جاباما
۱۳۸۳۳۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کریس، شیفته آرایشگاه و طراحی مو!

بعضی‌ها دست خودشان نیست! هم خوش‌تیپ‌اند و هم اسم مد، لباس، خوش‌پوشی و استیل که می‌شود، دل‌شان می‌لرزد. کریس رونالدو یکی از همان «بعضی‌ها» است.

کریس، شیفته آرایشگاه و طراحی مو!
مجله زندگی ایده آل: بعضی‌ها دست خودشان نیست! هم خوش‌تیپ‌اند و هم اسم مد، لباس، خوش‌پوشی و استیل که می‌شود، دل‌شان می‌لرزد. کریس رونالدو یکی از همان «بعضی‌ها» است. ستاره پرتغالی فوتبال که در دنیا درخشید و نامش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان در تاریخ فوتبال از همین حالا ماندگار شده است. اگرچه تیم ملی‌اش در جام جهانی بیستم نتوانست در برزیل موفقیتی به دست بیاورد اما رونالدو همچنان یکی از فوتبالیست‌های بزرگ باقی ماند. اما برای آقای شماره 7 اسطوره شدن در فوتبال کافی نیست.

کریس جاه‌طلب‌تر از این حرف‌هاست. او سال‌هاست که علاقه‌اش به دنیای مد و لباس را به اشکال مختلف نشان داده است. همیشه در مراسم رسمی و در موقعیت‌های مختلف، با ظاهری خاص و متفاوت دیده شده، درباره مد همیشه اظهارنظر می‌کند و از آن مهم‌تر چند سالی می‌شود که خودش در میدان مد هم پا به توپ شده و از قضا آنجا هم درخشیده است. حالا او بعد از اینکه با همکاری یک کمپانی بزرگ، خط تولید لباس زیر مردانه را راه انداخت، قصد دارد به صورت کاملا حرفه‌ای و با راه‌اندازی کمپانی شخصی خود در زمینه طراحی و تولید کفش، دنیای مد را نیز فتح کند. کریس مدت‌هاست اعلام کرده بعد از فوتبال، در زمینه مد و لباس مشغول به کار خواهد شد. کریس عزیز، قصد دارد هیچ وقت بیکار نماند. اما رونالدو در دنیای مد چه کرده و چه خواهد کرد؟

کریس به خاطر نامزدش وارد مد شده؟

خیلی‌ها علاقه کریس رونالدو به مد را ناشی از حضور نامزدش می‌دانند. ایرینا شایک، مدل روسی‌تبار در دنیای مد چند سالی است که با کریس نامزد کرده است. نامزد کریس غرق در دنیای مجلات مد است و با برندهای معتبر زیادی همکاری داشته است، بنابراین عجیب نیست که خیلی‌ها دلیل علاقه کریس به مد را نامزدش می‌دانند. اما درواقع داستان، این نیست. رونالدو از سال‌ها قبل از حضور شایک در زندگی‌اش، به خوش‌پوشی و مدگرا بودن معروف بود. هرچند نامزدش هم روی او تاثیرگذار بوده است. او در این باره در مصاحبه‌ای گفته بود: «روزی که از فوتبال خداحافظی کرده و کفش‌هایم را آویزان کنم، به دنیای مد خواهم رفت. هر زمان که پروژه‌ای مرتبط با مد به دستم می‌رسد واقعا وسوسه می‌‌‌شوم. نامزدم هم مدل است و این می‌تواند روی ذهنیت من تاثیرگذار باشم. ولی درحال حاضر تمرکزم را روی فوتبال گذاشته‌ام.» او همزمان با این حرف‌ها عملا وارد دنیای مد شده بود.

کریس، شیفته آرایشگاه و طراحی مو!

آغاز فعالیت در دنیای مد با طراحی جوراب!

دو سال پیش کریس رونالدو به صورت حرفه‌ای طراحی در دنیای مد را شروع کرد تا هم در زمین و هم در مد، پیشرو باشد. البته این ستاره ابتدا همکاری با یک کمپانی بزرگ را در دستور کار خود قرار داد تا چم‌وخم کار مد دستش بیاید و بعدا بتواند برند شخصی‌اش را راه‌اندازی کند. کمپانی دانمارکی جی.بی. اس. تکستایل گروپ دانمارک که فعالیتش در زمینه تولید لباس‌های زیر است، دو سال پیش از امضای توافق با کریس رونالدو خبر داد. قراردادی که به دنبال آن، ستاره پرتغالی رئال مادرید خط تولید محصولات جدیدی را برای آنها طراحی می‌کرد. طبق بیانیه منتشر شده از سوی این کمپانی دانمارکی، این سری تولیدات جدید در دو کلکسیون متفاوت بود که یکی کلکسیونی جوانانه و اسپرت و دیگری کلکسیونی بود برای کسانی که شیفته مد هستند و به دنبال آنند تا از آخرین مدهای روز دنیا پیروی کنند. در اولین فعالیت رسمی کریس رونالدو در زمینه طراحی و مد، محصولاتی شامل طرح‌های متنوع لباس‌های زیر و جوراب مردانه به بازار عرضه شدند و قرار شد هر ساله کریستیانو رونالدو ایده‌های جدیدش را برای محصولات جدید این کمپانی پیشنهاد دهد.

کلائوس بیرگ سورنسن، مالک این کمپانی دانمارکی در صحبت‌هایی گفته بود: «برای جی.بی. اس مهم است با افرادی کار کند که نماینده شایسته‌ای برای ارزش‌های کمپانی باشند. برای نمایندگی و ارائه محصولات باکیفیت‌مان چه کسی بهتر از یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا؟» البته این اولین همکاری این کمپانی ورزشی با ورزشکاران سرشناس دنیا نبود؛ آنها چند سالی بودکه فعالیت و همکاری‌شان در دنیای ورزش و با بهره‌گیری از نام ورزشکاران برجسته دنیا را آغاز کرده بودند و پیش از کریس، کارولین وزنیاکی، تنیسور برجسته دانمارکی نیز با این کمپانی همکاری کرده و برای‌شان لباس طراحی می‌کرد. بعد از حرف‌های رئیس کمپانی جی.بی.اس، رونالدو که حسابی از این همکاری سر ذوق آمده بود، بلافاصله به تمجید از کیفیت محصولات کمپانی جی.بی.اس پرداخت و اعلام کرد که با هر کدام از کمپانی‌های مد دنیا که قادر به تولید محصولاتی «بی نظیر» برای مشتریان و هوادارانش باشد، همکاری خواهد کرد تا به این ترتیب به ایده‌هایش در زمینه مد و پوشاک، چوب حراج بزند.

کریس، شیفته آرایشگاه و طراحی مو!

کلکسیون ساعت و ماشین

حضور رونالدو در دنیای مد به‌عنوان یک فوتبالیست سرشناس، فقط در زمینه طراحی و تولید نبوده است؛ او مدل برندهای معتبر زیادی بوده و در زمینه مد ماشین و ساعت هم همیشه پیشرو بوده است. او کلکسیونی از ماشین‌های سوپرلوکس همچنین ساعت مچی دارد. خودش در این باره گفته است: «من یک بنتلی، دو تا فراری، یک آئودی، یک پورش، یک مازراتی، یک لامبورگینی و چند ماشین دیگر دارم که عاشق‌شان هستم و البته کلکسیون ساعت هم دارم.» گویا برندهای محبوب کریس رونالدو در ساعت، تام فورد، دی.اس کوارد۲ و دولچه‌اند گابانا هستند. هرچند او دست رد به سینه هیچ برند خوشنامی نمی‌زند و معروف است که بوفه‌ای شیشه‌ای از انواع ادکلن‌های خوشبوی مردانه نیز دارد.

استوک طلایی نایک و برند رونالدو

بعد از راه افتادن این خط‌تولید در همکاری با کمپانی جی.بی‌.اس، وسوسه‌های رونالدو برای حضور جدی‌تر در دنیای مد بیشتر و پررنگ‌تر شد. او این وسوسه‌ها را از کسی پنهان نکرد و خیلی زود اعلام کرد که با تمام وجود دوست دارد یک برند به نام خودش داشته باشد. او این قصدش را طی اقدامی جالب به گوش همه رساند. خط‌تولید لباس‌زیرهای مردانه او تازه راه افتاده بود که کریس کار جالبی کرد و به بعضی هوادارانش در توئیتر، این لباس‌ها را هدیه داد. وقتی رسانه‌های خبری از این اقدام بامزه او باخبر شدند دوباره سراغش رفتند تا ببینند قضیه از چه قرار است که کریس حرفی را که می‌خواست زد: «من به تمام دوستانم از این لباس‌ها داده‌ام و همه‌شان راضی بوده‌اند. امیدوارم که سایر دوستانم در دنیای فوتبال هم از این لباس‌ها استفاده کنند.

خودم دوست دارم یک خط‌تولید لباس با مارک CR۷ بزنم و اینکه آیا از ایرینا به عنوان مدل تبلیغاتی لباس‌های زنانه‌ام استفاده خواهم کرد؟ بله، چراکه نه...هرگز نگو هرگز...» کریس حتی نام برندش را هم انتخاب کرده بود. دو حرف اول نام و نام‌خانوادگی‌اش در کنار عدد ۷ که شماره پیراهن اوست. البته پیش از این کمپانی نایک با طراحی کفش‌های فوتبال ویژه‌اش برای کریس رونالدو برای یک ال کلاسیکو همین نام اختصاری را خرج کرده بود. کفش‌های اختصاصی نایک برای کریس، سفیدرنگ با استوک طلایی بودند و علامت اختصاری کریستیانو را نیز روی خود داشتند.

رقابت مسی و رونالدو سر«دولچه اند گابانا»

کریس به طور کل طرفدار مد ایتالیایی است و در این میان بیش از همه با محصولات و ایده‌های دولچه اند گابانا حال می‌کند. اما احتمالا چند سال پیش این علاقه به دلایلی فروکش کرد! آن هم بعد از اینکه رقیبش در دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی، مدل دولچه‌اند گابانا شد! اوج رقابت مسی و رونالدو در دنیای لباس به شب مراسم اهدای توپ طلای سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد. شب سی‌ام سپتامبر برای خیلی‌ها شبی به‌یادماندی است.

کریس، شیفته آرایشگاه و طراحی مو!

مسی کت و شلوار دوخت برند دولچه‌اند گابانا را برتن داشت، درحالی‌که کریس رونالدو به جورجیو آرمانی وفادار مانده بود. رونالدو از چندی پیش تبلیغ محصولات این برند را برعهده گرفته بود و لیونل مسی دل برند محبوب کریس را برده بود و خودش را در کاتالوگ‌های‌شان جا داده بود. مسی همان شب در حاشیه مراسم برای دولچه اند گابانا سنگ تمام گذاشت و از دولچه‌اند گابانا به خاطر فراهم کردن شرایط همکاری او با این کمپانی تشکر کرد. مسی همچنین گفت همواره از سبک دوخت و وجهه خاص این برند خوشش می‌آمده است.

دومنیکو دولچه و استفانو گابانا طراحان برجسته این برند هم بعد از اظهارنظرهای این بازیکن در مورد همکاری با مسی گفتند: «از اینکه نام برند ما با نام بازیکن بزرگی مثل مسی عجین شده، خوشحالیم. در مورد نبوغ فراوان او شک و تردیدی وجود ندارد، ولی علاقه و اراده خالصی که در زمین بازی هنگام بازی کردن او می‌بینیم سبب شده تا او به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شود.» جالب اینجاست که بعد از این حرف‌ها، مورینیو، مربی خوش‌تیپی که در دنیا به جذابیت و استایل متفاوتش معروف است و لقب «آقای خاص» را یدک می‌کشد، به یاری کریس شتافت و در مصاحبه‌ای همچنان کریس رونالدو را بالاتر از مسی دانست؛ چه در زمین فوتبال و چه در دنیای مد و سبک لباس پوشیدن.

کفش‌های رونالدو در پای شما

بعد از تمام حرف‌ و حدیث‌ها و فعالیت‌های جنبی کریس در دنیای مد، حالا او به‌صورت کاملا حرفه‌ای و جدی قدم به طراحی و تولید زده است. او که گویا به کفش، علاقه ویژه‌ای دارد، به زودی کفش‌های برند شخصی‌اش را وارد بازارهای بین‌المللی می‌کند؛ کفش‌هایی که ورزشی نیستند و هواداران کریس را در موقعیت‌های رسمی و مجلسی و نیمه‌رسمی همراهی می‌کنند. کریستیانو رونالدو، کمپانی تولید کفشی به‌نام CR۷ Cristiano Ronaldo را تاسیس کرده که در پرتغال شروع به فعالیت می‌کند. سبک این کفش‌ها «سطح بالا و لوکس، برای افرادی که می‌خواهند راحت لباس بپوشند» معرفی شده و تمام آنها با استفاده از بهترین کیفیت چرم و مواد اولیه ساخته خواهند شد. این کفش‌ها بهمن‌ماه سال جاری وارد بازار می‌شوند. تمامی کفش‌ها صددرصد در پرتغال تولید می‌شوند. این در حالی است که پرتغال در دهه گذشته انقلاب خاموشی در این زمینه داشته و از لحاظ کیفیت و طراحی پیشرفت بسیار خوبی کرده است.

بعد از رسانه‌ای شدن خبر تاسیس کمپانی کفش رونالدو، کریس از تاسیس این کمپانی ابراز خشنودی کرد و گفت که از پیشرفت صنعت در سرزمین مادری‌اش خوشحال می‌شود. البته این تنها اقدام کریس در حمایت از صنایع پوشاک نبوده است؛ کریسیتانو پیش‌تر با همکاری کمپانی نایک، خط‌تولید CR۷ را راه‌اندازی کرده بود که کفش، تی‌شرت، استوک، کاپشن و ... تولید می‌کرد. تمامی مراحل تولیدcristiano ronaldo footwear در پرتغال، زادگاه این بازیکن، انجام می‌شود. مخاطب هدف کفش‌های رونالدو که نشان‌دهنده هویت، رفتار و نگرش پرتغالی اوست، تنها ستاره‌های ورزشی و مربیان نیستند، بلکه بازار کفش نیز کفش‌های برند رونالدو را ارائه خواهد کرد تا همه بتوانند یک کفش با نام رونالدو به‌پا کنند و بدرخشند.

کریس، شیفته آرایشگاه و طراحی مو!

کریس شیفته آرایشگاه و طراحی مو

گره خوردن رونالدو با دنیای مد به برند لباس و کفش ختم نمی‌شود و کلکسیون‌های ساعت و ماشین و دنیای ادکلن‌های رنگ و وارنگش هم تنها یکی از وجهه‌های حضور او در دنیای مد است. درست است که امسال علیرضا حقیقی، دروازه‌بان خوب ایران در جام‌جهانی با مدل موهایش حسابی جلب توجه کرد اما پیش از او این کریس رونالدو بود که مدل موهایش، تبدیل به سبکی برای آرایشگران و استایلیست‌های مو در سراسر جهان شد و کات مویی به نام «کات کریس» را رواج داد. موهای کریس رونالدو به‌قدری جلب توجه می‌کرد که حتی سب بلاتر، رئیس فیفا هم به آن واکنش نشان داد. بلاتر در اظهارنظری اعلام کرد که رونالدو بیش از اندازه شیفته رفتن به آرایشگاه و طراحی موهایش است.

خیلی‌ها این اظهارنظر بلاتر را دلیلی بر مقدمه‌چینی او برای اهدای توپ طلای ۲۰۰۹ به مسی می‌دانستند. کریس اما با همان راحتی‌خیال همیشگی‌اش این حرف بلاتر را تکذیب نکرد و گفت: «دوست دارم که موهایم مرتب باشد و مدل‌های جدیدی را امتحان کنم» و البته همین کار را هم کرد. کریس از اینکه در زمینه مدل مو الگوی جوان‌های هوادارش قرار بگیرد هیچ ابایی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج