۱۴۱۳۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

در استقلال چه میگذرد؟

ترانسفر میداوودی به آلمان،بازگشت عنایتی

کسی فکرش را نمی کرد که استقلال با مهاجمان فعلی ای که دارد هنوز به نیم فصل نرسیده به دنبال خریدن یک مهاجم دیگر باشد.

در ابتدای فصل تنها پستی که تصور می شد استقلال در آن با کمبود بازیکن مواجه است و منطقی است که بازیکن جدیدی بخرد، دفاع است. وقتی استقلال نتوانست جلال حسینی و فرشید طالبی را بگیرد و کوشکی، صادقی و شکوری را هم از دست داد، معلوم بود خیلی زود در فاز دفاعی به بن بست می خورد و به دنبال بازیکن می گردد.

استقلالی ها گزینه های زیادی را برای حضور در خط دفاع مدنظر داشتند اما حتی بازیکنان خارجی هم کیفیت لازم را نداشتند و به همین دلیل پرونده جذب مدافع تا حدودی منتفی شد تا اینکه سر و کله الونگ پیدا شد و او کاندیدای پوشیدن پیراهن استقلال شد. حالا با بودن این کامرونی، مظلومی دیگر به ضعف تیمش در خط دفاع فکر نمی کند و در کمال تعجب می خواهد مهاجرم بخرد.

کسی فکرش را نمی کرد که استقلال با مهاجمان فعلی ای که دارد هنوز به نیم فصل نرسیده به دنبال خریدن یک مهاجم دیگر باشد. در میان مهاجمان فعلی استقلال کسی نیست که قدرت سرزنی بالایی داشته باشد و بتواند به خوبی از سانترهایی که برای او می شود استفاده کند. همین موضوع باعث شده استقلال نتواند بهره زیادی از ارسال های حیدری ببرد. به همین دلیل مظلومی به فکر خرید یک مهاجم سرزن افتاد. اما آنچه باعث شده استقلالی ها به تکاپو بیفتند تا مبادا با کمبود مهاجم رو به رو شوند و برای جنگیدن در سه جبهه کم نیاورند. پیشنهاد اروپایی برای میلاد میداودی است.

ترانسفر میداوودی به آلمان،بازگشت عنایتی

مهاجم جنوبی استقلال که فصل گذشته نتوانست به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد امسال با آمادگی بالا در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت. او در دیدارهای اخیر استقلال یکی از بهترین ها بوده و بعد از نمایش خوبی هم که در ترکیب تیم ملی داشت حالا مشتریان زیادی پیدا کرده است.

تیم های اماراتی خیلی زود به سراغ شماره ۱۰ آمدند اما باشگاه استقلال بدون اینکه حاضر شود از جزئیات پیشنهاد باخبر شود آن را رد کرد. بعد از پیشنهاد یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلاری ای که الوصل به آندرانیک تیموریان داد و استقلالی ها آن را رد کردند، پیشنهادی از یک تیم آلمانی برای میداودی رسید.

در قراراد میداودی با استقلال این بند آمده که او در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می تواندن از جمع آبی پوشان جدا شود. شنیده می شود میداودی تمایل زیادی دارد که به این پیشنهادت اروپایی پاسخ مثبت بدهد و نیم فصل از استقلال جدا شود. هنوز خبری از جزئیات این پیشنهاد علنی نشده اما اگر مبلغ پیشنهادی تیم آلمانی خوب باشد. میدوادی نیم فصل می رود. همین موضوع باعث شده استقلالی ها از الان به دنبال پرکردن جالی خالی شماره ۱۰ باشند.

یکی از گزینه هایی که نزدیکان فتح الله زاده به او پیشنهاد داده اند رضا عنایتی است، بازیکنی که چند سال قبل سایت باشگاه استقلال، او را دندان پوسیده خطاب کرده بود. مهاجم ۳۵ ساله صبا که این روزها برای این تیم خوب گل می زند گزینه ای است که مذاکراتی هم برای بازگشت به استقلال با او انجام شده است. درصورتی که میدوادی نیم فصل از استقلال برود عنایتی برای یک نیم فصل به جمع آبی پوشان برمی گردد اما ارگ موضوع لژیونرشدن میلاد منتفی شود عنایتی به عنوان یار کمکی به استقلال در جام باشگاه های آسیا کمک خواهد کرد.

البته مانع بزرگری بر سر راه بازگشت عنایتی به استقلال قرار دارد. عنایتی در آخرین سالی که در استقلال بازی کرد به شدت با فرهاد مجیدی اختلاف پیدا کرد. عنایتی بارها هم علیه کاپیتان استقلال مصاحبه کرد و بعید است مجیدی با بازگشت او به استقلال موافقت کند. درصورتی که فتح الله زاده هم مثل همیشه از نظرات کاپیتان خود استقبال کند شاید بازگشت او به استقلال به مشکل بخورد.

عنایتی: دوست دارم به استقلال برگردم

حرف و حدیث درباره بازگشت رضا عنایتی به استقلال زیاد است. خود این مهاجم هم می داند استقلال او را می خواهد اما ترجیح می دهد فعلا با احتیاط در این باره حرف بزند. مهاجم گلزن صبا می گوید: «خودم هم شنیده ام باشگاه استقلال مرا می خواهد. اما فعلا نه مذاکره ای شده و نه پیشنهادی در این خصوص دریافت کرده ام و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. همیشه اعلام کرده ام که دوست دارم سال های آخر فوتبالم دوباره استقلالی شوم. این تیم گنجینه خاطرات من است و با آن زندگی می کنم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در آینده بازهم آبی پوش شوم».

اما بهتاش فریبا می گوید: «درباره رضا عنایتی هیچ حرفی نشده است. البته او بازیکن خوبی است اما بحثی در مورد او نداشته ایم».


منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ترانسفر میداوودی به آلمان،بازگشت عنایتی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      لطفا" در نگارش بیشتر دقت کنید. ولی در باره موضوع فوق فکر نمی کنم عنایتی جایگزین مناسبی برای میداودی باشد علیرغم اینکه بازیکن خوبی است.

      پاسخ ها

      • الهام

        کاملا موافقم آقا مهرداد . من به عنوان یه استقلالی میدادودی رو بیشتر قبول دارم و خیلی با رفتنش ناراحت میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج