۱۳۴۷۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازگشت کاگاوا به دورتموند

هافبک ژاپنی منچستر یونایتد از این تیم جدا شد و با قراردادی چهار ساله به بوروسیا دورتموند بازگشت.

خبرگزاری ایسنا: شینجی کاگاوا، هافبک ژاپنی منچستر یونایتد بعد از تجربه ای تلخ با این تیم انگلیسی به فوتبال آلمان برگشت تا دوباره پیراهن دورتموند را بر تن کند.

باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که با کاگاوا ژاپنی تا سال ۲۰۱۸ قرارداد امضا کرد. این بازیکن ۲۵ ساله دو سال ناموفق را در شیاطین سرخ پشت سرگذاشت و در نهایت چاره ای جز ترک این تیم نداشت. یورگن کلوپ سرمربی دورتموند علاقه بسیار زیادی به این بازیکن ژاپنی دارد و او را باهوش ترین بازیکنی می داند که تا الان با او کار کرده است.

او زمانی که در دورتموند در اوج دوران خود به سر می برد با پیشنهاد فرگوسن مواجه شد و سران دورتموند نتوانستند از رقم بالای شیاطین سرخ وسوسه نشوند تا در نهایت کاگاوا پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کند. او در این تیم اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. فرگوسن گاهی اوقات به او بازی می داد اما مویس اعتماد کمتری به او داشت. لوئیس فان خال سرمربی جدید شیاطین سرخ هم پیش از این اعلام کرد که به این بازیکن ژاپنی نیازی ندارد و کاگاوا چاره ای جز بازگشت به دورتموند نداشت؛ تیمی که در آن پدیده شد و خود را به فوتبال جهان معرفی کرد.

مایکل زوک، مدیر بخش ورزش دورتموند گفت: ما کاگاوا را به خوبی می شناسیم، او پیش از این نمایش خیره کننده ای در دورتموند داشت و بازیهای فراتر از انتظاری را برای ما به نمایش گذاشت. او توانایی بسیار بالایی دارد و بدون شک می تواند به ما کمک زیادی کند.

کارل یواخیم واتسکه، رئیس دورتموند هم گفت: کاگاوا بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او مهارت بالایی دارد و بازیکنی باتکنیک است که می تواند گره هر بازی‌ای را باز کند. او می خواست به دورتموند برگردد. اطمینان داریم که او می تواند کمک زیادی به ما کند. کاگاوا در دورتموند بار دیگر به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

این بازیکن ژاپنی هم بعد از بازگشت به ایدونا پارک گفت: برای من دورتموند همچون یک خانواده است. من بسیار خوشخال هستم و به خودم می بالم که الان جزئی از این خانواده بزرگ هستم. بازگشت به ایدونا پارک استثنایی است. بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که بتوانم باردیگر در دورتموند بدرخشم و بهترین بازیهایم را برای این تیم به نمایش گذارم.

دورتموند شروع بدی در رقابت های بوندسلیگا در فصل جدید داشته است. این تیم در دیدار نخست خود برابر مهمانش لورکوزن تن به شکست داد اما در دیدار دو خود به پیروزی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج