۱۳۸۲۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هشدار جدی به خریداران خودروهای وارداتی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به دلیل بروز تخلف برخی شرکت‌های وارد‌کننده خودرو در قیمت فروش و مدت زمان تحویل خودروهای فروش فوری وارداتی لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان حمایت کنند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به دلیل بروز تخلف برخی شرکت‌های وارد‌کننده خودرو در قیمت فروش و مدت زمان تحویل خودروهای فروش فوری وارداتی لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان حمایت کنند.

حسین گروسی در گفت‌وگویی گفت: وزارت صنایع باید مدل قراردادهای فیمابین مشتریان و این شرکت‌ها را مشخص و به واردکنندگان خودرو ابلاغ کند.

گروسی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو در قیمت و زمان تحویل خودروهای وارداتی به ضرر مشتریان‌شان عمل کرده‌اند.

نماینده مردم شهریار افزود: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و دستگاه‌های نظارتی باید بر متون قراردادهای واردکنندگان خودرو نظارت دقیق‌تری کنند تا خودروساز مشتریان را مجبور به پرداخت مبالغی بیشتر از قرارداد نکند.

وی با اشاره به تخلفات برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو، گفت: به دلیل کافی نبودن نظارت دستگاه‌های قضایی و ناظر قیمت خودروهای وارداتی و زمان تحویل آنها به ویژه در فروش فوری از سوی شرکت‌های واردکننده دچار نوسان شده و باعث سردرگمی و ضرر و زیان مشتریان‌شان می شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام شرکت‌های خودروساز موجب نارضایتی مشتریان و افزایش برخی مشکلات شده است.

وی مسئول رسیدگی به تخلف شرکت‌های واردکننده خودرو را وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: این وزارتخانه باید از طریق سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بر متون قراردادهای شرکت‌های خودروساز واردکننده نظارت جدی داشته باشد، البته در صورت ارسال مستندات و قراردادها از سوی مشتریان این شرکت‌ها کمیسیون صنایع آمادگی دارد تا موضوع را به صورت کلی در کمیسیون بررسی کند.

گروسی در عین حال دریافت وجه از مشتریان به بهانه اسقاط خودرو برای واردات خودروهای خارجی را کلاهبرداری دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج