۱۴۳۵۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توضیح درباره حکم پرونده ناظم متجاوز

وزیر دادگستری درباره حکم صادره برای ناظم یک مدرسه در تهران که چند دانش‌آموز را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، گفت: مجموع مجازاتی که برای این فرد در نظر گرفته شده دارای تعادل است؛ زیرا ما این فرد را اخراج، تبعید و ... کرده‌ایم. حتما این حکم سنگین و بازدارنده است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دادگستری گفت: هدایت عمومی و پیشگیری جامعه را نجات می‌دهد، اما اگر به مجازات‌ها در زمان خود عمل کنیم قطعا دارای بازدارندگی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه همایش هفته ملی کودک با حضور در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره حکم صادره برای ناظم یک مدرسه در تهران که چند دانش‌آموز را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، گفت: مجموع مجازاتی که برای این فرد در نظر گرفته شده دارای تعادل است؛ زیرا ما این فرد را اخراج، تبعید و ... کرده‌ایم. حتما این حکم سنگین و بازدارنده است، البته نظارت ما بر این موضوع بیشتر خواهد شد.

وی در مورد سرنوشت کودکان بدون شناسنامه در تهران که سوال یکی دیگر از خبرنگاران بود، بیان کرد: ما وضعیت این کودکان را در مرجع ملی در دستور کار خود قرار داده‌ایم و به آنها رسیدگی می‌شود. ان‌شاءالله به زودی زود هیچ کودک بدون شناسنامه‌ای را در تهران نخواهیم داشت.

وزیر دادگستری درباره فقر طبقاتی که در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما سعی داشته‌ایم این فقر طبقاتی را از بین ببریم که یکی از دلایل ابتدایی برای ایجاد تعادل درآمد طرح سلامت است که در واقع ما در رابطه با این موضوع در ابتدای راه قرار داریم.

پورمحمدی درباره بازدارندگی مجازات‌ها بیان کرد: بسیاری از مجازات‌ها به نفع است و اگر ما این احکام را سریع اجرا کنیم و به وقتش به آن عمل کنیم حتما بازدارندگی دارد، اما هدایت عمومی و پیشگیری‌هاست که جامعه را نجات می‌دهد؛ لذا باید این را در نظر گرفت که مجازات‌ها مشکل‌گشا نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج