جاباما
۱۳۵۴۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فوتبال ایران خیلی شیر تو شیر است

حسین فرکی پس از معرفی نامش در کنار چهار کاندیدای دیگر به عنوان گزینه‌های دستیاری کی‌روش در تیم ملی به شدت واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی فصل قبل قهرمان لیگ برتر و دستیار هفت ساله سرمربیان تیم ملی در سالیان قبل با تاکید بر این که موضوع معرفی اسامی دستیاران کی‌روش یکی دیگر از مجموع سریال‌هایی است که در فوتبال ایران وجود دارد اظهار کرد:" ضمن احترامی که برای اعضای هیات رییسه قائل هستم باید اعتراض، گلایه و عصبانیت خود را نسبت به این موضوع اعلام کنم، چرا که این هیات از اسم من سوء استفاده کرده‌ است."

وی با تاکید بر این که فوتبال ما خیلی شیر تو شیر است، گفت:" در این خصوص باید کمیته‌ فنی صحبت کند و هیات رییسه تنها باید پیشنهادهای خود را به کمیته‌ فنی ببرد و پس از بررسی‌های لازم در کمیته‌ فنی و اعلام رای آنها موضوع رسانه‌ای شود."

فرکی با اشاره به این که خودتان بهتر می دانید که جار و جنجال‌هایی در فدراسیون فوتبال ما وجود دارد، اظهار کرد: "فکر می‌کنم نگاه و تصمیماتی که آقایان به آدم‌ها دارند نگاه کوچکی است و فوتبال ما را کوچک می‌کند."

وی افزود: "من تقریبا از سال ۷۷ و با مربیان بزرگی در تیم ملی کار کرده‌ام و سابقه حدود هفت یا هشت سال کار در تیم ملی در کارنامه خود رادارم و اطلاعات زیادی را اندوخته‌ام تا روزی سرمربی شوم. در فصل قبل هم نیز تیم به قهرمانی لیگ برتر رسیدم. آیا اکنون باید به همان سال‌های ۷۷ برگردم؟"

فرکی با تصریح این که آقایان میوه و شیرینی جلویشان بوده، خورده‌اند و تصمیم گرفته‌اند، گفت:" باید ببینیم که آیا این افراد اصلا بر روی این موضوع فکری کرده‌اند یا خیر! من آنچه را که لازم بوده یاد گرفته‌ام."

وی با تاکید بر این که هفت سال سابقه دستیاری در تیم ملی را تجربه کرده‌ام، گفت:" اصلا لازم نمی بینم که به این شکل با من برخورد شود. حتی اگر به آرشیو اخبار نیز مراجعه کنید می بینید که من بارها اعلام کرده‌ام که قصد سرمربیگری در تیم ملی را ندارم. هر چند در این زمینه نیز پیشنهادی از سوی فدراسیون به من داده نشد."

فرکی این اتفاق را خیلی خنده‌دارتر از آنچه تصور می‌شود تلقی و بیان کرد: "من در خصوص سایر گزینه‌ها صحبتی را مطرح نمی‌کنم، اما باید بدانید که این موضوع در اختیار هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیست که به این ترتیب این موضوع را مطرح کند اما تا جایی که می‌دانم باید بگویم که این موضوع تنها توسط یک نفر مطرح شده است. حال بروید ببینید که این اتفاق از سوی چه کسی رخ داده است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج