۱۴۳۴۹۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ماهواره نبینید تا به همسرتان شک نکنید!

یک روانشناس بالینی با اشاره به این‌که تماشای مرتب سریال‌های ماهواره‌ای می‌تواند یکی از عوامل موثر ایجاد شک و بی‌اعتمادی زوج‌ها باشد، گفت: موضوع اصلی تمام سریال‌های ماهواره‌ای، خیانت زوج‌ها به یکدیگر است.

خبرگزاری ایسنا: یک روانشناس بالینی با اشاره به این‌که تماشای مرتب سریال‌های ماهواره‌ای می‌تواند یکی از عوامل موثر ایجاد شک و بی‌اعتمادی زوج‌ها باشد، گفت: موضوع اصلی تمام سریال‌های ماهواره‌ای، خیانت زوج‌ها به یکدیگر است.

دکتر رباب نوری با اشاره به این‌که تماشای مرتب سریال‌های ماهواره‌ای می‌تواند یکی از عوامل موثر ایجاد شک و بی‌اعتمادی زوج‌ها باشد، گفت: افرادی که این سریال‌ها را تماشا می‌کنند و دارای قدرت انتقادی نیستند، ممکن است به این نتیجه برسند که خیانت عادی و طبیعی است.

بنابراین زمانی که در زندگی با مشکلاتی مواجه می‌شوند بر اساس این افکار اقدام می‌کنند.

او یادآور شد: افراد زمانی که وارد یک رابطه عاطفی‌ شده و از آن ضربه‌ می‌بینند، باید درمان شوند. شروع یک رابطه عاطفی جدید می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی شود.

این روانشناس بالینی گفت: افراد باید بعد از هرگونه ضربه یا جدایی‌های عاطفی حداقل ۶ ماه وارد هیچ گونه رابطه عاطفی، دوستی و ازدواج نشوند که این زمان نسبی است، ممکن است برای شخصی کافی باشد، اما برای فرد دیگر مناسب نباشد.

او گفت: خیانت یک امر غیرعادی است، بنابراین فردی که اقدام به خیانت می‌کند دچار مشکلاتی است که توانایی حل مسائل خود را ندارد. درمان‌های وسیعی برای افرادی که خیانت کردند یا نگران خیانت دیگران هستند، وجود دارد.

نوری در پایان با اشاره به این‌که امکان ایجاد شک و بی‌اعتمادی در بین زوج‌های جوان وجود دارد، یادآور شد: شک و بی‌اعتمادی این افراد می‌تواند با بیماری‌های روانی مرتبط باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من زنها ودختران جوان نبايد ماهواره ببينند
      البته تقصير مردهاست كه اين اجازرو به زناشون ميدن
      بابا يكم غيرت بد نيستا

    • یکی بود یکی نبود

      ربطی به غیرت نداره ولی اینکه تاثیر داره این سریال ها موافقم

    • بدون نام

      آیا فقط ماهواره میتواند باعث اینهمه فساد در کشور باشد !!!! اینهمه طلاق اینهمه فساد اخلاقی در جامعه اینهمه آمار اعتیاد آیا فقط علتش یک چیز میتواند باشد !!!!!!!!!!!!قطعا خیر

    • ایرانی

      ما ایرانی ها حماقت ها و عدم آگاهی خودمان را همیشه بر عهده عوامل دیگری می اندازیم جمع کنید این روانشناسی بازی ها رو خودشان از همه مشکل دار ترند توی زندگی شان دکان درست کردن برای مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج