۱۴۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

بهترين كت‌هاي مردانه بهار ۲۰۱۱ كدام‌ها هستند؟

نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

اين مجموعه‌اي از بهترين، پرفروش‌ترين و محبوب‌ترين كت‌هاي سال به انتخاب طراحان و منتقدان پوشاك در دنياست‌. بد نيست پيش از خريد كت و شلوار براي همسرتان اين مطلب را بخوانيد


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

جوانان انگليسي

اين كت تك، محصول برند Bottega Veneta است كه توانسته در كنار شلوارش، عنوان يكي از بهترين‌ هاي 2011 را از آن خود كند. اين كت دكمه‌هاي زير و رو دارد و به كت‌هاي طرح زنانه نزديك شده است. اين كت رنگ‌بندي متنوعي دارد و همين باعث مي‌شود كه خيلي از جوان‌ها كه دوست دارند ظاهري شبيه مردان انگليسي دهه 40 پيدا كنند، سراغش بروند.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

آبي نفتي چرك

سادگي از اين كت مي‌بارد. اين كت را كلوين كلاين ارائه داده و توانسته يكي از بهترين‌ها و پرفروش‌ترين‌هاي ۲۰۱۱ شود. اين كت بهاره و رنگ آن آبي نفتي مات و چرك است. يعني رنگي كه در كنار شلوار جين هم عالي مي‌شود. شايد براي همين است كه اين‌قدر پرفروش شده چون موارد مصرفي‌اش زياد است.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

كت غلط انداز!

پوشاك زنيا را كه ديگر مي‌شناسيد؟ همان برند خوشنام لباس مردانه كه هر سال خياط‌هايش هم به ايران مي‌آيند و پاسخگوي سوالات مشتري‌هاي‌شان هستند. اين كت را زنيا طراحي كرده و بر خلاف ظاهرش كه به‌نظر بافت مي‌آيد، كاملا خنك و بهاره است. اين كت قابليت اين را دارد كه شانه‌هاي شما را ايستاده‌تر نشان دهد.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

به سبك خرس قطبي!

«هرمس» امسال سعي كرده يك كت و شلوار كاملا سفيد و بهاره را روانه بازار كند و انصافا هم خوش‌درخشيده. اين كت اسپرت، در كنار سرمه‌اي و آبي روشن و حتي صورتي خيلي عالي مي‌شود. البته اگر هم كمي اهل ريسك در ظاهر باشيد، قطعا سر تا پا را سفيد مي‌كنيد. فقط بايد مراقب باشيد به‌عنوان خرس قطبي شكار نشويد!


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

ديورپوش‌ها بدانند

ديور را ديگر همه مردان و زنان خوش پوش مي‌شناسند. اين كت، يكي از پر‌فروش‌ترين‌هاي ۲۰۱۱ بوده است كه ديور آن را طراحي كرده است. يقه كت، كمي باز است و همين باعث مي‌شود پيراهن مردانه از زير آن بهتر ديده شود.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

هم جوان‌ هم ميانسال‌

شايد در اين تصوير درست ديده نشود اما اين كت و شلوار، راه‌راه مشكي است كه يك جليقه هم زير آن مي‌خورد. اين كت توانسته عنوان يكي از خوش‌دوخت‌ترين‌هاي ۲۰۱۱ را از آن خود كند. اين كت، ۲ دكمه است و دلچه‌گابانا، آن را به بازار عرضه كرده است. اين كت تقريبا هم جوان‌پسند است و هم به درد مردان ميانسال مي‌خورد.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

خامه‌اي خاص!

يكي از رنگ‌هاي خاصي كه خيلي هم امسال مورد توجه طراحان خوشنام در دنيا بوده، رنگ خامه‌اي است؛ رنگي كه نه سفيد است، نه استخواني و نه شيري. بلكه سفيدي است كه مقدار كمي طلايي دارد. «گوچي» اين كت را طراحي كرده و صد البته توانسته دل مردم را با آن ببرد و تبديل به يكي از پرفروش‌ها شود. در ضمن، اين كت اسپرت است و حالت يونيفرم دارد.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

سلام آقاي چاپلين!

شما با ديدن اين كت و شلوار ياد چارلي چاپلين نمي‌افتيد؟ شايد به‌نظرتان مسخره بيايد اما جورجيو آرماني، امسال تصميم گرفته دست از كت و شلوارهاي كلاسيك بردارد و كت‌هاي خاصي را در كنار شلوارهاي كمي خمره‌اي روانه بازار كند. اصولا چنين كت تكي را در كنار شلوارهاي براق كمي گشاد مي‌پوشند تا شيك‌تر و خاص‌تر شود.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

پاكتي‌بازها بخوانند

«دانهيل» از برندهايي است كه هميشه با كت و شلوارهاي ويژه‌اش معروف بوده. اين بار در سال ۲۰۱۱ دانهيل اين كت و شلوار را روانه بازار كرده كه خيلي هم مورد استقبال قرار گرفته است. با چنين كتي اگر يك شلوار كه پاچه پاكتي داشته باشد بپوشيد، مي‌توانيد خاص‌تر و متفاوت‌تر هم بشويد.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

كاملا بهاري

اين كت و شلوار، مخصوص بهار است؛ هم از لحاظ طراحي، هم از لحاظ رنگ. پوشيدن يك كت روشن در بهار، واقعا شما را شيك‌پوش نشان مي‌دهد. اين كت، دو جيب دارد با يقه‌اي باريك و طراحي شده توسط رالف لورن است.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

با اندامي متناسب

کت و شلوار مشکی با سه جیب و دو ردیف دکمه از برند تام فورد هم يكي ديگر از كت و شلوارهاي مطرح در ۲۰۱۱ بوده است. اين كت اندام شما را خيلي متناسب نشان مي‌دهد به‌دليل آن‌كه برش‌هاي كنار كمر آن خيلي خوش تركيب است.


نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !

با لبه‌هاي هلالي

«پرادا» هم با اين طرح‌هاي خاصش! اين بار پرادا يك كت تك سرمه‌اي روانه بازار كرده كه حسابي دل مردان خوش‌سليقه را برده است. البته نبايد ناديده گرفت كه اين كت تك، بيشتر به درد جوان‌ها مي‌خورد. لبه‌هاي كت، هم هلال است. اين كت تبديل شده به يكي از بهترين كت‌هاي ۲۰۱۱.

منبع : مجله سیب سبز

نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !
نبـرد«پـرادا» و«ديـور» !
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزایی

      سلام مجله خوبی است متاسفانه قسمت ارسال به دوستانش فعال نیست وارسال نمیکند متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج