۱۴۲۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جدال تهیه کننده ۹۰ و نایب رئیس فدراسیون در جام جم؛

در جلسه بین فردوسی پور و تاج چه گذشت؟

کسر تعداد سهمیه باشگاه‌های فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سوی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتقاد تند منتقدان داخلی رو به رو شد به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان کاهش سهمیه باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را به عملکرد نامطلوب مدیران فدراسیون و شعف مدیریت مدیران عامل باشگاه‌ها ارتباط دادند.

فشار منتقدان به اندازه‌ای افزایش یافت که مدیران فدراسیون فوتبال برای رهایی از معضل تصمیم گرفتند با پیش کشیدن مشکلات ساختاری باشگاه‌ها برای خود شریک تراشی کنند تا به تنهایی در برابر منتقدان قرار نگیرند اما این تلاش پایان شیرینی برای مدیران فدراسیون فوتبال نداشت چون طیف منتقدان فوتبال ایران به سرعت نوع سیاسی کاری مدیران فوتبال را تشخیص دادند تا با آشکار ساختن این حرکت مانع از فرفکنی مسوولان فدراسیون فوتبال شوند.

در همین راستا انتقادات زیادی به نحوه عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال صورت گرفت به گونه‌ای که گفته می‌شود در آخرین نشست شوراي راهبردي ورزش صدا و سيما که روز سه شنبه در ساختمان شیشه‌ای صدا و سیما برگزار شد، جدال تندی میان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و تهیه کننده برنامه نود که در این جلسه حضور داشته در این خصوص درمی‌گیرد و طرفین در حضور حاضرین در جلسه به بحث و جدل می‌پردازند.

گفته می‌شود؛ تهيه كننده و مجري برنامه نود در این نشست انتقادات زيادي را از مديران فدراسيون فوتبال انجام می‌دهد به گونه‌ای که سایر اعضا هم با فردوسی‌پور همراه می‌شوند و از عملکرد فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد می کنند.

بر اساس گزارش منابع خبری دو روز پيش در جريان اين جلسه كه با حضور مهدي تاج، فردوسي‌پور، ذكايي، آقازماني، حميد سجادي و علی اصغر پورمحمدی و دیگر اعشا... در آن حضور داشتند، بحث سهميه‌بندي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مطرح شد که این بحث به یکباره با سخنان محاضرین به موضوعی جنجالی تبدیل شد. مهدي تاج عضو این شورا که به نماينده فدراسيون فوتبال از سوی اعضا شناخته می شود در اين نشست نيز گزارشي از آخرين وضعيت سهميه‌بندي به اعضا ارائه داد. در آن مقطع AFC اعلام كرده بود ايران سه و نیم سهميه در اين مسابقات دارد و هنوز سهميه ايران به ۲+۲ كاهش نيافته بود. با اين حال در جريان اين جلسه عادل فردوسي‌پور كه در جريان تمام اتفاقات و برنامه‌ريزي‌هاي فدراسيون قرار داشت به مهدي تاج اعلام كرد كه «فدراسيون فقط ظاهر قضيه را درست كرده و هيچ چيز فدراسيون فوتبال سر جاي خودش نيست.»

اوج انتقادات عادل فردوسی پور هم به جمله‌اي كه نايب رييس فدراسيون فوتبال گفت برمي‌گشت. فردوسي‌پور در بخش ديگري از صحبت‌هايش تيكه تندي به فدراسيوني‌ها انداخت و تاكيد داشت: «همين سهميه را هم با سندسازي گرفته‌ايد وگرنه ما اصلا به زور مي‌توانستيم يك نماينده در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم.»

گفته می‌شود پس از این نشست و کاهش سهمیه نمایندگان ایران از سوی هیات اجرایی برنامه سازان رسانه ملی تصمیم گرفتند انتقاد مستقیم از مدیریت فدراسیون فوتبال را در دستور کار خود قراردهند تا در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال فشار زیادی از سوی این طیف به مدیریت فوتبال وارد شود، علی کفاشیان و کابیه ناکام وی به دنبال این هستند با استفاده از ابزارهای اجرایی خود مانع از این اتفاق شوند اما منابع آگاه خبری مدعی هستند انتقاد مستقیم از عملکرد تیم مدیریتی فوتبال در دستور کار برنامه سازان سیما قرار گرفته است.


منبع: رجانیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

در جلسه بین فردوسی پور و تاج چه گذشت؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج