۱۳۴۸۵۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بهترین هدیه به زنان تفکیک جنسیتی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.

آیت الله محسن حیدری شامگاه گذشته در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان و باغ موزه معین که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر در پارک شهروند اهواز برگزار شد، عنوان کرد: احداث این دو پروژه با حمایت ویژه شورای شهر اهواز و پیگیری مجدانه شهردار صورت گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پروژه احداث باغ موزه ایران زمین یک پروژه فاخر برای استان محسوب می شود و پروژه پارک بانوان نیز در شرایط کنونی جامعه از ضرورت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به احداث یک موزه دفاع مقدس در کنار این مجموعه گفت: احداث این موزه در راستای خوزستان شناسی و جذب گردشگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه بحث تفکیک جنسیتی در راستای تکریم بانوان است اظهار کرد: این طرح به منظور کوچک شمردن بانوان نیست. بانوان انسان هایی متمدن و فاخر هستند که تمایل دارند با رعایت حدود شرعی و با آرامش و شادی زندگی کنند.

وی با بیان اینکه تفکیک زنان و مردان در محل کار در سال های گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود گفت: در پیشرفته ترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشجویان دختر و پسر را از یکدیگر تفکیک کرده اند و این مسئله منجر به رشد علمی در دانشگاه ها خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من به عنوان يك زن متأهل دوست دارم در پارك شونه به شونه همسرم راه برم چه باحجاب چه بى حجاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج