۱۳۹۲۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمار وحشتناک حوادث ناشی از کار در ایران

بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، در سه ماه اول سال جاری ۴۰۲۵ بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی دچار حوادث ناشی از کار شدند.

ایسنا: بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، در سه ماه اول سال جاری ۴۰۲۵ بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی دچار حوادث ناشی از کار شدند.

بر اساس این گزارش، ۳۸۲۳ حادثه ناشی از کار داخل کارگاه، ۱۵۱ حادثه خارج از کارگاه و ۵۱ حادثه نیز هنگام رفت و آمد به محل کاردر سه ماه اول سال ۹۳برای بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی اتفاق افتاده است.

بر این اساس، در سه ماه اول سال جاری، ۲۷۰۳ حادثه ناشی از کار هنگام صبح، ۱۰۳۸ مورد حادثه هنگام عصر و ۲۸۴ حادثه نیز در هنگام شب روی داده است.

بنا بر این گزارش،۳۶۸۷ بیمه شده حادثه دیده ناشی از کار در سه ماه اول سال ۹۳ بهبودی کامل داشته اند، ۱۸۰نفر غرامت نقص عضو در یافت کرده اند، ۴۱نفر از کار افتاده کلی، ۸۱نفر از کار افتاده جزئی شده اند، ۳۶ نفر نیز در این مدت فوت کرده اند.

بر این اساس در سه ماه اول سال جاری، ۲۷۸۵ بیمه شده بر اثر بی احتیاطی دچار حادثه ناشی از کار شده اند و ۲۹۱ نفر نیز به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی حادثه دیده اند.

بر اساس این گزارش، وسایل بی حفاظ، وسایل معیوب، عدم استفاده از وسایل حفاظتی، فقدان اطلاعات، ازدحام و بی نظمی تجهیزات، لباس خطرناک، عدم آموزش، نور ناقص و تهویه نامطلوب به تربیت از مهمترین عوامل ایجاد حوادث ناشی از کار در سه ماه اول سال ۹۳ بوده است.

بنا بر این گزارش، بیمه شدگان گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ۹۷۷مورد بیشترین تعداد آسیب دیدگان ناشی از کار را داشته اند و گروهای سنی ۳۰تا ۳۴ سال با ۹۶۱ مورد، ۳۵تا۳۹سال با ۶۳۷ مورد ، ۲۰تا ۲۴سال با ۴۸۸ مورد و ۴۰تا ۴۴ سال ۴۳۸ مورد حادثه به ترتیب بیشترین رده های سنی آسیب دیدگان ناشی از کار درسال ۹۳ را داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج