جاباما
۱۳۹۵۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: حکم افشارزاده را پس دادم

پیشکسوت استقلال با بیان این که قرار بود با نظر قلعه‌نویی به عنوان مدیرفنی استقلال معرفی شود، گفت حکمی که افشارزاده به عنوان مشاور به او داده را به باشگاه پس داده است.

خبرگزاری ایسنا: اصغر حاجیلو در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قرار بود به عنوان مدیرفنی استقلال انتخاب شود، گفت: این مسئله تنها میل آقای قلعه‌نویی بود. از ایشان بسیار ممنون هستم اما شنیده‌ام که هیات مدیره استقلال با این مسئله مخالفت کرده است. ظاهرا باشگاه همان طور که خود آقای پورحیدری در مصاحبه‌ها اعلام کرده‌اند، می‌خواهد صرفه‌جویی کند و وی نیز در همان جلسه بنا به مصاحبه‌هایش اعلام کرده که صرفه‌جویی را از خودش شروع می‌کند و به این ترتیب این سمت را حذف کرده‌اند.

او افزود: افشارزاده پس از شروع به کار در استقلال به من گفت تا مشاورش باشم و مبلغی که در آکادمی به عنوان دستمزد برایم در نظر گرفته بودند را به عنوان مشاور به من می‌دهند. با این‌ حال چندی پیش به دفتر او رفتم و حکم را پس دادم. گفتم شما که هیچ‌ وقت این پول را نمی‌دهید اما اگر یک روز خواستید آن را پرداخت کنید، آن را به آکادمی اختصاص دهید.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: ای کاش زمان فتح‌الله‌زاده که باشگاه بی‌پول‌تر از الان بود هم آقای پورحیدری به صرفه‌جویی فکر می‌کرد. با این حال خوشحالم که او به فکر باشگاه است. من و پورحیدری دلیل این ماجرا را می‌دانیم و نمی‌خواهم آن را بگویم. با این‌حال همان طور که گفتم از قلعه‌نویی بابت محبتش متشکرم و از او می‌خواهم در صورت نیاز به کمک به پیشکسوتان طبقه چهارم باشگاه استقلال به خصوص آقای پورحیدری که همواره بدون چشمداشت به استقلال کمک کرده‌ است، مراجعه کند. با حضور دلسوزانی مثل ایشان نیاز به حضور امثال حاجیلو در استقلال نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به وضعیت استقلال چیست، عنوان کرد: شرایط استقلال بحرانی نیست. این دو باخت فعلی خیلی به موقع بود و فکر می‌کنم الان بهترین زمان برای بازسازی استقلال است. این کار با درایت قلعه‌نویی می‌تواند محقق شود و استقلالی‌ها به سمت قهرمانی پیش بروند.

سرپرست سابق تیم ملی امید در پاسخ به سوالی درباره نتایج این تیم در بازی‌های آسیایی بیان کرد: با فردوسی‌پور صحبت کردم. او متوجه شد که سرپرست بودن به زبان دانستن نیست. آن زمان هم گفتم که دانستن وضعیت اخطاری‌هایی یک تیم بر عده دستیاران یک مربی است. به عنوان سرپرست تیم امید حواسم به چیزهای مختلفی مثل قلیان نکشیدن بازیکنان و هزار چیز دیگر بود.

حاجیلو در پایان افزود: متاسفانه علاوه بر شکست در نتایج یک اتفاق بد در اردوی تیم امید رخ داد که شرم آور بود. به هرحال این مسائل را باید یک سرپرست خوب جمع بکند که دیدیم علاوه بر نتیجه اخلاق را هم باختیم. دوستان رفاقتی به این تیم آمده‌اند و می‌خواهند دور هم باشند. این سیاستگذاری کفاشیان و اطرافیانش است و من بابت نتایج تیم امید به اضافه آن اتفاق رخ داده بی‌نهایت متاسفم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج