدون نام

        شما تند رو ها کلا ولکن نیستین

      • علی حسین زاده

        سلام با احترام میگویم که هیچ جا در قرآن کریم یا کتاب های دیگرآسمانی نیامده است که سگ نجس است اگر سگ بیماری می آورد یا نجس است چرا پیامبران ما که بعضی ازآن ها شغلشان چوپانی بود سگ داشتند؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        بعنوان کسیکه از بچگی سگ داشته میگم از سگ کثیف تر تو این دنیا نیست.حتی میتونم بگم همونقدر که بقیه فکر میکنن باوفاست اتفاقا بی وفاست

      • علی

        شما سگ نداشتی گربه داشتی که بی وفا بوده

      • mahan

        تو.سگ.نگیر.مجبور.نیستی.هرچی.باشه.فرهنگشون.ازخیلیا.بهتره

      • محمد

        از نظر من بهترین سگ ژرمن شپرد است چون که باهوشوفادار و شجاعت زیاد وخیلی چیز های دیگه داره

      • علی

        تو غلت کردی

      • بدون نام

        گمرو

      • بدون نام

        از تو خیلی بهتر اند

    • آرمین

      من خودم سگ هاسکی دارم که حاضر باوحشی ترین سگ های دنیا هم باهاش مسابقه بدم اینکه میگن هاسکی وحشی نیست دروغه هرسگی بستگی به تربییت کردنش داره من با با این تا حالا کلی شرط بندی کردم و همشونم بردم هاسکی من دوبرمن ، شرمن ، سرابی ، پیت بول و ولف هیبرید رو تو همه ی شرط بندی ها شکست داده ولی کلی بگم همه چیز بستگی به تربیتش داره

      پاسخ ها

      • حامد

        من یه توله دوماهه دارم چجوری چیکار کنم که جنگی بشه وحشی بشه

    • محمد امین

      به نظر من هاسکی خیلی خوبه ولی اگه تو خونه ویلایی ازش نگهداری بشه و از بچگی تربیت بشه

    • غزل

      مطالبتون واقعا عالی بود و همشون هم صحیح من خودم سگ هاسکی دارم اما توی باغمون گزاشتمش و توی خونمون می خوایم سگ خونگی بگیریم شرایط نگهداری هم که یک پارک جلوی خونمون هست که هر روز سگ رو می گردونم اما توی اتاق خودم می خوابونمش از نظر شما چه نژادی بگیرم خودموبه احتمال زیاد تریر خالص بخوام بگیرم اما نظر دوستان هم مهمه و اسم هم برای اون نژاد اگه تونستید بگید با تشکر

    • علیرضا

      عالی بود ممنون منم یه گلدن رتریو با یه هاسکی داشتم که هاسکی رو در کنار گلدن قرار دادم و نزدیک بودن اونو بکشه!! گلدن رتریو واقعا شناگر معرکه ای هست

    • سورنا

      سگ ها خیلی حیوانات خوبی هستن بعضی از آدم ها اقل ندارن و میگن سگ ها بدن من خودم ۱۹ تا سگ داریم هیجکس هم
      جورعت نداره پا شو تو خونه ی ما بزاره

      پاسخ ها

      • مهدی

        خونتون بانک مرکزیه ایا؟

      • بدون نام

        راست می گویی

    • مهدی

      سگ واقعا خوبه

    • san

      واقعا عجیبه که ماستیف تبتی تو این لیستی که گذاشته نیست!!!!!
      اگه اول نباشه،قطعا جزو اولیناست

    • تارا

      این هایی که سگ ها رو به جون هم می اندازید،واقعان احمق و وحشی هستین . برای سگ ها تون متاسفم.

    • دانیال

      من که میگم بهترینش شرمنه خوب بد تخشیص میده و اگر تا8ماهگی کتک دل جرعت زیادی میاره و از خرس شیر گراز نمیترسه فقط تا 6ماهش نشده نزارید کسیو ببینه.........

    • بدون نام

      بهترین سگ دنیا سگ منه سگهای کاغذی

    • فرشاد

      با سلام و خسته نباشید.من باغی به وسعت 2 هکتار دارم که چهار طرفش دیوار کشیست و داخل باغ چندتا حوض پرورش ماهی قزل آلا دارم که مشکول به کارم دوتا سگ خوب معمولی دارم ولی متاسفانه دیگه پیر شدن میخوام ی جفت سگ بخرم لطفا نظر بدین که چه نوع سگ بگیرم که بتونن باغ نگه دارن ممونم از راهنمایتان

      پاسخ ها

      • محمد

        اقا به نظر من شما جفت نگیر
        این دوتا رو درست تربیت کنی از همه چیت محافظت میکنن
        یه ژرمن نر بگیر
        یه ژرمن نر بگیر

      • رضا

        به نظر من اگه می خوای خوب مراقبت کنن از باغتون ژرمن شپرد یا روالتیر یا پیتبول بگیر انتخاب مناسب ژرمن شپرد نر می باشد

    • میلاد

      سلام
      من دوستم سگ قدرجون برا گله داشت نمیگم فکر کنم از سگ سرابی قویتره بلکه مطمعا چون به تراکتورشون بسته بود سگ قدرجونی تراکتورو کشیده بود از جاش یه بار با 10سگ جنگ انداخته بود یعنی اونام سگ های شاخی بودن 10سگ پاره کرد هر سگی که پاره میکرد سریع میکشیدنش عقب که نکشتش یعنی این و با چشا خودم دیدم شاید بگم سگ قدرجونی جزو یکی از قویترین سگ های دنیا باشه

      پاسخ ها

      • آرش

        داداش فکر کنم شیر نر بوده که موهاش رو صفر زده، مگه فیلم هندیه ده تا رو پاره کرد؟

      • بدون نام

        میلاد جان شما درست میگی ولی سگ های مثل ژرمن شپرد هستند که خیلی قویتر از سگ قدریجانی هستند ولی قوی ترین سگ جهان پیت بول شناخته شده که مسی داره و گریت دین هم خیلی قوی است

    • محمد

      هدفتان از انتشار عکس و توضیح درباره سگهای نجس چیست؟ .نگه داشتن سگ حرام است زیرا موجودی است نجس ودارای انگل علم ثابت کرده است که آنها عامل بیماری هستند امیدوارم سگ های آپارتمانی جمع آوری و از طریقی مناسب آنها را از ما دور کنند امت ما از این چیزها نمی خواهد . آن یزید لجن میمون باز سگ باز شراب خوار بود که سگ نگاه می داشت . ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ خيلي باحالي برو در خونتون بازي كن تو ك ميگي سگ نجسه چرا مياي تو سايتي ك درمورد سگ مينويسن

      • سیاوش

        هیچ جا تو قران ننوشته سگ نجس هست .
        بعضی پیامبر ها چوپان بودند و سگ داشتند.

      • بدون نام

        اقا اقا

    • بدون نام

      من هم عاشق سگ سرابم اگه کسی توله خوب داره نژاد اصیل باشه میخوام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارم

    • رضا بیات

      سلام دوستان هر سگی بسته به نوع تربیت و اصالتش میتونه سگه خوبی بشه(هم بگیر و هم نترس)فرق نمیکنه حتی توله های ولگرده خیابونی،واگرم تربیت غلط باشه ترسو و بی عرضه میشه حتی قریجانی یا دوبر،سرابی که من خودم شخصا این موردا رو دیدم.

    • الشن خسرونژاد

      من از سگ ژرمن خوشم مي آيد ًـ سگ اسكيموـ سگ گرگى ـ من از همه سگها خوشم مي آيد

    • رضا

      واقعا مطالبتون خوب و آموزنده بود

    • علی

      سلام من یه سگ Wolf Hybrid دارم پدرش گرگ و مادرش سگ بوده میخوام بفروشمش یا با توله ژرمن تعویضش کنم ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میخوام

    • حسن سوری عشق من سگ تازی

      سگ فقط ژرمن شپرز بس

    • چیا

      خوبه

    • محمد

      من يه پيت بول دارم اسمش جومونگ هست .هر كي تو جنگ ادعاش شد بياره جنگ بندازيم .قدرت فك پيت بول تو جنگ حرف اول رو ميزنه تو دنيا ❤️❤️

    • ارمین

      سلام هیچ کودومشون از لحاظ قدرت به دوگوارژانتينو نمیرسه از لحاظ قدرت اینو قول میدم

    • دریا

      اقای علی حسین زاده درجواب شما بایدبگم من شنیدم دراحکام دینی اومده که ظرفی که سگ بلیسه بسیارنجس محسوب میشه وعلاوه براین من شنیدم موی سگ واردبدن کسی بشه نازایی میاره.ونگهداشتن سگ براچوپانی بانگه داشتن خونگی سگ خیلی متفاوته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا

    • sara

      بنظرم بعضیا تندروی میکنن که سگ اخه بده نجسه فرهنگ غربه !!سگای اصیل شرقیم داریم سگ اصحاب کهفم داریم جناب !!
      سگ حیوون وفاداریه با احساسه.من بچگیم داشتم
      حالا چون یکی میترسه یا بنظرش چندش اوره دلیل نمیشه اینطور جبهه بگیره

    • sara

      بنظرم بعضیا تندروی میکنن که سگ اخه بده نجسه فرهنگ غربه !!سگای اصیل شرقیم داریم سگ اصحاب کهفم داریم جناب !!
      سگ حیوون وفاداریه با احساسه.من بچگیم داشتم
      حالا چون یکی میترسه یا بنظرش چندش اوره دلیل نمیشه اینطور جبهه بگیره

    • اراز

      خیلی خوب بودند خواهش میکنم بازهم بگذارید

    • بدون نام

      هیچ کدام سگ کوچی افغان یا همون سگ قهدیرجان نمیشه این سگها این قدر خوبن که نظامیان آمریکایی همراه خودشون از افغانستان بردن امریکا

    • amir

      بهترین سگ دوبرمن هست خیلی بهتون سریع وابسته میشه ولی خیلی نباید بیرون ببریدش چون اگر خیلی ادم ببینه کسی برای سرقت اموال شما بیاید برایش عادی میشود خیلی سگ های سریع هستند

    • رضا

      نظرتون درمورد سگ قفقازی چیه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیییییی

    • بدون نام

      ایا شگ شیستوزخالص مهارت اموزش گیری رو دارد و جای دشویش را بلده

    • علی

      منم سگ سنت برنارد دارم
      عالیه
      قویه
      باهوشه
      و... .

    • على

      سلام ي هاسكى نر خوشگل يكساله دارم ميخوام با توله ژرمن معاوضه كنم اگه تمايل داره كسى اطلاع بده

    • بدون نام

      با سلام اگه ی سگ خوب مبخواین فقط پرسا کنریو یا کن کورسو بقیه پوچ هم از لحاظ قدرت بدنی و هم از لحاظ نترس بودن البته باید خوب تربیت بشه.

    • زبقبث

      بقبیزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام سگ من گرگیه به بار گرگ حمله کرد کشتش در نتیجه گرگی خیلی قویتره

    • مهدی

      انقد بیخودی شایعه پراکنی نکنین من تعجب میکنم حتی کسی که خودش دوبرمن داره بازم اینا رو میگه که بعد از یه مدت مغزش بزرگ میشه واقعا یکم هم که فکر کنین به میزان بی منطقی بودن این موضوع پی میبرین که تازه اگر هم دوبرمن پرخاش داشته باشه هیچ ربطی به مغزش نداره و فقط ریشه توی تربیت بد داره ک در مورد خیلی از سگها میتونه اتفاق بیفته و اگر واقعا مشکلی داشت اینقدر معروف نبود

    • Radmehr

      با سلام .ی سوال داشتم .ترکیب جفت گیری سگ گرگی و سگ قفقازی چه نژادی میشه ؟

    • يوسف

      من يه سگ دورگ ايرانى دوبرمن دارم الان يك هكتار باغ داره عالى نگهبانى ميده الان هم يك جفت توله دوبرمن خريدم با كلى تخفيف شيصد تومان اميدوارم بتونه نگهبان خوبى باشه چرا كه سك را فقط واسه نگهبانى ميخوام نگه دارم البته دوبرمن واقعا هم زيبا و هم ترسناك است

    • Seleba

      امکانش هس که دوبرمن به صاحب خودش حمله کنه؟؟؟

    • بدون نام

      گیریدین رو نگفتید

      پاسخ ها

      • فرزاد

        گریت دین سگ صلح جو هستش و سگ خانوادست.سگ تخصصی مبارزه ای و نگهبانی نیست و فقط غول پیکر هستش..

    • بدون نام

      چقدر وحشیانه که سگ ها رو به جون هم میندازید افتخار هم میکنین

    • Sara

      جالب بودا
      :):):)

    • بدون نام

      من پیت بول دارم بجز نژاد خودش همه نژادهای دیگه رو به راحتی حریفه!
      اینا در مقابلش سوسک هستن
      هم خفه می کنه
      هم می کشه و هم می خوره
      واسه خودش کشتکارگاهیه
      توی هیچ مبارزه ای تا حالا نباخته
      خرس گیرم نمیاد وگرنه با اونم میدم بجنگه خفه اش کنه پوستش رو هم بکنه! حیف اینجا محدودیت نژاد جانوران داریم و خرس گریزلی و تمساح و کوروکودیل و اژدهای کومودور نداریم وگرنه میدادم با همشون مبارزه کنه و همه رو بخوره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز اینها فقط حرفهای بچگانست.قرار نیست هر کسی یک قلاده سگ داره بگه مال من از همه قوی تره.درسته که سگ پیتبول فوقالعاده وحشی هستش ولی به ضرص قاطع میگم در مقابل سگ قهدریجان یا سرابی یا آلابای در عرض چند دقیقه به قتل میرسه و مسلما شما سگ دیگه ای ندیدید که این حرفا رو میزنی..

      • هوشنگ

        مرد مومن اژدهای کومودو ۳ متر طولشه و هر دندانش ۱۰ سانته و آب دهانش سمیه و پوستش هم زره‌پوشه! حالت خوب نیست ها.اژدهای کومودو خودت و سگت رو یک لقمه چپ میکنه

      • A

        بایه سگ جنگ انداخته حالا فکر میکنه سگش شیره

    • Sara

      ی کوچولو شو می خواممممممم
      :):):)
      با حال بود

    • بدون نام

      سگ پیت بول توی آمریکا باید با پوزه بند بیاد بیرون توی ایران من دیدم که میدم طرف سگ وحشی آدم خورش رو بدون قلاده آورده بود یعنی توی پارک قلادش رو باز کرده بود تا بخوایم رد شیم بریم صد بار اشهد خوندیم خدا لعنت کنه هر کی سگ پیت بول داره ایشالله که اول از همه صاحبش رو بخوره ایشالله ایشالله ایشالله در ضمن نگه داشتن سگ وحشی فرهنگ نیست

    • بدون نام

      آقا دوبرمن کی سراغ داره؟؟؟؟؟

    • احمد

      سگ فقط گریت دین

      پاسخ ها

      • فرزاد

        گزیت دین بزرگترین گونه سگ هستش.ولی جزو نژاد صلح جو و باصطلاح سگ خانوادست.سگ تخصصی نگهبانی و مبارزه نیست.

    • بدون نام

      سگ فقط سرابی وبس

      پاسخ ها

      • م

        لایک

      • م

        لایک

    • م

      عالی بود

    • فرزاد

      با سلام خدمت دوستان.من این پست رو و مطالب دوستان رو خوندم.در کشورهای خارجی سگها رو به درستی پرورش میدن با تغذیه خوب و ورزش و آموزشهای لازم.ولی در ایران اینجوری نیست و سگها نه غذای درست و حسابی میخورن.نه کسی بلده اونها رو آموزش بده متناسب با وظیفه ای که میخان بهش محول کنن.شما بهترین سگ رو داشته باشین ولی تربیت نشده باشه هیچ بدردی نمیخوره.ناگفته نمونه سگهای خارجی زیر بال تبلیغات هستند و سگهای نژاد ایرانی متاسفانه گمنام و مظلوم واقع شدند.شما حساب کنید بزرگترین سگ بالا یک نژادی نوشته نود کیلو وزن داره.در صورتی که یک سگ سرابی یا قهدریجانی نر بزرگ و عضلانی تا صد و بیست کیلو وزنش میرسه.بعنوان کسی که سالها با انواع نژاد سگ کار کردم مطلب پست رو زیاد قبول ندارم و به نظر من قویتزین نژاد سگ سگهای سرابی(کانگال)،ترکمن(آلابای) و نژاد سگ قهدریجان اصفهان هستند که آدمخوار بالفطره هستند و اعتقاد دارم کل نژاد سگهایی که در رده بندی بالا ذکر شد در مقابل این سه نژاد در عرض کمتر از چند دقیقه به قتل میرسن.از لحاظ هوش کلیه سگ ها باهوش هستند.سرآمد اونها دوبرمن و ژرمن هستند که بسیار آموزش پذیر هستند.موفق باشید

    • رضا

      من سالهای زیادی سگ دارم ، سگهای خارجی خیلی باهوش تر از سگهای محلی هستن اینو ۲۵ سال سگ بازی تجربه کردم ،البته همشون خوبن دلبرن عشقن فعلا چند ساله دوبرمن دارم هروز جزابتره برام خیلی باهوش با شخصیته ...

    • پارسا وفایی

      سگ ها موجودات بسیار خوبی هستند. من به سگ بسیار علاقه دارم چون که سگ کارهای زیادی از دستشان مانند نگهبانی و خیلی کار های زیاد بر می اید.

    • miad piri.پرواز

      ایولا حال کردم

    • فتح الله ابراهیمی سیاهبومی

      تمام مطالب این سایت تو یک سایت دیگه بود اگر از خودتان نیست احتمالا سرقت کردند دز ضمن بنده یک سگ میخوام تو مایه پاپی و یاکمی بزرگتر ام ریزش مو پایینترین حد و از نظرسلامتی مشکلات کمتر داشته باشه وتو منزل‌بشه نگهداری کنم لطفا اگر ممکنه راهنمازی کنید

    • فرزاد آقا

      میخوام واسه باغ خانوادگی خودمون ی یک خوب بخرم ولی بلد نیستم تربیتش کنم . لطفا راهنمایی کنید.

    • farzad

      سلام . جالب بود
      ولی تو این همه سگ جای سگ ایرانی خودمون یعنی قدرجونی خالیه که واقعا سگا قدرتمند و باهوشی هستند و از هیچی نمیترسند . من خودم یکیشونو دارم که به همشون می ارزه

    • اسی

      سلام.لطف کنید نژاد اصیل ژرمن شیپرد توضیح دهید من زیاد تو سایت ها نگاه کردم متاسفانه نژادهای گوناگونی دارن آدم گوم میشه کدوم اصل هستن منظورم نژاد آلمانی سگ پلیس چون میخوام بخرم میترسم دورگه بهم بدن با تشکر

    • اسی

      سلام.لطف کنید نژاد اصل ژرمن شیپرد آلمانی سگ پلیس توضیح دهید من زیاد تو سایت رفتم متاسفانه سگهای مختلفی از نژاد ژرمن هست نمیدونم کدوم از نژاد رو بخرم مچکرم

      پاسخ ها

      • بینام

        ژرمن شوروی هیکلی میشه

    • ابوالفضل

      سگ دوربرمن باسگ هاکی عالی بود

    • ابوالفضل

      سگ دوربرمن باسگ هاکی عالی بود

    • ابوالفضل

      سگ دوربرمن باسگ هاکی عالی بود

    • علی

      سلام میخواستم بدونم پیتبول برای خونه مناسب هست؟؟

    • یه بنده خدا

      سلام . جواب بدید لطفا اگر کسی میدونه . سگ 1ماهه هاسکی با سگ 1 ماهه ژرمن شپرد کنار میاد یعنی بزرگ بشن با هم هستن یا به طور خلاصه با هم خوبن دعوا نمیکنند ؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بینام

        ژرمن از گرگ بدش میاد خب هاسکی با اینکه سگ هستش تقریبا بوی گرگ میده و شبیه به اونه باید ژرمن خوب تربیت کنی

    • ناشناس

      من عاشق نژاد هاسکی هستم اینجا هم بود

      پاسخ ها

      • بینام

        من هاسکی دارم خودم بزرگش کردم باید بگم خیلی کله شقه و عاشق فرار کردن مناسفانه

    • رضای

      من دوتا توله نر ماده میخوام برا نگهبانی ۰۹۳۶۹۸۷۸۴۶۱

    • بدون نام

      سگ هیبرید گرگ فروشی هست؟

    • بدون نام

      لطفاً منو راهنمایی کنید کدام سگ. بویایی قویتری داره ممنون اگر کسی سگ تربت شده بود کش داره خریدارم

    • یه بنده خدا

      ممنون

    • مبینا

      به نظر من عالی بود. ممنون.

    • رحیمی

      با دیدن اینا آدم روش نمیشه دیگه سگای معمولی را سگ صدا کنه.

    • علی

      منم به شخصه از تجربیات خودم میگم که سگ های سراب جزوی از قوی ترین سگ های دنیا هستند و بسیااااااااار خطر ناک و من در مسابقه انداختن سگ ها شرکت میکنم سگ سرابی با چند تا از سگ های تربیتی جنگی آلمان به نوبت مسابقه دادند و شکستی تو سگ های سراب وجود نداره.

    • امین

      سگ فقط ژرمن واقعا شگفت انگیزه ..والله من یکی شک دارم این حیوان باشه..

    • علیرضا

      واقعا واستون متاسفم که سگ سرابی ایرانی که از بهترین نژاد هاست رو نزاشتین اصلا راضی نبودم بهترین سگ سگ سرابیه از همه لحاظ

    • حمید.

      پس کانگال قفقاز اینا پشمن؟

    • رضا

      بنظر خودتون سگ سرابی و قدر جونی که اغلب مردم میدونن وحشی ترین و جنگنده ترین سگ ها هستن نباس میومدن توو لیست ؟! البته بگذریم که دوبرمن یک چیز دیگه اس بشرط تربیت درست !!!

    • بدون نام

      سلام به همه اخبی های سگ باز

    • مربی کودکی که توسط سگ ها متلاشی شد

      دوستان یادمون نره اینها جز خطرناک ترین سگ ها بودند

      فکر نمی کنم قصد نویسنده مقاله مشخص کردن محبوب ترین سگ ها باشه......

    • امیرحسین

      عالی بود

    • حامد

      سلام ی توله دوماه دارم
      چیکار کنم وحشی بشه
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    • حسام

      سگ قفقاز یا کوکیشن شپرد که با نام تیبتان ماستیف هم شناخته میشه و سگ کنگال قویترین سگهای دنیا هستن

    • بدون نام

      خطر ناک هستندیگه امکان داره آسیب بزنن

    • Helkookchan

      من خودم به شخصه عاشق حیوانات به خصوص سگ ها هستم ولی برام نمییخرن ولی فقط اومدم بگم واققعن برای کسایی که سگ ها رو به جون هم میندازن تا همدیگه رو تیکه پاره کنن تا خودشون لذت ببرن متاسفم و این آدما از ادرار و همچی نجس ترن و امیدوارم برن به جهنم....

    • زهرا

      سلام اگه یه سگه پیت بول امریکن البته توله بخواد پیشت بخوابه خطری نداره ؟؟؟؟؟

    • M.j.j

      آقایان یک سگ هاسکی یک ساله دارم چجوری کاری کنم بگیر بشه

    • Ali

      سلام من یه سگ محلی دارم تولست میخام هار شه یکم واسه باغ میخام خواهشا کمک کنید یکی میگه گوششو بزن یکی میگه بندازش تو سیاهی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هاری بیماریه اگه میخوای آدمگیر بشه آموزش باید ببینه

      • بدون نام

        ببرش اموزش ببینه

    • saeed

      ژرمن شپرد و روتوایلر برای نگهبانی ازباغ و املاک وصاحبشون عالین قوی وشجاع ونترس فقط خوب اموزش بدید باسگتون حرف بزنید ببریدش بیرون حرفای این واونم گوش نکنید اصلا جنگ نندازید وقتی توباغ هستید بازش کنید بزارید بیاد کنارتون یا ببرید بدید اموزش بدن براتون ۱۲جلسه ۲۰ساعتی همه چی رو یاد میدن االبته بگم که ژرمن عالیه اصلا وقتی ژرمن داشته باشید دیگه هیچ سگی به دلتون نمیشینه این نظرمن بودش ولی ژرمن شپرد روتوایلر ودوبرمن این سه تا بی نظیرن خیلی خووبن

    • Saeed

      سگ سراب حرف اولو میزنه

    • بدون نام

      آغا من نمیدونستم هاسکی خطرناکه یه بار یکیش دنبالم کرد کرک وپرم ریخت

    • محمرضا

      من که خیلی سگ شپردرادوست دارم

    • علي

      من سگ ندارم يه سگ بهم ميدين خواهشن ...!

    • امیر

      سلام دوستان.من سگ خیلی دوست دارم البته توانایی مالی برای خریدش ندارم ٫آیا کسی هست یه توله ژرمن شپرد یا سرابی با قیمت کم بهم بده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرابی بهتره

    • تازه

      فقط وفقط سگ ترکی تا سر سفره هم غذا میخوره داغ سگهاتون رو نبینید

    • احمد

      یه توله سگ دارم سه ماهه شکل سگ دالمیشن است خیلی هم باهوشه نمی دونم خوبه یانه اخه واسه نگهبانی می خوام

    • ارمین

      فقط هاسکی

    • ارمین

      فقط هاسکی

      پاسخ ها

      • آکیرا آماتراسو

        آکیتا هم خطری ندارد

    • عادل

      سگ تنها موجودیه تو دنیا که تورو بیشتر از خودش دوست داره و از نظر من عشق خالص و الهین و رفتار هایی ازشون میبینی که شک میکنی حیوونن
      خودم ی پیت بول دارم و در کل همه حیوانات مخصوصا سگا دوس داشتنین هر نژادی باشه خودشو تو دل ادم جا میکنه

      پاسخ ها

      • ...

        دقیقا

    • Arven

      پس قفقازی و کانگال چی

    • ...

      ببخشیدا اما شما در مورد سگ هاسکی اشتباه میکنید. سگ هاسکی یک سگ پر انرژی و بازی گوشه.اون اصلا به کسی حمله نمیکنه و البته یکی از نماد ها هم امن نیستند.

    • محمد

      من یه توله ژرمن دارم خیلی بازیگوشه اصلا حرف گوش نمیده خیلی چموشه .یه راهنمایی میونید؟

    • نگین

      اگر نظر من رو بخواهید می گم مطالبتون افتضاه بود .خیلی هم افتضاه بود این ها اصلا سگ های خطر ناکی نیستند .
      بیشتر آنها سگ های مهربان و خانواده دوست هستند و اصلا وحشی نیستند بعضی از سگ ها حتی به صاحب خودشون هم رحم نمیکنند شما باید اسم این سگ ها رو بذارید نه هرچی سگ بی زبونه وردارید بذارید اینجا تا چهار تا بازدید کننده بخورید مثل ژرمن شپرد بنظر من ژرمن بهترین مهربانترین و بی آزار ترین سگ هست انقدر چرت پرت نگید لطفا .

    • محمد امین

      مقاله عالیه اما چرا سگ پژدر توش نیست ؟ یکی از وقترین نژادهای دنیا سگ پژدر هست که تو جنگ سگها به راحتی نژادهایی مثل پیت پول دوبرمن ژرمن و...... رو نابود میکنه

    • محمد امین

      آخه سگ هاسکی کجاش خطرناکه قابل قبول نیست که اسم سگ هاسکی باشه ولی خبری از سرابی تو مقاله نباشه

    • アキラアマトラス

      آکیتا خطرناک نیست . میدونم یه چیزی می گم

    • آکیرا آماتراسو

      آکیتا خطرناک نیست . می دونم یه چیزی می گم

    • آکیرا آماتراسو

      آکیتا هم خطری ندارد.

    • アキラアマトラス

      درسته می دونم آخه من زیاد تحقیق کردم.

    • アキラアマトラス

      مدونم . چون زیاد تحقیق کردم

    • アキラアマトラス

      می دونم آکیتا خطر نداره . چون زیاد تحقیق کردم

    • بدون نام

      بخونید
      از اینا که بگذریم بهترین نژاد سگ که پیدا کردم سگ کم تر شناخته شده و در معرض انقراض سرابیه !! نژاد ایرانی که به خاطر مسائل فرهنگی ثبت جهانی نشده! انگشت شمارن سگ هایی که میتونن یک گرگ رو از پا در بیارن که بهترین تقریبا سگ کنگاله ولی سگ سرابی خیلی شبیه اونه با این تفاوت که بزرگتر و بهتره ...
      دلیلشم اینه که خیلی شجاعه و بی باکه و بدون ترس به هر موجود بیگانه ای حمله میکنه ! قبلا از اون برای مقابله با گرگ و خرس !! استفاده میکردن

    • محمدرضا

      سلام علیکم یک سگ هاسکی یا ژرمن میخواستم کسی اگر سراغ داره خبرم کنید ممنونم از شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج