۱۳۸۴۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تخلف تاریخی در فدراسیون فوتبال!

صبح امروز خبری مبنی بر اینکه نشستی در فدراسیون فوتبال درباره بودجه سال ۹۴برگزار شده است منتشر شد که البته شنیده ها حاکی از آن است که این نشست برای بودجه سال ۹۴ نبوده است و البته جلسه رسمیت نداشته است.

سایت برنامه نود: صبح امروز خبری مبنی بر اینکه نشستی در فدراسیون فوتبال درباره بودجه سال ۹۴برگزار شده است منتشر شد که البته شنیده ها حاکی از آن است که این نشست برای بودجه سال ۹۴ نبوده است و البته جلسه رسمیت نداشته است.

در این خبر آمده است:« جلسه شورای راهبردی شاخه کمیسیون بودجه در فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این جلسه در خصوص بودجه سال آینده این فدراسیون بحث و بررسی صورت گرفت.در این جلسه علی کفاشیان، حیدر بهاروند، امیر عابدینی، علی اکبر ابرقویی نژاد، محمدمهدی نبی و علی فتح الله زاده حضور داشتند و کلیات بودجه سال ۹۴ به تصویب رسید. قرار شد کفاشیان مصوبات امروز را به مقامات مسئول در این رابطه ارائه دهد تا روال قانونی این مصوبه انجام شود.به زودی هم مصوبات این جلسه در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»

خبرها حاکی از این است که حضور امیرعابدینی و علی فتح الله زاده در این جلسه یک تخلف محسوب می شود چرا که این دو مدیر سابق باشگاههای داماش گیلان و استقلال تهران هستند و در حال حاضر سمتی ندارند پس بر اساس قوانین صلاحیت حضور در این جلسه را نداشته و باید مدیران جایگزین معرفی شوند. ضمن اینکه باشگاه داماشی دیگر وجود ندارد و به جای فت فتح الله زاده باید افشار زاده در این جلسات شرکت کند.

ضمن اینکه جلسه امروز برای هشدار ای اف سی نسبت به ابهامات مالی بودجه فدراسیون فوتبال برگزار شده نه بودجه سال ۹۴. ظاهرا امیرعابدینی از طرف کمیته ای که در مجمع آبان ماه ۹۲ تشکیل شده مامور گرفتن امضا از اعضای کمیته شده است که ظاهرا فتح الله زاده را برای امضا کردن راضی کرده اما هنوز قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران و بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم را نتوانسته اند راضی کنند.

در هر حال تشکیل جلسه به نظر می رسد که بر خلاف اساسنامه و قوانین و مقررات باشد. جالب این است که در این جلسه رئیسی کیا مدیرعامل سابق راه آهن هم حضور داشته و پای مصوبه را امضا کرده است که این هم در نوع خودش عجیب است چرا که وی اصلا در حال حاضر در فوتبال سمتی هم ندارد. آنقدر که این ماجرا عجیب است، هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران درباره ابهامات بودجه هم جدی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج