۱۳۵۶۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برنامه گالری‌ های تهران برای آخر هفته

در پایان این هفته نیز گالری‌های تهران نمایشگاه‌هایی از آثار هنرهای تجسمی را برای هنردوستان تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: در پایان این هفته نیز گالری‌های تهران نمایشگاه‌هایی از آثار هنرهای تجسمی را برای هنردوستان تدارک دیده‌اند.

یک هنرمند آثار مولتی‌مدیای خود را با مضمون ارتباطات اجتماعی در نمایشگاهی با عنوان «اختلال ساختگی» در گالری جرجانی به نمایش گذاشته است.

حمید شمس درباره‌ نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های خود اظهار کرد: در این نمایشگاه ۵ عکس و ۱۵ نقاشی در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته شده است. ۴ عدد از عکس‌ها با پیش‌زمینه پارچه برای نمایشگاه آماده شده‌اند و برخی از آثار هم قاب شده هستند.

نمایشگاه «اختلال ساختگی» از ۷ تا ۱۷ شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در گالری جرجانی به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک‌وی، کوچه خیام، شماره ۴، میزبان علاقه‌مندان است.

گالری مهروا

یک هنرمند با تغییر عکس‌ فیلم‌های معروف سینمای جهان از طریق فوتوشاپ، به بیانی طنز از معضلات امروز جامعه دست یافته است.

مرجان اندرودی درباره نمایشگاه «اینک آخرالزمان» اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۰ اثر فوتوکلاژ در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. این کارها کاملا در فضای نرم‌افزاری و با استفاده از فوتوشاپ خلق شده‌اند. برای این نمایشگاه از فیلم‌های معروف سینمای جهان برای بیان معضلات و مفاهیم زندگی اجتماعی استفاده کردم و با بیانی طنز، روایت تازه‌ای از این فیلم‌ها را برای مخاطب به وجود آورده‌ام.

نمایشگاه «اینک آخرالزمان» روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در گالری مهروا به نشانی خیابان کریمخان زند، شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ افتتاح می‌شود و تا ۳۱ شهریور میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری هما

یک هنرمند با دستمایه قرار دادن موضوع «گل» برای نقاشی‌هایش، آثار متفاوتی را در گالری هما به نمایش گذاشته است.

ساله شریفی درباره نمایشگاه «گل؟ گل» اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۵ تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف و با موضوع گل به نمایش گذاشته شده است. این کارها سبک خاصی ندارند چون معتقدم از اواخر قرن بیستم به بعد سبک گرایی به آن شکل مرسوم‌اش وجود ندارد. آثار این نمایشگاه با تکنیک اکرلیک روی مقوا خلق شده‌اند.

گالری‌ شماره‌ی ۶

یک عکاس با دوربینش فضاها و المان‌های آشنایی از روزهای جمعه را به تصویر کشیده و در گالری شماره ۶ به نمایش گذاشته است.

محمودرضا نوربخش درباره این نمایشگاه اظهار کرد: ۱۴ عکس در ابعاد مختلف و با موضوع روز «جمعه» به نمایش گذاشته شده است. عکس‌های این نمایشگاه اولین بخش از سه‌گانه‌ای با عنوان «فقدان» هستند. عکس‌ها را طی چهار سال گرفتم. من به خاطر شغلی که دارم، فقط جمعه‌ها می‌توانستم به علاقه‌ام یعنی عکاسی بپردازم و همین موضوع باعث شد فضا و المان‌های این روز برایم به عنوان یک سوژه عکاسی جالب باشد.

این نمایشگاه از ۷ تا ۱۷ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شماره ۶ به نشانی خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، شماره ۲، طبقه همکف میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

گالری روزهای پنج‌شنبه تعطیل است.

گالری سازه‌راس

نمایشگاه عکس نور رویایی (مجموعه عکس‌های سورئال مادون قرمز) در گالری سازه راس برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۰ فریم از مجموعه آثار رامین کاکاوند برای اولین‌بار در ایران که به صورت عکس‌های سورئال مادون قرمز است در تاریخ ۲۲ شهریور ماه سال جاری ساعت ۱۷ افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه عکس نور رویایی اولین نمایشگاه عکس رامین کاکاوند است که پیش از این کتاب‌های نور‌پردازی حرفه‌ای در عکاسی و حقوق عکاسان را تالیف کرده است. زمان بازدید از این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج