۱۳۴۸۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: فرگوسن را سرزنش نکنید

سرمربی آرسنال با حمایت از سر آلکس فرگوسن عنوان کرد او مقصر نتایج ضعیف منچستر‌یونایتد نیست. ونگر همچنین تاکید کرد تیمش یک مهاجم در ساعات باقی مانده نقل و انتقالات خواهد خرید.

خبرگزاری ایسنا: آرسنال شب گذشته در هفته سوم لیگ برتر برابر لستر‌سیتی به تساوی رسید تا نتواند فاصله خود را با صدر جدول کم کند. آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از توقف تیمش برابر لستر‌سیتی گفت: در خط حمله زیاد خوب نبودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. باید در بازی‌های آینده فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره آلکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی تیمش گفت: سانچس شرایط مسابقه را پیدا نکرده است. با این همه در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت و توانست گل ما را به ثمر برساند. بی شک سانچس در ادامه بهتر و بهتر می‌شود. در حال حاضر انتظار زیادی از او ندارم. خیلی از بازیکنان تیمم تازه تمرینات خودشان را شروع کرده بودند و به همین خاطر نباید انتظار داشت که هماهنگی زیادی با هم داشته باشند. بازی امروز نشان داد در صورتی که تمرکز نداشته باشیم نمی توانیم راه دروازه حریف را پیدا کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که فصل خوبی در انتظار آنهاست.

ونگر در ادامه به حمایت از سر آلکس فرگوسن سرمربی سابق منچستر‌یونایتد پرداخت و گفت: برای یک مربی خیلی مهم است که تیمش پس از رفتن او نتایج خوبش را تکرار کند ولی وقتی این اتفاق نمی افتد تقصیر مربی نیست که تیمش را ترک کرده است. نباید فرگوسن را مقصر نتایج ضعیف منچستر‌یونایتد بدانیم و او را سرزنش کنید. از نتایج ضعیف منچستر‌یونایتد ناراحت نیستم؛ چرا که آنها ۱۰ سال باعث شدند تا ما در لیگ برتر به قهرمانی نرسیم و برای ما مشکل ایجاد کردند. مطمئن هستم منچستر‌یونایتد به دوران اوج خود باز خواهد گذشت. با نگاهی به ترکیب آنها می توان فهمید که چه بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند. در صورتی که بازیکنان جدید منچستر با سایر بازیکنان این تیم هماهنگ شوند، منچستر قدرت همیشگی خودش را به دست خواهد آورد. باید صبور باشیم. منچستر‌یونایتد نیز تقریبا نتایجی مثل آرسنال در لیگ برتر کسب کرده است و تازه در اول راه هستیم. خیلی بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. برای من پیروزی در بازی بعدی تیمم اهمیت دارد و کاری به نتایج دیگر تیم‌ها ندارم.

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا بامداد فردا به پایان می‌رسد. آرسنال پس از مصدومیت اولیویه ژیرو فرانسوی با مشکل مهاجم روبرو شده است. آنها که در جذب لویک رمی فرانسوی ناکام بودند، امیدوار هستند بتوانند رادامل فالکائو کلمبیایی را به خدمت بگیرند.

ونگر در پایان درباره جذب مهاجم جدید گفت: تمام تلاش خودمان را می کنیم که تا پایان نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم جدید جذب کنیم چرا که ژیرو را تا مدت‌ها در اختیار نخواهیم داشت.

آرسنال در هفته بعد لیگ برتر باید در دیداری سخت برابر منچستر‌سیتی به میدان برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج