۱۳۶۱۱
۵ نظر
۵۰۳۷
۵ نظر
۵۰۳۷
پ

عاقبت زن میانسال در ساختمان نيمه‌كاره

چند روز قبل فرح- خواهرم كه از من بزرگتر است- مهمان ما بود كه تلفن مشكوكي به او شد و سريع بيرون رفت. اما هيچ اثري از او نيافتيم و وقتي با تلفن همراهش هم تماس گرفتيم، مرد ناشناسي جواب داد

دو جنايتكار افغان كه جسد زن ميانسالي را پس از قتل داخل چاه يك ساختمان نيمه‌كاره انداخته بودند، از سوي ۵ قاضي دادگاه كيفري استان محاكمه مي‌شوند.

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه عصر سي‌ام آذر ۸۹ مالك يك ساختمان در حال احداث هراسان و مضطرب با كلانتري ۱۳ جهانشهر تماس گرفت و مأموران را از كشف جسدي در چاه خانه‌اش با خبر كرد. بلافاصله گروهي از مأموران براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند. مالك ساختمان وحشتزده به مأموران گفت: مدتي قبل يك كارگر افغان كه سرايدار مجتمع نيز بوده، چاه فاضلابي در محوطه حياط حفر كرد، اما پس از چند روز به بهانه واهي، دهانه چاه نيمه‌كاره را پوشاند و طلبش را تسويه كرد و رفت. صبح امروز چند كارگر براي حفاري مشغول كار بودند كه ناگهان پس از بازكردن سر چاه، دست يك زن را ديدند و وحشت‌زده از ادامه كار دست كشيدند.

پس از گزارش اين موضوع به بازپرس كشيك جنايي كرج بلافاصله عوامل آتش‌نشاني و اكيپي از كارآگاهان جنايي در محل حاضر شدند و دقايقي بعد جسد زن ناشناسي از داخل چاه بيرون آورده شد. كارآگاهان ويژه قتل براساس نظريه پزشكي قانوني مبني بر اينكه اين زن بر اثر شكستگي جمجمه كشته شده است، به بررسي پرونده‌هاي افراد گمشده پرداختند تا اين كه مشخص شد زن ۴۵ ساله‌اي به نام «فرح» يك هفته‌پيش به طور مرموزي ناپديد شده است. خواهر قرباني پس از شناسايي جسد گفت: چند روز قبل فرح- خواهرم كه از من بزرگتر است- مهمان ما بود كه تلفن مشكوكي به او شد و سريع بيرون رفت. اما هيچ اثري از او نيافتيم و وقتي با تلفن همراهش هم تماس گرفتيم، مرد ناشناسي جواب داد. او در ادامه گفت: او از ۱۴ سال پيش در پي جدايي از شوهرش، با تنها فرزندش و مادر پيرمان زندگي مي‌كرد. «فرح» به دليل مشكلات زندگي اش، ترياك مصرف مي‌كرد و هميشه به خاطر اعتيادش، او را سرزنش مي‌كرديم. اما نمي‌دانم چه كسي و چرا او را به ساختمان نيمه‌كاره كشانده است.

در حالي كه همزمان با قتل فرح، كارگر افغان نيز به طور مرموزي ناپديد شده بود بازپرس پرونده دستور داد پرينت تلفن همراه متهم و محل تردد وي بررسي شود. بدين ترتيب با گذشت يك ماه از اين حادثه، «اسد» - ۲۰ ساله - و دوستش «نعيم» - ۱۹ ساله - در شهرك «انديشه» شهريار شناسايي و دستگير شدند.«اسد» در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل گفت: يك سال و نيم پيش به طور غيرقانوني وارد ايران شدم. ۳ ماه نگهبان ساختمان نيمه‌كاره بودم و دوستانم شب‌ها براي استراحت نزد من مي‌آمدند تا اينكه با مقتول آشنا شدم و او براي تهيه موادمخدر به سراغم آمد. روز حادثه بر سر قيمت مواد با هم جر و بحث‌مان شد و ناگهان روسري را دور گردنش انداختم. بعد هم از «نعيم» خواستم كمكم كند و او را خفه كردم. سپس تلفن همراه مقتول را برداشتم و با همدستي «نعيم» او را در چاه ساختمان انداختم و سر چاه را پوشاندم. روز بعد هم به بهانه آنكه قصد بازگشت به افغانستان را دارم با صاحب‌كارم تسويه حساب كرده و آنجا را ترك كردم. نعيم - ۱۹ ساله - نيز گفت: چند ماه پيش با «اسد» آشنا شدم و چون جايي براي ماندن نداشتم، شب‌ها نزد او مي‌رفتم. آن روز هم «اسد» پس از جنايت، اموال قرباني را سرقت كرد و با هم فرار كرديم.

با اعترافات تلخ دو جنايتكار، بازپرس پرونده قرار مجرميت «اسد» را به اتهام قتل، آزار و اذيت مقتول و اخفاي جسد صادر كرد و «نعيم» را نيز به اتهام مشاركت در قتل مجرم شناخت.به گزارش خبرنگار ما، با درخواست قصاص و مجازات عاملان جنايت از سوي مادر و فرزند مقتول، قرار است بزودي ۵ قاضي شعبه اول دادگاه كيفري استان البرز جلسه رسيدگي به اين جنايت را برگزار كنند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عاقبت زن میانسال در ساختمان نيمه‌كاره


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالم از همشون بهم میخوره باید هرچه زودتر از کشورمون پرتشون کنیم بیرون این آشغالا رو

    • علی

      کشور دوست و رفیق افغانستان

      یه ابرانی گشتن این که مسئله ایی نیست

      اگه این افغانا مردن بیان تبریز . مثل ... از تبریز میترسن بدبختا

    • بدون نام

      حالم از هر چی افغانیه به هم می خوره .من نمی انم برای چی به این ها تو کشور ما انقدر راحت جا و مکان داده می شود .

    • فاران

      جدای از سیاست و هم مرز بودن ،
      تابحال کدوم افغانی به درد این مملکت خورده ؟؟؟؟
      حداقل یکی شو نام ببرید !

    • Saeed

      AFGHANI.......................................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج