۱۳۸۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار جدی وزیر اقتصاد به خریداران ارز

وزير اقتصاد خطاب به مردم با تاكيد بر توصيه گذشته‌اش مبني بر هجوم نبردن به بازار خريد ارز گفت: اگر قيمت ارز در بازار كاهش يافت مردم نبايد از ما گله كنند.

وزير اقتصاد خطاب به مردم با تاكيد بر توصيه گذشته‌اش مبني بر هجوم نبردن به بازار خريد ارز گفت: اگر قيمت ارز در بازار كاهش يافت مردم نبايد از ما گله كنند.

سيدشمس‌الدين حسيني در حاشيه دومين كارگاه آموزشي بين المللي مشاركت بخش عمومي و خصوصي با بيان اين‌كه مردم نبايد به بازار سكه و ارز هجوم ببرند افزود: با اين وجود قيمت طلا متاثر از قيمت ارز است. اگرچه قيمت جهاني طلا متغيري است كه در اختيار ما نيست.

وي همچنين درباره بازار چند نرخي ارز نيز گفت: ارز بايد متناسب با نياز جامعه عرضه شود اما شيوه تخصيص ارزهاي مختلف نيز نبايد متضمن رانت باشد به همين دليل رييس كل بانك مركزي و همكارانشان در حال تلاش هستند كه بر اين مسئله فائق بيايند.

وزير اقتصاد در پاسخ به سوالي درباره آخرين اطلاعات موجود از محمودرضا خاوري مديرعامل سابق بانك ملي اعلام كرد كه از او خبري ندارد.

حسيني درباره علت عدم دستگيري جهرمي، مديرعامل سابق بانك صادرات نيز گفت: اين موضوعي نيست كه من درباره آن پاسخگو باشم اما درباره اين كه چه كسي متهم است و چه كسي بايد بازداشت شود دستگاه قضا تصميم مي‌گيرد و انشاالله با اطلاعاتي كه آن ها دارند مسير درست در اين زمينه طي خواهد شد.

وي همچنين با تاكيد بر اين كه طرح تحول بانكي به طور جدي پيگيري مي‌شود و جلسات آن در حال برگزاري است، گفت: پس از اتفاقي كه اخيرا در نظام بانكي رخ داد بخش تقويت نظارت بانكي در اين طرح بيشتر مورد تاكيد قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

هشدار جدی وزیر اقتصاد به خریداران ارز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج