۱۳۷۰۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مردم «ایران خاک دلیران» را ایستاده خواندند

کنسرت روزبه نعمت الهی شامگاه گذشته با حضور علاقمندان به موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و علاقمندان به آواز این خواننده موسیقی قطعه «ایران خاک دلیران» را هم‌آواز با یکدیگر و به صورت ایستاده خواندند.

خبرگزاری مهر: کنسرت روزبه نعمت الهی شامگاه گذشته با حضور علاقمندان به موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و علاقمندان به آواز این خواننده موسیقی قطعه «ایران خاک دلیران» را هم‌آواز با یکدیگر و به صورت ایستاده خواندند.

مردم «ایران خاک دلیران» را ایستاده خواندند

روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ شامگاه گذشته ۱۸ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تنها برای یک شب همراه با گروه خود قطعات خاطره‌انگیز از آلبوم «داروگ» و دو قطعه جدید از آثارش را روی صحنه برد.

زمان برگزاری کنسرت طبق اعلام روی بلیت ۲۱:۳۰ بود اما به دلیل شلوغی جمعیت و برای استقرار تماشاگران برنامه با نیم ساعت تاخیر برگزار شد.

قبل از اجرای قطعه «من مست و تو دیوانه» یک قطعه بی کلام همراه با سماع اجرا شد و پس از آن روزبه نعمت اللهی در میان هیاهوی تماشاگران حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه آمد و نخستین قطعه‌اش را اجرا کرد.

نعمت اللهی در آغاز ضمن خیر مقدم به حاضران در سالن گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدتی بار دیگر فرصتی دست داد تا بتوانم همراه با شما اجرای برنامه داشته باشم. امشب می خواهم هر آنچه در طول این سالها از موسیقی دارم با شما تقسیم کنم به همین دلیل قطعه ها را بدون وقفه و کوچکترین اتلاف وقت پشت هم اجرا می کنم.

این خواننده موسیقی پاپ در ادامه «پاییز دلتنگی»، «سهم من»، «شکسته بال» را اجرا کرد. هیجان در سالن موج می زد و تشویق های پی در پی تماشاگران، نعمت اللهی را به وجد آورده بود و به دفعات گفت خستگی و رخوت دوری از صحنه با این هیجان بر طرف شده و از بودن با مخاطبان خود لذت می‌برد.

مردم «ایران خاک دلیران» را ایستاده خواندند

«رفتی که برگردی» دیگر قطعه پر مخاطب بود که با تشویق حاضران مواجه شد. نعمت اللهی بعد از پایان این قطعه از ترانه‌سرایانی چون زهرا عاملی، حسین قایسوند، میثم یوسفی مراتب سپاس خود را به جا آورد.

پیام رونق نوازنده با «دیجیریدو» که یکی از قدیمی ترین سازهای جهان و خاستگاه اش در استرالیا است روی صحنه آمد و با این ساز قطعاتی از موسیقی را اجرا کرد و نعمت اللهی برای همراهی با وی قطعه «قاصدک» را اجرا کرد و در ادامه از ایلیا منفرد و سعید مدرس به عنوان مهمانان ویژه در کنسرت یاد کرد.

یکی از درخواست های حاضران در سالن اجرای قطعه شناخته شده «ایران خاک دلیران» بود و نعمت اللهی ضمن تقدیم این قطعه به بهاره رهنما از تماشاگران خواست به احترام نام ایران و ایرانی بایستند و همراه با او این قطعه را اجرا کنند.

مخاطبان حاضر در سالن در حالی که به نشانه عشق به وطن دست روی سینه گذاشته بودند این قطعه موسیقی را یک صدا با یکدیگر خواندند. هنگام اجرای این قطعه تصاویری از پرچم ایران در موقعیت های مختلف چون پیروزی های ورزشی و علمی و تحقیقاتی، همراه با نمایی از شهرهای تاریخی نمایش داده می شد.

«گردون اگر دونی کند»، «راه چاره نداریم»، «نمی ترسم از بازی»، «سرنوشت»، «من که حالم خوبه»، «دریا» و «چرا بارون نمی یاد» از دیگر قطعاتی بود که توسط روزبه نعمت اللهی اجرا شد. نعمت اللهی در میان قطعاتی که اجرا می کرد از مهمانان خود چون بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، تینا آخوندتبار برای حضور در کنسرت تشکر می کرد و پس از دو ساعت اجرای بی وقفه و بدون آنتراکت برنامه خود را با اجرای قطعه «خلیج فارس» به پایان رساند.

مردم «ایران خاک دلیران» را ایستاده خواندند

احسان شفیعی نوازنده پرکاشن، سهیل مینایی مهر نوازنده گیتار، فرهاد رستمی نوازنده گیتار، بهنام حکیم نوازنده بوزوکی،مژگان ابوالفتحی نوازنده کوزه و دف، امیر دین محمدی نوازنده طبلا، سعید جامع نوارنده درامز، آترین بینیاز نوازنده کیبورد، داود اریکه نوازنده ساکسیفون، بهروز دهقانی نوازنده گیتار باس از جمله نوازندگان همراه با روزبه نعمت اللهی بودند.

روزبه نعمت اللهی متولد تیرماه ۱۳۵۸ در تهران است و از رشته موسیقی از دانشگاه سوره فارغالتحصیل شده و ساز تخصصی اش ویولن است. او از کودکی کار موسیقی را آغاز کرد. مادر روزبه نعمت اللهی فرشته جواهری ردیف دان موسیقی سنتی ایران است و از کودکی با سبک های موسیقی و ردیف ها آشنا شده و با تشویق مادرش به سمت خوانندگی رفته است. همچنین پدر این خواننده موسیقی محقق و پژوهشگر است و انتخاب اشعاری که می خواند به عهده پدرش است، تا کنون آلبوم هایی به نام«هفته عاشقی» ،«سرزمین مادری» و «عمو زنجیر باف» منتشر کرده است.

در حاشیه چه گذشت

- جمعیت حاضر در سالن همایش های برج میلاد مشتاقانه برای دیدن کنسرت روزبه نعمت اللهی به سالن آمده بودند.

- اغلب تماشاگران حاضر در سالن عینک های رنگی و وسایل شب رنگ با خود آورده بودند تا در تاریکی سالن جلوه کند.

- اجرا با ساز دیجیریدو از جمله لحظاتی بود که تماشاگران لذت می بردند. این ساز از قدیمی‌ترین سازهای جهان است و نخستین بار در سرزمین‌های آرهن و میان بومیان شمال استرالیا یافت شده‌ و به «ترومپت چوبی طبیعی» نیز شناخته شده است.

- شعار کنسرت روزبه نعمت اللهی حمایت از محیط زیست و صلح بود و روی لباس نوازنده ها عبارت «آب را گل نکنیم» نوشته شده بود و نعمت اللهی در طول کنسرت به دفعات تکرار کرد.

- شارژ میکروفن در دست نعمت اللهی در حین اجرا به پایان رسید و تا رسیدن میکروفن بعدی این خواننده موسیقی پاپ همراه با مردم قطعه «داروگ» را اجرا کرد.

- روزبه نعمت اللهی هم با تلفن همراه خود پس از پایان اجرا عکس سلفی با تماشاگران گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج