۱۳۴۷۹۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واردات بی سابقه خودرو به کشور در سال ۹۲

نایب‌ رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: واردات خودرو در سال گذشته بی‌سابقه بود.

نسیم آنلاین: عزیز اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان خودرو به کشور وارد شد، گفت: خودروهای وارداتی متعلق به کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، ژاپن و کره هستند که ما را تحریم کرده‌اند

اکبریان گفت: شدیدا مخالف واردات خودرو هستیم، علاوه بر آسیب رساندن به صنعت داخلی، ارزهایی را که در شرایط فعلی به شدت نیازمند آن هستیم را از کشور خارج می‌کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: سال گذشته حدود ۷۸ هزار خودرو معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان خودرو وارد کشور شد که به هیچ عنوان سابقه نداشته است.او یادآور شد: مسئولان می‌توانستند مقدار ارزی که صرف واردات خودرو لوکس می‌گردد را در بخش‌های صنعت، کشاورزی و زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متأسفانه خودروهای وارداتی، متعلق به کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، ژاپن و کره می‌باشند که ما را تحریم کرده‌اند.

اکبریان گفت: به دلیل بالا بودن قیمت خودرو از خودروسازان گلایه داریم، دولت نباید کمک‌های خود را از این صنایع دریغ کند، اگر به این مشکلات رسیدگی خاصی صورت نپذیرد، شاهد افول در بخش صنعت خواهیم بود.

او گفت: بسیاری از مسئولان و سازمان‌ها که به عنوان الگو در جامعه پذیرفته شده‌اند به جای استفاده از خودروهای داخلی از خودروهای لوکس استفاده می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مردم دارن پول چندبرابر میدن میخرن شما خودرو داخلی مثل پراید کمک یار عزراییل رو بهتر کن ملت باجان ودل ایرانی میخرن؟وقتی زمینه سازی یک کشور برای اختلاف طبقاتی وحشتناک درست میشه با این قانون نویسی بهتر انتطارداری؟

    • ترسو

      یه سوال ؟ چطور کمبود کالاهای اساسی و خصوصا دارو رو به تحریم ارتباط میدین !؟ ولی خودرو و .......؟ رو به راحتی وارد میکنین ؟؟ نکنه اینم واردات قاچاق و چمدونی بوده !!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج