۱۳۶۵۰
۳۸۳ نظر
۶۵۹۸۵
۳۸۳ نظر
۶۵۹۸۵
پ

عشق واقعي ۲۰ نشانه بیشتر ندارد

اگر می‌خواهید واقعا میزان علاقه به همسر‌تان را تخمین بزنید، ۲۰ نشانه یک عشق واقعی اینجاست. اگر شما تعداد زیادی از این نشانه‌ها را در خود‌تان می‌بینید، باید به آینده رابطه با همسرتان امیدوار باشید و به رابطه‌ای که ساخته‌اید افتخار کنید.

مجله سیب سبز: اگر گشت كوتاهی در اینترنت بزنید یا این‌كه چند ایمیلی كه به تازگی برایتان رسیده را باز كنید، قطعا با تعداد زیادی از این تست‌ها روبه‌رو می‌شوید؛ تست‌هایی كه می‌خواهند میزان عشق یا صداقت شما را بسنجند و گاهی آنقدر جالب هستند كه باورشان می‌كنید اما اگر كمی بیشتر به این سوال‌ها دقت كنید، می‌بینید كه هیچ ارتباط منطقی میان آن‌ها و اتفاقی مثل دوست داشتن وجود ندارد.
اگر می‌خواهید واقعا میزان علاقه به همسر‌تان را تخمین بزنید، ‌راه بهتری را به شما پیشنهاد می‌كنیم. ابتدا در این مطلب، با یك خودآزمون شامل ۵ سوال آشنا می‌شوید كه از همان تست‌هایی است كه در اینترنت می‌بینید اما در ادامه، به نشانه‌ها می‌پردازیم؛ ۲۰ نشانه یك عشق واقعی. اگر شما تعداد زیادی از این نشانه‌ها را در خود‌تان می‌بینید، باید به آینده رابطه با همسرتان امیدوار باشید و به رابطه‌ای كه ساخته‌اید افتخار كنید.
عشق واقعي 20 نشانه بیشتر ندارد

سوال اول: شما به طرف خانه كسی كه دوستش دارید می‌روید. ۲ راه برای رسیدن به آن‌جا وجود دارد:

  • یكی كوتاه و مستقیم است كه شما را سریع به مقصد می‌رساند ولی خیلی ساده و خسته‌كننده است.
  • اما راه دوم به‌طور قابل ملاحظه‌ای طولانی‌تر ولی پر از مناظر زیبا و جالب است.

حال شما كدام راه را برای رسیدن به خانه محبوب‌تان انتخاب می‌كنید؟ راه كوتاه یا بلند؟

جواب سوال اول: جاده نشان‌دهنده عشق است اگر راه كوتاه را انتخاب كرده‌اید زود و آسان عاشق می‌شوید ولی اگر راه طولانی را انتخاب كرده‌اید به آسانی عاشق نمی‌شوید.

سوال دوم: در راه 2 بوته گل رز می‌بینید؛ یكی پر از رزهای قرمز و دیگری پر از رزهای سفید. شما تصمیم می‌گیرید ۲۰ شاخه از رزها را برای او بچینید، چند تا را سفید و چند تا را قرمز انتخاب می‌كنید؟

(می‌توانید یا همه را به یك رنگ یا تركیبی از 2 رنگ انتخاب كنید)

جواب سوال دوم: تعداد رزهای قرمز نشان‌ دهنده آن است كه در یك رابطه چقدر از خود‌تان مایه می‌گذارید و تعداد رزهای سفید نشان می‌دهد كه شما چقدر در آن رابطه از طرف مقابل‌تان انتظار محبت دارید. مثلا اگر ۱۸ رز قرمز و ۲ عدد رز سفید انتخاب كرده‌اید به این معناست كه شما ۹۰ درصد محبت می‌كنید و ۱۰ درصد انتظار محبت از طرف مقابل دارید.

سوال سوم: بالاخره شما به خانه او می‌رسید. یكی از افراد خانواده در را روی شما باز می‌كند. شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید كه دوست‌تان را صدا بزند، یا این‌كه خود‌تان او را خبر كنید. حالا چكار می‌كنید؟

جواب سوال سوم: سوال سوم نشان‌دهنده طرز برخورد شما با مشكلات در یك رابطه است. اگر شما از اعضای خانواده درخواست كرده‌اید كه محبوب‌تان را صدا بزند به این معناست كه شما از مواجه شدن با مشكلات می‌ترسید و امیدوار هستید كه مشكلات به‌خودی خود حل شوند ولی اگر خود‌تان به اتاق رفته‌اید كه او را از حضور خود مطلع كنید این نشان می‌دهد كه شما با مشكلات روبه‌رو می‌شوید و دوست دارید آن‌ها را هر چه زودتر حل كنید.

سوال چهارم: شما وارد منزل شده به اتاق او می‌روید ولی كسی آن‌جا نیست. پس تصمیم می‌گیرید رزها را همان جا بگذارید. ترجیح می‌دهید آن‌ها را لب پنجره بگذارید یا روی تخت؟

جواب سوال چهارم: محل قرار دادن رزها نشان‌دهنده اشتیاق شما برای دیدن محبوب‌تان است. اگر آن‌ها را روی تخت می‌گذارید نشان می‌دهد كه دوست دارید او را زیاد ببینید و اگر آن‌ها را لب پنجره قرار می‌دهید یعنی اگر او را زیاد هم نبینید تحمل می‌كنید.

سوال پنجم: شب می‌شود شما و او هر كدام در اتاق‌های جداگانه‌ای می‌خوابید. صبح زمانی كه بیدار شدید به اتاق او می‌روید به‌ نظر شما وقتی آن‌جا می‌روید او خواب است یا بیدار؟

جواب سوال پنجم: سوال پنجم نشان‌دهنده تفكر و طرز فكر شما در كاراكتر و شخصیت فرد محبوب‌تان است. اگر شما او را درحالی‌ كه خوابیده است در اتاق می‌بینید، این به این معناست كه شما او را همان‌طور كه است دوست دارید و اگر او را بیدار دیده‌اید یعنی انتظار دارید او مطابق میل شما بشود.
سوال آخر: وقت برگشتن به خانه است آیا راه كوتاه و ساده را انتخاب می‌كنید؟ یا ترجیح می‌دهید از راه طولانی و جالب‌تر بروید؟

جواب سوال آخر: راه بازگشت به خانه نشان‌دهنده دوام عشق شماست. اگر راه كوتاه را انتخاب كرده‌اید مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما كوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب كرده‌اید مدت زیادی در عشق خود پایدار خواهید بود
و اما 20 نشانه یك عشق واقعی! اگر شما تعداد زیادی از این نشانه‌ها را در خود‌تان می‌بینید، باید به آینده رابطه با همسرتان امیدوار باشید و به رابطه‌ای كه ساخته‌اید افتخار كنید.

به خودتان می رسید؟

خسته از كار برگشته‌اید، ‌روز گرمی بوده و حسابی عرق كرده‌اید. همسر‌تان یك ساعت دیگر به خانه می‌رسد. آیا اول زیر باد كولر یك چرت حسابی می‌زنید یا این‌اكه دوش می‌گیرید و سعی می‌كنید كمی به ظاهر خود‌تان برسید؟ اگر همسر‌تان را واقعا دوست داشته باشید، ‌تصوری كه او در مورد شما می‌كند برای‌تان از هر چیزی مهم‌تر است

زندگی‌تان را پر انرژی كرده؟

از همان صبح كه از خواب بلند می‌شوید انرژی زیادی دارید و حتی اگر بیمار هم باشید می‌توانید كارهای روزانه‌‌تان را با سرزندگی و آرامش انجام دهید؟ و آیا این رابطه و این حس باعث می‌شود كه نسبت به‌خود‌تان هم احساس خوبی داشته باشید و به زندگی كه ساخته‌اید با احساس غرور نگاه كنید؟ عشق واقعی در تمام روز شما و احوال شما تاثیر می‌گذارد و حتی اگر یك زندگی كاملا معمولی داشته باشید احساس رضایت فوق‌العاده‌ای در شما ایجاد می‌كند.
عشق واقعي 20 نشانه بیشتر ندارد
چقدر قهر می‌كنید؟

آخرین‌باری كه با هم قهر كردید چه زمانی بود؟ یك ‌‌ساعت پیش؟ یك هفته پیش یا یك ماه پیش؟ اگر شما واقعا عاشق یكدیگر باشید می‌توانید خیلی راحت در مورد اختلافات‌تان صحبت ‌كنید و چون نظر طرف مقابل‌‌تان برای‌تان مهم است، ‌خوب به حرف‌هایش فكر می‌كنید و سعی كرده تصمیمی بگیرید كه هم منطقی باشد و هم به او آسیبی نزند. شاید گاهی از هم برنجید اما قهر در رابطه شما اتفاق عادی‌ نیست. شما ناراحتی‌های‌تان را از هم پنهان نمی‌كنید ولی قرار هم نیست به‌خاطر رسیدن به خواسته‌‌تان با قهر از طرف مقابل‌تان باج بگیرید.
حتی اگر یك جنگ تمام عیار بین شما اتفاق بیفتد و با هم دعوا كنید ظرف تنها چند دقیقه روبه‌راه می‌شوید و دل‌تان می‌خواهد كه با هم حرف بزنید. به این فكر می‌كنید كه هیچ‌چیز ارزشمندتر از این نیست كه شما 2 نفر می‌توانید با هم در مورد احساسات و تصمیمات‌تان گفت‌وگو كنید و از طرف دیگر طاقت هرچیزی را كه داشته باشید طاقت دیدن ناراحتی او را ندارید. حتی اگر یك جنگ تمام عیار بین شما اتفاق بیفتد و با هم دعوا كنید ظرف تنها چند دقیقه روبه راه می‌شوید و دل‌تان می‌خواهد كه با هم حرف بزنید. به این فكر می‌كنید كه هیچ‌چیز ارزشمندتر از این نیست كه شما 2 نفر می‌توانید با هم در مورد احساسات و تصمیمات‌تان گفت‌وگو كنید و از طرف دیگر طاقت هرچیزی را كه داشته باشید طاقت دیدن ناراحتی او را ندارید.

اگر واقعا عاشقش باشید نه شما و نه همسر یا نامزد‌تان نمی‌خواهید كه وفاداری دیگری را به شكل عجیب و غریبی امتحان كنید. قهرهای الكی به‌دلیل این‌كه ببینید او برای آشتی پیش قدم می‌شود، بهانه‌گیری‌ها یا درخواست‌ها و انتظارهای غیرمتعارف در رابطه شما هیچ جایی ندارد

از ریسك كردن نمی‌ترسید؟

از این‌كه با او در شهر دیگری زندگی كنید نمی‌ترسید و فكر می‌كنید خیلی از كارهایی كه پیش از این در توان خود‌تان نمی‌دیدید حالا انجام شدنی است؟ عشق به طرز عجیبی شما را شجاع می‌كند. از ریسك كردن در كنار او نمی‌ترسید. انگار وجودش به شما قدرت عجیب و غریبی می‌دهد. از اخم و نگاه سرد دیگران نمی‌ترسید و فكر می‌كنید تا زمانی كه او هست، چرا باید از چیزی بترسید؟ البته اینها یك تصور غیرواقعی نیست، او واقعا شما را حمایت می‌كند و هر زمان كه به مراقبتش نیاز داشته باشید در كنار‌تان او را می‌بینید.

او چه چیزی را دوست دارد؟

برای خرید یك كادو ذهن‌تان پر از ایده‌هایی است كه او را شگفت‌زده می‌كند یا این‌كه باید از ده‌ها نفر مشورت بگیرید و باز هم به نتیجه‌ای كه می‌خواهید نمی‌‌رسید؟ اگر ارتباط شما نزدیك و گرم باشد، سعی می‌كنید از هر راهی كه می‌شود به علائق او پی ببرید و آن‌ها را در رفتارها، پوشش و آرایش و همه ابعاد زندگی‌‌تان جلوه دهید. او را بهتر از هر كسی می‌شناسید، حتی اگر یك‌سال بیشتر از ازدواج‌تان نگذشته باشد، ‌آنقدر پیوند میان شما قوی هست كه از اعضای خانواده‌اش هم بیشتر روی احساسات، رفتارها و حتی منظورهای پنهانش شناخت دارید. خوب می‌دانید در چه موقعیتی نباید قرارش دهید یا این‌كه در چه شرایطی مهم‌ترین حرف‌ها را باید به او بزنید. شما این اطلاعات را به طرز عجیب و نامحسوسی به دست آورده‌اید. حالا دیگر می‌توانید از نگاه او درونش را بخوانید و به غیر از شما هیچ‌كس از پس این كار برنمی‌آید. حس می‌كنید هر روز كه می‌گذرد، ارتباط‌تان به طرز شگفت‌آوری قوی‌تر می‌شود و خیلی زودتر از انتظار‌تان چیزهایی كه می‌خواهید را درباره‌اش كشف می‌كنید.

همیشه از او دفاع می‌كنید؟

اگر یكی از اعضای خانواده‌‌تان به او توهینی كند یا این‌كه متهمش كند، چه واكنشی نشان می‌دهید؟ ممكن است حق با خانواده‌‌تان باشد، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهید كه در نبود همسر‌تان حسابی سرزنشش كنند یا این‌كه در موردش جملات ناخوشایندی را به كار ببرند؟ در صورتی كه واقعا عاشقش باشید، قطعا ‌از او دفاع می‌كنید و خود‌تان را به خاطرش در خطر می‌اندازید؟ اگر واقعا عاشقش باشید حتی اگر نگرانی‌هایی در رابطه شما وجود دارد مقابل دیگران به او توهین نمی‌كنید یا از او گلایه نمی‌كنید. دوست دارید حتی در سخت‌ترین روزهای رابطه‌‌تان همه بدانند كه برای‌تان محترم است و آن‌ها هم وظیفه دارند به او احترام بگذارند.
عشق واقعي 20 نشانه بیشتر ندارد

حسرت زندگی دیگران را دارید؟

نگاهی به زندگی‌‌تان در این چند‌سال بیندازید. تا امروز پیش آمده حسرت زندگی دوستان‌تان را بخورید یا این‌كه همسر‌تان را با مردهای دیگر مقایسه كنید و بعد از آن یك آه بكشید؟ اگر عاشقش باشید حتی اگر او یك آدم كاملا معمولی باشد، آدمی كه پول محدود، ‌ظاهر متوسط و خانواده متوسطی هم دارد، ‌هرگز فكر نمی‌كنید كه می‌توانستید انتخاب بهتری داشته باشید. از نظر شما بهتری و بدتری با این معیارها سنجیده نمی‌شود. شما فكر می‌كنید او با تمام كاستی‌هایش بهترین گزینه برای شماست و آرامشی را كه در كنار او می‌گیرید از هیچ‌كس دیگری نمی‌توانستید بگیرید.

چطور توصیفش می‌كنید؟

او را در 5 جمله توصیف كنید. حالا به جملاتی كه انتخاب كرده‌اید نگاه كنید؛ چه تعداد از آن‌ها مثبت هستند و چه تعداد منفی؟ شما او را همانطور كه هست می‌پذیرید و به همه چیزش افتخار می‌كنید یا این‌كه همیشه منتظر روزی هستید كه او قرار است تغییر كند؟ در زندگی عاشقانه اینطور نیست كه شما ویژگی‌های منفی همسر‌تان را نبینید. همه عیب و ایرادهایش را می‌بینید اما برای‌تان آزار‌دهنده نیست. شما می‌دانید كه خود‌تان هم خالی از عیب نیستید. در مقابل نقاط قوت او برای‌تان مهم و ارزشمند است و سعی می‌كنید با مطرح‌كردن این ویژگی‌های مهم در مقابل دیگران، ارزش او را پیش دیگران هم بالا ببرید.

او را برای اشتباهات دیگران سرزنش می‌كنید؟

هیچ‌وقت از او نمی‌خواهید كه بین شما و وفاداری‌اش به خانواده‌ خود یا دوستانش یكی را انتخاب كند. سعی می‌كنید به موقعیت خانوادگی و اجتماعی‌اش احترام بگذارید و او را به‌خاطر اشتباهات دیگران هرگز تحقیر نمی‌كنید. حتی در سخت‌ترین شرایط به آدم‌هایی كه برایش ارزشمند هستند احترام می‌گذارید و هرگز حتی به‌دلیل خنك‌شدن دل خود‌تان او را در مقابل دیگران شرمنده نمی‌كنید.

از رویاهایتان می‌گذرید؟

قطعا شما و او قبل از آشنایی‌‌تان رویاهایی داشته اید. ممكن است یكی‌ از شما فكر تحصیل در كشوری دیگر را می‌كرده‌ و فكر دیگری این بود كه در همین كاری كه هست چطور می‌تواند پیشرفت كند. آیا زمانی كه رویاهای شما در یك مسیر قرار نمی‌گیرد، حاضر می‌شوید از رویای خود‌تان به‌دلیل رسیدن او به آرزوهایش صرف‌نظر كنید و در راه تحقق آرزوهایش بهترین همراه برای او باشید؟

باید فقط متعلق به شما باشد؟

اگر روزی بفهمید كه جدایی برای شما بهترین چیز است، ‌آیا به او اجازه می‌دهید كه بدون جنگ و دعوا از شما جدا شود؟ شاید شما یكدیگر را دوست داشته باشید اما به دلایل بسیار نتوانید زندگی‌‌تان را آن‌طور كه انتظار دارید یا لیاقتش را دارید بسازید. اگر شما یك عاشق واقعی باشید هرگز به این فكر نمی‌كنید بلكه فكر می‌كنید اگر او قرار است مال شما نباشد پس دیگر چه دلیلی دارد، نگران او و آینده‌اش باشید. شما او را هرجا كه باشد دوست دارید، چه در كنار‌تان و چه دور از شما.
عشق واقعي 20 نشانه بیشتر ندارد

زیادی مراقبش هستید؟

آیا سلامتش برای شما نخستین اولویت است؟ از نگرانی‌هایش كم می‌كنید چون نمی‌خواهید استرس‌ها اذیتش كنند، وقتی كه بیمار می‌شود مهم‌ترین موضوع زندگی‌‌تان مراقبت از او و سلامتش می‌شود؟ اگر این‌طور باشد شما واقعا عاشقش هستید. این مسئله قطعا در كوچك‌ترین بخش‌های زندگی شما بروز پیدا خواهد كرد. از پختن یك غذای سالم بگیرید تا كنترل وزن و سلامت او یا حتی مراقبت از سلامت روانش، همگی برای شما اهمیت ویژه‌ای پیدا خواهند كرد.

همه چیز «ما» شده است؟

در رابطه‌‌تان مدام حرفی از «من» به میان نمی‌آورید و حتی وقتی می‌خواهید تصمیمی بگیرید و به او انتقال دهید مصلحت «ما» را در‌نظر‌ می‌گیرید. وقتی كه به آینده فكر می‌كنید قبل از هر تصمیمی كه می‌گیرید به این فكر می‌كنید كه این اتفاق روی احساسات و آینده او چه تاثیری می‌گذارد. خوشبختی شما یك خوشبختی مشترك است. اتفاقی كه لبخند را روی لب هر دوی شما می‌نشاند.

نزدیكانش را دعوت می‌كنید؟

آخرین باری كه دوستان او یا اعضای خانواده‌اش را دعوت كردید كی بود؟ اگر عاشقش باشید به او حق می‌دهید كه مانند شما با كسانی وقت بگذراند كه دوست‌شان دارد و كنارشان آرامش می‌گیرد. دوستان قدیمی، اعضای خانواده یا حتی كسانی كه خیلی هم در دل‌تان به آن‌ها تعلقی ندارید را به خاطر خوشحالی او به خانه‌‌تان دعوت می‌كنید یا وقتی كه از شما می‌خواهند آخر هفته با آن‌ها باشید فكر نمی‌كنید كه روز‌تان را قرار است تلف كنید. هیچ ارتباطی را به او تحمیل نمی‌كنید. اگر می‌خواهید كسی را به خانه‌‌تان دعوت كنید اول به این فكر می‌كنید كه او از این مهمانی چه لذتی می‌برد.

حرف‌های‌تان تمام نمی‌شود؟

آخرین‌باری كه یك روز تمام با هم تنها بودید كی بود؟ آیا در پایان روز خسته و بی‌حوصله شده بودید و دیگر حرفی برای گفتن نداشتید؟ اگر احساس بین شما قوی باشد، حرف‌هایی كه دوست دارید به هم بزنید هیچ وقت تمام نمی‌شود. حتی اگر به یك مسافرت یك ماهه 2 نفره بروید و مدام با هم تنها باشید بین شما سكوت آزار‌دهنده‌ای برقرار نمی‌شود و همیشه آن‌قدر موضوع مشترك برای صحبت كردن و علاقه مشترك برای تفریح كردن دارید كه خلا یك همراه واقعی را در زندگی‌تان احساس نمی‌كنید.

اشتباهاتش را نمی‌بخشید؟

وقتی كه با هم دعوا می‌كنید فورا ذهن‌تان به عقب بر می‌گردد و تمام مشكلاتی كه در این سال‌ها بین شما پیش آمده را به او یادآوری می‌كنید؟ اگر عاشقش باشید هرگز از اشتباهات گذشته‌اش یك داستان نمی‌سازید و تحقیرش نمی‌كنید. شما اغلب اتفاقات بد گذشته را به راحتی می‌بخشید و تا حدودی فراموش می‌كنید و حتی اگر بعضی‌های‌شان از یاد‌تان نرود، مقابل او وانمود می‌كنید كه فراموش‌شان كرده‌اید.
عشق واقعي 20 نشانه بیشتر ندارد

خودتان را كنار نمی‌كشید؟

هیچ وقت این جمله را به زبان آورده‌اید؟ بی‌پولی و مشكلات تو به من ربطی ندارد! یا این‌كه شما هم برای آینده مشترك‌تان مدام برنامه‌ریزی می‌كنید و دوست دارید به هر قیمتی كه شده تلاش‌تان را بیشتر كنید تا بهترین آینده را برای یكدیگر بسازید و خود‌تان را از منافع این زندگی كنار نمی‌كشید و به یك مصرف‌كننده پر توقع تبدیل نمی‌شوید. پا به پای هم مسائل مالی، ‌تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ها را مدیریت می‌كنید و هیچ وقت فكر نمی‌كنید كه او تنها كسی است كه در قبال این زندگی وظیفه دارد.

شرایطش را درك می‌كنید؟

نه این‌كه یك آدم وابسته و منفعل باشید اما برنامه‌های شما به جای برنامه‌های من، به ما تبدیل می‌شود. تفریحات شما می‌شود تفریح 2 نفره و شادی شما می‌شود شادی مشترك. حتی زمانی كه حسابی دل‌تان گرفته برای تفریح كردن نگاهی به برنامه او می‌اندازید. آیا او سالم است و حوصله و توان جسمی این تفریح را دارد. آیا به خاطر برنامه كاری‌اش به او فشاری نمی‌آید و او هم مانند شما از این برنامه‌ای كه گذاشته‌اید لذت می‌برد یا این‌كه بهتر است تفریح‌تان را به زمان دیگری منتقل كنید.

دوست دارید همه چیز متعلق به او باشد؟

وقتی به قصد خریدن چیزی برای خود‌تان به خرید می‌روید، پشت مغازه‌ها چشم‌تان به چیزهایی جلب می‌شود كه او دوست دارد داشته باشد یا به لباس‌هایی كه به‌نظر‌تان اگر بپوشد خیلی زیبا می‌شود؟ برای شما كه عاشقانه دوستش دارید، ‌همیشه برای‌تان زیبایی‌اش تازه می‌ماند. وقتی كه لباس تازه‌ای می‌پوشد دوست دارید نگاهش كنید. احتیاجاتش را به خاطر دارید و حتی حاضر هستید به خاطر فراهم‌كردن‌شان از احتیاجات خود‌تان صرف‌نظر كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeidzebel

      گرفتید ما رو .عشق واقعی کجا بوده پول و سلامتی داشته باشی همه چی داری.وسلام

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سلام، واقعا اینطور نیست من الان ۳۶ سالمه پول هم دارم سلامتی هم دارم ولی کسی و نمیتونم پیدا کنم که عاشقش بشم، اصلا احساس خوشبختی ندارم، یه زمانی وقتی ۱۸ ساله بودم هیچ چی نداشتم ولی عاشق یکی بودم حالم بهتر بود.

      • جینگیلی

        ناشناسی ک پول داری سلامتی هم داری بیا من خودم عاشقت میشم عجیجمممم منم عاشق پولو سلامتیتم و البته خودتتتت بیا بیا عشقم

      • بدون نام

        راس میگه

      • مریم

        واقعا درسته واقعا درسته درسته سلامتی پول که من هیچکدوم ندارم مخصوصا سلامتی

      • Parsa

        برای من برعکس شما بور من خیلی را حت تونستم شخس مورد نظرمو پیدا کنم واز این سایت سپاس گزارم

    • NASER

      اینو حتما بخوان خیلی جالب و راهنمایی خوبی کرده

      پاسخ ها

      • shirin

        naser jan be dard nemikhoran albate dar khosuse u pesaraye iruni ke asan be dard nemikhoran khodet bekhon etelaatet bere bala karborde dgei nadare

    • بدون نام

      هی.........
      فقط افسوس خوردم اینارو خوندم........
      که یه همچین عشقی رو داشتم و نفهمیدش.... :(

      پاسخ ها

      • shirin

        khobe to hadeagal eno fahmidi baziya enam nemifahman adamo misuzunan be khodaaaaaaaaaa

      • فرنیا

        واقعا

      • سحر

        منم همینطور..... واقعافکر میکنم دیگه کسی که ایده آل های منو داشته باشه پیدا نمیکنم..... با اینکه خیلی آدم معمولی بود.. امید به زندگیم رفته باید چیکار کنم من آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • bahar

      من تمام این کارها رو کردم اما آدم نمک نشناس هیچ کدام از اینارو نمبینه

      پاسخ ها

      • لیلا

        دقیقا..باید طرف بفهمه...همه این کارارو کردم..تو دوره عقد..بعد عروسی رفتارش کلا عوض شد زندگیو زهرمارم کرد و آخرش هم خیانت کرد...البته بعد ها فهمیدم که ریشه خیانته از همون اوایل بوده..فقط خنگ بودم..زیادی بهش اعتماد کرده بودم..نفهمیدم

      • ناشناس

        اگه واقعا دوستش داشتی با کلمه نمک نشناس توصیفش نمیکردی هر چقدرم در حقت بدی کرده باشه

    • ava

      چقدر سخته که تمام این حالتارو نسبت به کسی داشته باشی ولی قدر ندونه

      پاسخ ها

      • shirin

        ava jan dast ru delam nazar ke khone be khodaaaaaaaaaaa......are kheili sakhte vagean mifahmam chi migi

      • حانی

        واقعاااااااااااااااااااهیییییییییییییییییییییییی

      • فاطمه

        دقیقا .ههههی قدر نشناس بودن خیلی سخته

    • abbas

      چقدر شماها ساده اید
      این فقط یه سرگرمیه
      عشق کورتون کرده به خدا .....

      پاسخ ها

      • binam

        پس تو اینجاچیکارمیکنی!!

      • افسانه

        ای جونمی تو آفرین به حرفت عزیزم

    • mary

      2khtara az pesara mardtaran....bikhiale hamashoon

    • eli

      ma ke na asheghe vaghei didim na ashegh shodim!!!

    • tis

      baba mard koja boooooooooooood
      hame NAMARDAN
      biliyaghataaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    • mona

      delet khosheaaaaaa,marda arzesh nadaran k ashgheshun bshi,

      پاسخ ها

      • metalex

        agar marda arzesh nadashtand avalan khodaa nemi afarideshon dovoman age mardi nabashe zani ham dar kar nist dar natije eshghi ham nist.

    • amirabbas

      man baraye eshgham khili karha anjam dadam ama ghadre mano nadonest v aslan be fekr man nabod ama dost daram khosh bakhat beshe

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :'(((((

    • yas

      eshgh chie baba in harfa ro velesh age eshgho didi bereson salame ma ro behesh ta ke dokhotara be gosheshon mikhore esme tajer migan in behtarin kas vase ezdevaje!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که واسه طرز فکرت متاسفم من یه دخترم و اصلا اینجوری فکر نمیکنم

    • manije

      عشق واقعی تو سن بالا بوجود میاد کو کسی که بفهمه

      پاسخ ها

      • سحر

        درسته عشق همونطور که دیونگی نیاز داره منطق هم نیاز داره و اون منطق هم وقتی که سنمون رفت بالا پیدا میکنیم

      • Mohamad

        من الان دوسالی میشه عاشق خانومی شدن که ۹ سال ازم بزرگتره من ۳۵ و اون ۴۴ واقعا دوستش دارم اما نمیدونم چکار کنم واقعا گیر کردم نمیتونم ازش دل بکنم حال و احساس خوبی رو تجربه نمیکنم

    • مهشاد

      به نظرم اگه میخوای بفهمی پسره واقعا عاشقته یا نه؟ببین چقدر از خودش مایه میذاره و میاد با خونوادت صحبت میکنه.حتی اگه خونوادت جوابشون منفی باشه.معشوقه من که همین کار رو کرد.البته باز خونواده من مخالفت کردن.بعدش رفت اون یه واسطه پیدا کرد و هرطوری بود راضیشون کرد.در مورد دخترا هم معمولا دخترا در مورد احساسشون صادقن

    • tanha....

      salam be hame.............. omidvaram rozi berese ke hameye dokhtar khanomhaei ke az pesarha badeshon miyad, nazareshon a'vaz beshe..........khaheshan hame ro dar yek zaviye negah nakonid,mer30..... rozegar,rozegare bimarefati shode.......... rozegare bi vafaeiha............. rozegare hame dokhtar , pesarhaye khobe ironi khosh.............

    • Elina70

      ey baba
      too in dore zamone ke dige eshgi vojud nadare hame be fekre inan ke hamdigaro betighan

    • m.a

      من عشق واقعي رو ديدم 8 سال اونو تجربه كردم الانم بعد اين همه سال عاشق هميم . . سختي هاييم كشيديم ولي هر دفعه يكي كوتاه اومد اگه همديگرو بفهميم عشقم ميفهميم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم تجربه کردم واقعا شیرینه

    • باران

      من هر چي از عشق ديدم يطرفه بوده هم واسه خودم هم ادماي ديگه
      نديدم پسرا عاشق شن شايدم عاشق شن ولي هميشه تو گوشم خوندن به پسر نميشه اعتماد كرد ودروغ ميگن هيچوقت حرف دوستمو باور نكردم ولي بهشم خيانت نكردم اونم خيانت نكرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دونستن زبان بدن بیشتر به کار آدم میاد برای اینکه بفهمی واقعا دوستت داره یا نه وگر نه گفتن دویتت دارم که خیلی سادس من تا فردا همینجوری بهت میگم دوست دارم والااا......

    • عسل

      من كه باور نميكنم هيچ پسري اينقدر صادق باشه من خودم تجربه كردم طرفم خيلي نمك نشناس بود تمام احساس پاك من را ناديده گرفت و زير پاش له كرد اما خوشحالم كه فهميدم هر كسي لياقت محبت و عشق پاك را نداره

      پاسخ ها

      • یارا

        واقعا درسته

      • فاطمه

        ۱۰ سال دوستش داشتم .دوست داشتن واقعی ک فک نکنم کسی تا حالا شبیه من عاشق شده .چون اینو همه اطرافیان میگن ک از تمام وجودم از تمام اعماق قلبم عاشقش بودم و جونمو براش دادم ک بهش رسیدم ونامزد کردیم قرار بود ازدواج کنیم ولی خواست خدا بود و نشد هم لیاقتمو نداشت ...هم معتاد بود

    • zohre

      salam.hame in chizayi k goftid beyne mano eshgham sadegheeeee....mamnoooon

    • بدون نام

      salam ba khondane nazarate shoma ghami ke roye delam sangini mikard ye meghdari sabok shod az hamaton mamnonam taghriban nim saate ghabl dashtam pesaramo mibordam madresash mione rah piade shodam barash khoraki bekharam forashande kami matal kard bargashtam didam pesaram dare zar zar gerye mikone azash dalilesho porsidam goft mitarsam az tanhayi midonid chera chon alan yek sale ke mamane ba marefatesh be khatere harfha va dekhalathaye madar va khaharesh in tefle masomo vel karde hata.vase.lahzeiham.beheshsarnazadeyatelefoneshamjavabnadade.bebakhshid.saretono dardavordam.mazerat

    • لیلا

      من عاشق شدم وهمه کارم براش کردم ولی هر بار سر چیزای الکی قهر میکنه و کلی باید منت کشی کنم دیگه اعصابم نمیکشه نمیتونمم بیخیالش بشم کمکم کنید

      پاسخ ها

      • tanha

        من مث داداشت ولی خودتو هیچوقت کوچیک نکن نذار سو استفاده کنه. اینو تجربه کردم که میگم

      • الهه

        غروریه زن یه همه چیزش عزیزم هرچه دست نیافتنی تر وباغرور ترباشی باارزش تری

    • تسنیم

      عزیزم اگه میخوای عشق ورابطه خوبی باهاش داشته باشی باید بذاری اونم ناز تورو بکشه.نباید همیشه توبه خاطرش کوتاه بیای یا سر چیزهای کوچیک خودتو لوس کنی.هیچ وقت از خودت پیشش ضعف نشون نده.سعی کن درمورداتفاقات روزانه باهاش صحبت کنی.سعی کن براش بهترین باشی.توباید اقتدارداشته باشی.خوش اخلاق ومهربون باش ولی زیادی لوسش نکن بذاراگه خدای نکرده بحث میکنین وحق باتوبوده اون هم بامیل خودش باهات آشتی کنه.اگه فکر میکنی بداخلاق وکم حوصله شده تویه فرصت مناسب وشرایط آروم درباره ی دلیل زودجوش شدنش ازش بپرس.وقتی هم که ازیک چیزی عصبانیه سعی کن مسایلی که باعث بحثتون میشه روازش دورکنی.درپناه حق موفق وپیروزباشید

    • tanha

      هی افسوس میخورم که یه همچین عشقی رو واسه یه آدمی گذاشتم که خیلی بی لیاقت بود ومنو با عشقم گذاشت و رفت پیش پسرعموش........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی...

      • پریسا

        الهی الهی

      • بیکس

        درکت میکنم . من برای از خودم گذشتم پا رو تمام اسول خانوادگیم گذاشتم تک تنها بودم بهش رسیدم عاشقم بود اما مشکل روانی سادیسم داشت خیلی درک کردم هر روز منو عزیت می کرد در خدی شده بود که خودم دیونه شدم خیلی خیلی دوستش داشتم بیشتر از تمام این 20 مورد دوستش داشتم بخاطر یک دلایل خیلی مسخر قهر می کرد ازم. اما همیشه همیشه من کوتا میومدم . آخرشم فقط بخاطر یک بورسیه که برای ادامه تحصیل براش اومده بود گفتم نرو! شرو کرد به ساز مخالف و تمام دعوای که او این دوسال داشتیم پیش کرد و گفت تفاهم نداریم بدتر از اون منو روانی و توهمی به همه معرفی کرد و رفت خانواده شم هیجکاری نکردن التماس کردم نکنه اینکار اما بی خیال دل سرد از کنار این همه جان فدای و گذشت و انقدر عشق ورزیندن گشذت از شدشد عشق ورزیدنم در حدی بود طرف دل زده شده بود بزرکترین مشکل این بود ادعا داشت عاشقم هست پیش کس ناکس منو خورد خمیر کرد احترامم رو از م گرفت ابروی برام نذاشت آخرشم گفت تو دیونه و روانی هستی و رفت خانواده شم فقط نگاه کردن الان یکسال هست که میگذره از این موضوع ! الان بیشتر از اونکی از اون متنفر باشم از خودم متنفرم که چرا بهش انقدر اجازه دادم که بهم بی حرمتی کنه و انقدر عذابم بده... لنت به این عشق!!

    • بدون نام

      عشق وجود نداره اگه داره بین این دوستی ها که یه پسر یا دخ تر یه اس عا شقانه رو برای هزار نفر تو همون لحظه میفرستنن نیییییییییسسسسسسستتتتتتت

      پاسخ ها

      • نیلو

        شددددددددددددددددددددددیدددددددددا موافقم

      • سحر

        عشق همجا وجود داره ولی این ادم هایی که میبینیم همشون گرگ پرسن عشق و احساسات دیگران به بازی گرفتن

    • سحر

      خوبه.اما برای کسیکه براش مهم باشی

    • جوجو

      عشق واقعی دیگه وجودنداردهمه برای سرگرمی دورغ میگن که دوستتدارم حسین دروغ گفتی هان

      پاسخ ها

      • بی نام

        کاملا مخالفم

    • بدون نام

      سلام من از عشقم بسيار دورم ٨ سال ميشه دوستش دارم اون نمي دونه اون چند بارگفت كه منو دوست داره اما من انكار كردم نميتونم مي ترسم هر وقت به طرف كسى ميبينم اون به يادم مياد نمي دونم چه كنم هر چى ميگم دوس ندارم باز قلبم منو ميگه اون را دوس دارى لطفا منو كمك كنين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دوستش داری ولی یادت نره گاهی تصور ما از عشق توهمی بیش نیست اینو من تجربه کردم

    • عشق

      عشق یعنی گذشتن به خاطر لبخند همسرت
      من خیلی خوشبختم

    • مرضیه

      من دارم همچین عشقی,بخاطرش همه چیزو تحمل میکنم چون یه نگاهش اونقد انرژی مثبت میده که همه جوره پای ریسک هستی!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اگه انرژی مثبت نداد اگه بدتر افسرده و غمگینت کرد چی لعنت به پسرا

    • امیر حسین

      عشق واقعی همونه که بعد از 6 سال هنوز تو قلب منه... عشق واقعی شاید بعد از مرگ تموم بشه و شایدم نشه اما تو این دنیا تا آخرش پابرجاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره وتقعاهم همینطوره عشق واقعی هیچوقت فراموش نمیشه

    • سارا

      سلام من ی عشق دارم دیوونه وار دوستش دارم اونم دوستم داره26سال ازمن بزرگتره و یتارموسو به صدتا جوون نمیدم ولی قرارگذاشتیم چندماه دیگه بیاد خواستگاریم میدونم خانوادم مخالفت میکنن نمیدونم چجوری بهشون بفهمونم دوستش دارم

      پاسخ ها

      • ***

        خانواده شما حق دارن مخالفت کنن سارا خانوم ، نمی تونی عشق رو کنار همچین مردی بچشی و زندگی شادی داشته باشی منطقی باش

      • فانوس شکسته

        از نظر من این ازدواج موفقیت آمیز نیست بهتره بی خیال شی

    • mona

      درست مثله آقاییه من❤عشقمون پایدار

    • بینام

      من عاشقم دیونه وارواونم دوستم داره ولی میترسیم به هم نرسیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وای چرا؟

    • سعید

      خواهش میکنم اینقدر زود قضاوت نکنید.این مطالب در مورد شرایط ایده آله.ثانیا ، شما آیا خودتون عاشق بودین و وفادار بودین که میگین پسرا عاشق نمیشن؟ عزیز من اول خودت خوب باش ، بعد مطمئن باش که خوب رو به سمت خودت جذب میکنی.اینکه بیایم بر اساس یه اتفاقی که برامون افتاده ، گند بزنیم به عشق که نمیشه.عشق پاکه و هر احساسی هم عشق نیست.عاشق کمه و عاشق نما زیاد.اما همه اینها باعث نمیشه به موجودیت عشق بی احترامی کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته اشتباهی منفی دادم

    • بدون نام

      من ده ساله عاشق یکنفرم رفتاراش خیلی اذیتم میکنه با وجود اینکه میدونم دوستم نداره و خودم هم خاطرخواه دارم اما واقعا عاشقشششششم . از قلبم دوستششششش دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای خود ازاری داری بابا

    • بدون نام

      عشق واقعا وجود داره و من در طول زندگیم فقط یکبار عاشق سرسخت شدم اما او بسیار بیتفاوت و سرد بوده و هست. عاشقتم قاسم. دوستت دارم قاسم
      چرا نمیخای بفهمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاسم جون بفهم دیگه..

      • بدون نام

        بفهم دیگه قاسم!

      • بدون نام

        خاک تو سرت قاسم دیوانه بفهم دیگههههه عاشقته

      • بدون نام

        خوش بحالت قاسم
        عشق واقعی داری ..

    • mary

      من واقعا دوسش دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فک میکنی

    • احمد

      من همه اینارو نسبت به عشقم دارم ، تمامشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان میگی چیکار کنیم

    • زینب

      دل را به خدا بسپار...

    • Deniz

      من واقعا عاشقم❤اما از روزی میترسم که یه چیزایی راجبش بفهمم

    • کیا

      منم عاشقم ...اما اشتباه کردم و واسه بدست آوردنش اصلا تلاش نکردم و اون رفت دنبال زندگی خودش و منم زندگی خودم و بعد ده سال که هر دوتاییمون بچه داشتیم برگشته میگه عاشقتم و از اون موقع ۶ سال گذشته و نمیتونیم همدیگرو فراموش کنیم و داریم دیونه میشیم،بدبختانه فامیل هستیم و میبینیم همو و این خیلی بدتره...اگه کسی رو دوست دارید واسه بدست آوردنش تلاش کنید

      پاسخ ها

      • همایون

        چقدر سخته واقعا داری سختی تحمل میکنی دوست عزیز

    • سعیده

      منم عاشق بودم و هستم و خواهم بود ولی اون بی معرفت منو بعد ده سال با اینکه میدونست خیلی دوستش دارم منو تنها گذاشت و رفت و ازدواج کرد اما من قسم خوردم که پای عشقم بمونم و خواهم موند و الان دارم با خاطره هاش زندگی میکنم و خیلی تلاش کردم بمونه اما نشد اونی که قراره بره میره نمیشه کاریش کرد

      پاسخ ها

      • زری

        زندگیتو پای ادمی نریز که وستت نداشت عشقو با یه کی دیگه تجربه کن

      • بدون نام

        سعیده ولش کن ارزششو نداره

      • فاطی

        عزیزم خدا جواب دل عاشقتو میده

    • داداش

      عشق یعنی اون دختری که من نه ماه تمام دنبالش افتادم ی بار ی لبخندم نزده ولی میخامش دمش گرم خیلی مذهبیه

    • داداش

      عشق یعنی اون دختری که من نه ماه تمام دنبالش افتادم ی بار ی لبخندم نزده ولی میخامش دمش گرم خیلی مذهبیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دوس پسر داره ک نگا تو نکرده حاجی

      • بدون نام

        نگاه نکردن همیشه دلیل نجابت نیست
        دلایل دیگه ای داره مثلا خوشش نمیاد
        شاید یکی دیگه رو دوست داره
        متاسفانه همین چیزایی که کوچیک بنظر نمیرسه دیده نمیشه و آخر کار ختم به یه شکست عشقی و ناراحتی میشه

    • طایی

      عشق ازمنو نگاه تو تشکیل میشود، گاهی تمامی من به تو تبدیل میشود ،عشق خیلی مقدسه ما نباید اونو ضایع کنیم

    • بدون نام

      عشق‏ ‏‏ ‏هیج‏ ‏معنی‏ ‏نداره‏ ‏واسم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارت درسته.

    • رزا

      سلام..من یهدختر16ساله ام ویک بار یه پسر جلوی خودم وخانوادش به خاطر من خودکشی کرد ولی طوریش نشد خیلی ازش خون رفت اخه رگ زد به زور راضیش کردیم بره بیمارستان ولی دست بردار نیست میگه نمیخوام رابطه داشته باشیم فقط توهم دوستم داشته باش ولی من نمیتونم یعنی غرورم خیلیه جوری که پدردوستام هم دراومده چه برسه به جنس مخالف نمیتونم دوستش داشته باشم ولی اون عاشقمه اینو مطمعن هستم میترسم دوباره خودکشی کنه لطفا کمکم کنید

      پاسخ ها

      • hanieh

        عزیزم اینجا جای خوبی واسه راهنمایی نیست باید از روانشناسی کسی که ماهر باشه بپرسی عزیزم یهو دیدی ادمایی که اینجان از تو کوچیکترن و راهنماییاشون به دردت نخوره و دردی رو دوا نکنه واست

      • بدون نام

        خدا به دادش برسه ببین واس که خودکشی میکنه
        حیف واقعا حیف عشق

      • خانم متشخص

        به نظرم غرور بیش از حدت خیلی کشنده میتونه باش یکم
        دل رحمی بد نیست بهش آرامش بده و نزار خودشو بکشه حداقل

    • بدون نام

      عشق واقعی فقط خداست

    • الناز

      عشق‏ ‏زیباست‏ ‏مقدسه‏.من‏ ‏عاشق‏ ‏شدم‏ ‏خیلی‏ ‏دوسش‏ ‏داشتم‏ ‏اونم‏ ‏دوسم‏ ‏داشت‏ ‏ولی‏ ‏خیانت‏ ‏کرد‏ ‏الان‏ ‏هشت‏ ‏ماه‏ ‏ترکش‏ ‏کردم‏ ‏دلم‏ ‏خیلی‏ میخوادش‏ ‏ولی‏ ‏بدجور‏ ‏دلخورم‏ ‏اما‏ ‏خدا‏ ‏کنم‏ ‏خوشبخت‏ ‏بشه‏ ‏انشاا...هیچوقت‏ ‏خیانت‏ ‏نبینه‏ ‏من‏ ‏بخشیدمش‏ ‏تواین‏ ‏هشت‏ ‏ماه‏ ‏هر‏ ‏روز‏ ‏ازم‏ ‏خواسته‏ ‏برگردم‏ ‏دلم‏ ‏میخوادش‏ ‏دارم‏ ‏روانی‏ ‏میشم‏ ‏ولی‏ ‏خوب‏ ‏میدونم‏ دیگه‏ ‏ادم‏ ‏سابق‏ ‏نیستم‏ ‏اون‏ ‏با‏ ‏من‏ ‏خوشبخت‏ ‏نمیشه‏ ‏خیلی‏ ‏سخته‏ ‏ادم‏ ‏بدونه‏ ‏نمیتونه‏ ‏عشقشو‏ ‏خوشبخت‏ ‏کنه‏ ‏و‏ ‏راهی‏ ‏جز‏ ‏ترکش‏ ‏نداره‏ ‏دلم‏ ‏میخواد‏ ‏زمان‏ ‏ب‏ ‏عقب‏ ‏برگرده‏ ‏نزارم‏ ‏بیاد‏ ‏تو‏ ‏زندگیم‏ ‏خیلی‏ ‏درد‏ ‏دارم‏ ‏خیلییییییی‏ ‏دلخورم‏ ‏از‏ ‏زمین‏ ‏و‏ ‏زمان‏ ‏از‏ ‏ادما‏ ‏اخه‏ ‏چرا‏ ‏بخاطر‏ ‏هوس‏ ‏خیانت‏ ‏میکنن‏ ‏چراااا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی بمیرم

    • الناز

      من‏ ‏خیلی‏ ‏نامردم‏ ‏هربار‏ ‏که‏ ‏میگه‏ ‏برگرد‏ ‏بهش‏ ‏میگم‏ ‏برو‏ ‏باهمون‏ ‏خوش‏ ‏باش‏ ‏میگه‏ ‏پشیمونه‏ ‏دلم‏ ‏براش‏ ‏میسوزه‏ ‏هرجا‏ ‏میرم‏ ‏جلو‏ ‏چشامه‏ ‏دوسش‏ ‏دارم‏ ‏اگه‏ ‏صداشو‏ ‏نشنوم‏ ‏دیونه‏ ‏میشم‏ ‏صداش‏ ‏ارومم‏ ‏میکنه‏ ‏ولی‏ ‏وسط‏ ‏حرفاش‏ ‏خیانتش‏ ‏یادم‏ ‏میاد‏ ‏دق‏ ‏میکنم‏ ‏سریع‏ ‏بهش‏ ‏میگم‏ ‏برو‏ ‏باهمون‏ ‏دیگه‏ ‏ام‏ ‏زنگ‏ ‏نزن‏ ‏و‏ ‏خدافظی‏ ‏میکنم‏ ‏بعدش‏ ‏پشیمون‏ ‏میشم‏‏ ‏که‏ ‏چرا‏ ‏انقد‏ ‏سرزنشش‏ ‏میکنم‏ دیگه‏ ‏دارم‏ ‏دیونه‏ ‏میشم‏ ‏من‏ ‏باس‏ ‏چیکار‏ ‏کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشش، یه فرصت دیگه بهش بده و اینو بهش بگو. تمام زندگی تجربه است.

      • بدون نام

        بخاطر دل خودتون و عشق واقعیتون یه شانس دوباره بش بدین تا بعدا افسوس و حسرت نخورین
        البته اگه میتونین

      • بدون نام

        باید گذشته را حذف کنی

    • فاطمه

      به نظر من که هیچ عشقی تو دنیا وجود نداشته و نداره همه یا میخوان یکی رو گول بزنن با دارن خودشون و گول میزنن به هیچ کس اعتماد نکنید من خودم هیچ وقت به کسی بهم میگفت دوستت دارم روی خوش نشون ندادم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتش که بشه همچین عاشق بشی

      • بدون نام

        خیلیم درسته حرفت

    • رویا

      من و عشقم تموم این نشونه هارو داریم اما فقط مشکلمون خانواده هاس ک میگن سنتون کمه و بهونه های چند وقته جدامون کرند جفتمون داریم دغ میکنیم التماس میکنم دعاموم کنید ماروهم مرسی...

      پاسخ ها

      • Anoosha

        سلام رویا جون منم سنم کمه ولی عاشق شدم همه میگم بزرگ بشی فراموشش میکنی ولی من اینطور فکر نمیکنم نظر تو چیه؟

      • علی

        اصن نگران نباش منم وقتی 15 سالم بود عاشق یکی شدم جونم براش در میرفت ازونوقت همش 3 بار دیدمش ولی هر روزمو با یادش شرو میکنم الانم20 سالمه هنوزم جونم براش در میره این اواخرم بش گفتم دوست دارم قرار شد چن سال دیگه برم خاستگاریش اونم گفت ک وامیسته برام خدایی دوری از عشقت خیلی درد ناکه ولی همین درده ک تورو پای عشقت نگه میداره اگه درد دوریشو نچشی فراموشش میکنم بعد شیش سال هنوزم همون عاشق اولیم

    • بینام

      من خودم چارساله بایکی ام همم دوس داریم ولی خونواده ها اذیت میکنن ولی بازم پای هم ولیستادیم عشق واقعا وجودداره فقط باید دوطرفه باشه وصادق

    • آریو

      عشق ، چیز عجیبیه جداً..

    • زهرا

      چیز عجیب نیست شماتاتجربش نکردین نمیدونین چیه من مادرم به پای عشقم دادم الانم پشیمونم عشق فقط مادره مادر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سرت

    • سارا

      عشق...پر از غمه!غمممممممممم.کنار شیرینی هاش ، سختی های خودشم داره

    • پسر آتش

      یکی رو دوس دارم ولی نمیدونم که میدونه یا نه نگاش میکنم اونم نگام میکنه بعضی وقتا رفتم خاستگاریش باباش مخالفت کرد ولی من هنوز امیدم به خدا هست ازش دس بر نمیدارم دارم دیوونه میشم نمیدونم چیکار کنم چقدر براش گریه کردم اگه خدایی نکرده بهش نرسم دیگه نمیخام زنده بمونم واقعا عاشقشم،مرد که گریه میگنه کوه که غصه میخوره یعنی هنوزم عاشقه یعنی دلش خیلی پُره

    • یارو

      هه عشق

    • پیمان

      من هیچ وقت آنقدر احمق نیستم که بخاطر عشق ازدواج کنم !
      به جای وقت تلف کردن برید سراغ تفاوتهای جنسی و جسمی و روانی جنس مخالفتون
      عشق به مرور زمان به وجود میاد ...

    • محمدرضاگلزار

      سلام به all
      در جواب الناز میتونم بگم که اگه تاحالا در زندگیت اشتباه یا گناهی نکردی نبخشش .!!!!!
      تلفن تماس مشاوره " زندگی و مشکلات پنهانی " دوستم را در برنامه ارتباطی واتس آپ برای شما دوستان قرار میدهم .
      لطفا pm ارسال کنید در ۲۴ ساعت به مشکل و سوال شما جواب داده خواهد شد .
      با تشکر محمد رضا گلزار

      پاسخ ها

      • فتانه

        سلام اقای گلزار من چطور میتونم شماره تلفن اون مرکز شماوره رو بدونم ممنون میشم جواب بدید

      • بدون نام

        وای اقای گلزار باورم نمییییشششهههه

    • ناهید

      من 3ساله عاشق ی پسریم ک 2سال ازش بزرگترم.میدونم بم خیانت میکنه ولی بازم دیوونه وار عاشقشم .عشق وجود داره مطمئن باشید

    • نرگس

      حرفای شما کاملا درسته!

    • بدون نام

      عشق را باور داشته باشید حتی اگر پنهان باشد

    • عل ی

      من دیگر عاشق نمیشوم.یک بار شدم وعشق مادر را فراموش کردم!

    • ماه

      10ساله عاشق پسری هستم که 9سال ازم بزرگتره و یه ازدواج ناموفق داشته قبل از اشنایی بامن وفقط به خواسته های خودش اهمیت میده و همیشه به عشق من شک داره.. باورش نمیشه که دوستش دارم.. تو این مدت عاشق هیچ کس نتونستم بشم.. همیشه میپرسم از خودم که چرا دوستش دارم.. چند بار به خودش گفتم ای کاش دوستت نداشتم.. مغزم یه چیز میگه و قلبم یه چیز دیگه.. عشق یه بیماریه که ثابت شده از نظر علم پزشکی.. داروی ضد افسردگی بد نیست ولی.. میگن شاید خوردن بادر نجبویه جواب بده.. خسته شدم انقدر براش بی اهمیتم و بعد ده سال بهم شک داره وحاظر نیست برای خوشحالی من بیاد خواستگاری.. که بیاد هم چون قبلا ازدواج ناموفق داشته قبولش نمیکنن.. اگر از اول بهم میگفت که یه بار ازدواج کرپه شاید عاشقش نمیشدم.. ولی وقتی فهمیدم که خیلی عاشق بودم.. بعد از ده سال نمیتونم فراموش کنم.. یا به خاطر بسپارم بدی هاشو.. عشق وجود داره وخیلی بده.. خدا عشق یه طرفه نصیب هیچ کس نکنه.. شاید هم خدا ناراحت میشه که زیادی عاشق کسی بشیم و با مشکلات مجازاتمون میکنه.. خودش گفته ایا من برای شما کافی نیستم؟

    • SehunaW

      خداروشکـر کِ همه ی این نشانه هارو داریم.با اینکه نه ازدواج کردیم نه نامزدیم.ولی خو یه چیزیو با اطمینان میگم.عشقی که عشق باشه هیچی نمی شناسه حتی جنسیتـ

    • بدون نام

      عجب!!! عشق...؟

    • هر کی

      عشق یه چیز لی مزه آست
      سالهاست ........... . چشاش نگاش می کنم سعی میکنه خودشو بی تفاوت نشون بده ولی نمی تونه روم غیرتیه وای دارم میمرم نمی تونم بدون اون باشم ناخود اگاه دارم وقتی جلوش را میرم به خودم عطر میزنم اصلا یه وضعی نخندید دیوونه ی عاشق که میگن منو میگن ها

    • ادا

      هه عشق همش دروغه یه پسری بود خودش برام میکشمت محلش نمیزازشتم اصلا غرورم نمیزاشت بهاش حرف بزنم بعد از 3سال بهش جواب مثبت دادم فقط یک ماه بود ها بعدش بهم گفت دوست ندارم عاشق دوستتم باور کنید هر کی میگه دوست دارم دروغه بگه عاشقتم بگو تا ساعت چند من دیگه اصلا به عشق اعتماد ندارم همش دروغه باور کنید دروغه حتی خط کشی کنه براتون باورش نکنید دروغه عشق همون یه که بیاد خواستگاری بدون این که بهت بگه دوست دارم این بفهمید دروغه

      پاسخ ها

      • اریا

        ازیزم این از اولش مشکل از شما بوده که خیلی دیر جوابشو دادی .تو عشقی که وجود داشت و تبدیل به کینه و نفرت کردی.نمیگم زود بهش پا بدی خوبه ولی انصاف داشته باش.۳ سال التماست کرد و شما ادم حسابش نکردی الانم توقع عشق داری؟اون تنها به فکر انتقام بوده از شما

    • rey

      واقعا حالم بهم خورد از نظرای چرتوپرتتون

    • بدون نام

      من عاشق ی نفر تو فضای مجازی شدم

    • sahel

      سلام^_^
      شاید مسخره باشه ولی من الان ۱۳سالمه و میرم کلاس هشتم و...
      من عاشق شدم!
      عاشق یه شخصیت انیمه ای...
      نمیدونم چیکار کنم!
      اسم و فامیلش لیوای اکرمن
      از داخل انیمه ی حمله به تایتان...
      توروخدا بگید چیکار کنم!...
      لطفا مسخرم نکنید چون خیلیا شبیه منن!
      در ضمن من واقعا عاشقش شدم!♡¤♡

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید انیمه شی

    • محمد

      اون سوالهای که طرح شده به اصلا اصولی و کاربردی نیست. بیشتر جنبه ی سرگرمی داره. تست های علمی روانشناسی هست که خیلی کاربردی تر و قابل استناد تره

    • مهسا

      عشق واقعی وجود داره و خیلی هم زیباس.عشق چیزی نیست که راحت بوجود بیاد و از بین بره.اگه عشقتون تموم شد بدونید از همون اول عشقتون یا توهم بوده یا اونو واقعا نمیشناختید.عشق هم شیرینه و هم تلخ.منم عاشقم و عشق رو با تموم سختیاش دوست دارم.چون اونو بخاطر خودش دوست دارم چون واقعا از همه لحاظ زیباس حتی اگه دوسم نداشته باشه نمیرم بگم لایق عشق نیست چون عشق من به اون واقعیه و جاودان..

    • ندا

      واقعا این مزخرفات چیه نوشتن برا کامنتا اینا؟؟
      حماقتو میگن وفاداری
      خیانتو میبینن کور میشن
      عشق چیزی نیس جز اینکه به طرف مقابلت آسیب نزنی محبت کنی توجه کنی
      چرا میخواین آویزون بودنو بگین عاشقی؟
      یا عاشقشی تحمل کن اعتراض نکن بش یا اگه ناراضی هستی ولش کن بره
      عشقو به گند نکشید با این تفکراتتون

    • س.پ

      آقای عاشق من همون عشق 8 سالتم

    • بدون نام

      مسخره بازیا چیه نظرات قدیمی رو پاک کنید ،دلم گرفت ،

    • del shekaste

      سلام دوستان
      متاسفانه من تجربه تلخی از عشق دارم که نمیخوام به یاد بیارم اما.‌‌...هر چی بیشتر سعی میکنم فراموش کنم نمیشه انگار برعکسه.
      الانم سه ساله ازدواج کردم شوهرم همش میگه چون عاشقتم روت حساسم و اینچیزا خیلی اذیتم میکنه.همش حرف حرف خودشه تا حرف میزنم دعوا و کتک کاری میشه ولی به یه ساعت نمیکشه که میگه بخدا دوستدارم و از این حرفا...نمیدونم من عاشق واقعی بودم یا شوهرم یه عاشق واقعیه!نه به من که گفتم بزار هر جور دوستداره زندگی کنه نه به شوهرم که میگه چون من دوستدارم باید اونجور که من میخوام زندگی بکنی-به نظر شما کدومش واقعی بود.ای کاش بعد از این که به عشقم نمیرسیدم ازدواج نمیکردم.اینجوری بهتر میشد.به نظر من عشق واقعی وجود داره اگر براتون اتفاق بیوفته خیلی خوبه ولی چه خوب تر میشه که به عشقتونم برسین ....حرف دل زیاده سر دردتون دادم..

    • شکسته

      پول,پول میاره پول خونه و ماشین میاره پول خوشبختی میاره پول عشق میاره...تو دارا باش سارا خودش میاد...موندم چه حرفی بزنم راحت شم چه راهی برم اروم شم...کیا بودن که میگفتن بعضی چیزا رو نمیشه با پول خرید? اره نمیشه مثلا مرگ رو نمیشه با پول خرید یا جند تا چیز دیگه رو هم نمیشه اما بهتون قول میدم عشق رو میشه با پول خرید ایجا دنیای واقعیه فیلم هندی نیست اینجا پول همه چیزه همه چیز

      پاسخ ها

      • nafas

        شدیدا موافقم

    • س

      لطف جوابم وبدید از نظر شما اقایون اگه پسری تو فامیل من یدفعه ببوسه یعنی چه چون تو یه شرایطی بودم که خانوادهها هم بودنند نتونستم چیزی بهش بگم فقط چش غره براش رفتم.در کل خیلی بهم اهمیت میدادو توجه هم میکرد .ولی الان کلا خودش ازم دور نگه میداره جایی که من باشم اون نمیاد

    • فاطی داره قاطی

      بخدا شما خلید من 19سالمه میشینم پسرا رو سرکار میزارمو هر هر میخندم عشق کلیو چنده عشق هیچوقت وجود نداشته و نداره منم اگه مثله شما کله روز و به یه پسر یا دخی فک میکردم خل میشدم فکر میکرم عاشق شدم

      پاسخ ها

      • اریا

        جسارت نباشه ولی اول از همه خودتو سرکار گذاشتی نعد بقیه را.این یک بازی کثیفی است.به عشق باور نداری خوب راحته نرو سمتش.

    • منوص

      ادم بي لياقت هيچ كدوم اينارو نميبينه .بخدا كه تمام اين كارارو كردم براي پسري كه ٩ سال از من بزرگتر بود احساس درونش مرده بود عين چوب خشك بود....حالم ديگه از هرچي پسر بالاي چهل سال بهم ميخوره
      احساس درونشون كاملا مرده

      پاسخ ها

      • حسین

        بالای 40 سال پسره؟ باو طرف نوحیه واس خودش

    • یک پسر ارام

      شماها که خیلی خوبین .همین که یکی رو دارین و اسم عشق و یا هر چیزی که دوست دارین روش میزارین.وای من یه ادم تنهام.شاید چیزی بگم هیشکی باور نکنه .من تا الان با گوشی هم با یک دختر حرف نزده ام.تنهایی در وجودم ریشه دوانده.الان هم نمی تونم با کسی باشم چون خیلی ترسیدم.البته تا زمانی که میمیرم از مادرم گلایه دارم.اون نزاشت با هیچ کسی باشم و از من بک ادم تنها و بی حس ساخت.

      پاسخ ها

      • سحر

        بهتره اینقدر کینه ایی نباشی تو ام میتونی یه فرد دوست داشته باشی یا عاشقش باشی بهتره از مادرت گلایه نکنی تو میتونی خودتو تغییر بدی

    • asal

      به نظر من عشق به راحتی بوجود نمیاد طرف باید خودشو آرزو هاشو تمام چیز هایی که داره رو بی منت برای تو بزاره هیچوقت هم نباید جلوی یک پسر خودتو کوچیک‌ کنی و همیشه باید سنگین بودن و با وقار بودن خودت رو حفظ کنی پسری که دوست داشته باشه میاد باهات ازدواج می کنه پس الکی با پسرا ده سال دوست شدن فایده ای نداره چون داره تو رو امتحان می کنه به نظر اونا هر گلی یه بویی داره ولی کاکتوس هیچ بویی نداره پس سعی کن کاکتوس باشی چون اگه بخوان بهت دست بزنن خار هات نمی زارع ولی اگه بخوای میتونی یه گل رز رو هم پرپر کنی و وقتی بوش و یا زیبایی شو از دست داد یه گل دیگه رو جاش میزاری فکر نکنید پسری که بهت میگه عزیزم جانم میاد باهات ازدواج میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاکتووووس؟:/

    • نوید

      ممنون واقعااین چیزازو توخودم میبینم و کسی که دوسش دارم هم این نشونه هارو قدرشو میدونه ولی مخالفت خونوادش واسم زیاده

    • بدون نام

      سلام من پانزده سال باکسی که دوسش داشتم زندگی کردم واقعا دوسش داشتم توبدترین شرایط وقتی میومدمیدیدمش حالم خوب میشداما اون بهم خیانت کرد عشق خوبه دوطرفه باشه به نظرمن یک عشق واقعی ودوطرفه خیلی بایدشیرین باشه مگه میشه عشق نباشه

    • ناشناس

      هر وقت طرف مقابلتون می بینین بهترین لباسو میپوشین، ناخوداگاه ضربان قلبتون میره بالا ،دستو پاتونو گم میکنین خلاصه میخواین پیشش نمونه باشین هیچ کسو غیر اونو نمی بینید همه اینا نشانه های عشقن!اما واقعا اگه طرف رو دوستش دارین هیچ وقت از عشقتون نگذرین و پافشاری کنین حتی اگه خونواده اش رضایت ندن بارها بارها برین خواستگاریش شاید طرفتون بتونه خونواده اشو راضی کنه خلاصه از خواستتون کوتاه بیان اونوقت یه عمر حسرت به دل میمونین و پشیمون میشید

    • عسم

      به نظر من عشق فقط خانواده

    • بدون نام

      عاااااااشقم ولی میدونم بهشون نمی رسم..........عشق من مثل شماهانیست خیلییییییییییییی متفاوته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیجوریه؟

    • داغدار

      منم چهارسال عاشق عشقم بودم وهستم اونم عاشقم بود ... ولی سرطان لعنتی باعث شد فوت بشه و تنهام بذاره

      پاسخ ها

      • سارا

        الهیییییییییییی بمیرم

      • فاطمه

        اره عشق واقعی همین شما پسرا به گند کشیدین .یا بی وفایی میکنید .یا خیانت .سا بی معرفت و قدر نشناسید..یا واسه زندگیتون تلاش و کار نمیکنید .یا میرید سیگار میکشید و معتاد میشید یا دروغ میگید و پنهون کاری میکنید..یا دنبال ناموس مردم میفتید...اره وقتی کسی بهتون دل بسته و با این کارها جوابشو میدید نباید هم دیگه عشق واقعی وجود داشته باشه ویا کسی دیگه عشق باور کنه

    • محمدرضا

      بابا چجوری بهتون بفهمونم عشق وجود نداره الکی دنبالش نگردیدددددددد

      پاسخ ها

      • باران

        به نظر من عشق همش دروغ وبس

    • سفا

      بنظر من عشق واقعی ینی اونی ک تو حسرت گرفتن دستاش میسوزی همونیکه بهش نمیرسی..اگ به عشقت برسی ازش زده میشی پس نمیشه اسمشو عشق گذاشت..ولی اگ نرسی تااخر عمرت عاشقش میمونی..(دلداری)

      پاسخ ها

      • محمد

        اره تقریبا...این عشقی که گفتین عشق اساطیریه...در اصل به نظر من عشقی وجود نداره...هوس با عشق هیچ فرقی نمیکند...من حتی عشق مادر به فرزند رو هم قبول ندارم...البته اگه شما هم جای من بودید حرفمو میفهمیدین....خودتونو با کلمه عشق بازنده نکنید...عشق فقط تنهایی...

      • بدون نام

        ممد راس میگه

    • تنها

      من الان۵ماهه یکی رو دوست دارم ولی مطمئن نیستم که عاشقش هستم یا نه ولی می دونم که هرثانیه خودش و اسمش داره روی مخم رژه میره

      پاسخ ها

      • سارا

        منم

    • زهرا

      سلام عاشق نشدم ونمی خوام بشم گور پدر عشق

    • بدون نام

      سلام

    • Zahraaa

      عشق واقعی فقط به خداست.

    • darya

      من 5ساله یه عشق واقعی نصیبم شده.حاضرم دنیامو بدم ولی یه لحظه بدون عشقم نباشم چون ازوقتی اومده تو زندگیم معنی واقعی خوشبختی رو درک کردم. امیدوارم ازین عشقا نصیب همتون بشه.

      پاسخ ها

      • یه پسر عاشق

        خدا نصیب ما هم بکنه

    • باران

      من واقعا دوسش دارم ولی اون سنش یکم بالاست و از من دوری میکنه همش
      ترکم کرده که به آیندم لطمه نخوره
      چون نگران آیندمه....اما دو دلِ
      وقتی عید نوروز بعد از چــند وقت پیام داد انگار دنیارو بهم دادن ولی بعدش دوباره ترکم کرد
      شمارمو بلاک کرد که بهش پیامم ندم
      ولی تلگرامشو گذاشته رو حالت روح و پیامامو میخونه....
      فکر میکنه متوجه نمیشم
      منم خودمو زدم به اون راه و هر روز باهاش دردو دل میکنم چون باور نکردم ک از پیشم رفته
      من دیگه نمیتونم کسی رو تو زندگیم قبول کنم سختمه....
      البته اون بخاطر شغلش که یکسره ماموریته ازدواج نکرده
      فکر میکرد اگه من باهاش ازدواج کنم خسته میشمو میرم...
      ولی اینطور نیست

    • قلب شکسته

      من ۲سال پای کسی نشستم که حالا فهمیدم ارزششو نداشت اینقد دوسش داشتم، هیچ کس جز اون برام مهم نبود ولی اون به همه چی پشت پا زد و رفت. کاش یه ذره معرفت داشت کاش با من این کارو نمی کرد، ای خدا کمکم کن بتونم فراموشش کنم خدایا من همه چی رو به خودت واگذار کردم خودت جوابشو بده

    • حمید

      من یکیو دوست دارم اما دایی منومجبور کردن بایکی دیگه ازدواج کنه که دوسش نداره دایم اون زنی یودوست داره که من دخترشو دوست دارم تروخداکمکم کنیداینجوری هیچ وقت نمیتونم ببینمش تروخداکمکم کنیدحتی نمیتونم فراموشش کنم.

    • شیوا

      سلام به نظر من عشق واقعی وجود داره اول در نگاه خدا به بنده دوم نگاه مادر عزیز سوم عشقی که بعد از ازدواج به وجود بیاد عشق وجود داره فقط باید کمی درست و منطقی باشیم و زود تصمیم نگیریم

    • ***

      تمام نشانه های عشق واقعی رو نسبت به مردی که سال هاست تو زندگیم حضور داره دارم امیدوارم یه روز بدبینی و عقایدش رو بخاطرم دور بریزه و باورم کنه

    • عاطفه165

      منم عاشق یکیم که عاشقم نیس اون الان سربازیه داشتم روزا رو میشمردم تا برگرده ولی فهمیدم خیانت کرده میخوام وقتی برگشت دیگه نرم سمتش هرچند بنظرم دیگه حتی خودشم سمتم نمیاد اون منو واسه سرگرمی میخواست نامرد 3 سال با احساسم بازی کرد، آروین خیلی دوست دارم ایشالا یروز این نظرو بخونی و ایشالا بدون من خوشبخت شی عشقم ولی خیلی بد کردی بهم خیلی

    • سهیل

      من خیلی دل سنگم و خیلی شکاکم تا حالا هر کسی با هر شیوه ای خواسته محبتش را به من ثابت کند قبول نکردم .
      به تازگی یک نفربا اذیتها و نقشه های بسیاری عشق را به من آموخت .

    • بدون نام

      جوابای درستودادم.ولی سوالایه جورین جوابایی که ازشخصیت خوب ماسرچشمه می گیره اینجوری به نظرادم میان که تحلیلشون برعکسه.

    • ایلیا

      سلام من هجده سالمه تا حالا فقط عاشق دختر خالم شدم اونم از من بیشتر منو دوست داشت اون اول به من درخواست ازدواج و دوستت دارم داد من هم بعدش درخواست دادم خلاصه با هم بودیم تا سه سال بعد یکی از همسایه هاشون خانوادگی برای شب نشینی به خونشون رفتن و پسر اونا و دختر خالم باهم گفتن من هم فهمیدم و الان دختر خالم منو دوست نداره حدود یک ساله هر چه بهش میگم بیایم خواستگاری میگه نه کار درستیه با پسره دعوا کنم نظرتون رو خواهشا زود تر بگید؟

      پاسخ ها

      • یاسین

        تا سه سال خب چکار میکردین؟ میرفتی خواستگاریش که اینجوری نشه

      • بدون نام

        براش سرگرمی بودی عزیز

    • ناشناس

      سلام من ١٣ سالمه و يك ساله فاميلمون رو دوست دارم حتى بدجورى عاشقشم و سه سال ازم بزرگتره و اگه بگم تو كل پسراى دور و برم يك نفر هست كه هيچ حسى بهم نداره اونه نميدونم چى ميشه اما واقعا عاشقشم ناجور چى كار كنم من اصلا مى بين مش قلبم يجرى ميشه بدنم يخ ميكنه عشق من متفاوته اخه سالم دو سه بار ميبينمش لطفا كمكم كنيد

    • سحر

      من 13 سالمه و هشت ماهه که با یه پسر دوستم از طریق دنیای مجازی و تماس و اس ام اس با هم ارتباط برقرار میکنیم من عاشقش شدم ولی این چند روز وقتی بهش پی ام میدم جواب پی ام هامو نمیده بهش زنگ میزنم ازش میپرسم چرا جوابمو نمیده و میگه حوصله چت کردن ندارم باهام سرده میگه من میخام تلفنی حف بزنیم و جالب اینجاست اون اصلا بهم زنگ نمیزنه من همیشه بهش میزنم که بعضی اوقاتم باهم دعوا میکنیم من از این عشق میترسم میخام فراموشش کنم ولی نمیشه شاید م من راه درستو بلد نیستم لطفا بهم کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیزده سالته و عاشق شدی؟!
        عجب دوره زمونه ای شده
        تو بزرگ بشی چی میشی
        ما تو این سن فکر توپ بازی و ..بودیم
        اونوقت الان سیزده ساله با یه پسر هشت ماهه دوستن
        نمیدونم بخندم یا گریه کنم
        به کجا داریم میریم

    • ثریا ازادیان

      عاشق وجود داره من از وقتی به دنیا آمدم فقط یبار عاشق شدم اونم عاشق یه بچه شدم آنم توشکمم بود خیلی بهش دل بستم وقتی دکتراگفتن قلب بچت نمیزنه باید سق بشه من از متب دکتر گریه کردم تاخونه تنا کسی بود که دلداریم بده شوهرم بود این بود که توزندگیم عاشق بچه بودم بد از هفت سال الان خدا به من یه بچه داد الان توشکمم هست یازده ماه شه ولی به این دل نبستم می ترسیدم گفتم هرچی خدا میخواد همونه

    • Ahmad

      تنها کسی رو که در زندگی دوست دارم تنها بودن است.
      من فقط خودمو میخام.

    • زهرا

      سلام دوستان به نظر من عشق به فامیل و اشخاص نزدیک زندگیتون فقط یه عادته به بودنشون و نمیشهبه اون عشق گفت . اما اینو به همه دخترا میگم همه پسرا بد نیستند و پسری هم که اخلاقش بیسته و پول دارم هست پسر عالی نیست . هیچ آدمی کامل نیست . پسرای خوبم وجود دارن که دنبال دختر خوب مثل خودشون میگردن .ولی آدم تا یه جایی میتونه تنها باشه و بعدش ..‌‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که همه رو به یه چوب نمیزنه واقع بینه
        پسرها همه بد نیستند و دخترها همه خوب نیستند
        مطلق نگاه نکنیم
        کامنت خوبی بود

    • M

      من سیزده سالمه و میرم کلاس هشتم و پسرخالمو به شدت دوست داشتم حتی جوری که وقتی عکسشو میدیدم قلبم تند تند میزد و عرق میکردم و خیلی احساس دیگه. ولی الان که فهمیدم اونم منو دوست داره و میتونم جورش کنم نمیدونم این علاقه واقعیه یا نه اصن عشقه یا چیزه دیگه ای؟
      پسره هم ده سال ازم بزرگتره ولی ازم خواستگاری کرده اما من مطمئنم که خانوادم مخالفن.کمکم کنید که بفهمم عشقه یا نه؟؟؟

      پاسخ ها

      • سحر

        عشق واقعی اینطوری که حنی اگه بدترین اخلاقم داشته باشی اون بخادتت کار هایی که دوست نداره انجام بده اگه باهات موند ترو بخشید بدون عاشقته

    • محمد

      به نظر شما دختری که بعد از مدتی رابطه عاشقانه یک رابطه جدید پسر رو با زن دیگه ای دید البته در حد پیام، و با وجود اینکه پسر هنوز میگه من فقط عاشق توام و اون موضوع یک اشتباه بچگانه بوده و برای سنجش عشق و... و دختر ترکش کنه آیا میشه به دختر گفت عاشق بوده. آخه فکر میکنم با وجود اشتبه معشوق هم باید عشق رو ادامه داد

      پاسخ ها

      • erfan

        یه معشوق هیچ موقع از این اشتبهات نمیکنه

    • N

      دلم براش تنگ شده الان سربازه
      عاشقشم
      بعد دوسال از هم جدا شدیم ولی الان سه ساله هنوز بهت فک میکنم گریه میکنم
      خیلی بده عشقت پسرعمت باشه و همیشه ببینیش نمیتونم نگاهش نکنم ولی اون خیلی بی معرفته میگفت عاشقتم عشق اول و اخرم هیچ وقت تنهات نمیزارم
      نمیدونم دوست داشتنش دروغ بود یا ته؟
      الان که سربازه بازم بهم زنگ میزنه ولی نمیخوامش دیگه حاضرم سختی نبودنشو تحمل کنم ولی دیگه خودم بازیچش نکنم
      میدونم تا اخر عمر فراموشش نمیکنم عشق اول و اخرمه عشق وجود داره مثله آتیشه بعضیا باهاش گرم میشن بعضیا میسوزن
      برای همتون عشق دو طرفه ارزو میکنم
      برای توم عشقم
      مرداد 97

    • N

      دلم براش تنگ شده الان سربازه
      عاشقشم
      بعد دوسال از هم جدا شدیم ولی الان سه ساله هنوز بهت فک میکنم گریه میکنم
      خیلی بده عشقت پسرعمت باشه و همیشه ببینیش نمیتونم نگاهش نکنم ولی اون خیلی بی معرفته میگفت عاشقتم عشق اول و اخرم هیچ وقت تنهات نمیزارم
      نمیدونم دوست داشتنش دروغ بود یا ته؟
      الان که سربازه بازم بهم زنگ میزنه ولی نمیخوامش دیگه حاضرم سختی نبودنشو تحمل کنم ولی دیگه خودم بازیچش نکنم
      میدونم تا اخر عمر فراموشش نمیکنم عشق اول و اخرمه عشق وجود داره مثله آتیشه بعضیا باهاش گرم میشن بعضیا میسوزن
      برای همتون عشق دو طرفه ارزو میکنم
      برای توم عشقم
      مرداد 97

    • دیوونه

      من سه ساله یه نفرو دوس دارم کلا یه روزم با هم دوستی کردیم ولی من همیشه می‌بینمش اخلاقش با من بد بود همش گیر میداد پی ام میداد ولی زنگ نمیزد من خیلی دوسش دارم الان بعد از سه سال دیروز بازم دیدمش دارم میمیرم

    • فاطمه

      هه مگه عشق وجود داره جک میگینا

    • بدون نام

      عشق؟!

    • بی نام

      به نظر من عشق وجود نداره ۰

      پاسخ ها

      • یه عاشق

        سلام دوست عزیز
        به نظر من هر انسانی خودش برای خودش عشق به وجود میاره پس سعی کن به وجودش بیاری چون هر کس عاشق نباشه یه چیزی کم داره

    • یه عاشق

      سلام در جواب تمام کسانی که میگن عشق وجود نداره چرا وجود داره و خیلی هم حس قشنگیه البته اگه دو طرفه باشه
      اما من تصمیم دارم تمام عشقم را برای کسی بگذارم که اسمش در شناسنامه ام باشد

      پاسخ ها

      • متین

        ههه دخترا همشون دنبال پولن براشون عشق معنی نداره

    • امیر

      بخدا عشق وجود داره خدا در وجود همه گذاشته فقط کافیه از راه درست عاشق بشی منظورم اینه که بگی خیلی خشکله اندامه قشنگی داره از خانواده پولداری هست یا باباش پست مقام داره کسی که از این راه عاشق بشه عشقش دوامی نداره وقتی عاشق میشی باید بخاطر خودش باشه باید بگی دوستش دارم چون ارزش دوست داشتن داره

      پاسخ ها

      • سلین

        چه آدم خوش خیالی هستی
        همین شما چند وقت بعد این آدمو ول میکنی میری
        همین شما مطمئن باش مدام تحقیرش میکنی
        بیچاره اونی که شما عاشقشی

      • وحید

        معلوم نیست چند بار خودش گرفتار اون جور عشقا شده هههه ه تجربش گوش کنید فقط مراقب باش به قول سلین تحقیرش نکنی ولش نکنی هههه چون بازم گرفتار اون جور عشقت تو زندگیت میشی

      • بدون نام

        بیش از حد آرمانی فکر میکنی و حرف میزنی
        بیشتر حرفات خنده داره یا اصلا تجربه نداشتی یا بیش از حد داشتی دنیای ما دنیای این حرفای قشنگ نیست

    • آسنا

      عشق وجود داره اما برای کسانی که طرز فکر داشته باشن

    • مریم سادات

      قشنگ ترین چیز تو دنیا عشقه
      من‌اگه عشقم هر بدی بهم‌ کنه باز از ته دلم عاشقشم

    • امیر رضا

      بابا شما که عشقی ندارین این حرفا واسه اونایی که عاشقن ..... والا به درر من که خیلی خورد حسم پایدار تر شد

    • nn ۸آ

      تهمت بزرگی به نوجوون ها زدین ... عشق؟؟؟!!! بدبختیه بابا .. ازدواج لیلی و مجنون عاشق از بعد عقد کتک و فحش بوده!!!

    • شبنم

      جالب بود وقتی میخوندم متوجه میشدم که همسره سابقمو هنوزم دوست دارم ولی اون چی طرف مقابلمونو از کجا بدونیم دوست داره یا نه منکه یه بارم نشد تو ۱۵ سال زندگیمونو ببینم یه حرکتی کرده باشه که من و شیفته خودش کنه بازم ایول به خودم که بازم دوسش دارم ولی یکطرفه فایده ای نداره منم دندون لقمو کشیدم

    • علی

      سلام. بدی حتی عشق دو طرفه که به ازدواج هم اگه ختم شه این هستش که، توقع میاره، همیشه متوقعی ک اون گرمی و شیدایی قبل از وصل وجود داشته باشه و این شکاف بین ایده آل و واقعیت خبلی می تونه عمیق باشه.
      الوصال مدفن عشق

    • taranom

      بنظر من عشق واقعی وجودنداره خودتونو درگیر نکنید چون پسرا هروز عاشق یک نفرمیشن وعشق فقط توقصه هاست ساده نباشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقاااا

      • متین

        این دخترا ن که هرروز عاشق یه نفر میشن پول موقعیت امکانات

      • حسین

        یه مرد هیچوقت به زنش خیانت نمیکنه

    • امید

      عاشق دختر خالم شدم اونم دوسم داشت ولی بقول خودش مثل پسر خاله دوسم داشت بخاطرش سرباز فراری شدم شدم وهزار اتفاق نشد که بشه بهم برسیم یعنی بازیم داد.چند بار خاستگاریش رفتم هی دو دل بود اخرش اب پاکی ریخت دستم ازدواج کرد منم افسرده وروانی.همش فکر قبلم چرا نفهمیید و نادیده گرفت زندگیمو

    • مصطفی

      من چند سالی هست که دختری رو میخوام ....باهاش چت میکردم ...تازه بعد این همه مدت گفت که از سر دلسوزی جواب منو میداد و کس دیگه ای رو میخواد............با خودم فکر کردم کلی فکر مزخرف به سرم زد...اخر سر دلم راضی شد به خوشحالیش.....قسم خوردم تا وقتی بتونم پشتش باشم هر کار بتونم براش بکنم...حتی در حالی که میدونم هیچوقت منو نمیخواد..........با کلی التماس راضی شد تو کاراش کمکش کنم ....حاضرم از جونم بدم ولی اون ناراحت نباشه....................حالا شما هر اسمی روش میزارید مشکلی نیس ....ولی لطفا توهین به اون نکنید ........مشکل منم

      پاسخ ها

      • یاسین

        نه دیگه مصطفی جان! سعی کن ازش فاصله بگیری دیگه ... واسه خودت تو مخی درست نکن بیشتر از این ... چون هم خدای نکرده ممکنه به خودت آسیب وارد کنی هم خدای نکرده خدای نکرده خیانتی چیزی پیش بیاد

    • آناشیت

      سلام من یه دختر ۱۶ساله ام و الان بایه پسر۱۶ساله رابطه دارم اون ادعا میکنه ک خیلی دوستم داره

    • عاشق تنها

      سلام من یه پسری رو شش ساله که دوستش دارم الان یه چهار سالی که رفته خارج ومن بیشتر از هرروز دلتنگشم نمیدونم چیکار کنم اونم تا الان نمیدونه که دوسش دارمو هیچ ارتباطی تا الان باهاش نداشتم قبلا خانوادش منو برای اون می‌خواستند ولی الان که اون رفته نمیدونم به غیر از اونم نمیتونم با کس دیگه ای ازدواج کنم چون دوسش دارم تو رو خدا بگید چیکار کنم

      پاسخ ها

      • عاشق تنها

        لطفاً من رو هم راهنمایی کنید

    • ریحانه

      من ۱۴سالمه یکیو دوست دارم اونم دوسم داره اما میترسم ترکم کنه

      پاسخ ها

      • حمید

        به نظر من دو دستی بچسب بهش در نره جدی.میگم

    • ❤h❤

      سلام،،
      منم اعتمادم به عشق از دست دادم

    • بدون نام

      منم تمام این نشانه هارو تجربه کردم عاشق شدم سر یه بحث کوچیک با عشقم قهر کردم واز رو لج با اون با یکی دیگه دوست شدم عشق الانم خیلی از عشق سابقم بهتره ولی من هنوز عشق سابقمو میخوام

    • بهاره

      عشق عشق اصلا بدون عشق نمیشه نفس کشید عشقه که به ادم انگیزه میده نمیدونم وصال چیه ولی عشق واقعی همیشه بی وصل ممکنه وشیرین وباحسرت واندوه همراه است

    • بهار

      عشق حس بی نظیریه
      سالهاست دارم ازش لذت میبرم،حس فوق العاده ای هستن که عاشق باشی و بدونی که عشقتم جز تو کسیو نمیبینه
      با وجود اینکه هیچکس کامل نیست تو رو تمام و کمال بیاد

    • عشق

      عشق اصلنم وجود نداره دلتونو خوش نکنید
      همه دنبال ازدواج منطقی چیزی که براشون سود داشته باشه احساس چیه

      پاسخ ها

      • متین

        موافقم عشق بالاخره یروز سرد میشه

    • SH

    • Abolfazl al hossein

      یه سری با تجربه و سینه سوخته اینجان که این اطلاعات رو در خور نمیدونن ...
      دخترا پسرا رو بد میدونن پسرا هم دخترا رو ...
      یه عده هم توی حسرت ازدواج و طعم خوش لحظه ها با بوی پوشک بچن ...
      یه عده هم مثل من با کتاب و درس رل زدن ....
      هیچ وقت جامعه اینو نمیفهمه که جای اینکه دختر پسرا حراما به هم حلال باشن یه شرایطی جور کنه که اینا بتونن با هم ازدواج کنن ..
      حالا ازوداج کجا بوددددد !!!
      یه عده با ازدواج با کم تر از شوهر میلیونر راضی نمیشن ... به کمتر از ایفون ایکس راضی نمیشن ...
      حالا که وضع اینه ....
      بسوزید و بسوزید و بسوزید
      که در پیزی دندان به لب بدوزید

      پاسخ ها

      • متین

        برای اینکه پسرا از دخترا ضربه خوردن دخترا از پسرا

    • فاطمه

      من ازدواج کردم اما عاشق پسر خاله شوهرم هستم اونم خیلی منو میخاد واقن هم عاشقمه.اما الان دوروزه اصلن بهم زنگ نزده و من هر چی زنگ میزتم جواب نمیده چون ب مادرم گفتم عشقم حالا اون واسع همون بهم جواب نمیده چیکار کنم

    • فاطمه

      من ازدواج کردم اما عاشق پسر خاله شوهرم هستم اونم خیلی منو میخاد واقن هم عاشقمه.اما الان دوروزه اصلن بهم زنگ نزده و من هر چی زنگ میزتم جواب نمیده چون ب مادرم گفتم عشقم حالا اون واسع همون بهم جواب نمیده چیکار کنم

      پاسخ ها

      • میم

        خیانت کار خجالت نمی کشی؟ به جای اینکه بری از مشاور کمک بگیری به مامانتم این رسوایی رو جار زدی؟

    • مونا

      ههه عشق فراموش میشه؟؟، اونم عشق اول عمرا!!!!!!
      من خودم عاشق شدم عاشق کسی که چهار سال ازم کوچکتر بود اتفاقا فامیلم هستیم ولی خانواده قبول نکردند ب ازدواج ختم شهه اون ازدواج کرد بعدش من الانم دوتابچه داره ولی میبینمش یاد گذشته میفتم ولی هردو از همسرامون راضی هستیم و نمیخاییم خوشبختی الانمونو با عشقی نافرجام عوض کنیم همین ک میبینم سالمه راضیم

    • محمد

      عشق فقط همش حرف الکی است
      عشق یعنی چرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینو بگو دغدغه ای دارنا

    • س.ح

      سلام، من و اقاییم همو خیلی زیاد دوست داریم... عشق واقعا وجود داره فقط کافیه باهم صادق باشید ... احترام به هم بذارید... اقاییه من خیلی مهربونه ... دعاکنید همیشه سلامت باشه

    • بارانا

      واقعا که خر هستید من فکر میکردم دارید به پسرا میگید ولی شما منظورتان دخترا بود اخه ادم عاقل پسرا این کارا را نمیکنند باید به اونا بگین ما دخترا وقتی کسی رو دوست داریم از جونمونم میگذریم اما پسرا هرگز این طور نیستن و نخواهند هم بود پسرا فقط هوس دارن عشق هرگز ندارن

    • بارانا

      واقعا که خر هستید من فکر میکردم دارید به پسرا میگید ولی شما منظورتان دخترا بود اخه ادم عاقل پسرا این کارا را نمیکنند باید به اونا بگین ما دخترا وقتی کسی رو دوست داریم از جونمونم میگذریم اما پسرا هرگز این طور نیستن و نخواهند هم بود پسرا فقط هوس دارن عشق هرگز ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه میکنید

    • بانو

      سلام من و عشقمم یک سالع و چندماهه همو میخایم خانوادش بارها و بارهااومدن جلو ولی بابای من راضی نمیشه چون فقط ی ازدواج ناموفق در دوران عقد داشته! همو خیلی دوستداریم واقعا عاشق همیم بدون هم نمیتونیم وای دست روزگار داره ازهم دورمون میکنع اون داره میره منطقه و من میمونم شهر خودمون
      اگه خانوادم راضی بودن منم میرفتم باهاش ولی اونت راضی نیستن
      ۲۰ روز دیگه ازم دور میشه و من فقط باید با دوریش بسازیم
      برام دعا کنید بهم برسیم
      بابام از خر شیطون بیاد پایین

    • ناشناس

      وقتی یدختر بهت میگه مثل داداشم دوست دارم یعنی واقعا دوست داره یا سرکاری منم مثل خواهرم دوستش دارم برای ازدواج نمیگم؟؟؟؟؟؟؟؟

    • .....

      عشق وجود داره به شرطی که دوطرف صادق باشن
      بخشش داشته باشن و....

    • محدثه

      یکی بگه. فرق عشق با عشق پوچ وبا هوس چیه ما چه وقت بفهمییم که واقعا عاشقیم

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        وقتی که عشق پاکت تورو به خدا نزدیکتر کنه بادیدن و سالها ندیدنش زندگی کنی باتلخی وشیرینی هاش .انگیزه ای که شاید پوچ باشه اما تورو با گوهر پاک خویشتن آشنا میکنه.

      • بدون نام

        این که کاملا مشخصه باتوجه به میزان ماندگاری اون حس یا اینکه بخاطر چی عاشقش شدی... اگه دلیل پیدا کردی یعنی عشق نیست

      • بدون نام

        سلام، ببخشید، میتونی بقیه نظرات رو هم بخونی

      • کاوه

        میشه منم یسوال ازتون بپرسم؟ اگه ینفر خودش بهتون بگه حسی نداره که هیچ به شدت ازتون نفرت داره بعدم بخاطر تحقیرتون کنه و لهتون کنه چیکار میکنین؟ البته من همه حرفامو همونجوری که خودش میدونه بهش گفتم امیدوارم بفهمه، حرفامو بخونه .... چرا بعدش میاد دوباره تحقیرتون کنه
        عذابتون بده؟دوباره پیداش میشه دروغ میگه و دوباره میخواد همون رفتارا و تحقیرا رو باهاتون کنه؟ مگه چه گناهی کردم؟ همه اون گریه هام بس نبود دوباره شروع شد؟ منم آدمم یه اشتباهی یه زمانی کردم مگه چقدر آدم تقاص پس میده؟ چقدر
        خردمیشه؟ من غلط کردم که یه علاقه ای یه زمانی ایجاد شد و تمام نشد مگه دست خودم بوده که آزارم میده و تحقیرم میکنه؟
        فقط میخوام بهش بگم جون هرکس دوستش داری بس کن نابودم کردی دیوونم کردی دیگه نمیدونم چی درسته چی غلطه به همه چی شک دارم
        ببین به چه روزی انداختی منو،غلططط کردم حتی دلتم دیگه نسوزه، تازه داشتم فراموش میکردم

    • محمدرضا

      سلام و درود بچه ها یاد سکانس فیلم آشوب آقای کوروساوا می افتم اونجا که سرباز شاهزاده به پادشاه میگه میتوان جملات عاشقانه گفت بی آنکه به عشق فکر کرد و می توان به دروغ دوست داشت. اما نمی توان به دروغ اشک ریخت بی آنکه بند بند وجودت گریان(عاشق) نباشد(آقای شکسپیر).نرگس در این پنج سال به یادت هستم یکسال است که تورا ندیدم.تنها چیزی که برایم مانده عشق خدایی است که با یاد تو پاکم میکند.برای معنای جوانمردی پایت هستم.

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        تا وقتی که فرهنگ ایران درحال نابودئ است و کودکان به جای آموزش به زبان مادری فرهنگ جهانی شدن را یاد میگیرند.خانواده ها دچار فروپاشی فرهنگی رفتاری و فرزندان بی هویت می شوند . عشق خدایی برای یه عده کم که اونها هم با جوانمردی باآدمهای بی فرهنگ مدرن مبارزه میکنند هست.جامعه دچار سقوط رفتاری وپاکی شده و آدمهای پاک دارند به تنهایی با آن مبارزه میکنند.

    • خودم و خودش

      سلام .من ی پسرو دوس دارم اونم خیلی منو دوس داشت اولا ولی الان س ساله از هم جدا شدیم من همچنان دوسش دارم ی ماهه پیش برگشت و گف ک بیا دوباره باهم باشیم و من قبول نکردم ترسیدم باز تنهام بزاره ..توروخدا کمکم کنید چیکار کنم بیاد سمتم؟؟

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        ترس از نا آشنایی انسان به هرچیزی شروع میشه شاید گرفتاری و سختی زندگی باعث شد همو نبینین اما عشق یعنی به یاد داشتن.اگه آزمودیدش اگه خدایی هستین بریدسمتهم.

    • م

      سلام مردی رو خیلی دوست داشتم برای زندگی.از لحاظ افکار وعقیده بسیار نزدیک وشاید مثل هم بودیم.به من خیلی احترام میذاشت.منم همینطور برای سالها .هر دو مذهبیم.منو خیلی قبول داره.اما هیچ صحبتی از ازدواج با من نکرده ونیت ازدواج نداره .فکر کنم به خاطر اینکه من زیبا نیستم.از خدا خاستم اونو از ذهنم بیرون کند

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        زیبایی چهره گذراست.بستگی به این داره که هرکسی زیبایی رو چی ببینه. فردی در دیدگاه من زیبا اما در دیدگاه شما زشت است.هر وقت انسان تونست چهره ی نازیبا رو زیبا ببینه یعنی عشق صوفیانه یعنی دگر زشتی نمیبینه.

    • سمیرا

      سلاممن عاشق یه پسرم دیوونه وار دوستش دارم اونم دوسم نداره دو ساله که باهمیم ولی بعضی رفتارای من اذیتش میکنه و هر دوتامونم ناراحت میشیم
      من ۱۸ سالمه اونم ۲۲ سالشه بهم گفته تعطیلات تابستون میام خواستگاریت منم میترسم خدایی نکرده خونوام مخالفت کنن
      هم کار میکنه سیگار و قلیونم نمیکشه و به ناموس کسی نگاه نمیکنه
      میشه راهنماییم کنین

    • حدیثه کریمی

      سلام ب همه دوستان من عشق زندگیم مامانمه ک دیوونه وار عاشقشم ، 20 سالمه تقریبا 6ساله ک منو ی پسره همو دوس داریم قبل این ک باهاش اشنا بشم خیلی سخت گیر بودم و فکر نمیکردم ی روز ی پسرو دوس داشته باشم تقریبا 5سال گذشت تا فهمیدم واقعا دوسش دارم اونم عاشمه اگ خدا بخواد تا عید عقد میکنیم بخاطر من همه کار کرده واقعا خوشحالم ک منم مزه عشقو چشیدم اونم با ی نفر تو کل زندگیم

    • بدون نام

      هیچ وقت وارد یه رابطه اشتباهی نشید که بعدش ضربه بخورید این اسمش عشق نیست وابستگی هست فقط...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی ؟رابطه اشتباهی چجوریه؟

    • ناشناس

      هیچ وقت وارد عشق یک طرفه نشید هر وقت حس کردید طرفی که عاشقشید عاشقتون نیست ولش کنید میدونم خیلی سخته ولی باور کنید اگه یکم بزرگتر بشید و دو سه سال بد کامل یادتون میره و میتونید عاشق یکی دیگه بشید و ای کاش اون موقع باز هم جوون باشید ولی اگه به عشق یک طرفه ادامه بدید میتونه کل زندگیتونو نابود کنه حتی اگه به طرف اصلا نرسید هم. اگه هم بهش برسید احتمالا به طلاق منجر میشه.

    • نرگس

      سلام من ۱۸ سالمه و عاشق یه پسر ۲۵ ساله شدم باهاش حرف زدمو گفتم ک دوسش دارم امااون اصلا باور نمیکنه و اعتقاد داره که عشق وجود نداره اون یه غریبس الانم باهم چت میکنیم ولی آخر هرحرفش بهم میگه آبجی هیچ چشمداشتی هم بهم نداره میگه چون مثله خواهرم برام عزیزی جوابتو میدن اصلا خواهر ندارا و منو به جای آبجیش میبینه من حاضرم براش جون بدم شبا خوابه عروسیشو میبینم بلند میشم اصابم میریزه بهم ولی اون اصلا اجازه نمیده باهاش خیلی صمیمی باشم میگه حدتو بدون

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        ببین خواهر من راه آشنایی تون باید رودررو و راست باشه .گمون نکنم از راه رایانه آدم بتونه یار زندگی اش رو پیدا کنه. اگه پیش از چت دیدیش این یه داستان دیگه است .به دیدمن خودتو سنگین بگیر از دور باهاش باش اما نزدیکش نرو .یکم باخودت مهربون باش سپس با اون پسر. اون خودش میاد سمت تو . بگذار اوهم عشق رو تجربه کنه. اگه عشقش باشی برات می جنگه.

    • بدون نام

      عاشقی بلد بودن میخواد جرئت ادب احترام محبت فروتنی بخشش اینو یادتون باشه چوب خدا صدا نداره فکر نکنیم اگه کسی دوستمون داره ماها خیلی لیاقت داریم و با ارزشیم
      اینطور نیست اون بیشتر از لیاقتمون برامون ارزش قائله پس این حقو به خودمون ندیم که هربلایی سرش بیاریم بگیم مهم نیست میخواست دوستم نداشته باشه یا اینکه
      اصلا اون کی هست که بخواد منو دوست داشته باشه یا من ازش بهترم چرا دوسش داشته باشم
      چوب خدا یروزی ینفر و میزاره سر راهمون بلایی بدتر سرمون میاره

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        ممنون خدا از دهنت بشنوه.به امید روزی که مهربانی رو سر مشق زندگیمون کنیم.خدایی دو روز دنیا ارزش نداره دل هم رو بشکونیم.هرجا هستی خدا پشت و پناهت..دمت گرم

      • بدون نام

        چوب خدا؟ زندگی هرکی هرکی تر از این حرفاست عشق فقط یه سلاحه که باهاش سمت خودت نشونه میگیرن اگه باشه، ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی تو بمان و دگران

    • بدون نام

      ببینید تو هر اتفاقی حکمتیه
      خدا صلاح مارو میخواد
      وقتی نشد یعنی نشد تمام
      کسی که رفته ، رفته
      کسی که آسیب بهتون زده همون بهتر که رفته
      وگرنه خدا نمی تونست سنگ سر راهش بندازه که نره؟
      هیچ وقت به حرف دلتون نکنین ببینید منطق، عقل چی میگه

    • بدون نام

      نمی دونم اینجا میای یانه میفهمی منم یانه
      اما باور کن من حالتو نمی دونستم شرمنده ام واقعا ببخشید من همون چیزارو باور کردم بخاطر رفتارات تقصیر خودتم بود
      از وقتی ام حالتو فهمیدم حالم داغونه اصلا باورم نمیشد هنوزم نشده ... میدونم ازم متنفری ولی ببخشید
      گفتم شاید اگه ازم متنفر بمونی و بیشتر شه نفرتت برات راحت ترباشه
      اما داری عذاب میکشی
      دلم نمیاد اذیت شدن کسیو ببینم الانم اشکم دراومده
      لطفا مراقب خودت باش منو فراموش کن میدونم آنقدر برات مهم نیستم

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        .کاش اول نام و نام خانوادگی ات رو می گفتی به هر حال اگه نمیخوای اذیت شدنش رو ببینی یه بار بشینین باهم درددل کنین.حالتون خوب میشه تازه نمیشه فراموش کرد.

      • بدون نام

        ولی خوشم میاد عضو پایه و همیشگی این صفحه شدیا

      • بدون نام

        اتفاقا اون راحت میتونه فراموش کنه

      • بدون نام

        حیف که دوستش دارم و بخشیدمش وگرنه هیچکس نمیومد بهت بگه نمی خوام اذیت شی
        هرچند آنقدر مغروری که...

      • محمدرضا

        من که شبها همون ساعت 20 چون غروبها دلم تنگ میشه ازکوچه تون میگذرم خون دل خوردم این 6سال غیر از چندبار گذری دیدمت که نمیشدبیام جلو چون شلوغ بود به هر حال من تلگرام و اینستاگرام ندارم کاش اول نامت رو میگفتی.

      • بدون نام

        پس بذارین اذیتتون نکنم و بگم اسمم اون اسمی که توی کامنتتون گفته بودین نیست

      • امیر

        دوست عزیز حتما دلیل و حکمتی داشته که از حال هم بی خبر بودین
        با این کارها خودتونو آزار ندین از جنگ با خودتون دست بردارید با گریه و عصبانیت یا اذیت کردن هم اونم به این شکل مشکلی حل نمیشه
        هر اتفاقی افتاده به خدا ایمان داشته باشین، دعا میکنم حال جفتتون خوب بشه و خوشبختی توی زندگیتون موج بزنه

    • سمانه

      من ک ميگم عشق وجود داره چون پیداش نکردین و حسش نکردين ميگين نيس ی نفر تو بدترین شرایط روحی اومد تو زندگیم همه کاری بخاطرم کرد حتی بهش دروغ گفتم ولی هیچوقت از علاقش کم نشد الانم داریم ازدواج میکنیم همیشه تو اوج ناامیدی ی اتفاقاي خوبی واستون ميفته ک انتظارش و ندارین

    • بدون نام

      سلام من عاشق یه دختری شدم تو دانشگاه شش ماه با هم رابطه عاشقانه داشتیم ولی اون برگشت به عشق سابقش ولی هنوز میدونم دوستم داره نمیتونم فراموشش کنم

    • Shark boy

      خداروشکر میکنم و همیشه سجده شکر به جا میارم که یک عشق پاک رو روزی کرده بهم .
      قبلا خیلی جهالت کردم حالا که فکر میکنم میبینم هیچی مثل یک عشق حلال موندگار نیست و خوشایند نیست . لذتی و آرامشی که تو عشق پاک هست رو هیچیییییییی نمیتونه به آدم تزریق کنه . خدایا خیلی به گردنم حق داری نوکرتم که عشقمو بهم هدیه دادی تا از جهالت و نادانی نجاتم بدی.

      الهی همه کسایی که واقعا واقعا احساسشون پاکه به عشقشون برسن...

    • بدون نام

      عشق خیلی گیج کنندس ۱۶سالگی عاشق شدم بعد فهمیدم ک ازدواج کرده البته بیشتر از جانب من بود بعد یکی دیگه اوند تو زندگیم خیلی وابسش بودم اگ میگفت جدا شیم می مردم بعد ازدواج بعد خیانت دیدم ازش با عشق اولش خیلی سخته بفهمی کل راهو یک نفره رفتی شاید ب زور خسته شدم

    • A

      از عشق بدم میاد خخخخخخ H S

    • بدون نام

      یه بارعاشق یه نفر شدم بعد فهمیدم دوس دختر داره فراموشش کردم ولی ناراحتم شدم خیلی زیاد از اون وقت عاشق کسی نشودم ولی الان دو سال یه نفر ابراز علاقه میکنه طوری که دیونم کرده گفته که دوسمم داره نمی تونم باورش کنم خیلی سخته بعضی وقتا حس میکنم دارم در حقش بدی میکنم که نادیدش میگیرم بهش هیچ جوابی نمیدم ناراحت میشم همش فکر میکنم میخواد با هام بازی کنه میترسم باهاش دوست بشم

    • ناشناس

      عشق وجود داشت اما دیگه نه تلخه اگه عاشق ویران شدبه خاطر اون دختر یاپسریه که خودشونو زرنگ دونستن بعضیا تو کاراشون همدگند میزنن به خودشون هم بقیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله وجود داشت

    • ناشناس

      عشق دم از عشق نزنین شما دخترا که ماشالله خیلی وفادارین شما زندگی رو مثل رمان میخونین ونتیجه میگرین فقط پول چرنده دختری بگه بدون پول

      پاسخ ها

      • haj javad

        آی گفتی

      • بدون نام

        دخترا شیرین مث...پسرا موشن....
        بیا بازی کنیم.نوبت توعه!چقدر بچه این انصافا!

    • Anita SHahini

      از عشق بدم میاد خخخخخخخیلی زیاد

    • ناشناس

      وقتی عاشق یه دختر شی اگه پولداری ازش کیف میکشی بیرون اما اگه واقعا دوسش داشته باشی رهات میکنه چه متوسط باشی چه فقیر قبول کردنش سخته حقیقت عوض شده دخترا دیگه شدن کالا واین واقعیت دنیاس به دنبال پولن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب مثل اینکه این دوست عزیزمون هم با همه دخترای دنیا بودن!بابا بخدا با این حرفا فقط خودتون بدنام میشین.نه کس دگ ای

    • زری

      من شیش ماهه که ازش خبر ندارم...حتی ازم ی خبرم نمیگره خیلی راحت کنارم گذاست فکر نمی کردم اینقدر براش بی ارزش باشم اخه خیلی عاشق بنظر میرسید

    • ناشناس

      این بازی نیس که من ادامه اش بدم اگرم بازییه بازی با جان آدماس تنها چیزی که در سختی هایی که روز به روز بیشتر خواهد شد این بود که گفتم زمان عوض شده دخترا معیارشون پوله واصل اساسی یه دختر یاخانم عاشق مرد خوب نمیشه فقط باهاش درد ودل میکنه ویکتور هوگو

      پاسخ ها

      • M

        یکی رو خیلی دوست داری خیلیی اما نباید داشته باشی بهم میخنده بگم دوستش دارم (لعنت به من که اینجوری شد که همش میشکنمش، اونقدر همه آزارم دادن تلافی هرچیزی رو سرم درآوردن فقط قضاوتم کردن فکر کردم اونم قصد اذیت داره و تمسخر یعنی واقعا قضاوتش کردم؟ تند رفتم؟همه فکرام برداشت خودمه؟ ) ، دل کندن واست سخته اما ادامه دادن اشتباهه یجور خبطه ، می‌ترسی هم ضربه بخوره بشکنه می ترسی تنها باشه یا از نظر روحی براش بد باشه

    • بدون نام

      من عاشق نیستم .من یه درون گرای زخم خورده هستم .

    • Rozhan

      سلام من 16 سالمه و یکی هست ک خیلی بهم گیر میده و میگه خیلی دوست دارم ولی من نمیخوام باکسی رابطه داشته باشم به سختی منو گیر آورده از طرفی دلم براش میسوزه واینک نمیخوام به کسی دل ببندم میشه لطفا یه چیزی بگید

    • ناشناس

      هرچی سنت بره بالا دلت سنگ تر میشه من یه روزگاری دور عاشق یه دختری بودم اما نشد اما توسن ۲۴ به بالا دیگه به این چیزا فکرهم نمیکنی سنت که بره بالا دیگه یادمیگیری اعتماد نکنی زن ومرد هم نداره .هرچیزی سن خودش را داردردبشه رفته

    • پیمان زلقیان

      منم عاشق یه دختر شدم اما هیچ وقت درکم نمیکنه اصلا نمیدونم چرا مگه عشق من چشه

    • پیمان زلقیان

      منم عاشق شدم خیلی ام دوسش دارم اما اون درکم نمیکنه بخدا دنیارو بهم میریزم براش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر گرانی جیب با دل همخوانی داره یا نه؟

    • Fatemeh

      منم عاشقش بودم هنوزم هستم خیلی ساده بودتواکثرموارد نمیتونست حامی باشه منودرک نمیکردشایدمنم اونودرک نمیکردم من خیلی مشکلات داشتم توزندگیم دوست داشتم شوهرم پشتم باشه امااخلاقای به خصوصی داشت روم غیرت نداشت وبراش مهم نبودم نمیدونم شایدم کلامنودوست نداشت امادوست دخترم داشت میدونم ولی میگفت نه اماباهمه مشکلاتش باهمه چیش احساس خوبی نسبت بهش داشتم دلم براش تنگ شده ای کاش روزگاربرگرده بچرخه سمت مااونم بتونه جبران کنه منم بتونم من دیگه عاشق نمیشم

    • ناشناس

      عشق یه طرفه عنوان این سایت باید این میبود سالها قبل دختری رو دوست داشتم با چشم های ابی اما یه طرفه بود بعدازگذراین همه سال بهم میگن تغییر نکردی میگم همیشه دوسش داشتم سالهاس ازحس دوس داشتن مبرام

    • بهمن

      من هم پول خیلی خوبی دارم و هم بیزینس خوبی دارم ولی کسی نیست که دوستش داشته باشم

    • بهار

      سلام من تمام اينارو دارم ولي واقعا نميدونم اونم دوسم دارع يا ن من از ته دل عاشقشم درستع من سنم كمه 13 سالمه ولي ميميرم براش بخاطرش جونمو ميدم و يه ساله كه با هميم اونم ميگه كه عاشقمه ولي مشكوك نميدونم چيكار كنم

    • بدون نام

      ماها با رفتارامون خرابش میکنیم،منم با رفتارام خراب کردم خیلی بار ناراحتش کردم قصدم این نبود اما شد ، هیچ وقت حسمو نفهمید هیچ وقتم براش مهم نبود گفتن این حس دیگه درست نیست و نباید بگم حرفیم که میخوام بزنم اینا نیست ،قبلا بهش گفتم چقدر اذیت شده بودم و بازم شدم پس اینم نیست اگه به اینجا رسید تو این مرحله با این شدت عصبانیت و نفرت تقصیر رفتارامم هست حتما خیلی اذیتش کردم واقعا نمیدونستم بعدش براش توضیح دادم اما توضیح و عذرخواهی قلب رو ترمیم نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من همه اون مدت فکر میکردم حالش خوبه و همیشه تصور می‌کردم ازم متنفره و مگه من چیکارش کرده بودم من که اون همه سعی کردم عذرخواهی کنم اصلا گذاشت حرف بزنم؟ بدتر لج کرد اصلا ندید دارم از خجالت آب میشم؟ ، من چجوری باید می‌فهمیدم خب ؟ من از کجا باید میدونستم اینجوری تا این حد دلشو شکستم؟
        الانم تنها کاری که میتونم برای کم کردن درد قلب شکستش کنم اینه که
        بگم ببخشید

      • بدون نام

        امان از عشق های یک طرفه... تلخه

      • بدون نام

        آره، همینطوره

      • بدون نام

        با کامنت پایینی به شدت موافقم بخاطر همین چیزا آدمو له میکنن تحقیر میکنن احساسات آدمو نادیده میگیرن و براشون
        مهم نیست بعدم پا میذارن رو خودمونو احساساتمون

    • ناشناس

      سلام عشق وجود نداره همه اش درغه دروغ برای تولید مثل یا اگر این نباشه خالی کردن شهوات دختر اهن پرست وپسرم چهره واندام پرست این واقعیت کشورماس . کشورهای دیگه نمیدانم من به عنوان یه مرد حرفم اینه دنیایی عصرما حکایت کالابه کالاس .دم ارحکایت عشق قیاس انجیر به خرماس

      پاسخ ها

      • A

        هستا یا میگن برو بمیر خودتو اون حست یا هم یسری ها تنها چیزایی که براشون مهمه همون موارد شماست آخر یادشون میفته عشق هم تو زندگی مهمه؟ ، طرف بوده هرکاری میکنی ناراحت نشه مدام هم پشیمون میشی و با خودت میگی بهتر بود باهاش به این صورت برخورد نمیکردم برم جبران کنم علی رغم تمام توهیناشا بعد تمام اون بغض هات اون داغون شدنات با خودت میگی چون اینه اشکال نداره میفهمی؟ درد اینجاست
        ولی از پای بست بدبینه فکر میکنه کل دنیا تظاهر میکنن نمی‌فهمه هرچی میگی حرفهای دل خودته نمیتونه به بقیه هم حق بده آدمو با هزارتا فکرو خیال و سوال و حدس و گمان میندازن به جون خودش آدمو زجر میدن باهاش بازی میکنن ، داستان بدبینیشون شده داستان آش نخورده و دهن سوخته میگم بدبینی نمیگم بی گناهیمون چون آدم خودش میدونه گناهکاره، آدم ازتون می‌ترسه جدی میگم

      • بدون نام

        همه رو جمع نبند یک طرفه هم به قاضی نرو
        من یکی که برای هزارمین بار غرورمو شکستم دوباره خودمو در معرض تحقیر هاش قرار دادم قید خط قرمزامو زدم (منت نیستا دیگه شرمنده دلم نیستم) خواستم عصبانیتشو خالی کنه موضوع براش حل بشه آروم بشه تموم بشه بره برا من که حل شده بود چون خیلی وقته برام شکست عاطفی محرز شده خیلی وقته حرفایی که زدی ایمان قلبیم شده
        خودش نخواست حرف بزنه و غرورشو بشکنه و حرفاشو تو پیاماش بگه ببینم کلا حرف حسابش چیه امیدوارم اون مثل شما
        یک طرفه به قاضی نره و دیگه سرزنش نکنه برام قابل احترام بوده و هست

    • ناشناس

      کسایی که به من لطف کردن وکامنت دادنوسپاس گذرارم مچکرم اما قیاس میان حقیقت امر ودروغ یک مرزه یک مرز مر ئی به عنوان یک فرد ۲۴ساله در عمری درگذر رفت وامد دارم . عشق عرفانی را نمیدا نم اما عشق یه آدم به فرد دیگر دروغی بیش نیست به شرط اینکه همه روباهم بسنجیم تاتجربه نکنید نمیفهمید.خدانگهدار

    • امیررضا

      من شیش ماه هست که با یک دختری هستم وتازه فهمیدم که خیلی به من علاقه داره اما دو روز است پدر از جریان یه دختر با خبر شد وگوشی مرا گرفته واو هم گوشیش سوحته چه کاری انجام دهم

    • M

      ده سال بود عاشق کسی بودم ولی همیشه انکار می کردم چون سطح مالیشون از ما پایین تر بود وقتی داداشش گفت دوستم داره قلبم خیلی شکست به خصوص که فهمیدم اونم منو دوست داشته کاش میشد از زبون خودش میشنیدم امیدوارم هیچ کس مثل من نباشه چون حالا دیگه کاملا همه ی راها برام بستس
      اگه دیدین دارین خیلی به کسی فکر می کنین وبا هر چیز یادش میفتین مغرور نباشین حداقل باهش حرف بزنین

    • عسل

      سلام،من یه دختر15ساله هستم،از پسرر همسایمون که 17سالشه خوشم میاد،منم به صورت غیر مستقیم فهمیدم که دوسم داره،ولی هیچ ریسکی رو نمیره،من از فضای مجازی دنبالش کردم،اونم دنبالم کرد،ولی نه پیام داد نه کار دیگه ای..
      جیکار کنم؟بعضی بارا به سرم میزنه که برم بهش همه چیرو بگم،ولی اخه من دخترم،اون باید یه قدم جلوتر بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درستو بخون عزیز!15آخه؟

      • مشاور

        سلام دختر خوب
        در این مورد نگران نباشید و حواستون به درس و زندگیتون باشه
        عاشقی اینجوریه
        اگه واقعأ کسی شما رو بخواد گذر زمان چیزی رو تغییر نمیده
        در صورتی که در آینده ایشون مستقیمأ پا پیش گذاشتن و با خانواده شما موضوع در میون گذاشتم شما میتونید در این مورد تصمیم بگیرید
        در حال حاضر در صورت هر نوع ارتباطی و یا پا پیش گذاتشن هر طرف، هم زندگی خودتون و هم طرف مقابل رو در وضعیت سختی قرار میدید
        صبور باشید
        گذز زمان بهتون کمک میکنه بهتر تصمیم بگیرید

    • بدون نام

      عشق کیلوش چنده امروز هست فردا نیست عشق باید دو طرفه باشه نه یه طرفه

    • بهارک

      سلام... لطفا به من هم کمک کنید یک پسری هست خیلی دوشش دارم نمیدونم دوسم داره یانه کم خاب شو می بینم یکبار پشت دیوار داشت بهم نگاه می گرد خودم خیلی بهش علاقه دارم اما آون نمیدونم لطفا بهم بگید داره یا نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درموردش تحقیق کن گول نگاه نخوره میتونه از پا دادنت فهمیده باشه که بش احساس داری هواسی چراند توجه کن به جنله باستانیه

      • غریبه

        منم یه نفرو خیلی دوستداشتم هر شب وقتی از سر کارش تعطیل میشد با وجود خستگی میرفتم دنبالش از دور نگاش میکردم.منتظر فرصت تا همکاراش نباشن تو یه موقغیت خوب بتونم با عشقم صحبت کنم . یبارم بالاخره باهاش حرف زدم بهش گفتم دوسش دارم حرف زدیم اما شمارمو نگرفت . چشماش پر از عشق بود.همش تو چشام نگاه میکرد انگار نیمه گمشدم بود.ولی ظاهرا قبل از اومدن من نامزد کرده بود ...

    • shab gard

      یعنی واقعا از ته دلم میگم خدا همه مردا رو لعنت کنه چون فقط بلدن ضربه بزنن اگه مردای شهوت پرست و نامرد نبودن الان زنا اینهمه ضربه نمیخوردن همشون نمک نشناسن هرکاری واسشون میکنی نمیبنن منکه هیچوقت نمیبخشم هیچوقت

      پاسخ ها

      • فاطمه

        خانومی جمع نبند عزیزم.شما با3ونیم میلییارد مرد بودی؟؟!خودت خراب میشی فقط این وسط.کلا اونایی که میگن همه مردا فلانن با همه زنا بهمانن

    • Hadis

      به چی پایداری میگن؛؟؟

    • بدون نام

      حالا عشق وجود داره یا نداره!اصلا مهم نیست!ولی شماهایی که میگین همه پسرا فلانن،همه دخترا فلانن!خب باهوش!خودت این وسط خراب شدی که!تو کی وقت کردی با همه باشی؟بابا از دوران دخترا شیرن...پسرا...بیاین بیرون!ما از مهدکودک ویگه این بازی رو ترک کردیم

      پاسخ ها

      • H

        اینارو از مهد کودک یاد گرفتیید پس لطفا بگید مهد کودک ثبت نام میکند تابرم مثل شما دانا بشم

    • ناشناس

      من ۲ ساله که عاشق یک مرد متاهل ام شاید از نظر شما یکم عجیب به نظر بیاد اما خب وقتی ادم عاشق میشه نه چیزی رو میبینه نه حرف کسی رو متوجه میشه از صمیم قلبم واستون ارزو می کنم اسیر حسی نشید که نه میشه بش رسید نه میشه فراموشش کرد

    • لیلی

      عشق واقعی واقعا وجود داره چون خودم تجربه اش کردم سال ها اشک شبانه سال ها انتظار بهم رسیدن سال ها زجر دیدن عشقم برا ب دست آوردن من آخر بهم رسیدیم،همش شک داشتم نکنه ی حس دوست داشتن ساده باشه اما نه دیدم عشقمون بعد ازدواج کم ک نشد هیچ بیشتر هم شد یعنی واقعا جوری تفاهم داریم انگار یک روح تو دوتا کالبد هستیم،الانم ازش دورم بخاطر ی مشکل و کلا دیوونه شدم از دوریش خدایااااااا خواهش میکنم بهم برشگردون نزار اینهمه زجر ببینیم رامین جانم تو نباشی منی هم نیس

    • حمزه

      اول کسی رو که دوست نداری وابستت نکن اگه دوستش داری وابسته کردی دیگه ولش نکنید این قانون انسانیت هست اگه انسان هستید اینه قانونش ما با حیوان کاری نداریم

    • عبدالله

      عشق بین ادما نمیتونم قبولش کنم بین ادم و خدا دیدم ولی ادم و ادم نه جز وابستگی

    • عاطفه

      منو عشقم خیلی همو دوست داریم اما چون پول نداره فعلا ازدواج کنه.بهم میگه نمیخوام منتظر من بمونی میگه زود ازدواج کن تا بتونی فراموشم کنی.اما من از احساسش به خودم مطمئنم میدونم چقدر دوستم داره و به خاطر من میخواد کنار بکشه تا من خوشبخت بشم.به نظرتون چیکار بکنم من حاظرم تا هر وقت که بتونه ازدواج کنه منتظرش بمونم.اما اون قبول نمیکنه میگه نمیخوام به پای آدم بد بختی مثل من بمونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که بهت میگه برو...پاش نمون.اگر واقعا میخواستت حاضر بود با کل دنیا بجنگه واسه داشتنت...پولو که میشه بدست اوورد...زیاد اطمینان هم نداشته باش از احساسش

    • بدون نام

      اگه کسیودوست دارین برین رودروبهش بگین نه بیفتین دنبالش اذیتش کنید

    • مهسا

      ماندن به پای کسی که همه زندگیتو آینده تو خانواده تو حتی غرورتو گرفت جرات میخاد وقتی خانواده ات بهت بی اعتماد بشن هر لحظه چکت میکنن ک نرفتی دنبالش که جوابشو ندی حتی گوشی موبایلتو ازت میگیرن حتی رفت امدتو چک میکنن ک نمیتونی تو روی داداشت پدرت نگاه کنی بخاطر حماقتی که کردی وقتی سرت پایین باشه نیش وکنایه بشنوی و دم نزنی وصداتو خفه کنی اخر شب وقتی همه خابن تنها همدمت بالشتت باشه میفهمی چه غلطی رو عشق باهات کرد.نمیبخشمت طاها هیچ وقت

    • مصطفی

      عاشق یه دختر شدم هر بار می دیدمش حول میشد . بی اختیار میخندید .گریه میکرد خیلی دوست داشتنی بود برام چند بار باهاش حرف زدم حرف زد لبخند زد اما هیچوقت شمارمو نگرفت. تا اینکه شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن ماشینش. اما هیچوقت زنگ نزد . بعد از یه مدت فهمیدم نامزد کرده یا شایدم داشته...
      هیچوقت نتونستم فراموشش کنم
      هیچوقت نفهمیدم چرا اصلا این اتفاق افتاد
      درک نکردم چرا رفت...
      هنوزم همون ساعت که میرفتم دیدنش دلتنگش میشم
      ولی خب هر جا هست خوشبخت باشه...

    • عبدی

      سلام دوستان عشق مال افسانه هاست وجود نداره

    • حدیث

      هوس شده عشق

    • بدون نام

      از هر کسی که خوشمون اومد رفت با یکی دیگه البته خودمم مقصرم خیلی لفتش دادم هی گفتم چطوری بگم بهش... چی بگم بهش... از آخر اونا هم رفتن دیگه... نمیخوام از کسی خوشم بیاد همه مثل همن همه بد شدن منم رد شدم

    • A

      عشق باید پاک باشه

    • شکست خورده

      ۲۰ سالگی عاشق یه ادم اشتباهی شدم. به سختی فراموشش کردم. تا اینکه ازدواج کردم. ولی توی ۱۰ سال زندگی، اون محبت کافی رو از همسرم نگرفتم و نیاز روحی و عاطفی ام براورده نشد. اینقدر که چند ساله همش به اون عشق ۲۰ سالگی ام فکر میکنم و با خودم میگم شاید اگر اون هم عاشقم بود و با هم ازدواج کرده بودیم، الان خوشبخت بودم یا حداقل رضایت بیشتری داشتم. بعد از اون شکست عشقی، به سختی و با شک و تردید به دوست داشتن همسرم اعتماد کردم

    • شکست خورده

      ۲۰ سالگی عاشق یه ادم اشتباهی شدم. به سختی فراموشش کردم. تا اینکه ازدواج کردم. ولی توی ۱۰ سال زندگی، اون محبت کافی رو از همسرم نگرفتم و نیاز روحی و عاطفی ام براورده نشد. اینقدر که چند ساله همش به اون عشق ۲۰ سالگی ام فکر میکنم و با خودم میگم شاید اگر اون هم عاشقم بود و با هم ازدواج کرده بودیم، الان خوشبخت بودم یا حداقل رضایت بیشتری داشتم. بعد از اون شکست عشقی، به سختی و با شک و تردید به دوست داشتن همسرم اعتماد کردم

    • شکست خورده

      ۲۰ سالگی عاشق یه ادم اشتباهی شدم. به سختی فراموشش کردم. تا اینکه ازدواج کردم. ولی توی ۱۰ سال زندگی، اون محبت کافی رو از همسرم نگرفتم و نیاز روحی و عاطفی ام براورده نشد. اینقدر که چند ساله همش به اون عشق ۲۰ سالگی ام فکر میکنم و با خودم میگم شاید اگر اون هم عاشقم بود و با هم ازدواج کرده بودیم، الان خوشبخت بودم یا حداقل رضایت بیشتری داشتم. بعد از اون شکست عشقی، به سختی و با شک و تردید به دوست داشتن همسرم اعتماد کردم

    • شکست خورده

      ۲۰ سالگی عاشق یه ادم اشتباهی شدم. به سختی فراموشش کردم. تا اینکه ازدواج کردم. ولی توی ۱۰ سال زندگی، اون محبت کافی رو از همسرم نگرفتم و نیاز روحی و عاطفی ام براورده نشد. اینقدر که چند ساله همش به اون عشق ۲۰ سالگی ام فکر میکنم و با خودم میگم شاید اگر اون هم عاشقم بود و با هم ازدواج کرده بودیم، الان خوشبخت بودم یا حداقل رضایت بیشتری داشتم. بعد از اون شکست عشقی، به سختی و با شک و تردید به دوست داشتن همسرم اعتماد کردم

    • بدون نام

      ۲۰ سالگی عاشق یه ادم اشتباهی شدم. به سختی فراموشش کردم. تا اینکه ازدواج کردم. ولی توی ۱۰ سال زندگی، اون محبت کافی رو از همسرم نگرفتم و نیاز روحی و عاطفی ام براورده نشد. اینقدر که چند ساله همش به اون عشق ۲۰ سالگی ام فکر میکنم و با خودم میگم شاید اگر اون هم عاشقم بود و با هم ازدواج کرده بودیم، الان خوشبخت بودم یا حداقل رضایت بیشتری داشتم. بعد از اون شکست عشقی، به سختی و با شک و تردید به دوست داشتن همسرم اعتماد کردم

    • بدون نام

      ۲۰ سالگی عاشق یه ادم اشتباهی شدم. به سختی فراموشش کردم. تا اینکه ازدواج کردم. ولی توی ۱۰ سال زندگی، اون محبت کافی رو از همسرم نگرفتم و نیاز روحی و عاطفی ام براورده نشد. اینقدر که چند ساله همش به اون عشق ۲۰ سالگی ام فکر میکنم و با خودم میگم شاید اگر اون هم عاشقم بود و با هم ازدواج کرده بودیم، الان خوشبخت بودم یا حداقل رضایت بیشتری داشتم.

      پاسخ ها

      • مصطفی

        فک کنم بعد ۱۰ سال باید سعی کنی عشق قدیمو فراموش کنی. منم مثل تو نمیتونستم یه نفرو فراموش کنم اما یه روز چشمم افتاد به یه جمله از استیو جابز که میگفت: اگه یه نفر دوستت داشته باشه هرگز ترکت نمیکنه حتی اگه ۱۰۰ تا دلیل برای رفتن داشته باشه یه دلیل برای موندن پیدا میکنه.

      • مصطفی

        در ضمن اگه میگی طرف اشتباهی و آدمه خوبی نبوده اصلا بهش فکر نکن. حرفتو علنی ب شوهرت بگو. بگو که نیاز به توجه و محبت بیشتر ازش داری. شاید اون از این وضعیت تو بی خبره

    • نازنین

      من 17 سالمه2ساله عاشق پسری هستم حتی حاظرم جونمم واسش بدم همیشه مقابل خانوادم ازش دفاع میکنم اوایل خیلی خوب بود بعد 4 ماه گذاشت رفت ولی من بازم دوسش داشتم حدود6 ماه گذشت برگشت گفت پشیمونه ولی من قبول نکردم تا8ماه اصرارکردتا قبول کردم ولیبعد یه مدت خودم تموم کردم ترسیدم دوباره ولم کنه اما اون تاالان همش میگه دوسم داره مهمم براش اما میترسم این بازیش باشه باز ترکم کنه من خیلی دوسش دارم نمیتونم فراموشش کنم ولی از طرفیم میترسم شما بگید چیکار کنم

    • نازنین

      میشه بگین چیکار کنم م خودم نمیفهمم الان چیکار کنم گیج گیجم

    • A

      کسی که ولت میکنه. میتونه دوباره ولت کنه از نظر دوست داشتنشم امتحانش کن

      پاسخ ها

      • نازنین

        خب چجوری چیکار کنم

    • لیلا

      هرعشقی که من دیدم همش از رو احساس بوده وهیچ کدوم دوام نیاوردن

    • بدون نام

      این چیزا واقعی نیست و یه حس زود گذره تنها عشق واقعی که دیدم عشق مادرم بود و بس

    • یه بنده خدا

      اَخِدا من دیگه رد دادم فقط ساده نباشین همین.....

    • احسان

      همه این نشانه هارو داشتم ولی با گیرای بیخود قهر الکی دعوای هر روز باج گرفتن اذیت کردنم ، اگه ناراحت میشد شب تا صبح باس بیدار میموندم از دلش در میاوردم وکرنه صبح با اینکه دبشب گذاشتی من ناراحت بخوابم باز دعوارو تمدید میکرد با اینکه میدونست رزیدنت سال ۱ بودم کلی بدیختیو شیفتو چیز میز ریخته سرم ، هر چی میگفتم بابا چرا کش میدی تمومش نمیکرد، با این کاراش این حسارو ازم گرفتتشون که قشنگترین حس هایی بودن که داشتمشون

    • احسان

      هر کاری واسش میکردم ، همه میکفتن در سطح تو نیست ولی من میکفتم به کسی ربطی نداره ، خیلی اذیتم کرد، هر چند موقع جدایی من راحت یودم چون از دست ی نفر که همه عشقمو ازم گرفته یود و اذیتم میکرد ازاد میشدم ولی اون خیلی اذیت شد چون ایندشو با من میدید هرچند که خودش باعثش شد، امیدوارم که خوشبخت شه و هیچوقت نبینمش و ازش خبری نداشته باشم ، دوست دار قدیمیش

    • ناشناس

      سلام من20سالمه.3ساله با ی اقا پسری دوست هستم قصدش ازدواجه..خیلی ازهم دوریم....یک بارم با مامانم حرف زده تلفنی..یک بارم همدیگرو ندیدیم....چن باری بخاطرم خودکشی کرده چون میخاستم رابطمونو تموم کنم.تادم مرگم رفته...اولین پسریه ک باهاش اشناشدم....میگه که عاشقمه...منم خدایی دوسش دارم ولی میترسم خوشبخت نشیم...دوسدارم باهاش ازدواج کنم ولی میترسم اونی نباشه که انتظارشو داشتم....اگه حرف جدایی بزنم خودکشی میکنه..میترسم بلایی سرخودش بیاره....

    • قاسم

      عشق چیه بابا این چیزا مال داستاناست، عشق کشکه

    • ناشناس

      خبر رسیده عشقم سکته کرده...خیلی حالم بده..من باعثش شدم..اگه طوریش بشه حتما خودکشی میکنم.......

    • ناشناس

      توروخدا دعا کنید حال عشقم خوب بشه و بتونیم ازدواج کنیمو خوشبخت بشیم..

    • ناشناس

      عشق درده...

      پاسخ ها

      • الهه

        اره منم موافقم عشق فقط درد وغصه است

    • رفیق تون

      :)))

    • رفیق تون

      سلام بچها نمیدونم کسی پیاممو میخونه یان اما مهم ترین عشق عشقیه که خدا بهمون داره چون اون هم همیشه کنارمون هم عاشقمون عاشق خدا باشین تا روحتون به اوج ارامش برس اون بهترین عشق دنیاست ازش غافل نشین

    • الهه

      من اصلا به عشق واقعی اعتقاد ندارم همه دروغ میگه من یه نفر رو خیلی دوست داشتم اونم منو دوست داشت اما تنهام گذاشت تو این دنیا عشق واقعی وجود ندارد

    • باران

      منم ۷ سال عاشق یکی بودم اونم میگفت منم عاشقتم ۷ سال شب و روز با هم بودیم قرار شد ازدواج کنیم به خانوادشم گفت اما مامانش مخالفت کرد و اون مامانشو به من ترجیح داد هیچ کاری هم نکرد الان دو ماهه مدام التماس میکنه منم محلش نمیدم میگم اگه منو میخای بدستم بیار ولی هیچ کاری نمیکنه الانم ازش خبری ندارم وقتی دید من دیگه محلش نمیدم به مامانم گفت بهش بگو تو دلم کشتمت اگه عاشقم بود این حرفو نمیزد منم دیگه عشقو باور ندارم

    • بدون نام

      با سلام و درود ،
      من ۱۶ ساله هستم عاشق یکی شدم ولی نمیدونم اونم منو دوس داره یا نه لطفا بیگین چکار کنم که بفهمم منو دوس داره یا نه ؟

    • S.m

      این عشق نیس

    • مهسا

      سلام دوستان من چنر روزی است احساس می کنم پسر عمم منو دوس داره اما من اصلا اونو دوس ندارم 13سالمم هست اما نمی تونم از الان به فکر اینم چیکار کنم چجوری بهش بگم دوسش ندارم از یه طرفم نمی خوام اونو نارحت کنم خواهش می کنم کمکم کنید

    • بدون نام

      سلام به نظر من اگه عشق واقعی باشه هیچ وقت هم دیگه را ترک نمیکنن ممکنه اون یکی قهر کنه ولی بازم باهم آشتی میکنن ولی هم دیگه را ترک نمیکنن

    • Ali sh

      سلام من ۲۸سالمه ۲ساله که منو یه دختر خانومی باهم آشناه شدیم اونم ۲۵سالشه سخت هم عاشق همیم واقعا عاااشق همیم هنو دوستداریم ولی ازهم فاصله داریم حالا فاصله واسمون مهم نیست چون واقعا دلی همو میخوایم اونم واسه زندگی
      حتی با مادرشم حرف که زد بود مخالفت کرد بود اوایلش
      ولی بعد ز ی مدت دوباره بامادرش حرف زده مادر راضی شد منو ببین ولی بنده خدا برج ۵ همین امسال به رحمت خدا رفت
      الان ماندم چکار کنم با این وضعیت داداشاشم مخالفت میکنن
      هرچن تو این موقعیت

    • Ali sh

      نمیشه خواستگاری رفت بنظرتون چکارکنم که خانوادشو راضی کنم واقعا سخته اگه کسی تجربه موفقی داشته بگه ممنون میشم چون واقعا دوسشدارم میخوامش عشقمون هوس نیست
      ممنون میشم

    • ناشناس

      من عا شقی ت استم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج