۱۳۶۲۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

پوست مهم‌ترين لباس بدن است

رازهای خوش پوستی زمستانی

براي جلوگيري از آسيب‌هايي كه آب و هواي زمستانی براي پوست شما به‌وجود مي‌آورند مي‌توان از محصولاتي كه به بازار ارائه شده‌اند، ‌استفاده كرد. ما شما را در انتخاب محصول تنها نمي‌گذاريم.

رازهای خوش پوستی زمستانی
رازهای خوش پوستی زمستانی

زيبايي معمولا با پوست خوب و سالم بيشتر به چشم مي‌آيد. اين‌كه باز هم بگوييم پوست مهم‌ترين لباس بدن است شايد جمله‌اي نخ نما شده باشد اما هيچ ترديدي در آن نيست. پوست در واقع مهم‌ترين لايه دفاعي در برابر آسيب‌هاي محيطي است. به همين دليل سلامت آن هم از اهميت بالايي برخوردار است. براي جلوگيري از آسيب‌هايي كه آب و هواي زمستانی براي پوست شما به‌وجود مي‌آورند مي‌توان از محصولاتي كه به بازار ارائه شده‌اند، ‌استفاده كرد. ما شما را در انتخاب محصول تنها نمي‌گذاريم.


MY

كرم ويتامين E ضد‌چروك

اين كرم مخصوص پوست‌هاي خشك و خيلي خشك است و ويتامين E موجود در اين كرم از ايجاد چروك و دهيدراته شدن پوست‌تان جلوگيري مي‌كند. اين محصول يك كرم تغذيه‌كننده براي پوست‌هاي خشك و خيلي خشك است.
  • قيمت: ۲۱۰۰ تومان


ERIKEH Moisturizing Cream

كرم مرطوب‌كننده حاوي آلوورا

كرم آبرسان قوي صورت، غني از تركيبات مرطوب‌كننده كه دوام اثر آن‌ها تا ۸ ساعت باقي مي‌ماند. اين كرم، حاوي نسل جديد تركيبات آبرسان و درصد بالايي از عصاره گياه آلووراست كه موجب ترميم پوست‌هاي خشك و آسيب ديده نيز مي‌شود. ايده‌آل است براي مصرف افرادي كه خشكي پوست‌شان ناشي از كمبود يا از دست دادن رطوبت آن است.
  • قيمت مصرف كننده:15000 تومان


URIAGE

نرم‌كننده حاوي امگا۳

اين كرم براي پوست‌هاي خيلي خشك مناسب است و با 2 عملكرد حفظ رطوبت و بازسازي چربي‌هاي از دست رفته پوست مي‌تواند لايه دفاعي پوست را تقويت كند. اين كرم حاوي امگا 3 و امگا 6 براي خشكي‌هاي شديد بعد از استحمام مناسب است.
  • قيمت: ۲۳۹۰۰ تومان


LIERAC/ Hydra- Chorno

شفاف‌كننده و آبرسان

محصولات ليراك يكي از بهترين محصولات پوست هستند كه با توجه به مشكل پوست شما مي‌تواند به شما كمك كند. اين كرم آبرسان به دليل آبرساني به پوست، ‌چروك‌هاي ناشي از خشكي پوست را از بين برده و از ايجاد چروك جلوگيري مي‌كند. كرم هيدرا كورنو به پوست شفافيتي همچون الماس مي‌بخشد.


ثمين

نرم‌كننده براي پوست‌هاي خشك

اين محصول در 2 نوع5 درصد و 10درصد به بازار عرضه مي‌شود كه با توجه به خشكي پوست و قدرت هيدراته كردن آن انتخاب مي‌شود. اين محصول يكي از بهترين محصولات درماني پوستي است كه ازتوصيه‌هاي پزشكان پوست و مو است.
  • قيمت: ۵۴۰۰ تومان


Skin code

به شفافيت آب/كرم سلول ساز

بعد از استفاده اين محصول مي‌توان تا مدت طولاني پوست را مرطوب نگه داشت. اين كرم آرام بخش و بازسازي‌كننده پوست و همچنين حاوي ويتامين ۵B، ويتامينA و E است. اين محصول احيا‌كننده سلول‌هاي پوست و مقاوم در برابر آب است.
  • قيمت:46200 تومان


كرم بيودرما BIODERMA

مرطوب‌كننده سبك و غيرچرب
اين محصول براي پوست‌هاي نرمال و خشك مناسب است. اين كرم باعث تقويت و بازسازي پوست مي‌شود و در برابر نفوذ مواد آلرژي زا از پوست محافظت مي‌كند. همه از كوچك و بزرگ و پير و جوان مي‌توانند از اين كرم استفاده كنند.
  • قيمت: 23900 تومان


Noreva Due Skin

آبرسان قوي

اين شركت 2 محصول يكي مختص دست و ديگري مختص صورت به بازار ارائه كرده است.اين كرم مرطوب كننده و ترميم‌كننده پوست است و با ايجاد يك لايه محافظ براي پوست آن را در مقابل سرما حفاظت كرده و از حساسيت، ‌خشكي و آسيب ديدن پوست جلوگيري مي‌كند.
  • قيمت: ۱۴۰۰۰ تومان( كرم صورت)


ELLARO

يك كرم چند منظوره /كرم ويتامين E

اين كرم ويتامينه، ‌آبرسان قوي پوست است. هيدراته كردن پوست باعث جلوگيري از ايجاد خشكي و حساسيت پوست مي‌شود. اين محصول صددرصد گياهي است و باعث پيلينگ بسيار ملايم و از بين رفتن سلول‌هاي مرده مي‌شود و در نتيجه به شما پوستي شفاف‌تر وسالم هديه مي‌دهد.
  • قيمت: 7800 تومان

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

رازهای خوش پوستی زمستانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج