جاباما
۱۳۷۰۹۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

«شهرام جزایری» سکوتش را شکست

شهرام جزایری که هم اکنون در بازداشتگاه اوین به سر می برد، ضمن اعتراض به گمانه زنی های رسانه ای درباره آزادی خود، رسانه ها را تهدید به شکایت کرد.

خبرگزاری ایرنا: شهرام جزایری که هم اکنون در بازداشتگاه اوین به سر می برد، ضمن اعتراض به گمانه زنی های رسانه ای درباره آزادی خود، رسانه ها را تهدید به شکایت کرد.

جزایری روز چهارشنبه در تماسی که از بازداشتگاه اوین با خبرنگار ما داشت، گفت: اینکه رسانه ها از قول برخی مسئولان قضایی گاه و بی گاه در خصوص آزادی من اطلاع رسانی می کنند، امری نادرست و بر خلاق حقوق قانونی ما زندانیان است.

او ادامه داد: رسانه ها با جوسازی های رسانه ای موجبات هتک حیثیت زندانیان فراهم کرده و این موضوع خلاق نص صریح قانون اساسی و سایر قوانین مرتبط است.

جزایری یادآور شد: همان طور که قبلا نیز بارها گفته ام اگر به اقدامات دستگاه قضایی اعتماد داریم باید اجازه دهیم قوه قضاییه طبق قانون کار رسیدگی خود را به اتمام برساند و اینگونه گمانه زنی ها به روند صحیح پرونده و اجرای حکم آسیب جدی وارد می کند.

او گفت: همان گونه که مقامات قضایی اخیرا نیز تاکید کرده اند هر زمان دوران محکومیت بنده به اتمام برسد یقینا و بدون شک حتی بدون یک ثانیه تاخیر آزاد خواهم شد و به قول آنان آزادی همه زندانیان از جمله شهرام جزایری پس از اتمام مدت محکومیت شرعا و قانونا الزامی است.

جزایری در خصوص تاریخ دقیق آزادی خود گفت: اینکه تاریخ دقیق پایان مدت محکومیت بنده چه زمانی است آن را نیز مقامات قضایی برابر مستندات قانونی و احکام قطعی صادره و ابلاغ شده به آمار محاسبه و به طور کاملا دقیق البته با حساسیت های ویژه و بسیار سختگیرانه تقویم کرده اند به گونه ای تا روز آخر در زندان بمانم و از مرخصی قانونی متصل به آزادی مشابه سایر زندانیان، محروم باشم.

او گفت: خوشبختانه در این کشور قانون حکمفرماست و در مورد آزدی بنده نیز این قانون اجرا خواهد شد.

جزایری گفت: به صراحت تاکید می کنم از این لحظه به بعد هر رسانه ای له یا علیه آزادی بنده بدون طی مراتب قانونی اطلاع رسانی کند با قاطعیت شکایت می کنم زیرا پس از 13 سال حبس، فرزندان خردسالم چشم به راه آمدن پدرشان هستند.

علی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور روز گذشته ( سه شنبه) در حاشیه تودیع و معارفه معاونین حقوقی سابق و جدید قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در خصوص تاریخ آزادی جزایری گفت: دوران زندانی شهرام جزایری باید ظرف همین مدتها تمام می شده اما با توجه به پیگیری از دادگستری تهران فعلا آنها نظرشان این است که باید در زندان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از خواندن این مطالب احساس کردم ایشان موزی تشریف دارند

      پاسخ ها

      • سروش

        دوست عزیز user, من زندان نبودم اما گمونم بتونیم به آدمی که 13 سال در زندان بوده حق بدیم که نگران باشه به دلیل انتشار یه مطلب یه جریان جدید براش ایجاد بشه. حتی اگه موذی هم باشه بازم قابل درکه که برای صلاح خودش یه مطلب منطقی بگه. 13 سال کم نیست.

    • جواد

      باید تو اعدام میشدی با اون همه فساد مالی و اقتصادی که بشی مایه عبرت خاوری و امثال......بخاطر فساد تو چند خانواده مزه فقر را احساس کردند خدا میداند.....خدا از سر تقصیراتت نگذرد

    • بدون نام

      آقا تازه طلبکارم شده خجالت هم خوب چیزیه به خدا

    • بدون نام

      مثل اینکه قانون کاره ای نیست

    • سینا

      این آقا در هر کشور دیگه ای بود مثل چین وژاپن مطمئنا به عنوان دزد واخلال گر اقتصادی اعدام شده بود

    • احمدي

      هميشه خود را به جاي آدم هاي گرفتار بگذاريد و هيچكس را سر زنش نكنيد زيرا خيلي از كساني كه ديگران را سرزنش مي كنند خود آن ها هم كار هايي اين چنيني در رابطه با رهايي و يا چشم داشت و برخورداري انجام مي دهند هر شخصي به هر دليل حق يا نا حق گرفتار باشد بايد كوتاه بيايد تا اقلا در زندان است از او سخت نگذرد و من اين را مي دانم كه خدا توبه پذير است و گذشت از كار مردان بزرگ است سر زنش كننده هيچ سودي نمي برد به خدا من طرفدار هيچ گرويي نيستم و خداكند كه انسان در دريا نيفتد آن گاه كف هم براي نجات مي گيرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج