۱۴۳۳۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اکبر عبدی: دستمزد بالا ممنوع الکارم کرد!

اکبر عبدی در برنامه "بعضی‌ها"شبکه سه ویژه قربان تا غدیر شبکه سه حضور یافته بود گفت: خیلی جاها هم بخاطر پول بازی کرده‌ام به هرحال فیلمسازی که بخواهد از طریق ماها به جایی برسد و پولی دربیارود باید خرج هم بکند. حتی یک زمانی بخاطر دستمزد بالا ممنوع الکار هم شدم.

نسیم آنلاین: اکبر عبدی در برنامه "بعضی‌ها"شبکه سه، ویژه قربان تا غدیر شبکه سه حضور یافته بود، در بخشی از صحبتهای خود گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای بی دلیل با مسعود ده‌نمکی مشکل دارند. به هرکسی که در موردش چیزی گفته، وقتی از او می‌پرسم خداوکیلی مگر دیده که مسعود ده‌نمکی کسی را اذیت کند؟ اظهار بی اطلاعی میکند. پس این حرفها درست نیست.

او همچنین گفت: قسط اول و آخر دستمزد ما در هر پروژه‌ای شده مثل مهریه که کسی نداده و کسی نگرفته! به هرحال کاری هم از دستم برنمی آید چون برخی از این فیلمسازان کسانی هستند که روزی آرزو داشتم با آنان همکاری کنم.

این بازیگر ادامه داد: خیلی جاها هم بخاطر پول بازی کرده‌ام به هرحال فیلمسازی که بخواهد از طریق ماها به جایی برسد و پولی دربیارود باید خرج هم بکند. حتی یک زمانی بخاطر دستمزد بالا ممنوع الکار هم شدم.

او در گفتگو با علی ضیاء ادامه داد: پول بد نیست و برای پول بازی کردم اما نه در هر کاری اما خب قرار نیست با برخی فیلمسازان مثل آقایان میرباقری و مهرجویی و ... سر پول چانه بزنم و اصلا این کار را نمیکنم.

عبدی که برادر شهید هم هست در این برنامه گفت: شهدای ما انگار از سیاره دیگری بودند نه اینکه امروز نباشند اما مثل آنها کم هست. احترام به شهدا و خانواده هایشان خیلی واجب است. جانشان را گذاشتند که ما را شاد کنند.

او با اشاره به اینکه پس از شهادت برادرم چندسالی نتوانستم بازی کنم، گفت: به خودم در بازیگری از ۲۰ نمره ۱۲ میدهم آن هم برای اینکه به قول معروف با تک ماده قبول شوم. نمره ۲۰ برای امثال حافظ و مولانا و اینهاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج