۱۳۵۹۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زنان کدام کشور بیشتر زیر تیغ می روند؟

عمل جراحی برای از بین بردن چربی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار مورد در سراسر جهان در رتبه دوم عمل‌های جراحی زیبایی قرار گرفته و همچنین جراحی روی پلک چشم با حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار در سومین رتبه عمل‌های جراحی زیبایی در سال ۲۰۱۳ بوده است.

عصر خبر: آمارهای ارائه شده از سوی انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک "ISAPS" حکایت از افزایش بیش از پیش محبوبیت عمل‌های جراحی زیبایی در بین زنان جهان دارد که البته مردان هم از عمل جراحی پلاستیک بهره می‌جویند.

طبق آمارهای ارائه شده از سوی انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک که مربوط به سال گذشته هستند، بر محبوبیت عمل‌های جراحی زیبایی در بین زنان افزوده شده و بیش از ۲۳ میلیون عمل جراحی و همچنین تراپی‌های زیبایی در سال ۲۰۱۳ میلادی صورت گرفته است.

در عرصه عمل‌های جراحی زیبایی برزیلی‌ها برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ از زنان آمریکایی پیشی گرفته و در صدر جدول عمل‌های جراحی پلاستیک قرار گرفتند.

طبق آمار انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک زنان آمریکایی در مجموع یعنی هم انجام عمل جراحی زیبایی یا استفاده از تراپی‌های زیبا‌سازی همچون تزریق آمپول بوتاکس با ۴ میلیون نفر همچنان صدرنشین هستند.

عمل جراحی برای از بین بردن چربی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار مورد در سراسر جهان در رتبه دوم عمل‌های جراحی زیبایی قرار گرفته و همچنین جراحی روی پلک چشم با حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار در سومین رتبه عمل‌های جراحی زیبایی در سال ۲۰۱۳ بوده است.

در کنار ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار عمل جراحی پلاستیک، حدود ۱۱ میلیون و ۹۰۰ مورد تراپی زیباسازی نیز در سراسر جهان صورت گرفته است. تزریق آمپول بوتاکس با ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار مورد تقریبا بیش از نیمی از تراپی‌های زیباسازی را به خود اختصاص داده است.

تراپی چین و چروک پوست بدن با ۳ میلیون مورد و همچنین حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار مورد زدودن مو‌های زائد بدن با استفاده از تکنیک لیزر به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم تراپی‌های زیبایی در سال ۲۰۱۳ قرار داشته‌اند.

زنان با بیش از ۲۰ میلیون مورد عمل جراحی و یا تراپی زیبایی ۸۷ و ۲ دهم درصد کل اقدامات انجام شده در سال ۲۰۱۳ را در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌اند.

در بین مردان نیز آمار جراحی‌های پلاستیک و تراپی‌های زیباسازی در حال افزایش است. در سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۳ میلیون مرد یعنی ۱۲ و ۸ دهم درصد از متدهای جراحی پلاستیک استفاده کرده‌اند. عمل جراحی بینی، کوچک کردن سینه، کاستن چربی، عمل پلک چشم و گوش جزو عمل‌های جراحی بوده‌اند که مردان از آن استفاده کرده‌اند.

گفتنی است، بیش از ۲۷۰۰ جراح از ۹۵ کشور در انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک عضویت دارند.

در کشورمان نیز جراحي بيني، ليپوساكشن، زيبايي سينه و شكم بالاترين آمار جراحي هاي زيبايي و پلاستيك را به خود اختصاص داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج