۱۳۸۵۳۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اگر توافق حاصل نشود،آمریکا را رسوا می‌کنیم

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اگر توافق هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ حاصل نشود ایران میز مذاکره را به میدانی برای رسوا کردن آمریکایی‌ها تبدیل خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که اگر توافق هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ حاصل نشود ایران میز مذاکره را به میدانی برای رسوا کردن آمریکایی‌ها تبدیل خواهد کرد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در نیویورک، اظهار کرد: ما در مذاکرات جدی هستیم و می‌خواهیم طرف‌های مذاکره هم جدی باشند؛ چرا که نسبت به جدیت آنها تردید داریم.

وی افزود: مسائل هسته‌ای ما می‌توانست زودتر از اینها حل شود زیرا ما چیزی فراتر از قانون و ان‌پی‌تی نمی‌خواهیم بلکه ما صرفا حق مسلم خودمان را می‌خواهیم اما این غربی‌ها هستند که زمان را از بین می‌برند و می‌خواهند ما به حقوق خود نرسیم در حالی که اگر جدیت داشته باشند مذاکرات یک روزه به نتیجه می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: اوباما این روزها با لشکرکشی نمایشی که می‌خواهد علیه داعش راه بیندازد در پی این است که دستاوردی برای دولت خود داشته باشد؛ در حالی که این کار آمریکا ممکن است دامنه جنگ‌افروزی را گسترش دهد. اگر اوباما زیاده‌خواهی نکند و حق مسلم ایران را به رسمیت بشناسد حل مساله هسته‌ای می‌تواند دستاوردی برای دولت او تلقی شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اگر توافق ایران و ۱+۵ به نتیجه نرسد ما سر جای اولمان بر می‌گردیم؛ دوباره غنی‌سازی ۲۰ درصد را ادامه می‌دهیم و فردو را فعال خواهیم کرد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه ایران در شرایط تحریم به غنی‌سازی ۲۰ درصد دست یافته بود، یادآور شد: غربی‌ها باید دست از لج‌بازی بردارند و مسیر حقوقی پرونده هسته‌ای را جلو ببرند چرا که در مسیر حقوقی بهتر به تفاهم خواهیم رسید.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ اگر توافق هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ حاصل نشود ما میز مذاکره را به میدانی برای رسوا کردن آمریکایی‌ها تبدیل خواهیم کرد.

این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: رهبری در شرایطی اقتصاد مقاومتی را طراحی کردند که ما تحریم بودیم و ما بنا را بر این گذاشته‌ایم که ما را تحریم کنند و به ما فشار بیاورند و اجازه خروج نفت را به ما ندهند؛ لذا در صورتی که توافق هسته‌ای به نتیجه نرسد پیگیری اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را تقویت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كاربر

      چي ميگي عمو ، آمريكا يك قرن است كه رسوا جهان است !!!!

    • رضا

      آمريكاي دورو و زورگو خيلي وقته كه رسواي عالم شده و چيزي ندارد (نه آبرو ونه چيز ديگري) كه با رسوا كردنش از دست بدهد. ما بايد يك راهكار اساسي و جديد براي مقابله با تحريم ها بينديشيم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج