جاباما
۱۳۷۷۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی وام‌ دانشجویی

رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزارت علوم با اعلام اینکه وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم با کمک از منابع موجود در صندوق علی‌رغم کاهش اعتبار امسال جمعیت مورد استفاده نیز کاهش نداشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزارت علوم با اعلام اینکه وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: امیدواریم با کمک از منابع موجود در صندوق علی‌رغم کاهش اعتبار امسال جمعیت مورد استفاده نیز کاهش نداشته باشد.

دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌وگویی گفت: با توجه به اینکه اعتبارات کاهش داشت اما یک افزایش نسبی در پرداخت‌ها خواهیم داشت امیدواریم با منابع موجود صندوق تعداد افرادی که وام به آنها تعلق می‌گیرد اگر بیشتر نمی‌شود، کمتر نیز نشود.

آیین‌نامه انضباطی در اوایل ترم تحصیلی جدید ابلاغ خواهد شد

وی با بیان اینکه آیین‌نامه انضباطی در اوایل ترم تحصیلی جدید ابلاغ خواهد شد، گفت: به خاطر مشکلاتی که برای وزارت علوم در تابستان پیش آمد از برنامه عقب افتادیم چراکه بنا بود قبل از شروع ترم آیین‌نامه ابلاغ شود اما با وجود این مسائل در اوایل ترم تحصیلی جدید آیین‌نامه ابلاغ می‌شود.

معاون وزیر علوم با اشاره به مساله عفاف و حجاب در آیین‌نامه انضباطی گفت: این مساله یکی از هنجارها و الزامات است که دانشجو در دانشگاه باید رعایت کند و از قبل هم بوده و نیاز به تجدیدنظر نیست، هر نوع حرکاتی که خلاف هنجار پذیرفته شده کشور باشد به عنوان یک تخلف محسوب می‌شود و در چارچوب آیین‌نامه بررسی می‌شود.

صدور کارنامه سلامت در تمام مقاطع تحصیلی

صدیقی با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید تمام دانشجویان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: در بحث بیمه سلامت بنا داریم تمام دانشجویان را تحت پوشش قرار دهیم و به دانشگاه‌ها نیز تاکید کرده‌ایم هر نوع عقب‌افتادگی را جبران کنند و صندوق رفاه آمادگی کامل داد تا تمام دانشجویان را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه کارنامه سلامت در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز صادر خواهد شد، گفت: به تمامی دانشگاه‌ها دستور داده شده تا معاینات و چکاپ‌های کلی دانشجویان کنترل و بیماری‌هایی مثل فشار خون بیشتر صورت بگیرد و این مساله در اوایل ترم باید انجام شود.

از بررسی پرونده‌های بورسیه در تمام دولت‌ها استقبال می‌کنیم

رییس سازمان امور دانشجویان درباره کارگروه بررسی بورسیه‌های تحصیلی نیز افزود: اعضای کارگروه توسط سرپرست وزارت علوم مشخص شده و موارد به شکل جزیی پرونده به پرونده بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه از بررسی پرونده‌های بورسیه در تمام دولت‌ها استقبال می‌کنیم، گفت: جمع‌بندی‌های کلی و دسته‌بندی‌ها صورت گرفته است و آمادگی کامل دادید تا پرونده‌های تمام دولت‌ها را بررسی کنید اما آنچه در دولت گذشته اتفاق افتاده کاملا متفاوت بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج