۱۳۵۳۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کارخانه: معروف کارگردانی می کند

کارشناس والیبال با اظهار خشنودی از پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا گفت: سعید معروف مثل یک فیلمساز بازی های تیم ملی ایران را کارگردانی می کند.

خبرگزاری فارس: مصطفی کارخانه اظهار کرد: برد بسیار با ارزشی بدست آوردیم. ابهت آمریکا ریخت. بعد از باخت از آمریکا در لیگ جهانی سایه این تیم سنگینی می کرد. بازیکنان نشان دادند که ظرفیت های زیادی دارند. ما با هوشیاری پیروز شدیم. ما دو بر صفر هم از آمریکا جلو بودیم. می توانستیم ۳ امتیاز هم از این تیم بگیریم. البته تا حدی هم افت طبیعی بود. آمریکا بعد از ست دوم ریسکی بازی کرد و ریسکش هم نتیجه داد.

وی افزود: ایران شاید از نظر آمار فنی در بعضی از پست ها پایین تر از حریف بود. برتری آمریکا در بازی های گذشته روی سرویس بود اما این برتری با تمرکز خوب به سود ایران تمام شد. این پیروزی نوید روزهای خوب آینده است. این بردها موجب غرور ملی ایران است. این بردها بزرگی تیم ایران را افزایش می دهد. بازیکنان شاهکار کردند و حتی گاهی خطا داشتند که این موضوع برابر قهرمان لیگ جهانی طبیعی است. بازیکنان ایران می توانند روزهای خوبی در پیش داشته باشند. امیدوارم این پیروزی ها برای والیبال ایران ادامه داشته باشد. برگ برنده تیم ایران بازی تیمی است. همه بازیکنان خوب بازی می کنند.

کارشناس والیبال با اشاره به برنامه این مسابقات گفت: حسن بازی ها این است که بعد از هر مسابقه یک روز استراحت داریم. فشار بازی ها زیاد نیست. هر چه بازی ها را ۳ بر صفر ببریم بهتر است. زیرا بازیکنان انرژی بیشتری ذخیره می کنند. ما مقابل آمریکا باهوش بازی کردیم. تمرکز در بازی خیلی بالاست. می دانستیم که در هر امتیاز باید چکار کنیم. سعید معروف به تنهایی بیشترین نقش را در این پیروزی داشت. او بازی های تیم ایران را کارگردانی می کند. مثل کارگردانی که فیلم سینمایی می سازد، سعید معروف هم بازی های تیم ملی را می‌سازد. موسوی و عادل غلامی کاملا دفاع وسط حریف را تحت تاثیر قرار می دهند. امیر غفور و میرزاجانپور هم عالی کار می کنند. همه بازیکنان ایران بسیار عالی هستند.

کارخانه با تاکید بر حفظ انگیزه بازیکنان در سه بازی پیش رو گفت: ما همیشه از آسیب دیده ایم که تیم حریف را دست کم گرفته ایم. نباید بازی های خوب ایران با دست کم گرفتن فرانسه خراب شود. فرانسه تیم چغری است. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. فرانسه هم بسیار می تواند خطرناک باشد. باید سعی کنیم این تیم را ۳ بر صفر ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج