۱۳۹۱۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پربرکت ترین شغل جهان طلبگی است

یکی از مراجع تقلید قم گفت: پربرکت‌ترین شغل جهان طلبگی است که باید طلاب به حضور در این عرصه افتخار کنند و خود را سرباز امام عصر (عج) بدانند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خواهران طلاب استان همدان با اشاره به اینکه در عرصه دین شناخت زمان مهم است اظهار کرد: ائمه اطهار (ع) معتقد بودند که هر فرد عاقلی باید از زمان خود شناخت و آگاهی داشته باشد.

این مرجع تقلید افزود: هر اتفاقی که در عصر حاضر رخ می‌دهد ریشه و اساسی دارد که مهم‌ترین اتفاق عصر حاضر تشکیل جمهوری اسلامی ایران بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دو قدرت کمونیست و غرب پیش از انقلاب بر جهان حکمرانی می‌کردند، بیان کرد: این دو قدرت علیه اسلام گام برمی‌داشتند، اما امام خمینی (ره) تمام توطئه‌های آنان را شناسایی و خنثی کرد.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فردی آگاه و عاقل بودند که مردم را با اسلام ناب محمدی آشنا کرده‌اند و آنان را از اقدامات شوم دشمنان اسلام آگاه ساختند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه برخی گمان می‌کنند که اسلام، دینی مختص ۱۴ قرن پیش است و در عصر حاضر هیچ نقشی ندارد گفت: دشمنان با تلاش‌ها و برنامه‌های خود سعی دارند تا مردم را از اسلام دور نگه دارند اما مردم باید نسبت به این اقدامات هوشیار باشند.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اسلام در میان زنان و مردان هیچ گونه تفاوتی قائل نمی‌شود و برای همه ارزش یکسانی قائل است و تنها ارزش انسان‌ها را علم آنها مشخص می‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در راس هر حکومتی پیامبر اکرم (ص) قرار دارد بیان کرد: پس از پیامبر ائمه اطهار(ع) رهبری جامعه را بر عهده دارند که در حال حاضر به دلیل محروم بودن از حضور امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری که فردی شجاع، مدیر، مدبر و آگاه به زمان هستند رهبری مردم را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس از دیگر اقدامات دشمنان پس از پیروزی انقلاب بود که با رهبری و مدیریت امام خمینی (ره) توانستیم با موفقیت آن را پشت سر بگذاریم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسلمانان پیش از پیروزی انقلاب نقشی در جهان نداشتند گفت: پس از پیروزی انقلاب مسلمانان نیز مانند سایر مردم توانستند نقشی در اداره جهان داشته باشند از همین رو لازم است که شکر این نعمت الهی و حضور امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را به جا آوریم.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان داشت: پربرکت‌ترین شغل جهان طلبگی است که باید طلاب به حضور در این عرصه افتخار کنند و خود را سرباز امام عصر (عج) بدانند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه طلاب باید سحرخیز و اهل نماز شب باشند بیان کرد: اساتید حوزه علمیه در گذشته به طلابی که نماز شب را نمی‌خوانند درس نمی‌دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج