۱۳۶۹۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پول توجیبی فرزندان‌ دلیل شکایت از شوهر

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم به من خرجی می‌دهد ولی یک ریال هم به فرزندانم نمی‌دهد و به همین دلیل نفقه فرزندانم را خواهانم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم به من خرجی می‌دهد ولی یک ریال هم به فرزندانم نمی‌دهد و به همین دلیل نفقه فرزندانم را خواهانم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه فرزندان خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* فرزندانم خرجی ندارند

زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه فرزندانم خرجی ندارند، گفت: شوهرم نفقه من را هر ماه می‌پردازد ولی برای فرزندانم حتی یک ریال هم نمی‌پردازد و من هر ماه از نفقه خودم به دو فرزندم وجه نقد می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۸ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، ادامه داد: نمی‌دانم چرا شوهرم به فرزندانم خرجی نمی‌دهد، من هر روز در این خصوص با او صحبت می‌کنم ولی او می‌گوید چون سن آنها کم است احتیاج به خرجی ندارند.

زن در ادامه با بیان اینکه در یک آژانس هواپیمایی کار می‌کنم، گفت: شوهرم هیچ گاه به حقوق من کاری ندارد و ماهیانه نفقه‌ام را می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه شوهرم در ابتدای زندگی مشترکمان مهریه من را پرداخت کرده است، افزود: نمی‌خواهم زندگی‌ام را خراب کنم بلکه تنها می‌خواهم شوهرم موظف شود به دو فرزندم که ۱۲ و ۱۳ ساله هستند، خرجی بدهد.

*لزومی برای پرداخت نفقه به فرزندانم نمی‌بینیم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه لزومی نمی‌بینم که نفقه‌ای به فرزندم پرداخت کنم، اظهار داشت: هیچ گاه از خرجی همسرم کم نگذاشته‌ام و نمی‌گذارم که بر سر مسائل کوچک، زندگی‌ام خراب شود.

وی با اشاره به اینکه خرجی ندادن به فرزندانم باعث شده که همسرم دو هفته در میان با من قهر کند، گفت: من خرجی نمی‌دهم به دلیل اینکه همسرم ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان خرجی از من می‌گیرد. آیا پرداخت ۵۰۰ هزار تومان، خرجی روزانه فرزندانم حساب نمی‌شود؟

مرد در ادامه بیان کرد: من مواد غذایی خانه را همیشه تهیه می‌کنم و پوشاک و وسایل مورد نیاز مدرسه فرزندانم را نیز برایشان فراهم می‌کنم همچنین روزانه نیز به آنها ۵۰۰ تومان می‌دهم بنابراین لزومی به خرجی دادن نیست.

قاضی این شعبه پس از شنیدن اظهارات زن و مرد و بعد از چند دقیقه سکوت حکمی صادر نکرد و جلسه را پایان داد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پول توجیبی فرزندان‌ دلیل شکایت از شوهر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نفس

      بعضی هام دنبال شر می گردنا، خوب خانم محترم که خودتم کار می کنی،یه پول توجیبی ارزش این همه جنجالو داره که خودت و خانوادتو به خاطرش سوژه کنی؟ پس اون 500هزارتومنو واسه چی می گیری؟؟؟؟؟؟؟؟عجبا......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج