۱۳۶۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مسی یکی از محبوب ترین و پرشانس ترین کاندیداهای چهره سال تایم است

لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!

مجله امریکایی «تایم» که به روال گذشته رای گیری سنتی برای انتخاب چهره سال میلادی جاری را شروع کرده، نام ستاره آرژانتینی را هم بین کاندیداهایش قرار داده است و جالب اینکه طرفداران مسی تا اینجا برای او سنگ تمام گذاشته اند.

صدها میلیون هوادار فوتبال در سراسر جهان وجود دارند که خیلی هایشان عقیده دارند لیونل مسی، بهترین بازیکن نسل خودش است.

مجله امریکایی «تایم» که به روال گذشته رای گیری سنتی برای انتخاب چهره سال میلادی جاری را شروع کرده، نام ستاره آرژانتینی را هم بین کاندیداهایش قرار داده است و جالب اینکه طرفداران مسی تا اینجا برای او سنگ تمام گذاشته اند. لئو در حال حاضر بین ۳۲ نفر برتر این فهرست در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است. جالب اینکه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، سیلویو برلوسکنی، رئیس جمهور مستعفی ایتالیا، نیکلا سارکوزی، مرد اول کاخ الیزه، و چارلی شین، بازیگر محبوب هالیوودی، بعد از او هستند.

لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!

باوجود باراک اوباما و از همه مهم تر استیو جابز که شانس زیادی برای انتخاب به عنوان چهره سال ۲۰۱۱ را دارد، احتمال اینکه این بار عکس مسی روی کاور تایم برود کم است. البته در فهرست کاندیداهای اولیه نام سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد، هم بود که بعد از رای گیری اولیه در بین ۲۰۴ نفر، رد رده صد و بیست و هفتم ایستاد. سیستم رای گیری تایم در دور دوم به این شکل است که در پروفایل ۳۲ کاندیدای اول، گزینه بله و خیر وجود دارد و هرکس باید به این پرسش که «آیا ]...[ باید به عنوان چهره سال ۲۰۱۱ تایم انتخاب بشود؟» جواب بدهد. یک دلیل دیگر بر محبوبیت مسی این است که این ستاره بعد از جنبش وال استریت، با ۲۵۴۱۴ رای بیشترین جواب های «بله» را به دست آورده و از این لحاظ در رتبه دوم است. سال گذشته مارک زوکربرگ بنیانگذار فیس بوک به عنوان چهره سال ۲۰۱۰ انتخاب شده بود.

پروفایل:

در صفحه معرفی کاندیداها، تایم درباره مسی نوشته است: «باوجود اینکه لیونل مسی برخلاف هموطنش دیگو مارادونا، هنوز جام جهانی ای نبرده اما در ۲۴ سالگی هنوز هم شانس زیادی برای این کار دارد. با این حال برای آنهایی که بازی هایش را در تیم با شگاهی بارسلونا دنبال می کنند، این موضوع اهمیت بسیاری ندارد. مسی همراه بارسلونا بارها و بارها عناوین قهرمانی مثل لالیگاهای پیاپی و لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد. او در ۲۸۶ بازی اش برای این تیم بیش از ۲۰۰ گل به ثمر رسانده است و در زمین به جادوگر شهرت دارد. در طول این سال ها مسی به مشهورترین چهره ورزشی جهان تبدیل شده است. او نه تنها در زمین که در تجارت خارج از زمین هم یکی از موفق ترین هاست. شهرتو محبوبیت مسی تا جایی است که بسیاری از کودکان آمریکایی امروز پیراهن بارسلونا با نام مسی را می پوشند. اگر شما هم از هواداران ستاره آرژانتینی بارسا هستید می توانید به این آدرس اینترنتی بروید و به او رای بدهید (البته اگر فکر می کنید او شایستگی رفتن روی کاور تایم را ندارد هم می توانید به جای گزینه بله، گزینه خیر را انتخاب کنید).

http:www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,2098471_2098472_2098473,00.html

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

لیونل مسی بالاتر از سارکوزی و برلوسکنی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج