۱۳۶۰۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بر چه اساسی رحمتی را محکوم کردید؟

باشگاه پیکان در مورد حکمی که کمیته اخلاق فدراسیون برای مهدی رحمتی داده، بیانیه ای صادر کرد.

خبرآنلاین: باشگاه پیکان در مورد حکمی که کمیته اخلاق فدراسیون برای مهدی رحمتی داده، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه که توسط سایت باشگاه پیکان منتشر شده به شرح زیر است:

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی سيدمهدی رحمتی را به توبیخ کتبی‌ و درج در پرونده محکوم کرد. این حکم در حالی‌ از سوی کمیته اخلاق صادر شد که این کمیته پیش از این به جنجال‌های بسیاری که با مصاحبه‌های افراد مختلف و سرشناس فوتبال ایران ایجاد شده بود، هیچ عکس العملی نشان نداد. به همین دلیل ارایه توضیحات و مطرح کردن پرسش هایی در همین خصوص ضروری است:

۱- کمیته محترم اخلاق و جناب آقای محمد زاده بر اساس کدام سند و مدرک اقدام به محکوم کردن مهدی رحمتی کرده است ؟ مصاحبه‌های مکتوب و تلویزیونی رحمتی در پیوست همین بیانیه موجود است و آقای محمد زاده اعلام کنند کدام جمله رحمتی، مصداق توهین و افترا بوده که باعث محکومیت او شده است ؟

۲- مهدی رحمتی در هیچ کدام از مصاحبه‌های خود پس از جدایی از استقلال، کوچک‌ترین تهمت و اتهامی به هیچ فردی وارد نکرد. او در مقابل پرسش‌های مطرح شده، فقط پاسخ هایی را به صورت کلی‌ و بدون اشاره مستقیم یا غیر مستقیم به هیچ فردی، بیان کرد. با این حال جای تعجب بسیار دارد که از سوی کمیته اخلاق، چنین حکمی صادر مي شود.

۳- سوالی که پیش می آید، این است که آیا رفت و آمد‌های جناب آقای محسن بزرگی‌، معاونت محترم حقوقی باشگاه استقلال به فدراسیون و کمیته اخلاق، تأثیری در صدور این حکم داشته یا خیر؟ که امیدواریم این گونه نبوده و کمیته محترم اخلاق، همواره آرای خود را همان گونه که انتظار می‌‌رود، بر اساس مدارک مستند و محکمه پسند، و بر پایه انصاف و عدالت صادر کند.

۴- از جناب آقای محمد زاده به عنوان مسول محترم کمیته اخلاق تقاضا داریم دلیل صدور این حکم خود درباره مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیکان را با صراحت و شفافیت اعلام کرده و از آن ابهام زدایی کند، چرا که محکوم شدن یک فرد بدون وجود مدرک محکمه پسند، سوال بر انگیز است.

۵- مصاحبه هایی که مهدی رحمتی پس از جدایی از استقلال انجام داده، در ادامه همین بیانیه در اختیار اهالی فوتبال و مردم قرار می‌گیرد تا افکار عمومی‌ در مورد آن قضاوت کرده و بگویند کدام جمله و کلمه مهدی رحمتی، استحقاق محکومیت دارد؟ ضمن این که منتظر پاسخ آقای محمد زاده نیز هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج