۱۳۵۱۱۲
۴۹ نظر
۵۰۲۰
۴۹ نظر
۵۰۲۰
پ

عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل

در بیشتر موارد، چنین ارتباط‌ها و دوستی‌هایی به محض آگاهی همسر اول شکست می‌خورد و باعث فروپاشی خانواده او یا قطع ارتباط با فرد دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

روزنامه خراسان: با مطرح کردن مشکل یکی از مخاطبان به بررسی آثار زیانبار آن پرداخته ایم: دختری ۲۷ ساله‌ام. با مردی ۳۱ ساله که همسر و فرزند دارد، آشنا شده‌ام. ۵ سال است که با هم دوست هستیم و به یکدیگر خیلی علاقه داریم. نمی‌توانم به جدا شدن از او فکر بکنم. خیلی عذاب می‌کشم و گریه می‌کنم. مانده‌ام چه کار کنم؟

سوال شما بسیار کلی است و در آن مشخص نکردید که به دنبال چه هستید؟ آیا از این ارتباط رنج می‌برید و به دنبال قطع آن هستید یا به دنبال راه حلی برای کنترل احساسات و درمان وابستگی شدیدتان به آن آقا هستید یا اصلاً می‌خواهید راهی برای ارتباط مشروع و ازدواج با وی پیدا کنید؟

در هر صورت برای ارائه پاسخ مفید، جامع و کاربردی که تصمیم منطقی و درست شما را در پی داشته باشد، در ادامه توصیه‌هایی به شما خواهیم داشت.

قرار گرفتن در نقش همسر دوم

متاسفانه موضوع دوستی با مردان متاهل به عنوان یک پدیده اجتماعی گریبانگیر بعضی از خانم‌های مجرد و مطلقه شده و در حقیقت یک آسیب اجتماعی است. درخور ذکر است که ارتباط دختر با مرد متأهل، خلاف شرع و حرام است. با این حال گرفتار شدن در دام زیاده خواهی بعضی مردان، قرار گرفتن در جایگاه همسر دومی و چندمی و سوء استفاده بعضی مردان از زنان برای نیازهای غیرطبیعی در قالب ارتباط‌های مخفی که به هیچ وجه مشروع و منطقی نیست، واقعیتی است که در جامعه مشاهده می‌شود و به شدت نیازمند هشدار به خانواده هاست.

عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل

در میان مراجعان من نیز، مواردی گرفتار این نوع رابطه‌ها شده بودند و زمانی که به دنبال راه حلی برای مشکلشان بوده‌ام، پس از بررسی عوامل زمینه ساز آن، به این نتیجه رسیدم که عامل اصلی این پدیده تنهایی و کمبود محبت دختران در محیط خانه و رعایت نکردن بعضی اصول اخلاقی توسط زنان در ارتباط‌های اجتماعیشان، بالا رفتن سن ازدواج، سختگیری‌های افراطی و غیر اخلاقی بعضی والدین با قرار دادن شرایط غیر ارزشی برای خواستگاران، از جمله عوامل برجسته و تاثیرگذار در این باره است.

از سوی دیگر، نیاز شدید برخی دختران مجرد و زنان مطلقه به تکیه‌گاه و حامی از میان مردان باعث می‌شود که در مقابل جنس مخالف، قاطعیت خود را برای مخالفت با برقراری ارتباط از دست بدهند و به این نوع ارتباطات تن دهند که در نتیجه ضعف اراده و ضعف شخصیتی بانوان یکی از عوامل اصلی شکل گیری چنین ارتباط‌هایی است.

شکست خود به همراه فروپاشی خانواده طرف مقابل

جالب است که بدانید در بیشتر موارد، چنین ارتباط‌ها و دوستی‌هایی به محض آگاهی همسر اول شکست می‌خورد و باعث فروپاشی خانواده او یا قطع ارتباط با فرد دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و مشکلات زیادی مواجه می‌شود؛ بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین کار برای زنان، قطع ارتباط با مردان متاهل و راه‌های کنترل احساسات و عواطف خودشان است.

شایسته است که فورا با قاطعیت، بدون هیچ گونه بهانه و ردپایی برای ارتباط مجدد و حتی بدون عذرخواهی، کسب حلالیت و حتی صحبت و بیان دلیلشان برای این جدایی، به چنین ارتباط‌هایی خاتمه دهند. همچنین تمامی عواملی که احتمال می‌دهند آن‌ها را وادار به فکر کردن درباره مرد مورد علاقه‌شان یا برقراری ارتباط مجدد می‌کند، از زندگیشان حذف و پاک کنند.

توهم عاشقی به جای علاقه

درباره ایجاد علاقه به این مردان، باید بدانید که نه تنها این گونه علاقه‌ها حقیقی نیست بلکه در بیشتر موارد شکل گیری چنین علاقه‌هایی در زنان به دلیل نیاز به همدل، وابستگی شدید و توهم است که به خاطر عواملی از جمله کمبود محبت، عاطفه و تنهایی ایجاد می‌شود و به طور طبیعی باعث وارد شدن خسارت‌های فراوانی هم به خود شخص و هم به خانواده مردان متاهل خواهد شد؛ بنابراین لازم است که توجه بیشتری داشته باشید که این نوع احساسات، هیجانات و علاقه‌ها حقیقی نیست و نخواهد بود.

آیا ارزشش را دارد!؟

از دختران یا زنان مطلقه‌ای که با مردان متاهل ارتباط دوستی برقرار کرده‌اند، خواسته می‌شود که با واقع بینی به مسائل ذکر شده، فکر کنند که آیا مردی متاهل و خانواده دار که معلوم نیست، واکنش اطرافیان و همسرش بعد از اطلاع از این ارتباط با شما چه باشد، صلاحیت یا ارزش این را دارد که شما به او دل ببندید، علاقه پیدا کنید، خودتان را برای او هزینه کنید، سرمایه گرانمایه جوانیتان را برای او تلف کنید و به خاطر او بهترین دوران زندگیتان را نابود کنید و فرصت و شانس ازدواج را از دست بدهید.

تلقین نابود شدن

اینکه بعضی زنان نمی‌توانند به پایان دادن به چنین رابطه‌هایی فکر کنند، عذاب می‌کشند و گریه می‌کنند، به خاطر این است که خودشان را کم می‌بینند و به خودشان تلقین کرده‌اند که بدون طرف مقابل زندگیشان نابود می‌شود در حالی که نمی‌دانند سخت در اشتباه هستند و اتفاقا با وجود چنین مردانی است که زندگیشان تباه می‌شود. فقط کافی است کمی به این مسئله واقع بینانه دقت کنند و توجه داشته باشند که در چنین رابطه‌ای، ممکن است خانم‌ها دچار مشکلات بیشتر و غیر قابل حلی شوند.

ازدواجی سخت‌تر از دیگر ازدواج‌ها

چنین ارتباط‌هایی بدون شک، محکوم به شکست است مگر اینکه رسمی و شرعی شود که پس از آن سختی‌ها و مشکلاتش، بیشتر و چند برابر دیگر ازدواج هاست. بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان شرایط و ویژگی‌های خواستگار و همسر ایده آلشان به اطرافیان و دوستان در لابه لای حرف‌ها و صحبت‌‌هایشان به صورت غیرمستقیم، شرایط را برای ورود و پذیرش خواستگار فراهم کنند و خلاءهای فکری و عاطفیشان را به صورت صحیح و منطقی پاسخ دهند. در پایان درخور ذکر است که یکی از شاخص‌ترین راه حل‌ها برای خارج شدن از دام چنین دوستی‌ها و ارتباط‌های خطرناکی، واقع بینی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      چه مطلب غم انگیزی بود... کاش خانم ها خودشون به خودشون لااقل رحم کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كسي كه بي حجابي ميكنه و زننده لباس ميپوشه اول از همه شوهر خود رو از دست ميدهد... برو تا آخر

    • مهر

      به نظرم اين گزارش كاملا يك طرفه است چرا گفته نمي شود دلايل گرايش مردان متاهل به دختران مجرد؟ چرا فقط گناه را به گردن دختران مجرد مي اندازند. بنظرم اين مشكل بيشتر از طرف مردان متاهل است كه تعهد خود را به خانواده خود از دست داده و بدنبال هوس هاي خودند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت میگی هوس ! شما چرا باید باور کنی ؟!

      • حسن

        مردان به هر زیبا روئی که با آنها هم صحبت شود متمایل می شوند ولی آسیب قضیه بیشتر متوجه خانم هاست

      • بدون نام

        خوب چرا زن نباید عقل داشته باشه که گیر این هوس بیفته

    • بدون نام

      بفرمایید عوامل گرایش مردان متاهل به دختران مجرد...

    • فربد

      سلام. بد نیست اگه از از رابطه زنهای شوهر دار با مردهای مجرد و مردهای متأهل بنویسید. موضوعی که شما مطرح کردید خیلی فراتر از این حرفهاست. روابط غیر اخلاقی مخصوصاً بین متأهل ها داره بیداد میکنه.هر کسی این موضوع رو کتمان میکنه کامنت بذاره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده کتمان میکنم.کرمی که اینروزها به مراتب بیشتره کرم خودِ ما مردهاست.ازونطرف هم هست اما از ما بیشتره.به شخصه هر مردی رو دیدم دست و پاش لرزید وقتی یکی بهش خندید.اونقدر شیفته و داغون میشن که دیگه اصن مهم نیس واسشون که طرفشون شوهرداره یا خیر.حتی بین بعضی از پسرها شوهردارها ارجحیت دارن.چشمهامونو خوب باز کنیم اول ازهمه به آینه.

      • مجتبی

        user جان کمتر خالی ببند تو پسر نیستی دختری

      • زن کارمند دولت

        مردان ایرانی بسیار بی جنبه و هوسران شده اند. یک کلام ختم کلام...
        ( البته اگه مدیر محترم سایت جمله منو منتشر کنه که آقایان بخوانند! )

      • کارمند

        منم کارمند خانم هستم.دارم میبینم بعضی از خانمها برای جذب مردا چه کارا که نمیکنن.اونم از نوع خانمهای کارمند 40 سال به بالا که تاریخ انقضاشون گذشته(خواهش میکنم چاپ کنید)

    • بدون نام

      علت اصلی این بدبختیهاوضعیت اقتصادی گرانی بیکاری میباشدچرا دردوران قبل پسرتابه سن 20سالگی میرسیدهم سرکارمیرفت وهم ازدواج مینمودوهم حداقل پس ازحدود2تا3سال خانه تهیه میکردبایدگرانی مهار بیکاری درمان شود تا اخلاق ودیانت برسزخود برگردد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        قبلا پسرا همه نه خونه داشتن نه ماشین نه مغازه , شامم رستوران نمی رفتن ! تازه عروسم میبردن خونه پدر شوهر ! همه بهانه میارین همم پسر هم دختر ! شماها دیانتتونو درست کنید خدا باقیشو مرحمت میکنه .

      • حسین

        آفرین با نظر آقای ایرانی کاملا موافقم

      • ابوفاضلی

        وضعیت اقتصادی دلیل اصلی ناهنجاری نمی باشد.زیرا برخی از افراد متاهلی که به این ناهنجاری ها تن داده اند مفرح و وضع خوب بوده اند پس نمی توان نتیجه گرفت که دلیل اصلیش بی پولی است. کلا پول دار بودن یا نبودن دخلی در تفکرات و اعتقادات و اعمال انسان ندارد.مشکل از آنجاست که مردم از اسلام فاصله گرفته اند...

      • user

        ایرانی عزیز فقر از در که وارد بشه ایمان و تقوی از در دیگه می ره بیرون
        شعار دیگه بسه

      • احسان

        به نظر من 3 دلیل کلی داره اول اینکه به قول آقای ایرانی مشکل اقتصادیه که شکی توش نیست پدر ملت با این تحریم ها گرونی ها دراومده. دوم اینکه انتظارات دخترا و پسرا بخصوص دخترا واسه ازدواج بالا رفته در واقع حقیقتو نمی پذیرند به دنبال چشمو هم چشمی اند. حقیقت زندگیو درک نمیکنند. سوم . از اینکه این مطلب مینویسم متاسفم وضعیت بدحجابیه اگه این نباشه اون مردی که با زنش بیرون رفته چشمش دنبال ..... خانوماس انتظار داری به زنش اهمیت بده.

    • بدون نام

      متاسفانه مطالبتون عینه واقعیته, رابطه ها به شکلی شده که هیچ کس چه خانم چه آقا,چه مجرد چه متاهل اصلا واسشون اهمیت نداره که باعث بسی تاسفه

    • ایرانی

      بروید بالا بیایید پایین فقط یک جمله : زنان در پوشش و رفتارشون رعایت حریمها رابکنند ومردان نگاهشون روکنترل کنند ! به خدا همش حل میشه ! شما که ناموس پرستی به ناموس بقیه نگاه نکن , شمای خانم هم سنگین و متین بپوش و صحبت کن . در غیر این صورت هر کی خربزه میخوره بایدم پای لرزش بشینه .

      پاسخ ها

      • کارمند

        ربطی به پوشش نداره نیت و فکر آدمها مهم وجدان مهم که امروزه اصلا بهش توجهی نمی شه ، خیلی خانمها یا آقایونی را میشناسم که با ظاهر کاملا اسلامی چه ها که نمی کنند

      • طُرفه

        هم نیّت و فکر و وجدان مهمه هم پوشش و رفتار . متاسفانه مردای ایرانی چشمانشان را به شیطان راحت فروختند! متاسفم براتون!

      • hasti

        ربطی به پوشش نداره.خیلیا رو میشناسم محجبه هستن ولی .... دیدم که میگم . پس یاد بگیریم از روی ظاهر کسی قضاوت نکنیم

    • بدون نام

      بعضی مردها هوسرانند و بعضی زنها سواستفاده کننده

    • ناشناس

      این روزا کسانی که دنبال دوسی هستن براشون فرق نمیکنه مردمتاهله یامجرد چون هیشکی واسه ازدواج باهم دوس نمیشن واسه مردام اینجوری فرق نمیکنه زنه مجرده یا متاهل فقط مهم اینه که ازهمدیکه خوششون بیاد این یک حقیقته چه باور بکنید چه نکنید شب همه خوش

    • yasin

      بنظر میرسد کمبودهای عاطفی و گرایش طبیعی به جنس مخالف و عوامل اجتماعی مختلف تاثیر گذار است ولی به مراتب بدتر از اون دیده شده است که گرایش زنان متاهل به مردان جوانتر و متاهل تا حدی که برخی از زنان با سن بالا گرایش به پسر بچه های تازه بالغ برای سوئ استفاده و بهره گیری از عواطف انها دارند.ولب بطور کل تمام اینها برمیگردد به سرشت و خمیر مایه انسانی افراد و اموزه های دینی انها.

    • سیمرغ

      من نظرخاصی نمی دهم درمورداین موضوع.چون واقعیتهامتاسفانه بیداد میکنه.
      امامن سوالی که دارم اینه ازadmin که چراماجواب مثبت ویامنفی می دهیم نسبت به کاربران عزیز پس چرابلافاصله به عددپاسخگوییه اضافه نمیشود.نکنه شمارش نظرهابایدکنترل شده باشه.

    • احمد

      متاسفانه هماهنگونه که در این مقاله آمده اینگونه ارتباطها در جامعه ایران هزینه اجتماعی و حیثیتی زیادی به دو طرف وارد می کند که یا مجبور می شوند احساسات خودشان را سرکوب کنند یا تمام هزینه های آنرا تحمل کنند. با نگاه به فرهنگ ایران متوجه نقص بزرگ و خلا فرهنگی در این قسمت می شویم. زنان مطلقه و یا دخترانی که به علت بالا رفتن سنشان احساس می کنند شانس پیدا کردن خواستگار و ازدواج را ندارند ادامه زندگی خود را چگونه باید سپری کنند؟ آیا در تنهایی یا منتظر یک شانس احتمالی ازدواج ؟ اگر پیدا نشد چه ؟ آیا جامعه و خانواده و... حق دارند تنها بودن را برای او دیکته کنند؟ در فرهنگ غربی دوستی زن و مرد مذموم نیست و هر زنی که تنهاست به خود اجازه می دهد که یک دوست مرد داشته باشد. در جوامع اسلامی عربی هم تعدد همسر مذموم نیست. پس چرا در جامعه ایران هر دوی اینها مذموم است؟ اگر مامسلمانیم چرا دستورات اسلام را روال عادی زندگی نمی کنیم؟ و اگر مسلمان نیستیم چرا مثل غیر مسلمانان زندگی نمی کنیم؟ کسانی در زمان پیامبر استفاده از برخی نعمات حلال را برخود حرام می کردند مورد نکوهش قرآن قرار گرفتند. اگر جامعه ایران اسلامی است و اگر می خواهیم اسلامی بماند بنده بعنوان یک شهروند از همه مسئولان و تاثیر گذاران می خواهم که به این موضوع بپردازند تا بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه حل شود.

    • طُرفه

      خداوندا عاقبت ما و فرزندان ما را بخیر گردان! دنیای کثیفی شده! وقتی آدما بد میشن جوامع بد میشه و وقتی جوامع بد شد دنیا خراب میشه! حالا میفهمم شیطان چرا روز اول به انسان سجده نکرد!!! زنان و دختران ما چرا خودشان را کوچک میکنند؟ دختر و پسر ساده و بی توقع ازدواج کنند که اوضاع اینطور نمیشه!

    • 135

      به قول دكتر عباسي:خواهشا بي بند و باري و هوس بازي رو اسمش رو نذاريد طلاق عاطفي قابل توجه كساني كه زيادي روشن فكر هستن و هي ميگن كمبود عاطفه و فلان و بهمان

    • بهار

      دلیلش: عدم تعهد و پایبندی به خانواده و هوسرانی مردان، ترس از ترشیدگی و بی بندوباری دختران

    • بابک

      به نظرمن همش تقصیر رسانههای ایرانه و زن زلیلی را تبلیغ میکنند قبلا توخیابان مردجلو راه میرفت وزن بابچه بغلش عقبتر از مردش را میرفت هال برعکس شده این حداقلشه وبقیه را خودتان تجسم کنید اگه جنگی رخ بده زنها نمیگزارن مردها بجنگن وبرن جبهه وقتی تو صدا سیما هر بچه ای که متولد میشه دختره وفردوس شخصیت منفی میشه در حالی که بیگناهه ودر فیلمها زنها مردها را بیرون میندازن ودر فیلم پدر سالار اخرش شکست میخوره یا در سریالهای اقای رامبد جوان انگار اگه هرچه زن زلیل تر باشی باکلاس تری القا میکنه باید هم اینجوری بشه جامعه ما

      پاسخ ها

      • نل

        خاک بر سر نظرت کنن. همین

      • مینو

        خاک بر سرخودت نل. بابک درست میگه. از وقتی مرد مردونگیش رو تو خونه از دست داد جامعه شد این. زن سالاری هدیه فمنیسته. نوش جونمون برکاتشو داریم میبینیم.

      • بدون نام

        خاک بر سرت مینو

    • فرهاد

      عامل بدبختی زنان ایرانی اینه که عقلشون تو چشمشونه...

    • sina

      واقعا راست گفتند که پیران در حوسند جوانان در قفس بیچاره یه جوون با این شرایط اقتصادی باید دست وپنجه نرم کنند آقایون مسن هم ازدواج دوم و سوم و کلا بروبالا خوب موقعی زدید به کسب و کار وپول دارآوردن ما که تو جنگ به دنیا آمدیم تو ویرانه ها بزرگ شدیم الان هم جوانیمان در محاصره اقتصادی وفساد اقتصادی داره ازبین میره

      پاسخ ها

      • تنها

        هزار لایک+++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      ایران خودمون داغونه،افتضاحه،بعد کافیه یکی از کشورهای دیگه کاری کنه
      چنان به باد فحش و ناسزا میبندیمش که....

    • بدون نام

      در بعضی موارد هم پرخاشگری ها و کمبود محبت از طرف همسر مرد هم باعث گرایش مردان به دختران مجرد حتی زنان متاهلی که همین مشکل را با همسرشان را دارن به هم میشود . اگرد زن یا مرد همسرانشان را با سلاح محبت در قفس قلبشان مبحوس کنند کس دیگری به این قفس راه نخواهد یافت .

      پاسخ ها

      • sina

        دوست من معمولا این موارد اکثرا به خاطر هوس وتنوع طلبیه شخصی که از لحاظ مالی مشکلی نداره و از طرفی در این سن وسال فکر عاقبت به خیری نیست هیچ سدی رو در مقابل خودش نمی بینه وقتی شرایط اقتصادی به این شکل در بیاد و امر ازدواج به این سختی باشه خوب معلومه مایه دار های مسن عرصه رو برای خودشون باز میبینند قفس قلب این حرف ها چیه؟

    • ستاره

      اینا همش بخاطر اینه که خدا رو از زندگیمون فاکتور گرفتیم .
      ببخشید اما اگه هر لحظه خدا رو شاهد اعمالمون بدونیم هیچ مشکلی تو این زمینه ها پیش نمیاد
      بقیه اش همش حاشیه است
      قدیمها هم حتما بوده فقط فرق الان با گذشته دراین که وسیال ارتباطی اطلاع رسانی و امار گیری زیاد شده قبلنا کمتر خبرای ناجور می شنیدیم چون وسیله ای نبود

    • بدون نام

      دلیل اصلی سو استفاده از دین برای سرپوش گذاشتن بر برخی مشکلات است. اگر دردین صادق بودیم این مشکلات پیش نمی امد راستگویی بهترین درمان است. چرا افرادی که حقوق بالا دارند طبق قانون شفاف نمی توانند دو همسر داشته باشند وقتی شرایط ازدواج سخت شده دختر مجرد وپسر مجرد هریک به طریقی به بیراه می روند.

    • معترض

      همش تقصیر زن اون مرده.خاک بر سر همچین زنایی.خب بتمرگ مث یه زن زندگیتو اداره کن تا شوهرت بهت خیانت نکنه.باعث بدبختی دخترای مردم هم نشو.

    • مونا

      بهتره ماازاین اشتباهات نکنیم ودرس عبرت بگیریم خب.هرچندبایه گل بهارنمیشه چون احتمالا ازاین مواردزیادوجودداره ولی خب ازهیچیم که بهتره.مردسالاریم امر قابل تاملی میتونه باشه البته من خودم به شخصه تاحدودی قبولش دارم ولی نه اینطورکه زن عقب راه برها ازنوع لطیف ترش ودوستانش که یه کوچولوجذبه ی مردبیشترباشه اصلازنوشوهربایدمثل دوتادوست باشن. به نظربقیم کاری ندارم نظرخودمودارم میگم

    • افسانه

      تو این دوره زمونه مرد سالاری و زن سالاری معنا نداره اگر زن و مرد به هم علاقه داشته باشند وبرای پابرجا نگه داشتن زندگیشون تلاش کنند نه زن سالار ه نه مرد بلکه این عشق و علاقه ی بین اوناس که حکمفرما میشه و اگر حرفی از طرف مقابل مورد تایید واقع میشه دلیل بر ذلیل و کوچیک بودن نیست دلیل بر احترام به طرف مقابله و حفظ آرامش بین خودشونه همین

    • اسمم

      عزیزان،
      مشکل از عقده جنسی دوران نوجوانی است. سن ازدواجم که داره از نردبون بالا میره همینجوری واسه خودش! باور کنید عقده جنسی کل مملکتو در نوردیده! به این عامل عواملی مث بیکاری-گرانی- تورم و رکود و ... را هم اضافه کنید ببینید چی از آب در میاد!!

    • بیتا متاهلم

      درمورد زنان متاهل ومردان متاهل ک باهم دوس هستندنظربدید

    • بدون نام

      اگه هر کسی تو زندگیش هدف و دوستداشتن باشه محاله پاش بلغزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج