۱۴۳۵۵
۵۱۱۰
۵۱۱۰
پ

جنجال ۴۰۰ سکه مهریه آقای گل لیگ برتر

«یکی از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر که در فصل گذشته در یک تیم بوشهری بازی می کرد در دادگاه خانواده این شهر به پرداخت مهریه محکوم شد».

تماشا : «یکی از بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر که در فصل گذشته در یک تیم بوشهری بازی می کرد در دادگاه خانواده این شهر به پرداخت مهریه محکوم شد». این خبری بود که در روزهای گذشته در بعضی از سایت های ورزشی منتشر شد. با گذشت چند روز از انتشار این خبر، مشخص شد که این بازیکن کسی نبوده جز فونیکه سی، آقای گل فعلی لیگ برتر که فصل گذشته در ایرانجوان بوشهر بازی می کرد.

جنجال 400 سکه مهریه آقای گل لیگ برتر

*ماجرا چه بوده؟

من هم از اون خانم شکایت می کنم. اول اون بود که به من زنگ زد و خواست ازدواج کنیم. فکر کردم شوخیه. یکی از هم بازی هایم که نمی خوام اسمش رو بگم اون رو می شناخت و به من گفت با او ازدواج کن. فقط مواظب باش چون دنبال پوله. من اصلا با او ازدواج نکردم. فقط به تلفنش جواب دادم. حالا که دیده من اومدم لیگ برتر فکر کرده چه بخره؟ اون می خواد از من پول بگیره. ولی من هیچ چیزی امضا نکرده ام. اون هیچ چیزی از من نداره.

*ولی شایعه شده که قبلا هم سابقه چنین حاشیه هایی را داشته ای.

نه اصلا. کجا؟

*مثلا می گویند در نساجی که بودی یک بار نادر دست نشان به خاطر همین حاشیه هایت تو را از تیم اخراج کرده و حتی یک نفر را استخدام کرده تا جلوی در خانه ات کشیک بدهد. تایید می کنی؟

نه، همه دروغه. ناراحتی دست نشان به خاطر این بود که نمی دونستم با شموشک بازی دوستانه داریم. فکر کردم تعطیله. عیسی ترائوره هم به من زنگ زد گفت بیا تهران ببینمت، داری می آی ماهی هم بگیر بیار. شمال ماهی ارزونه. من هم رفتم تهران. نادر زنگ زد گفت زود برگرد، من هم برگشتم. به خاطر همین من رو از تیم بیرون گذاشت. برید از نادر بپرسید.

*چرا در سال بعد قراردادت تمدید نشد؟ می گویند یحیی گل محمدی به خاطر همین حاشیه هایت تو را خط زد.

نه. یحیی که به نساجی اومد گفت من مهاجم نمی خوام، مدافع می خوام. واسه همین رفتم.

*رفتی داماش گیلان. اما می گویند در آنجا اهم در عرض دو هفته کاری کردی که داماشی ها منصرف شدند.

اینها رو چه کسی گفته؟ من رفتم اون جا مربی خارجی به من گفت پول بده تا تو رو بازی بدم. من قبول نکردم و رفتم ابومسلم. اون ها پول نداشتند و رفتم ایرانجوان.

*مجبور شدی بروی ایرانجوان؟ تو که با نساجی قرارداد خوبی بسته بودی و پیشنهاد خوبی هم از داماش داشتی. چطور به تیم بی پول ایرانجوان رفتی؟

ایرانجوان هم خوب پول داد. نساجی ۱۴۵ میلیون به من داد و ایرانجوان ۱۲۰ میلیون.

ماجرای بدهی ۴۰۰ سکه ای فونیکه سی

خبر این بود که این بازیکن خارجی که در بوشهر بازی می کرده ازدواج موقت کرده و بعد از جدایی از همسرش مبلغ مهریه او را پرداخت نکرده است. خانواده همسر سابق این بازیکن هم به باشگاه او در بوشهر مراجعه کرده و خواستار پرداخت مهریه دخترشان از بدهی های این بازیکن شده اند! در این چند روز گمانه زنی ها در مورد نام این بازیکن و باشگاهش وجود داشته و همه از عمادرضا بازیکن سابق شاهین بوشهر به عنوان بازیکن مذکور نام می بردند اما خبرنگار ما در بوشهر گزارش داد که این بازیکن فونیکه سی است.

فونیکه سی، بازیکن فعلی صنعت نفت و بهترین گلزن این تیم سابقه بازی در ایرانجوان بوشهر را دارد. او زمانی که در بوشهر بازی می کرده اقدام به ازدواج موقت کرده و برای این ازدواج مهریه ۴۰۰ سکه طلا را تقبل کرده است. او بعد از اینکه راهی نساجی مازندران شد همسرش را رها کرد اما آنها بعد از یک سال به دنبال گرفتن مهریه ستند. بعد از اینکه مشخص شد که فونیکه سی طلبی از باشگاه ایرانجوان ندارد خانواده همسر فونیکه وکیل گرفته و قصدت دارند از طریق باشگاه صنعت نفت طلب خود را دریافت کنند. با توجه به اینکه ۴۰۰ سکه معادل حدود ۳۰۰ میلیون تومان می شود، بعید به نظر می رسد که آنها به هدفشان برسند چون کل مبلغ قرارداد این بازیکن با صنعت نفت این مبلغ نمی شود.

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جنجال 400 سکه مهریه آقای گل لیگ برتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج