جاباما
۱۴۲۰۳۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نوازی: کریمی چطور مربی تیم ملی شد؟

بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال اعتقاد دارد اکثر مربیانی که در فوتبال ایران فعالیت دارند از طریق ارتباط با مسئولان فدراسیون، در تیم‌های مختلف مربیگری می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: محمد نوازی در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی عنوان کرد:‌ وقتی قرار است فردی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شود باید مربیگری در تیم های دیگر را تجربه و در کلاس های مربیگری هم شرکت کرده باشد. من برای کریمی احترام خاصی قائل هستم و فکر می کنم به دلیل پیشینه‌اش در فوتبال ایران، به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد ولی وقتی او در هیچ کلاسی شرکت و در هیچ تیمی مربیگری نکرده است، چطور به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد؟

او ادامه داد: حرف من یک بحث کلی است و اگر فرد دیگری هم جای کریمی بود نظرم را می دادم و مشکلی هم با شخص خاصی ندارم. اگر قرار است انتخاب ها اینطور باشد پس رفتن به کلاس های مربیگری به چه دردی می خورد؟ اگر اینطور است ما بی جهت وقت مان را برای حضور در کلاس ها هدر می دهیم و بهتر است در فدراسیون فوتبال دنبال رفیق و همچنین کانال زدن باشیم تا ما هم تیم بگیریم.

نوازی تاکید کرد: بسیاری از بازیکنان تیم ملی در دهه ۷۰ در حال حاضر مدرک مربیگری دارند ولی بدون تیم هستند. متاسفانه چند مربی در فوتبال ایران از این تیم به آن تیم می روند و این چرخش فقط بین چند مربی خاص است. در فدراسیون فوتبال برخی افراد هستند که بسیاری از مربیان از طریق آنها به تیم های مختلف می روند و مربیگری می کنند. همه چیز در این فوتبال رابطه ای شده است. وقتی قرار است با کانال زدن تیم پیدا کرد پس چرا خیلی از مربیان وقت‌شان را هدر بدهند؟ این چیزها در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      نوازی رو تو استقلال هم راه نمیدن در مورد تیم ملی حرف میزنه

    • یولا

      نوازی جان ناراحت نباش همه داریم از این بی سروسامانی رنج میبریم.شما هم یکیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج