۱۳۷۷۰
۴ نظر
۵۰۶۹
۴ نظر
۵۰۶۹
پ

افشای یک خیانت بزرگ دیگر از آل سعود

یک گزارش اطلاعاتی انگلیسی فاش کرد که عربستان و رژیم صهونیستی تلاش زیادی به کار گرفته‌اند که آمریکا علیه ایران دست به اقدام نظامی بزند اما دولت آمریکا کاملا محتاطانه به ایران برخورد می‌کند.

گزارش اطلاعاتی به نقل از محافل سیاسی در لندن فاش کرد که تلاش‌هایی در منطقه از طرف برخی دولت‌ها در جریان است که آمریکا را به حمله به ایران متقاعد کند.

پایگاه خبری نشریه المنار اعلام کرد: در این گزارش که المنار به بخش‌هایی از آن دست یافته، آماده است که عربستان و اسرائیل در رأس این دولت‌ها قرار دارند و «از آمریکا می‌خواهند که قبل از خروج از عراق به ایران حمله کند».

المنار افزود: این دو طرف، این ادعا را که «در صورت خروج آمریکا از عراق تا پایان سال جاری، تهران بر عراق سیطره می‌یابد» بشدت بزرگنمایی می‌کنند. بر خلاف مطالعات آمریکایی و صهیونیستی که پیش‌بینی کرده‌اند هرگونه اقدام علیه ایران ملت و دولت ایران را کاملا یکپارچه می‌کند، المنار نوشت: در این گزارش آمده است که اسرائیل و عربستان در عین حال مدعی شده‌اند که «حمله به ایران ثبات تهران را بر هم می‌زند و سبب کشمکش بر سر قدرت می‌شود».

در این گزارش اطلاعاتی همچنین ذکر شده است که «ریاض و تل‌آویو هماهنگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای برای متقاعد کردن باراک اوباما برای حمله به ایران در این زمان معین دارند در حالی که بحران مالی در آمریکا وجود دارد و این کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است... این دو توجیه می‌کنند که این حمله می‌تواند شانس موفقیت اوباما را بالا ببرد بدین صورت که او قادر است بر خلاف اوضاع نابسامان داخلی منافع آمریکا را حفظ کند.

این گزارش در پایان نتیجه‌گیری کرده است که بر خلاف «فشارهای عربستان و اسرائیل، احتمال بروز درگیری فراگیر بسیار اندک است زیرا دولت آمریکا با احتیاط شدیدی با موضوع ایران برخورد می‌کند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

افشای یک خیانت بزرگ دیگر از آل سعود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی وطن دوست

      اگه مردن، اگه راست میگن حمله کنن ما با هرکس مشکل داشته باشیم با هرچیزی مشکل داشته باشیم به خودمون مربوطه توی هر خونواده ای اختلاف هست اما این دلیل نمیشه که اجازه بدیم هربی سروپایی بیاد مشکلات مارو حل کنه خودمون میتونیم. اونا یه بار حمله کردن بدجوری تودهنی خوردن حالا اگه دوباره دلشون تودهنی میخواد ماهم آماده زدن این تودهنی هستیم. چو ایران نباشد تن من مباد.

    • sad

      عربستانی ها که تا دیروز سوسمار میخوردن حالا با پول نفت برا ما آدم شدن.اینا همونائین که حتی به پیامبر هم از پشت خنجر زدن.انصافا کیه که از اینا حالش به هم نمیخوره؟

    • بهنام

      وای به احوال ما که حالا عربستان وهابی هم ادعای بزرگی میکنه.مردمی که به جز شهوت و شکم بارگی کاری بلد نیستن.کدام اسلام.کدام قران.بابا این آشقالها تنها هنری که دارن اینه که دختران کم سن سال رو از کشورهای دیگه به عنوان برده جنسی وارد کنن.طبق آمار اکثر کمپانیهای جنسی مالکین آنها اهل سعودی هستش.اونوقت می خوان با ایران.بزرگ بجنگنن.واقعا وای بر ما که اجازه میدهیم این پاپتی ها برایمان دور بردارن.

    • jahangir

      غربی ها وعرب های سوسمار خور باید از صدام درس بگیرند امدواریم جنگی رخ ندهد ولی اگر جنگی دیگر رابه ما تحمیل بکنند بدون درنظر گرفتن مشکلات داخلی درمیدان عمل منتظر باشند ببیند درسی به آنها خواهیم داد که هرگز فراموش نخواهند کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج