۱۴۱۱۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سلیمی: نمی خواستم ریسک کنم

قهرمان فوق سنگین بازی های آسیایی گفت: به رکورد جهان در بازی‌های آسیایی حمله نکردم، چون ریسک بود.

خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی پس از قهرمانی در بازی های آسیایی که چرا به رکورد جهان در دوضرب گفت: این کار را نکردم چون ریسک بود، چون تا ۴۵روز دیگر مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم.

وی راجع به قهرمانی اش نیز تاکید کرد: من نیازی نمی بینم که مدالم را به مردم کشورم تقدیم کنم، چون این مدال متعلق به آنها است و این قهرمانی و مدال را به آنها هدیه می‌کنم.

سلیمی در خصوص کسب مدال طلای وزنه‌برداری فوق‌سنگین تاکید کرد: این مدال را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم و امیدوارم به آنها چسبیده باشد. من در تمرینات زحمات زیادی کشیده‌ام و حالا هم مزد زحماتم را گرفتم و خدا را شکر که موفق شدم.

وی درباره اینکه چرا برای بار سوم به روی تخته نرفت، گفت: من دقیقا ۵۰ روز دیگر باید در مسابقات جهانی به روی تخته بروم و زدن وزنه‌ای سنگین هم ریسک است و احتمال مصدومیت دارد اما برای اینکه آمادگی‌ام را حفظ‌ کنم و برای احتیاط بیشتر وزنه‌ نزدم.

سلیمی اظهار داشت: باید از خانواده و همسرم که در این مدت از من حمایت کردند تشکر کنم و امیدوارم مردم ایران دعایشان را از من نگیرند تا بتوانم موفق باشم.

قهرمان طلایی کشورمان در خصوص عملکرد خود در این دوره از مسابقات افزود:‌من تا به حال به مجموع ۴۶۵ کیلو نرسیده بودم و رکورد من ۴۶۴ کیلو گرم بود که در پاریس به آن رسیدم اما این اتفاق برای خودم یک رکورد است. همچنین تا به حال به ۲۵۵ کیلو نرسیده بودم که اینجا به آن رسیدم و امیدوارم با دعای خیر مردم در مسابقات جهانی رکوردی بالاتری بزنم.

سلیمی درباره عدم موفقیت بهادر مولایی گفت: متاسفانه بهادر به زانویش فشار آمد و نتوانست موفق باشد و همه ما برای او ناراحتیم چرا که زحمت زیادی کشیده بود و حقش یک مدال بود اما امیدوارم با رفع مصدومیتش بتواند در آینده عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره مسابقات جهانی هم افزود: فکر می‌کنم فردا به ایران برمی‌گردیم و تمرینات‌مان را برای مسابقات جهانی استارت می‌زنیم اما باید ببینیم چه پیش می‌آید.

سلیمی درباره عملکردش ادامه داد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و وزنه‌برداران بیشتر از حد انتظار کار کردند و در همه اوزان خانم‌ها و آقایان رکوردها جابجا شد و فکر می‌کنم در ۸۵ کیلوی مردان رکورد جهانی هم بهبود یافت چرا که مسابقات کسب سهمیه المپیک در پیش است و همه سنگین برای این مسابقات کار می‌کنند.

وی در پایان گفت: هر چه دارم از دعای مردم است و نیازی به اهدای مدال به آنها نیست چرا که مدال من برای آنهاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج