۱۳۵۶۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سرباز خوشبختي

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

براي اين‌كه فيزيك بدني يك سوپراستار را داشته باشيد از رژيم غذايي سفت و سخت بردلي‌ كوپر پيروي كنيد. ببينيم كوپر چطور با يك رژيم ۲ هزار كالري در روز هم سطح قند خونش را با ثبات نگه مي‌دارد و هم انرژي كافي براي تمرينات ورزشي سنگين را دارد.

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر
رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

«بردلي‌كوپر» از جمله بازيگراني است كه در ۳،۲ سال اخير پيشرفت فوق‌العاده‌اي داشته و كم‌كم جايگاه يك سوپراستار واقعي را كسب مي‌كند. اين بازيگر خوش‌قيافه امسال ۲ فيلم بسيار موفق و پرفروش «بدون محدوديت و خماري» قسمت دوم را روي اكران داشت كه اولي حدود ۸۰ و دومي بيش از ۲۵۰ ميليون دلار فروش داشتند. به بهانه اكران و موفقيت اين ۲ فيلم نگاهي داشتيم به برنامه تمريني و رژيم غذايي اين بازيگر موفق و محبوب آمريكايي.


رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

بردلي كوپر در سينما چه مي‌كند؟

شايد چند سال ديگر باوركردنش سخت باشد كه بردلي‌كوپر ابتدا با بازي در نقش‌هاي كمدي مطرح شده است. البته ظاهرا بردلي‌كوپر كلا آدم با نمكي است و سر صحنه مدام در حال شوخي و خنده است. كساني كه سريال هويت مستعار(ALIAS) را ديده‌اند حتما بردلي‌كوپر در نقش «ويل تيپين» خبرنگار سمج، معصوم و كمي گيج سريال را به‌خاطر دارند. كوپر با بازي در اين سريال مطرح و چند سريال ديگر كم كم نامي براي خود دست و پا كرد اما موفقيت واقعي با بازي در فيلم «برهم‌زنندگان عروسي» در نقش مكمل و« خماري» در نقش اصلي به سراغش آمد. فروش باورنكردني «خماري»، كوپر را به يكي از بازيگران محبوب آمريكا تبديل كرد اما بازي در يك فيلم پرفروش ديگر رويه كارنامه حرفه‌اي او را تغيير داد؛ «A-Team». كوپر در اين فيلم اكشن كه بازسازي يك سريال محبوب دهه ۷۰ بود بايد نقش يك كماندو را بازي مي‌كرد. گرچه فيلم و نقش او كاملا اكشن و پرتحرك بودند اما شايد پيشينه موفق كوپر در نقش‌هاي كمدي باعث شده بود رگه طنز بسيار قدرتمندي به شخصيت او تزريق شود. نقشي كه‌ البته بازي در آن آمادگي بدني بسيار بالايي را مي‌طلبيد. در نتيجه كوپر به گفته خودش مجبور شد، اندامش را آن طور كه هميشه آرزو داشته تقويت كند. در اين فيلم علاوه بر بردلي كوپر، ليام نيسون، كوئينتون جكسون و جسيكا بيل بازي كرده‌اند. موفقيت كوپر در تقويت قواي بدني‌اش باعث شد تا بازي تاثيرگذاري در« A-Team» داشته باشد. او حتي توانست عمده بدلكاري‌هاي خطرناك فيلم را هم شخصا بازي كند. بعد از اين فيلم كوپر مورد توجه فيلمسازان اكشن قرار گرفت و با بازي در «بدون محدوديت» جايگاه خود را به‌عنوان يك بازيگر اكشن تثبيت كرد. گرچه با بازي در فيلم كمدي «خماري ۲» نشان داد كه كماكان مي‌تواند در نقش‌هاي كمدي موفق و پولساز باشد.


براي اين‌كه فيزيك بدني يك سوپراستار را داشته باشيد از رژيم غذايي سفت و سخت بردلي‌كوپر پيروي كنيد.بردلي‌كوپر مي‌گويد:«من عاشق غذا هستم و دلم براي غذا تنگ شده. به همين دليل رژيم غذايي برايم خيلي سخت است اما وقتي مزاياي آن را ببينيد همه چيز آسان‌تر مي‌شود.» ببينيم كوپر چطور با يك رژيم 2 هزار كالري در روز هم سطح قند خونش را با ثبات نگه مي‌دارد و هم انرژي كافي براي تمرينات ورزشي سنگين را دارد.


مواد غذايي محبوب بردلي كوپر

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

  • كربوهيدرات
كل كربوهيدرات مورد نياز بدن از طريق جو، برنج به‌خصوص برنج قهوه‌اي، گندم و سيب‌زميني پخته كوچك به‌دست مي‌آيند. غذاهاي فرآوري شده به‌طور كامل حذف مي‌شوند(انواع شيريني، شكلات، انواع نوشابه و... )

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

  • پروتئين
مرغ، ماهي، تخم‌مرغ. از طرف ديگر گوشت قرمز و صدف دريايي به‌طور كامل حذف مي‌شوند چون در دستگاه گوارش ديرتر هضم مي‌شوند. ساير منابع پروتئيني طبيعي هم حداقل ممكن استفاده مي‌شوند.

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

  • روغن
روغن نارگيل سوخت و ساز را افزايش داده و روغن زيتون يك عامل ضد‌التهابي طبيعي است. سعي كنيد روزانه از هر كدام ۲ تا ۴ قاشق غذاخوري بخوريد.

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

  • ميوه
در اين برنامه غذايي بيش از يك وعده در روز ميوه نخوريد. گرچه ميوه تازه فوايد فراواني دارد اما در عين حال قند بالايي هم دارد. ميوه‌هاي كمتر شيرين، انتخاب‌هاي بهتري هستند مثل آووكادو.

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

  • ميان‌وعده
هر كسي كه كالري دريافتي‌اش كاهش يابد قاعدتا گرسنه مي‌شود. اگر گرسنه شديد و خواستيد به‌سرعت اين مشكل را حل كنيد مي‌توانيد سراغ يك شيك پروتئيني يا مغزهاي خام به‌خصوص بادام و گردو برويد.


رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

بردلي كوپر چه مي‌خورد؟

كوپر براي آمادگي بدني، افزايش حجم عضلاني و كاهش چربي برنامه غذايي و تمريني بسيار شديد و فشرده‌اي را دنبال كرد. خودش گفته «تا قبل از اين فيلم هميشه تا ظهر مي‌خوابيدم و مدام چرت مي‌زدم. آن روزها ديگر گذشته و اكنون چند تن انرژي دارم.» برنامه‌ غذايي او برمبناي دريافت ۲هزار كالري در روز، مقدار زيادي آب و حذف شكر، نمك و آرد طراحي شده بود. برنامه بدنسازي و تغذيه كوپر بر ۵ اصل استوار بود. توضيحات كوپر در هر مورد را بخوانيد:


تمرينات سوپر ست تا
  • از نفس افتادن
تمرينات به‌صورت سوپر ست روي گروه خاصي از عضلات طراحي مي‌شوند. تمرين آنقدر ادامه مي‌يابد تا زماني كه نتوان يك حركت ديگر هم انجام داد. بدين‌ترتيب فيبرهاي عضلاني تا حداكثر ممكن درگير مي‌شوند.
  • در رژيم غذايي خود تقلب نكنيد
به‌مدت 6 هفته حياتي است كه به بدن خود اجازه دهيد تا از شر سموم راحت شده و سطح هورمون‌ها را به حد مطلوب برساند. شكر و غذاهاي فرآوري شده(مثل انواع فست فودها) مانع رشد مناسب عضلات مي‌شوند.
  • شيك پروتئين بخوريد
پودر پروتئين مناسبي را انتخاب كنيد. برخي از پودرها از مواد شيميايي و فيلرها تشكيل شده‌اند كه بدن به‌سختي مي‌تواند آن‌ها را هضم كند.
  • شل نگيريد
موقع تمرين روي هدف خود متمركز شويد. تصوير آن چيزي را كه مي‌خواهيد به آن تبديل شويد در آشپزخانه جلوي چشم بگذاريد تا هدف را به شما يادآوري كند و در ضمن جلوي تقلب كردن در غذا و تمرين را بگيرد.
  • تا مي‌توانيد آب بخوريد
وقتي بدن آب كافي نداشته باشد همه چيز درهم و برهم شده و تمايل به خوردن قند و كربوهيدرات افزايش مي‌يابد. من خوردن۵-۴ ليتر آب در روز را توصيه مي‌كنم.


رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

تمرينات بردلي‌كوپر شبيه‌سازي شده براي اعضاي گروه «A-Team»

تمريناتي كه مي‌بينيد همان‌هايي هستند كه كوپر براي بازي در فيلم «A-Team» انجام داد اما شبيه‌سازي‌ آن‌ها براي تك تك شخصيت‌هاي اين تيم صورت گرفته است.

شروع

ابتدا ۳۰ دقيقه با دويدن روي تردميل يا دويدن در فضاي آزاد خود را گرم كنيد. تردميل براي اين بهتر است كه با دادن شيب حداكثر ۱۵ درجه مي‌توان فشار دويدن را افزايش داد. دست‌كم ۲ بخش دوي سرعت را در برنامه دويدن قرار داده و بين اين ۲ قسمت را آرام اما با سرعت ثابت بدويد. سپس يكي از ۲ برنامه زير را انتخاب كنيد. روز بعد مي‌توانيد برنامه ديگر را انجام دهيد. هر كدام از اين برنامه‌ها را ۲ يا ۳ بار در هفته اجرا كنيد.

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

  • برنامه شماره يك
هر كدام از اين تمرينات را ۴ ست انجام داده و بين هر ست ۶۰ ثانيه استراحت كنيد.

  • ۶۰ ثانيه پرش پروانه

  • جلو بازو هالتر 12-6 بار
  • جلو بازو دمبل تا جايي كه ديگر خسته شويد.

  • بشين پاشو ۱۵-۸ بار
  • لانج پرشي تا جايي كه ديگر خسته شويد.

  • پرس سينه 10-6 بار
  • حركت سينه خيز تا جايي كه ديگرخسته شويد.


  • برنامه شماره ۲

از هر يك از تمرينات زير 4 ست انجام داده و بين هر ست 60 ثانيه استراحت كنيد.


رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر


  • ۶۰ ثانيه طناب بزنيد.
  • جلو بازو هالتر با ميله EZ ۱۲-۶ بار
  • جلو بازو دمبل چكشي تا جايي كه ديگر خسته شويد.
  • بالا رفتن با يك پا روي نيمكت ۱۵-۸ بار براي هر پا.
  • پرش روي نيمكت يا پرش از روي جعبه تا جايي كه ديگر خسته شويد.
  • پرس سينه شيبدار ۱۰-۶ بار
  • پرس سينه با شيب معكوس تا جايي كه ديگر خسته شويد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

رژيم غذايي و تمرینات بردلي كوپر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اينطوري كه زانو براش نميمونه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج