۱۳۵۳۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلخوری کاپیتان تیم‌ملی تکواندو از منتقدان

سفر کاپیتان پرافتخارتکواندوی ایران به مجارستان و برگزاری کلاس آموزشی در این کشوراروپایی انتفادات زیادی را به همراه داشت.

خبرآنلاین: انتقاداتی که به مذاق یوسف کرمی خوش نیامد . دارنده چهار مدال طلا و برنز جهان که حالا خود را برای چهارمین حضور المپیک قاره ای آماده می کند از انتقاداتی که به او شده است دلخوراست :« من دراین سالها آنقدرتجربه کسب کرده ام که بدانم چه عواملی می تواند مرا از اهدافم دور سازد یا به آن نزدیک کند . مطمئنا اگر حضور در کمپ آموزشی مجارستان مرا از آمادگی دور می کرد به این سفر نمی رفتم . کرمی درشرایطی این حرف را به زبان می آورد که بسیاری از کارشناسان معتقدند با پتانسیلی که کاپیتان تیم ملی تکواندو دارد او می تواند سومین مدال خود را از شیاپ چانگ بازیهای آسیایی اینچه اون کسب کند.»

کرمی درباره کمپ مجارستان هم حرف می زند و می گوید : « با دعوت فدراسیون تکواندو مجارستان به عنوان مدرس درکمپ آموزشی این کشور شرکت کردم . البته دراین کمپ علاوه برآموزش طبق برنامه تمرینی که از سرمربی تیم ملی گرفته بودم با تکواندوکاران حاضر درکمپ مجارستان به تمرین پرداختم که برای آمادگی من تاثیر خوبی داشت.»

کاپیتان تیم ملی با اشاره به حضورش بدون انتخابی درترکیب مسافران اینچه اون ادامه می دهد : « من بدون انتخابی فیکس نشدم بلکه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا با محمدی انتخابی دادم و برنده شدم . بعد هم برای بازی‌های آسیایی گفتند انتخابی بزن که بازهم قبول کردم چون با انتخابی مشکلی ندارم و در این سال‌ها همواره تابع تصمیمات کادرفنی بوده ومعتقدم هر تکواندوکاری که بهتراست باید درترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی قراربگیرد . درروزانتخابی هم برای رویارویی با محمدی آماده بودم، ولی اعلام کردند محمدی برای ادامه تحصیل به اتریش رفته و من حریف دیگری نداشتم تا با او انتخابی بزنم به همین دلیل بدون انتخابی برای اینچه اون انتخاب شدم.»

کرمی غیبت دراردوها را قبول ندارد و می گوید: « با اینکه متاهل هستم ، شبانه روز در اردو هستم و تمرین می کنم و حتی زمانی که پسرم بیمار بود اردو را ترک نکردم . با این شرایط بعضی ها با انتقادات ناجوانمردانه باعث ناراحتی و بی‌انگیزگی من می‌شوند.»

این ملی پوش پرافتخار تکواندو درواکنش به انتقادات می گوید : « بعضی از دوستان می گویند چرا یوسف در چند ماه گذشته درهیچ مسابقه ای شرکت نکرده ، درحالی که من بعد از بازگشت به تیم ملی در سه مسابقه رسمی حضور پیدا کردم و مدال برنز تورنمنت هلند، طلای تورنمنت آلمان و نقره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردم، با شرایطی که دراین مدت داشتم اگر منصفانه به عملکردم نگاه کنند می بینند که درهر دو ماه در یک مسابقه حضور پیدا کردم و صاحب مدال شدم . کارشناسان بگویند یک ورزشکار درسال چند بار می تواند به اوج آمادگی برسد.»

کرمی با اشاره به پیش‌بینی خود از بازی‌های آسیایی اینچه اون می‌افزاید: « تمام ۶ تکواندوکاراعزامی به اینچه اون برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنند و من هم مثل آنها تلاش خودم را برای کسب بهترین نتیجه دراینچه اون به کار می گیرم . البته بازی‌های آسیایی حساسیت‌های بالایی دارد و تمامی تکواندوکاران حاضر دراین مسابقات برای اثبات توانایی‌های خود می‌جنگند.»

کاپیتان تیم ملی با اشاره به مشکل نا داوری دراینچه اون ادامه می دهد : « به همه ملی‌پوشان گفته‌ام که کار ما سخت است، همین طور که در قهرمانی آسیا ازبکستان می‌جنگیدیم و به ما امتیاز نمی‌دادند دراینچه اون هم ممکن است این اتفاق بیفتد . کره ای ها تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا درشیاپ چانگ اینچه اون مدالهای طلا رااز چنگ هوگوپوشان ایران درآورند و همین مسئله کار تکواندوکاران را در بازی‌های آسیایی سخت‌ ترمی کند.»

دارنده مدال‌های متعدد جهانی و آسیایی ادامه می دهد: « دو بار در مسابقات قهرمانی آسیا داوران مانع از قهرمانی من شده اند که درهر دو بارهم تیم ملی ایران قهرمان آسیا شده است و این برای من جای خوشحالی دارد که قهرمانی تیمی را از آن خود کرده ایم . بار اول در ۲۰۱۰ قزاقستان بود که چند ماه بعد دربازی‎های آسیایی گوانگ ژو موفق به کسب مدال طلا شدم و این بارهم با کسب طلای بازیهای آسیایی اینچه اون شکست قهرمانی آسیا درازبکستان را جبران می‌کنم.»

اما حرف های پایانی کرمی.آنجا که او درباره شرایط حضورش درالمپیک حرف می زند و می گوید: « درحال حاضربه عنوان نماینده تیم‌ ملی در تلاش هستم دربازی‌های آسیایی برای چهارمین ‌بار حضور پیدا کنم و سومین مدال خوشرنگ این رقابت‌ها را کسب کنم ، بعد از اینچه اون با بررسی شرایط درباره المپیک تصمیم می گیرم که ادامه بدهم یا نه . زمان کمی تا آغاز بازی‌های آسیایی باقی مانده همه خانواده تکواندو باید دست به دست هم دهند تا بهترین نتیجه دراینچه اون رقم بخورد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج