جاباما
۱۳۸۹۵۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

میناوند: رفتار با دایی حرفه‌ای نبود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نیمکت قرمزپوشان تهرانی گفت: علی دایی سعی کرد پرسپولیس را به شرایط ایده آل برساند اما موفق به این کار نشد. با این حال رفتاری که با او شد دور از اصول حرفه‌ای بود.

خبرگزاری مهر: مهرداد میناوند با انتقاد از مسوولان باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه برخی افراد غیر فوتبالی در این فوتبال حضور دارند که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند. علی دایی اسطوره فوتبال ماست و در دنیا فرد شناخته شده‌‌ای است. اصلا قابل درک نیست که افرادی که تا امروز در هیچ جای این ورزش نبودند بیایند و این رفتار را در قبال دایی انجام دهند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: علی دایی از اول فصل با بدشانسی هایی مواجه شد و بازیکنان کلیدی خود را از دست داد. اما با این حال پرسپولیسی ها در این یکی دو دیدار اخیر بازیهای نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و اگر فرصت بیشتری به علی دایی داده می شد مطمئنا پرسپولیس شرایط بهتری پیدا می کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: اما هر چه که بود نباید با دایی اینگونه رفتار می شد، چرا که این رفتار کاملا به دور از اصول حرفه ای بود. آنها اگر می خواستند با دایی قطع همکاری کنند باید خیلی محترمانه این کار را انجام می دادند و مطمئنا خود دایی هم قبول می کرد. اما اینکه یکسری افرادی که دنبال شهرت هستند بیایند و با قهرمان ملی اینگونه رفتار کنند برای ما غیر قابل درک است.

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم تصریح کرد: درخشان سالها در این تیم بوده و از خانواده پرسپولیس است. او فرد کار بلدی است و می تواند با این تیم روزهای خوبی را تجربه کند. کمک هایی که او انتخاب کرده است افراد با تجربه ای هستند که می توانند در این شرایط کمک حال پرسپولیس باشند.

وی افزود: مهمترین مساله خود پرسپولیس است. هواداران فقط از این تیم نتایج خوب و قهرمانی می خواهند. همه موقتی هستند و چیزی که ماندگار است خود پرسپولیس است.

میناوند در رابطه با عملکرد سرخپوشان در دیدار روز جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت گفت: تیم در این بازی در شوک تغییرات صورت گرفته بود. کادر فنی جدید تنها یک جلسه با تیم تمرین داشتند و نمی شد با توجه به این شرایط از پرسپولیس توقع برد داشت.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برخی انتقاداتی که بعد از این تغییرات توسط هواداران مطرح می شود افزود: بعد از هر تغییراتی برخی افراد از این تغییرات ناراضی هستند. به اعتقاد من چیزی که برای یک پرسپولیسی واقعی باید مهم باشد موفقیت تیم است نه حضور افراد. هدف همه مربیانی که در تیم بوده و هستند موفقیت پرسپولیس است. یک عده در این راه موفق می شوند و یکسری ناکام می مانند.

میناوند در پایان در رابطه با دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس و راه آهن در هفته نهم لیگ برتر گفت: این بازی دیدار سختی برای هر دو تیم محسوب می شود. راه آهن تیم خوبی است و افراد باتجربه و کار بلدی را مانند حمید استیلی و احمدرضا عابدزاده را روی نیمکت خود می بیند. آنها از پرسپولیس شناخت کامل دارند اما پرسپولیس به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم دارد. آنهابرای خارج شدن از این شرایط باید به هر نحوی که شده سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      آقاى على دايى چرا جواب توهين هاى بهروز رهبرى فرد دلقكُ نميدى ؟ ازش ميترسى ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج