جاباما
۱۴۱۰۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زورگیری از یک رهگذر در مرکز تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان «وصال» خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان «وصال» خبر داد.

سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۰۷ فلسطین، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان ۲ مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.

وی افزود: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد با سوار شدن بر ترک موتورسواری که کنار خیابان به انتظار وی نشسته بود از محل بگریزد که این امر با سرعت عمل ماموران ناکام و متهم در ابتدای همان خیابان بازداشت شدند.

سرهنگ خانچرلی گفت: زمانی که متهمان فراری بازداشت شدند طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این افراد سعی داشته اند با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کنند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی بدنی از متهمان که «ق» و «و» نام داشتند ۲ قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف و شد که به همراه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون یک بار هم به خاطر سرقت و زورگیری به زندان افتاده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج