جاباما
۱۴۰۵۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عملکرد کاروان ایران در روز چهارم

کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی روز پر کاری را پشت سر گذاشت که حاصل آن یک مدال برنز در رشته ووشو بود.

خبرگزاری تسنیم: کاروان ایران در چهارمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی موفق به کسب یک مدال برنز شدند و سه وشووکار کشورمان هم به فینال رسیدند.

در زیر نتایج کامل عملکرد کاروان ایران در چهارمین روز این بازی‌ها را مشاهده می‌کنید:

شنا:

* در مسابقات شنای ۲۰۰ متر قورباغه آریا نسیمی شاد با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه رکورد ایران در این ماده را ارتقا داد. مهدی انصاری نیز به رکورد ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه دست یافت. نسیمی شاد و انصاری به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های هفدهم و نوزدهم از صعود به مرحله بعد بازماندند.

* در شنای ماده ۵۰ متر آزاد آرشام میرزایی با ثبت رکورد ۲۳ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با ثبت رکورد ۲۳ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه از صعود به مرحله فینال باز ماندند. این ۲ شناگر حدنصاب کمتری از رکورد داخلی خود را ثبت کردند.

تفنگ بادی

* در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان، تیم ایران متشکل از حسین باقری، پوریا نوروزیان و مهدی جعفری پویا با مجموع امتیاز ۱۸۶۰.۸ در رده چهارم قرار گرفت.

* پوریا نوروزیان تنها نماینده کشورمان در مرحله نهایی تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر به رده چهارم رضایت داد.

تراپ بانوان

* در مسابقات انفرادی تیراندازی تراپ بانوان در دور مقدماتی مرضیه پرورش با کسب ۶۶ امتیاز در رده دهم ایستاد. شیوا فرح‌پور و بهاره جهاندار هم در مکان سیزدهم و بیست‌وهشتم قرار گرفتند. تیرانداز قزاقستان در این بخش اول شد.

* تیم تیراندازی تراپ ایران متشکل از مرضیه پرورش، شیوا فرح‌پور و بهاره جهاندار با ۱۹۲ امتیاز در بخش تیمی به مقام چهارم دست یافت و بدین ترتیب مدال برنزی دیگری برای کاروان ایران از دست رفت.

روئینگ دونفره

* تیم روئینگ ۲ نفره کشورمان متشکل از سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما که در رپه شارژ این رشته با حریفان رقابت می‌کرد با ثبت زمان ۶.۴۱ راهی فینال شد.

* تیم روئینگ ۴ نفره بانوان ایران که پیشتر به رپه شارژ راه یافته بود در این مرحله بعد از تیم چین تایپه و جلوتر از تیم کره شمالی دوم شد و به فینال راه یافت.

دوچرخه سواری

* حسین ناطقی در دوچرخه سواری اومنیوم یک کیلومتر تایم تریل با زمان ۱:۰۸.۳۲۹ در رده هشتم قرار گرفت. در این ماده نماینده کره جنوبی اول شد.

* مسابقات فینال دوچرخه سواری تایم تریل ۳۳۰ متر انفرادی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (سه‌شنبه) با حضور ۱۲ رکابزن آغاز شد که در بین فینالیست‌ها حسین ناطقی نیز حضور داشت.

* حسین ناطقی دوچرخه‌سوار کشورمان در ۳۳۰ متر این مسابقه موفق شد زمان ۱۹.۴۳۴ ثانیه را به دست بیاورد و در مکان هفتم ایستاد.

* حسنعلی ورپشتی دوچرخه‌سوار کشورمان در ماده ۲۰۰ متر اسپرینت بازی‌های آسیایی نتوانست در مصاف با حریف چینی خود راه به جایی ببرد و از همین رو برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف ۲ دوچرخه‌سوار کره‌جنوبی و یک دوچرخه‌سوار چینی رفت که در پایان این رقابت ششم شد.

* حسین ناطقی در مسابقه اومنیوم ۴۰ کیلومتر امتیازی با ۵۴ امتیاز به مقام پنجم رسید. در این ماده رکاب‌زنان ژاپن، امارات و ازبکستان اول تا سوم شدند.

تیر و کمان

* تیم کامپوند کشورمان متشکل از امیر کاظم‌پور، اسماعیل عبادی، مجید قیدی و مجید کیان‌زاده با کسب ۱۰۵۰ امتیاز در مرحله مقدماتی اول شد.

* در رقابت‌های انفرادی، عبادی با ۳۵۵ امتیاز اول شد، قیدی با ۳۴۸ امتیاز به عنوان ششم رسید، کاظم‌پور با ۳۴۷ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت و کیان نژاد هم با ۳۴۴ امتیاز هفدهم شد.

* تیم کامپوند کشورمان در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های این رشته با کسب امتیاز ۲۱۰۳ بعد از کره جنوبی ۲۱۰۶ امتیازی دوم شد. هند نیز با ۲۰۹۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

* در مسابقات انفرادی اسماعیل عبادی با ۷۱۰ امتیاز اول شد و رکورد آسیا را که ۷۰۸ امتیاز بود را شکست. امیر کاظم‌پور با ۷۰۲ امتیاز سوم شد. مجید قیدی با ۶۹۱ امتیاز به عنوان پانزدهمی رسید و مجید کیان‌زاده هم با ۶۸۹ امتیاز در رده هجدهم ایستاد.ادامه مسابقات این رشته از روز پنج‌شنبه ۳ مهر پیگیری می‌شود.

* مرحله نخست مسابقات تیر و کمان در بخش کامپوند برگزار شد که در پایان این مرحله سکینه قاسم پور با ۳۴۴ امتیاز در رده پنجم، مریم رنجبر و شبنم سرلک با امتیاز مشابه ۳۳۴ به ترتیب در رده نوزدهم و بیست و یکم و مینو عابدی با ۳۳۱ امتیاز در رده بیست و پنجم قرار گرفتند.

همچنین ایران در مرحله اول بخش تیمی عنوان پنجم را به دست آورد.

وشوو

* در ادامه مسابقات وشووی بازی‌های آسیایی در فرم چانگ کوآنِ تالو، هانیه رجبی با امتیاز ۹.۲۷ به همراه شرکت کننده میانمار در رتبه هفتم قرار گرفت.

* الهه منصوریان که روز گذشته (دوشنبه) موفق شده بود در مرحله یک چهارم نهایی ووشوی بازی‌های آسیایی در وزن ۵۲- ساندا مبارز نپالی را از پیش‌رو بردارد و به نیمه‌نهایی برسد در این مرحله به مصاف هی‌بین کیم از کره‌جنوبی رفت و با شکست سانداکار کشور میزبان راهی فینال شد.

* محسن محمدسیفی که روز گذشته (دوشنبه) با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۵- کیلوگرم ووشوی بازی‌های آسیایی مقابل سانداکار قرقیزستانی به مرحله نیمه نهایی رسید وی امروز در این مرحله با هونگ ژنگ چن از چین مصاف داد و موفق شد با شکست این مبارز چینی به فینال برسد.

* سجاد عباسی پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی ووشوی وزن ۷۰- بازی‌های آسیایی امروز (سه‌شنبه) به مصاف سانگهون یوو از کره‌جنوبی رفت و با شکست ۲ بر یک مقابل سانداکار کشور میزبان از رسیدن به فینال باز ماند تا به مدال برنز مشترک قناعت کند.

* حمیدرضا لادور که با شکست سانداکار وزن ۷۵- کیلوگرم اردنی راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی شده بود، امروز (سه شنبه) به مصاف نورسلطان تورسینکولوف قزافستانی رفت و موفق شد با شکست این مبارز به فینال برسد.

ژیمناستیک

در رشته ژیمناستیک شش اسباب نهایی، محمد رمضان‌پور با امتیاز ۷۸/۵۷۵ به رتبه شانزدهم در بین ۲۳ نفر رسید.

جودو

تیم جودوی ایران برای کسب مدال برنز تیمی بازی‌های آسیایی به مصاف ازبکستان رفت که در نهایت مغلوب این تیم شد و به مقام پنجم رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج