۱۳۶۸۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۷ میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

در این مطلب هفت میز کار فوق‌العاده زیبا و كاربردی را به شما نشان می‌دهیم. شما هم می‌توانید چنین میزهایی را در خانه خود داشته باشید.

چیدانه: میز کارهای آنتیک و قدیمی که در جلوی آن ها کشو های کوچک و کمدی برای قرار دادن وسایل وجود دارد را بیشتر در خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ ها می توان پیدا کرد. با افزایش روزافزون افرادی كه در خانه كار می‌كنند، میزهای کار سنتی بار دیگر وارد خانه‌ها شده‌اند. این میزها در عرض چند ثانیه تبدیل به فضای كار بسیار خوبی می‌شوند و وقتی درشان بسته می‌شود می‌توان از دیگر فضاهای اتاق به خوبی استفاده كرد.در این مطلب هفت میز کار فوق‌العاده زیبا و كاربردی را به شما نشان می‌دهیم. شما هم می‌توانید چنین میزهایی را در خانه خود داشته باشید.

میز کار بازسازی شده

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

این میز بازسازی دوباره ی یک میز قدیمی است و سطح آن به رنگ آبی متمایل به خاكستری درآمده است. این میز در كنار اثر هنری داخل آن و صندلی خاصش جلوه بسیار زیبایی دارد.

چرا این میز مناسب است: طراحان این میز کار را برای اضافه كردن فضاهای نگهدارنده اضافی به اتاق انتخاب كرده‌اند و هم زمان از زیبایی آن برای تنوع بخشیدن به فضا بهره برده‌اند.

میز کار با طراحی خاص

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

چرا این میز مناسب است: این میز به این دلیل مناسب است که وقتی در این میز بسته می‌شود بی‌نظمی‌ها پشت آن پنهان می‌شوند. چنین ویژگی مناسب كودكان نامنظمی است كه می‌خواهند در عرض یك ثانیه میز خود را مرتب كنند.»

میز کار با کمد

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

در این میز سبك‌ها و موتیف‌های مختلف با هم تركیب شده‌اند. در ساخت این میز بیش‌تر از مواد و مصالح بازیافتی یا مصالحی كه از پروژه‌های قبلی باقی مانده‌اند استفاده شده است و در پایان سطح آن لاك‌الكل كاری شده‌ است.

چرا این میز مناسب است: ‌تركیب شكل‌ها و بافت‌ها در این میز یك نقطه كانونی كاربردی در این فضای تلفیقی ایجاد كرده است.

میز کار کلاسیک با کتابخانه

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

این میز آن‌قدر طراحی زیبایی دارد كه بیش‌تر شبیه یك اثر هنری است تا یك وسیله كاربردی.

چرا این میز مناسب است: اگرچه شكل این میز سنتی است، اما دارای سطح خاكستری و جلاداده شده است كه آن را مناسب قرن بیست‌ویكم كرده است. به همین دلیل است كه این میز با این فضای مدرن به خوبی هماهنگ شده است.

میز کار دسته‌دوم

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

چرا این میز مناسب است: اگرچه شكل این میز سنتی است، اما وقتی در كنار صندلی منحصربه‌فردی و مدرنی قرار می‌گیرد جلوه‌ای معاصر و به‌روز پیدا می‌كند. سطوح چوبی گرم با رنگ خردلی دیوارها هماهنگی بسیار زیبایی دارد و فضایی روشن و دنج برای كار كردن و یا مطالعه كردن ایجاد كرده است.

میز کار کوچک چوبی

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

این میز به طور خاص برای قرار گرفتن در فضایی كوچك طراحی شده است. این میز از چند چوب ساخته شده و وقتی در آن باز می‌شود با یك فضای رنگی مواجه می‌شویم.

چرا این میز مناسب است: اندازه كوچك این میز به این معنی است كه وقتی در آن باز است بهترین جا برای كار كردن است و وقتی در آن بسته است به راحتی می‌توان از دیگر قسمت‌های این اتاق كوچك استفاده كرد.

میز کار آنتیك

7 میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی

چرا این میز مناسب است: طراحی فضاهایی كه دارای سقف‌های شیب‌دار هستند كار دشواری است، اما قسمت مدور این میز كه در بخش فوقانی آن قرار دارد این امكان را فراهم كرده تا بتوان آن را بدون ایجاد فضایی زیاد در گوشه اتاق قرار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج