۱۳۵۲۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فروزان: شماره یک تیم ملی را می‌خواهم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: من پیراهن شماره یک تیم ملی را می‌خواهم و در راه رسیدن به این پیراهن از رقابت با هیچکس نمی‌ترسم

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، محسن فروزان در مورد وضعیت خود در استقلال اظهار داشت: از روزی که قراردادم را ثبت کردم تا به امروز سیر صعودی داشتم و هر روز از روز گذشته بهتر می‌شوم و شرایط بدنی بهتری پیدا می‌کنم. تمرینات خوب آقای بوستانی و تمرینات اختصاصی خودم در ۳ ماه گذشته کمک کرده تا بتوانم این روند صعودی را حفظ کنم.

وی افزود: روزی که به استقلال آمدم، می‌دانستم به کجا آمده‌ام و برای اینکه بتوانم شرایط خوبی داشته باشم در این مدت تمرینات اختصاصی خودم را پیگیری می‌کنم. استقلال خانواده بزرگی است و همه جای دنیا ایرانی‌ها اخبار این تیم را پیگری می‌کنند. خیلی خوشحالم که امیر قلعه‌نویی این فرصت را به من داد تا به تیم محبوب خودم بیایم و خوشحالم که الان شرایط خوبی در تیم دارم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: هواداران استقلال در این مدت بی‌نهایت به من لطف داشتند و همیشه و همه جا از من حمایت کردند. مهم ترین دلیل آن این است که می‌دانند کسی درون دروازه استقلال ایستاده که هم خون خودشان و از جنس هواداران استقلال است. من یک استقلالی ۱۰ آتیشه هستم و از زمان کودکی این باشگاه و تیم را دوست داشتم. خوشحالم که امروز این جایگاه را دارم و عشق هواداران و عضوی از خانواده استقلال بودن با ارزش ترین چیزی است که در زندگی خودم دارم.

فروزان خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل، هر زمان به تهران می‌آمدم ورزشگاه پر بود و هواداران استقلال شرایط سختی را برای حریفان ایجاد می‌کردند. خیلی دوست دارم هر بازی حداقل۶۰ تا ۷۰ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر باشد. محسن فروزان با آمدن هواداران به ورزشگاه خیلی سرحال تر می‌شود و با روحیه بهتری درون دروازه قرار می‌گیرد. ای کاش برای هواداران ما که دسته‌ای از آنها از قشر پایین هستند، جانشینی برای بلیت الکترونیکی تهیه کنند. البته هواداران از قیمت بلیت ها هم مقداری دلخوری دارند. متاسفانه الان شرایط خیلی خوبی ندارند مردم و پرداخت این قیمت بلیت شاید خیلی سخت باشد.

وی در مورد دعوت شدنش به تیم ملی گفت: من همواره دو هدف داشته‌ام. اولین هدف من پوشیدن پیراهن استقلال و ارائه نمایش‌های خوب و تماشاگر پسند است و دومین هدف رسیدن به پیراهن تیم ملی است. من پیراهن شماره یک تیم ملی را می‌خواهم و در راه رسیدن به این پیراهن از رقابت با هیچکس نمی‌ترسم چون به توانایی‌های خودم ایمان دارم و می‌خواهم در ترکیب تیم ملی حاضر شوم.

فروزان در خصوص دیدار روز پمج‌شنبه استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: پنج‌شنبه یک بازی سخت با تیم خوب و جوان نفت داریم. مطمئنم این تیم در شهر خودش حریف بسیار سختی برای همه تیم‌ها است و هیچ تیمی در مسجد سلیمان دیدار آسانی نخواهد داشت. ما ۳ امتیاز این بازی را می خواهیم چون استقلال این فصل تنها به قهرمانی فکر می‌کند و تیم‌های دیگر باید به فکر عناوین دیگر باشند. البته تا آخر فصل اتفاقات زیادی می‌افتد اما مجموعه استقلال امسال برای قهرمانی به مسابقات وارد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج