۱۴۰۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عقیلی: افتخار می کنم نامم در کنار بزرگان فوتبال ایران قرار بگیرد

به مالزی آمده ام تا مرد سال آسیا شوم

عقیلی احتمالا شانس اول کسب عنوان مرد سال آسیاست که قرار است امروز عصر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

عقیلی احتمالا شانس اول کسب عنوان مرد سال آسیاست که قرار است امروز عصر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود. بعد از اینکه بسیاری از کاندیداها در مراسم حضور پیدا نکردند عقیلی و جبارف که در مالزی هستند به عنوان دو نفر نهایی انتخاب شدند او دیروز در مالزی در این رابطه صحبت کرد.

به مالزی آمده ام تا مرد سال آسیا شوم

*از اینکه کاندیدای بازیکن مرد سال آسیا شده ای چه حسی داری؟

خیلی امیدوارم که بتوانم این عنوان را کسب کنم. در این سال ها برای تیم ملی و باشگاه هایم در یک سطح بوده ام. همیشه تلاش کرده ام بازیکن مثمرثمری برای تیمم باشم. دفعه قبل هم که از نگاه کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا جزو ۵ نفر برتر بودم باعث افتخارم بود. جا دارد از کسانی که دفعه قبل و این بار به من رای دادند قدردانی کنم.

*چقدر به کسب این جایزه خوش بینی؟

خیلی زیاد. دفعه قبل هم کاندیدا شده بودم اما در مرحله نهایی نفر دوم شدم. این بار خیلی خوشبینم که جایزه را ببرم.

*چرا فقط دو کاندیدا به مالزی آمدند و بقیه غیبت کردند؟

وسعت آسیا کمی کار را برای نامزدها سخت کرده و این وسعت اجازه نمی دهد که نامزدها به راحتی سفر کنند. این کار واقعا سخت است. پرو.از خود من ۸ ساعت طول کشید اما به خاطر احترامی که برای ای.اف.سی و به ویژه هواداران قائلم در اینجا حاضر شدم و آمده ام که هر کسی را در این رقابت شکست بدهم.

*اگر به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شوی چه اثری روی آینده فوتبالت خواهد داشت؟

برای آینده فوتبالم فکر نمی کنم تاثیر بگذارد اما به شخصه برای خودم افتخاری خواهد بود. در تمام جهان که چنین مراسمی برگزار می شود همه می خواهند ببینند بهترین ها چه کسانی هستند. این برای هواداران و حتی خود من هم مهم است و افتخاری است برای کشورم.

*کسب این جایزه چقدر برای فوتبال ایران اهمیت خواهد داشت؟

درحال حاضر در ایران بازی نمی کنم اما ایرانی هایی که در دیگر کشورها هستند، وقتی با من مواجه می شوند رضایتشان را از نامزدی ام اعلام می کنند. امیدوارم که بتوانم این عنوان را برای کشورم کسب کنم.

*اگر این عنوان را کسب کنی، نامت در کنار اسطوره های فوتبال ایران مانند دایی و کریمی قرار می گیرد. چه احساسی از این افتخار داری؟

برایم بسیار باعث افتخار است که اسمم در کنار دایی، خداداد عزیزی، مهدوی کیا و کریمی قرار می گیرد. اینها بازیکنان بزرگی بوده اند و سال ها برای آسیا افتخارآفرینی کرده اند. دایی تنها در آسیا اسم بزرگی نبوده بلکه در جهان او را می شناسند و خیلی خوشحال می شوم اسمم در کنار نام دایی قرار بگیرد.

*در نظرسنجی سایت AFC با ۷۰ درصد به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شدی.

این خیلی خوب است و وجهه ام را در اینجا بالا برده است. پارسال هم این نظرسنجی بود ولی کسی خبر نداشت و من نفر آخر شدم. اما امسال نفر اول شدم و خیلی از این مسئله خوشحالم. از مردم هم تشکر می کنم. اما باید بگویم که این مسئله هیچ نقشی در انتخاب AFC نخواهد داشت.

*انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی چه اثری روی فوتبال ایران داشته؟

از وقتی کی روش به ایران آمده سطح فوتبال تیم ملی بالا رفته و خیلی از قبل بهتر شده. به خصوص از دوره قطبی. حالا دیگر همه بازیکنان از سرمربی حرف شنوی دارند و اختلافات از بین رفته است.

گردش عقیلی در شهر

عیلی با پرواز شبانه از قطر حرکت کرد و صبح روز گذشته به مالزی رسید. او بعد از شرکت در کنفرانس مطبوعاتی، به همراه خبرنگار تماشا برای صرف ناهار به یک رستوران ایرانی رفتند. بعد از ناهار برای خرید به مرکز خرید «KLCC» رفتند. بعد از گشت و گذار در مرکز خرید عقیلی برای استراحت به هتل رفت. او از امکانات اتاق رضایت نداشت. مثلا صدای بلند کولر مزاحم خوابش می شد. او به این وضع اتاق اعتراض کرد که به آنها رسیدگی شد.


منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

به مالزی آمده ام تا مرد سال آسیا شوم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج