۱۳۵۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گرین کارت مانند کارت افغانی هاست!

قضیه گرین کارت حجت الاسلام آقاتهرانی

پس از ماجرای گرین کارت محمودرضا خاوری، برخی رسانه ها و چهره های سیاسی کنایه وار هشدار دادند که برخی مسئولین ازجمله نمایندگان هم گرین کارت دارند و در ادامه نام آقاتهرانی بر زبان ها چرخید.

گرین کارت حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، چندصباحی است که به سوژه ای مهم در حاشیه رویدادهای انتخاباتی تبدیل شده است، آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی است و بدیهی است که مسائل مرتبط او، حایز اهمیت سیاسی و رسانه ای باشند.

پس از ماجرای گرین کارت محمودرضا خاوری، برخی رسانه ها و چهره های سیاسی کنایه وار هشدار دادند که برخی مسئولین ازجمله نمایندگان هم گرین کارت دارند و در ادامه نام آقاتهرانی بر زبان ها چرخید. شاگرد ارشد آیت الله مصباح یزدی که نماینده تهران است و استاد اخلاق دولت، چندصباحی در غرب بود، مشغول به تحصیل در کانادا و فعال در آمریکا.

او در واشنگتن مدتی امام جماعت مسجدی بود و به فعالیت های فرهنگی اشتغال داشت. در هفته های گذشته اما این روحانی در سفر حج بود و انبوه مسائلی که درباره اش مطرح شد، بی جواب ماند اما او بلافاصله پس از بازگشت از سفر حج، با خبرنگاران نشست خبری ترتیب داد.

در این نشست، آقاتهرانی گلایه وار، اتهامات مطرح شده را تهمت و توهین دانست و گفت: «مثل اینکه دل خیلی ها، خیلی بیشتر از من برای من می سوزد که نکند من تابع باشم، حتما می خواهند بگویند که شناسنامه آمریکایی هم دارم. آقایانی که دروغ می گویند، اگر قیامت را قبول دارند که باید جواب بدهند. اگر اقاتهرانی گرین کارت دارد با او برخورد کنید، اینکه شلوغ کاری نمی خواهد!؟»

وی در ادامه گرین کارت را مثل کارت های افغانی هایی که به ایران می آیند و می روند دانست و گفت: «من در برابر پرچم آمریکا و کتاب مقدس آنها قسم نخوردم. آنجا هم وقتی از بنده خیلی رسمی سوال می کردند که شما چرا برای آقای خاتمی درس اخلاق نگفتی ولی برای آقای احمدی نژاد دعوت کرد و خاتمی دعوت نکرد؛ الان هم اگر بوش مرا دعوت کند. برایش درس اخلاقی بگویم، می گویم، چراکه معتقدم مشکل دنیا بداخلاقی و به ویژه بداخلاقی سردمداران است و وظیفه ما این است، اینکه می پذیرند یا نه، به ما ربطی ندارد.» وی در بخش دیگری از این کنفرانس از نگارش کتابی درباره جریان انحرافی سخن گفت.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قضیه گرین کارت حجت الاسلام آقاتهرانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج